vinkkejä

maalia123

Millä konstilla teette ohuita kuvioita kynsiin? Vkl yritin tehdä, huonolla menestyksellä. Jos siveltimellä niin saisiko kuvaa tai merkkiä, vai kaksipäisellä lakalla suoraan kynnelle, kiitos

15

1523

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

      Ei see oo lakasta eikä siveltimestä kiinni vain taidoista:)

      • maalia124

        Juuri noin pätevää vastausta odotinkin. Kyllä se varmaan on kiinni siveltimestä ja maalistakin. Jos et osaa vastata asiallisesti niin harkitse seuraavan kerran että jätät kokonaan vastaamatta!


      • 19
        maalia124 kirjoitti:

        Juuri noin pätevää vastausta odotinkin. Kyllä se varmaan on kiinni siveltimestä ja maalistakin. Jos et osaa vastata asiallisesti niin harkitse seuraavan kerran että jätät kokonaan vastaamatta!

        Eli meinaat jos nyt saat hyvän siveltimen ja lakan/maalin niin heti pystyt tekemaan mitä vaan? Ei siis ihan oikeasti ole kysee siveltimestä eikä maalista eikä lakasta. Sen kun osaa niin käy mikä sivellin tahansa ja hienoa jälkeä tulee. Voisin suositella sinulle sivellinta ja maalia mutta käden tasapaino ja siveltimen asento sekä miten sivellinta painetaan ja pyöritellään on ihan eri juttu. Ei sitä voi vaan keskustelupalstalta oppia. Eikä se ole niin helppoa kuin miltä se alussa näyttää. Ohuet ja kauniit viivat vaatii paljon harjoittelua...
        Enkä tarkoittanut mitään pahaa edellisellä viestillä mutta jokaisella oma tapaa ymmärtää...eiks niin:D


      • Wazzaap ?

        Itse olen sitä mieltä, että kyllä se siitä siveltimestäkin on kiinni ! :D Ethän sinä voi tehdä paksulla siveltimellä ohuita ja kauniita kuvioita.. :D Mutta jos haluaa HALVALLA ohuen siveltimen niin kannattaa leikata vaikka jostain vanhan kynsilakkapullon siveltimestä niitä '' karvoja '' :) mitä enemmän leikkaat, sitä ohuempi ja sirompi jälki (:


    • M

      No siis, yleisesti on melkein mahdotonta saada kaunista ja ohutta koristelua, jos käyttämäsi lakka on ensinnäkin paksua. Eli ohutta lakkaa ja ohut sivellin. Itse olen ohentanut kynsilakkoja asetonilla. Ja pitkäkärkisillä siveltimillä on myös helpompi saada ohut kuvio aikaiseksi. Noilla perussiveltimillä, mitä tulee kynsilakoissa yleensä mukana, on melkein mahdotonta tehdä muuta kuin tasaista väripintaa tai jotain pilkkuja. Yksi hyvä apuväline näin kotona on myös hammastikku. Ei muuta kuin harjoittelua sitten. ;)

    • :)

      Itse teen kynsiin kuvioita ohut kärkisillä siveltimillä. Kaupoissa myydään ihan kynsien koristeluun tarkoitettuja Nail Art-lakkoja. Itse käytän mm. Kiss merkkistä Nail art lakkoja :) Teen kuvioita myös Konad -leimasimella jonka voi tilata netistä

      • -Riikka-

        mulla kanssa kiss merkkinen kynsilakkasetti. saa prismasta ainakin. pakkaus sisältää; 3 eriväristä kynsilakkaa ja kuviotarroja jotka laitetaan kynnen päälle. lakkaa. kun lakka o kuivunut niin tarra vaan pois


    • kynsiteknikko

      Jokainen pystyy tekemään, se on koulutajalta kiini...

    • sonnegirl90

      Riippuu ihan kuviosta, mutta kuten jo mainittu, niin loppupeleissä kyse on aikapaljon siitä miten vakaa käsi on. Mutta helpointa on tehdä kynsienkoristeluun soveltuvilla, ohutkärkisen siveltimen sisältävillä lakoilla. :] Esim. ArtClub-linerit ja Two-Way-lakat.

      • ggdgdgdgd

        Todella hyvä apuväline on vanha, pesty eyelinerin sivellin. Ne ovat ohuita ja laadukkaita, jos on ostanut vähäänkään laadukkaan eyelinerin, esim. Lumene, Nivea...


    • kynsituunari

      yksi vaihtoehto on tehdä vesiliukoisella akryylimaalilla (vaatii alleen kynsilakan tai geeli/akryylikynnen, ei suoraan oman kynnen päälle) ja ohuella siveltimellä. Maalia voi ohentaa vedellä mieleisekseen, ja jos menee pieleen niin sen kuin pyyhkii pois kostealla ja aloittaa alusta. Kun maali on kuivunut niin sitten päällelakkaus top coatilla niin pysyy. Helppoa harjoitella, ja värejä voi sekoitella rajattomasti. Itse löysin aikanaan jostain askartelutarvikkeita myyvästä nettikaupasta edullisesti akryylimaalien näytesettejä, joissa on ehkä 5 ml maalia/väri, mutta kynsijuttuihin tuo määrä omassa käytössä riittää varmaan eläkeikään asti :-)

      Looks Design myy akryylivärisettejä myös: http://www.looksdesign.fi/?2748

      • kun tekee rakennekynnen päälle builderin jälkeen tai ennen builderiä onko pysyvyys silti hyvä? pysyykö siis jos tekee akryylimaalauksia? etsin akryylivärejä mutten tiedä mitä kannattaisi hankkia...

        jos tekee rakennegeelin jälkeen ja laittaa sitten päällimmäiseksi gloss geelin onko ok ja pysyvyys varma ja hyvä?


    • :)))))))))))))))))))

      Tosi hyvä idea toi eyeliner juttu!!

    • On kynsilakalla ja siveltimelläkin tottakai merkitys...Minusta ainakin on todella vaikeaa tehdä hyvää jälkeä jos lakka tai sivellin on huono :D Itse käytän "isompiin" alueisiin kynsilakan omaa sivellintä, pieniin alueisiin minulla on joku todella pieni sivellin. Rohkeasti vaan kokeilemaan! :)

    • Sirupiru

      Kannattaa ennemmin ostaa ohut sivellin, kuin nail art lakka, koska erillistä sivellintä voi käyttää kaikkien lakkojen kanssa, kunhan vaan aina pesee sen käytön jälkeen. Ohuiden viivojen tekemiseen kannattaa ostaa ohut ja pitkähapsuinen sivellin, pienen kuvioiden tekemiseen käy lyhythapsuinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe