Mitä päälle ekoille treffeille

huokailevainen

Ollaan menossa rantaan kävelemään, illansuussa. Mitä päälle? Kun ei ole ihan tyttönen enää, voiko silti laittaa alusvaatteen oloisen spagettiolkaimisen vaikka farkkutakin ja farkkujen kanssa? Vai olisko parempi ihan t-paidassa?
Mies on akateeminen, uraa tehnyt ja aika urheilullinen, mutta ei siis enää poikanen.

huh, kun on vaikeeta, pitkästä aikaa

6

1275

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä illalle

ihan haluaisin lukea sitten, miten ensi-treffisi menivät. Itse jännitin ja hermoilin näin 50 naisena, mutta olemme jo tavanneet noin viikottain melkein 10 kertaa. Laita juuri semmoista rentoa ja kivaa päällesi, mikä rentouttaa sinut itsesikin. Jos on esim. pusero, joka häiritsee jotenkin, niin se antaa sinun olemukseesi sen kiusallisen epävarman olon. Toki voi sitä näyttää vähän epävarmaltakin. Minä jännitin aika paljon ja mies kertoi, että se näkyi, mutta kuulemma vaan vaikutti söpöltä. Tsemppiä tälle jännälle illalle. Olisi todella kiva kuulla sinusta. Nyt kun tapailen tätä miestä, emme ole kumpikaan jossain syvässä henkeäsalpaavassa tunnehuumassa... Toistemme tapaaminen on kivaa ja rentoakin ollut. Olemme aikuisia ja jalat maassa. Aika näyttää miten tutustuminen edistyy...

• nkkk

Mistäs tuollaiset vanhat luuskat ovat jopa deitin itselleen löytäneet?

• aika näyttää
        nkkk kirjoitti:

Mistäs tuollaiset vanhat luuskat ovat jopa deitin itselleen löytäneet?

siis kateellinenko... Voinen kertoilla, että kirjoittelimme ensin pari kuukautta. Kuvat olivat tuoreet ja paikkansapitävät. Kiinnostusta oli kirjoitteluvaiheessa. Sitten tapasimme 1. kerran ja juttelimme kolmisen tuntia kahveilla. Sitten muutaman päivän päästä tapasimme ihanalla kahvila-terassilla ja taas meni aikaa kolmisen tuntia. Luottamus on alkanut kasvaa molemmin puolin. Läheisyyttä on kaiken aikaa. Olemme realistisia. Kokemusta monen moista on jo elämässämme, vaikka erilaisuuttakin on taustoihin nähden. Kivaa ja hauskaa on yhdessäolomme. Molemmilla on melko paljon koulutustakin, mutta tärkeintä on toisen hyväksyminen ja yhteisymmärrys .Emme koe, että olisimme vanhoja luuskia vaan molemmilla on pirteä ja joustava asenne elämään. Näin täällä.

• "Kauris"

Kesällä' tietysti kaunis kesämekko oltava naisen yllä, eikä mitään arkisia farkkuja, hyi sentään. Minä antaisin naiselle pakit saman tien mikäli tulisi treffeille farkuissa. Niin ja sinne mekon alle kaunis alusasu, tietty.

• No mä saisin sit heti pakit, mutta tuskin lähtisin sinun tyyppistä miestä tapaamaankaan.

• ..,.,,.,..,

Se toppi ja farkkutakki vois olla hyvä,jos illal on viileetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1563
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1016
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      648
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      232
      536
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 31
      490
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      454
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      183
      444
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      403
    Aihe