tunnuksen poisto

ipod touch

Osaako joku neuvoa voiko itunes tunnuksen poistaa ja jos voi niin miten se tapahtuu???

4

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Hyvä kysymys, ei ole koskaan tullut vastaan. Mutta pistin iTunes supportiin kysymyksen, katsotaan mitä vastaavat.

      • ttppii

        Mielenkiinnosta: Miksi se täytyisi poistaa?
        Eikö riitä, että lopettaa käyttämisen?


    • 1stMacFinn

      Helpoin tapa on poistaa tililtä osoitteesi ja luottokorttisi numero. Tili jää silloin olemaan ja mahdolliset DRM-suojatut biisit soivat edelleen. Siis jos et ole päivittänyt niitä DRM-suojattuja iTunes Plus muotoon eli DRM-vapaiksi.

      Toinen tapa on ottaa yhteyttä iTunes Supportiin ja pyytää koko tilin poistoa. Tämä näyttää valitettavasti vain onnistuvan englanniksi. He tarvitsevat siihen laskutusosoitteesi, luottokorttisi neljä viimeistä numeroa ja viimeisimmän ostoksen nimen tai ylipäätään jonkun ostoksen tarkat tiedot. Ja noi kolme viimeistä taitaa olla enemmänkin valinnaisia keinoja varmistaa, että tilin omistaja on itse pyytämässä tilin poistoa.

      Joten tili on mahdollista poistaa kokonaan mutta se ei käy yhtä helposti kuin tilin perustaminen.

    • katuja

      ja sitte ku siellä historiassa näkee ne kaikki ostetut jutut nii oviko niitä millää poistaa? ois kiva jatkaa samalla tunnuksella mut siirtyy iphonee ja en tykkää et ne vanhat ostokset näkyy siel historiassa et voiks sen jotenki tyhjentää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe