tietääkö joku kyseisestä firmasta mitään, toimittaako adressin perille vai ei, itse tilasin kyseisestä paikasta adressin ja odotin sähköpostiin vahvistusta jota ei tullut, laitoin vielä kyselyn asiasta mutta vastausta en ole asiaan saanut ja adressin pitäisi olla viikonloppuun mennessä surupaikalla.?
Suru.fi
9
3452
Vastaukset
- .
paikka, olen aina netitse tilannut postin kautta sähkeet ja adressit.
Ikävää ettet ole saanut vahvistusta, se kun lukee toimitusehdoissakin, vahvistus on samalla kuitti. Olethan tarkistanut että sähköpostissasi on tilaa? Olet laittanut oikean sp-osoitteen tuonne?- 18+14
kaikki, niin sähköpostit kuin se että tilaa mailissa on, tänään laitoin toisen vastaus pyynnön kyseiseen firmaan, annas kattoo miten käy.
- Suru.fi
Palvelu on toiminut vuodesta 2007 ja tottakai kaikki adressit toimitetaan.
Adressitilauksesta tulee asiakkaalle heti tilausvarmistus, tilauksen saavuttua järjestelmäämme.
Lisäksi kun toimitus valmis ja postitetaan, niin asiakkaalle lähtee toimitusvarmistus.
Ko. tapauksessa jostain syystä asiakkaan hotmail.com osoiteeseen ei ole mennyt mikään viestimme. Ei edes asiakkaalle tehdyt vastausviestit hänen tiedusteluihin. Vaikeaksi tässä tapauksessa teki myös se ettemme saaneet mitään ns. viestien ei perille menosta kertovaa herjaa, joita tulee kun esim. asiakas on antanut väärän sähköpostiosoitteen. Tällöin pyrimme kaivamaan oikean osoitteen tai jos asiakas on antanut puhelinnumeron kuittaamme tilauksen siihen.
Palveluterveisin Ari
www.suru.fi- harmistunut
Meille kävi samoin ihan äsken. Maksu meni Sampopankin tililtä,
muttei tilausvahvistusta tullut. Miten voi varmistaa, että tilaus tullut perille j ladressi toimitetaan.?? EI OLE MITÄÄN YHTEYSTIETOJA MISSÄÄN ???? - Ei harmistunut enää
Harmistuntu peruu kaikki. Yhteystiedot löytyi ja ystävällinen mieshenkilö
tarkisti asian. Kaikki OK. Vikaa saattaa olla myös Sampopankissa,
kerran aiemminkin käynyt vastaavasti. Ostos oli maksettu, mutta summa
näkyi myyjällä vasta myöhemmin. - Anonyymi
harmistunut kirjoitti:
Meille kävi samoin ihan äsken. Maksu meni Sampopankin tililtä,
muttei tilausvahvistusta tullut. Miten voi varmistaa, että tilaus tullut perille j ladressi toimitetaan.?? EI OLE MITÄÄN YHTEYSTIETOJA MISSÄÄN ????Minulle tuli tilaus- ja toimitusvahvistus kuten luvataankin.
- tip963
Minun tilaamat adressit on aina toimitettu perille ja ajoissa. sähköpostiin on tullut aina suru.fi lähettämä viesti tilausvahvistus ja tilauksen tiedot ja toinen viesti Paytrail maksusta. Hyvin ja ripeästi toimii. Oikea sähköpostiosoite varmistaa nettitilauksen vahvistamisen.
- Tyttö52
Olen käyttänyt monet vuodet todella hyvä palvelu.. Aina saanut sähköpostiin vahvistuksen... Tilaus mennyt oikeaan osoitteeseen. Suosittelen.
- Anonyymi
Tilausvahvistus ja veloitus ovat erisuueuisia, miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019