Mulla on ihan tuhkanharmaat silmänaluset, ja nenänpielissä harmaat alueet. Iho näyttää kuolleelle, harmaalle, kuivalle, kalpealle ja meikkivoide paakkuuntuu "hileiseksi". Neuvoja?
Olen kaikin keinoin yrittänyt hoitaa ihoa:
Kuorin ihon erittäin hellävaraisilla tuotteilla sopivan usein, olen kokeillut kymmenet kosteusvoiteet läpi (tällä hetkellä käytän erisania, joka toimii paremmin kuin muut tähän asti kokeilemani voiteet) pesen aina ihon hellävaraisilla, laadukkailla tuotteilla ja laitan kerran viikossa kirkastavan ananasnaamion ---> ei mitään hyötyä.
Nyt siis kysynkin, onko mitään RUOKAVALIOON liittyviä kikkoja yms. Rahaa minulla ei ole ollenkaan, joten en lähde ostamaan mitään kauppojen tai apteekkien tuotteita. Onko muuten kenelläkään muulla nenänpielet ihan harmaat/likaisen näköset? Mulla on nenänpielissä harmaat, alaspäin kaartuvat laikut, jotka ei ole mukavan näköiset. Lisäksi huulien ympäristössä on paljon mustapäitä. Neuvoja? (meikeistä ei voi johtua, kun meikkaan todella harvoin ja käytän vain hyviä tuotteita.)
Harmaa iho
2
602
Vastaukset
- little wink
Voisi auttaa ensin kosmetologilla käynti ja siellä ehkä kemiallinen kuorinta ja mustapäiden konkreettinen poisto,joko manuaalisesti tai sitten ultralla.Yleensä suositellaan,että ensin tuo ultraäänihoito ja sitten tuo käsin tehtävä puristelu,koska ultraääni nostaa liat paremmin puristeltaviksi.
Muuten sitten esim.Dermosilillä on mineraaliöljytön meikkivoide,jota kannattaisi laittaa pikkasen kosteusvoiteen kanssa yhteen ja saisit heti väriä kasvoillesi.
Mitä tulee ulkonaisesti tehtäviin asioihin,syö runsaasti kasviksia joissa väri kertoo aikas hyvin,että kyseessä on vitamiinipommi,c-vitamiini,dolomiittikalkki,magnesiumsitraatti,E-vit,b-vit,sinkki jne ovat tärkeitä iholle,toki myös raikkaassa ilmassa ulkoilu,antaa väriä kasvoihin.
Kysy lisää,jos jotain jäi sanomatta,popsi porkkanaa ja pinaattia,kyllä se ihokin alkaa kukoistaa!!- gray cp
Ootko harmaa vammanen siis se joka käytti ain hissii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618