Ollaan menossa rantaan kävelemään, illansuussa. Mitä päälle? Kun ei ole ihan tyttönen enää, voiko silti laittaa alusvaatteen oloisen spagettiolkaimisen vaikka farkkutakin ja farkkujen kanssa? Vai olisko parempi ihan t-paidassa?
Mies on akateeminen, uraa tehnyt ja aika urheilullinen, mutta ei siis enää poikanen.
huh, kun on vaikeeta, pitkästä aikaa
Mitä päälle ekoille treffeille
6
1242
Vastaukset
- tsemppiä illalle
ihan haluaisin lukea sitten, miten ensi-treffisi menivät. Itse jännitin ja hermoilin näin 50 naisena, mutta olemme jo tavanneet noin viikottain melkein 10 kertaa. Laita juuri semmoista rentoa ja kivaa päällesi, mikä rentouttaa sinut itsesikin. Jos on esim. pusero, joka häiritsee jotenkin, niin se antaa sinun olemukseesi sen kiusallisen epävarman olon. Toki voi sitä näyttää vähän epävarmaltakin. Minä jännitin aika paljon ja mies kertoi, että se näkyi, mutta kuulemma vaan vaikutti söpöltä. Tsemppiä tälle jännälle illalle. Olisi todella kiva kuulla sinusta. Nyt kun tapailen tätä miestä, emme ole kumpikaan jossain syvässä henkeäsalpaavassa tunnehuumassa... Toistemme tapaaminen on kivaa ja rentoakin ollut. Olemme aikuisia ja jalat maassa. Aika näyttää miten tutustuminen edistyy...
- nkkk
Mistäs tuollaiset vanhat luuskat ovat jopa deitin itselleen löytäneet?
- aika näyttää
nkkk kirjoitti:
Mistäs tuollaiset vanhat luuskat ovat jopa deitin itselleen löytäneet?
siis kateellinenko... Voinen kertoilla, että kirjoittelimme ensin pari kuukautta. Kuvat olivat tuoreet ja paikkansapitävät. Kiinnostusta oli kirjoitteluvaiheessa. Sitten tapasimme 1. kerran ja juttelimme kolmisen tuntia kahveilla. Sitten muutaman päivän päästä tapasimme ihanalla kahvila-terassilla ja taas meni aikaa kolmisen tuntia. Luottamus on alkanut kasvaa molemmin puolin. Läheisyyttä on kaiken aikaa. Olemme realistisia. Kokemusta monen moista on jo elämässämme, vaikka erilaisuuttakin on taustoihin nähden. Kivaa ja hauskaa on yhdessäolomme. Molemmilla on melko paljon koulutustakin, mutta tärkeintä on toisen hyväksyminen ja yhteisymmärrys .Emme koe, että olisimme vanhoja luuskia vaan molemmilla on pirteä ja joustava asenne elämään. Näin täällä.
- "Kauris"
Kesällä' tietysti kaunis kesämekko oltava naisen yllä, eikä mitään arkisia farkkuja, hyi sentään. Minä antaisin naiselle pakit saman tien mikäli tulisi treffeille farkuissa. Niin ja sinne mekon alle kaunis alusasu, tietty.
- ..,.,,.,..,
Se toppi ja farkkutakki vois olla hyvä,jos illal on viileetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684