Millaiset reffit ihannemiehen kanssa?

george12

Millainen olisi treffit unelmiesi/ihanne miehesi kanssa ja millainen hän olisi? Itse olen tätä aina silloin tällöin pohdiskellut ja olisi mukava saada naisten vastauksia, jotta niitä voisi myöhemmin hyödyntää? :)

8

295

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen komea mies ja hiljainen ikä on 34v sinkku ja vapaa

    • Erki9

      Ensin hakisin autolla kotiovelta ja avaisin auton oven. Penkillä olisi kimppu ruusuja odottamassa. Veisin hienoon romanttiseen ravintolaan syömään . Sen jälkeen johonkin mukavaan rauhalliseen paikkaan lasilleselle. Kotiin saattaisin ovelle ja pyytäisin puhelin numeron.

      • Haiset.homolle

        Taidatkin olla homo?


    • Naisen mielipide

      Jos tosiaan olisi mielettömät unelmatreffit, niin jotain tällaista (sovellan suomen ympäristöön :)):

      Aika ja tapaamispaikka ensinnäkin ennalta sovittu hyvissä ajoin. Tämä antaa sekä minulle että miehelle aikaa valmistautua kunnolla treffeihin, johon molemmat laittaisi tietenkin parasta päälle.

      Tapaisimme sitten esim. jossakin ravintolassa. Se voisi olla jokin vähän erikoisempi ravintola. Esim. jos oltaisiin Tampereella, niin Näsineulan tornissa. Monissa hotelleissa on myös ihan kivoja ravintoloita. Jossain hyvin tunnelmallisessa ja rauhallisessa, esim jazz-musiikkia taustalla ja kaunis valaistus.

      Miehellä olisi jotakin ihanaa parfyymia.. (rakastan parfyymeja :)) ja hän näyttäisi hyvin komealta ja huolitellulta. Avaisi ovia jne :).

      Söisimme sitten siellä ravintolassa ja joisimme viiniä. Nauttisimme hyvästä keskustelusta.
      Keskustelu olisi sujuvaa, ja olisimme tasavertaisesti kiinnostuneita toistemme asioista. Aina välillä mies hipaisisi muka "vahingossa" sormellaan minua ranteeseen, omiin sormiini tms. Sellaisia hitaita hipaisuja jotka lähettäisivät sähköiskuja vartaloni läpi. Välillä vain unohtuisimme toisimme silmiin ja tuntisimme sähkön välillämme.

      Sitten menisimme jonnekkin loungeen.. nyt on vaikea keksiä mitään paikkaa mistään suomesta, mutta joku paikka missä on rentoja sohvia tms., rauhaisaa musiikkia, kaunista maisemaakin ehkä.. ja sellainen mikä mahdollistaa lähekkäin olemisen.

      Ne hyvät keskustelut jatkuisi ja niitä kosketuksia tulisi lisää. Jossain vaiheessa tulisi sitten se tärkeä hetki.. katseet kohtaa pidemmäksi aikaa ja suutelisimme hitaasti ja hellästi..

      Hmm... niin ja tästä sitten, jos täydelliset treffit on kyseessä, niin yhteiseen hotellihuoneeseen ;).

      -----

      Jos tällaista joskus mulle tapahtuisi, niin olisi aivan täydellistä :).
      Toki esim. kesäinen ympäristö tarjoaa paljon mahdollisuuksia.

      Vinkkinä sanoisin, että ei kannata arastella mieikuvituksen käyttöä treffipaikoissa jne. Esim kesällähän voi vaikka tehdä ruokaa ja mennä luontoon piknikille järven äärelle, saarelle yms. Tai laittaa kynttilöitä rannalle ja tehdä sinne "treffiympäristön" , esim tyynyjä jne :).

      Mut summa summarum, ulkoisilla puitteilla ei oo paljoakaan väliä, jos synkkaa hyvin, seura on tärkeintä ja se että mies käyttäytyy herrasmiesmäisesti :)

      Ihanaa kun mietit tuollaisia, mä kuulisin kanssa tosi mielelläni mikä olisi miehen mieleen, millaiset unelmatreffit?

      • Shole

        Sateisena mutta lämpöisenä päivänä lintsille.


      • Shole
        Shole kirjoitti:

        Sateisena mutta lämpöisenä päivänä lintsille.

        Hihittelyä. Sitten hihiteltäis ihmisille jotka mulkoilee sitä kun hihitellään. Kaikki vispilåt läpi kahteen kertaan. Sitten paleltais, ja mentäis johonkinn kahville, ja oikeen mojovalle korvapuustille.


    • Sarttsa

      Moi nainen ole 34v sinkku urheilija esit miestä 34v suomi lainen humuri tajune rehelinen

    • nainen300

      Tylsä mies vie naisen ravintolaan kun ei muuta keksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe