Hyvät vanhemmat! Kun lähdette kuskaamaan lapsianne kesätapahtumaan matkojen päähän niin älkää antako kullannuppujen mankua kavereitaan mukaan mikäli aiotte yöpyä tuttujen tai sukulaisten luona. Kyllähän ne kaverit tulee siinä samalla kyydillä kätevästi mukana mutta mitä arvelisitte isäntäväen perillä tykkäävän ylimääräisistä vieraista penskoista? Petipaikoissa on monella keksimistä ja ruuanlaitto saa ihan uudet uloittuvuudet. Kaiken kukkuraksi ja palkaksi saa vielä kuulla viisasteluita ahtaista nukkumasijoista ja sopimattomasta ruuasta kun vieras penska syökin pelkkää kasvisruokaa.
Sitäkin tulee ihmeteltyä että miten vanhemmat päästää kersansa vieraitten ihmisten vaivoiksi? Eikö osata asettua toisen asemaan ja miettiä miltä itsestä tuntuisi majoittaa ja ruokkia vierasta sakkia?
Jos ne kaverit on pakko ottaa mukaan niin eikun retkeilymajaa vuokraamaan ja kulut tasan retkueelta.
Onneksi on vierailu ohi
2
2229
Vastaukset
- monenlaista on ollut
Itse vastaavassa tilanteessa olen soittanut sille kotoväelle mihinnä lapseni on menossa.
Siis, en ole luottanut pelkästään lauseeseen: "kyllä ne sinne voi mennä". Mistä se perhe voi tietää, sopiiko just mun lapset mennä sinne toiseen perheeseen yökylään.
Mutta sitten saanut kuulla olevani omituinen: "mitä se tänne soittelee" !!
Teet niin tai näin, mutta kun kuitenkin kyse on omista lapsistani ja niin soittanut olen ja kysynyt samalla mitä voi tuoda tullessaan, vähintäänkin lakanat ja muut vempaimet.
Lopuksi vielä, minun mieheni sisar tapasi aikoinaan tuoda mukanansa uuden poikaystävän lapsia meille yllärinä kyläilemään ja tuntui että se ei jaksanut niitä itse katsella joten meille niitä kippasi.
Varsinkin kun tulla tupsahti usein "ihan kun mentiin tästä ohi" :)))))) - trks
Eikö seurueella ollut edes tuomisenaan ruokia, varsinkin kavissyöjälle sopivia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2664948Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002693471- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891676- 1041333
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201312Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195