Osaako joku sanoo onko itunesiin osoitteen antaminen turvallista, koska vaikka valitsisi että ei mitään maksuvälinettä, niin se kysyy silti osoitetta ja puhelin numeroa. Eli onko numeron ja osoitteen antaminen turvallista?? Ja rehellinen vastaus kiitos!
KYSYMYS???
kysyjä?????
2
220
Vastaukset
- 1stMacFinn
iTunes Storella on yli 100 miljoonaa asiakasta ja varmasti olisi noussut aika meteli, jos Visanumeron antaminenkaan ei olisi turvallista. Mun tietoni ovat olleet iTunes Storella siitä lähtien kun se Suomessa aukesi (siis vuodesta 2004) eikä minkäänlaisia ongelmia.
Sun osoitteesi löytyy muutenkin helposti, mutta tuolta sitä ei ulkopuoliset saa.- kysyjä???
kiitos paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014