Ostin viime viikolla kyseisen tuotteen siinä toivossa että olis vähän saanu hillittyy näitä finnejä. Kokeilin, eipä kuivunu näppy ei.. Ei siis mulla ainakaan mitään tehoa, tuntu kun olis kasvanu entisestään näppylä.
Teidän kokemuksia, ihmiset! ? :)
Garnier PureActive Roll-On?
3
698
Vastaukset
- 43
Finneihin kannattaa kokeilla hammastahnaa, joka kuivattaa finnin tehokkaasti...toinen erittäin hyvä aine on ihan normaali käsien desifiointiaine....laita sitä heti finnin päälle kun huomaat sellaisen tulevan, tai purista finni ja laita sen jälkeen desifiointiainetta. Se kuivattaa finnin tosi nopeaa!!
Nämä konstiti olen itse kokenut kaikkein parhaiksi! Eikä mene rahaa kalliiden finnituotteiden osteluun :) - tarzux
Mullakin on, mutta teho on jäänyyt mikroskooppisen pieneksi.. en tiedä käytänkö oikein?
- pitkäänkärsinyt
itsellä on keskirasvainen iho. kesällä ei hirveitä kuki mutta talvella iskee yleensä ankarasti akne päälle. http://ninasverkersson.blogg.se/images/2009/garnier_pure_3in1_170_34278119.gif tällä garnielin 3 in 1 pysynyt kurissa ku illoin aamuin pessyt kasvot tuolla. huuhtelee kasvot, hieroo tuota käsiin, hellästi hieroo kasvot läpi ja huuhtelee ja kuivaa. häivyttänyt 95% finnit, mustapäät, yms. nyt tulee enää harvoin sinne tänne ja ne kuivuu nopeesti pois ku puristaa. häivyttänyt kaikki punotukset yms. 100% tyytyväinen tuohon vaikka 95% poisti ongelmat. kokeillu muitanu garnielin tuotteita mutta tästä tykännyt. en ois uskonu että tämäki saadaan kuriin. finnejä oli ennen läpi kasvojen otsassa, poskilla, leuvassa ja ne vei kyllä itseluottamuksenki täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448