tunnuksen poisto

ipod touch

Osaako joku neuvoa voiko itunes tunnuksen poistaa ja jos voi niin miten se tapahtuu???

4

971

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Hyvä kysymys, ei ole koskaan tullut vastaan. Mutta pistin iTunes supportiin kysymyksen, katsotaan mitä vastaavat.

• ttppii

Mielenkiinnosta: Miksi se täytyisi poistaa?
        Eikö riitä, että lopettaa käyttämisen?

• 1stMacFinn

Helpoin tapa on poistaa tililtä osoitteesi ja luottokorttisi numero. Tili jää silloin olemaan ja mahdolliset DRM-suojatut biisit soivat edelleen. Siis jos et ole päivittänyt niitä DRM-suojattuja iTunes Plus muotoon eli DRM-vapaiksi.

Toinen tapa on ottaa yhteyttä iTunes Supportiin ja pyytää koko tilin poistoa. Tämä näyttää valitettavasti vain onnistuvan englanniksi. He tarvitsevat siihen laskutusosoitteesi, luottokorttisi neljä viimeistä numeroa ja viimeisimmän ostoksen nimen tai ylipäätään jonkun ostoksen tarkat tiedot. Ja noi kolme viimeistä taitaa olla enemmänkin valinnaisia keinoja varmistaa, että tilin omistaja on itse pyytämässä tilin poistoa.

Joten tili on mahdollista poistaa kokonaan mutta se ei käy yhtä helposti kuin tilin perustaminen.

• katuja

ja sitte ku siellä historiassa näkee ne kaikki ostetut jutut nii oviko niitä millää poistaa? ois kiva jatkaa samalla tunnuksella mut siirtyy iphonee ja en tykkää et ne vanhat ostokset näkyy siel historiassa et voiks sen jotenki tyhjentää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe