Mitä päälle ekoille treffeille

huokailevainen

Ollaan menossa rantaan kävelemään, illansuussa. Mitä päälle? Kun ei ole ihan tyttönen enää, voiko silti laittaa alusvaatteen oloisen spagettiolkaimisen vaikka farkkutakin ja farkkujen kanssa? Vai olisko parempi ihan t-paidassa?
Mies on akateeminen, uraa tehnyt ja aika urheilullinen, mutta ei siis enää poikanen.

huh, kun on vaikeeta, pitkästä aikaa

6

1259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä illalle

ihan haluaisin lukea sitten, miten ensi-treffisi menivät. Itse jännitin ja hermoilin näin 50 naisena, mutta olemme jo tavanneet noin viikottain melkein 10 kertaa. Laita juuri semmoista rentoa ja kivaa päällesi, mikä rentouttaa sinut itsesikin. Jos on esim. pusero, joka häiritsee jotenkin, niin se antaa sinun olemukseesi sen kiusallisen epävarman olon. Toki voi sitä näyttää vähän epävarmaltakin. Minä jännitin aika paljon ja mies kertoi, että se näkyi, mutta kuulemma vaan vaikutti söpöltä. Tsemppiä tälle jännälle illalle. Olisi todella kiva kuulla sinusta. Nyt kun tapailen tätä miestä, emme ole kumpikaan jossain syvässä henkeäsalpaavassa tunnehuumassa... Toistemme tapaaminen on kivaa ja rentoakin ollut. Olemme aikuisia ja jalat maassa. Aika näyttää miten tutustuminen edistyy...

• nkkk

Mistäs tuollaiset vanhat luuskat ovat jopa deitin itselleen löytäneet?

• aika näyttää
        nkkk kirjoitti:

Mistäs tuollaiset vanhat luuskat ovat jopa deitin itselleen löytäneet?

siis kateellinenko... Voinen kertoilla, että kirjoittelimme ensin pari kuukautta. Kuvat olivat tuoreet ja paikkansapitävät. Kiinnostusta oli kirjoitteluvaiheessa. Sitten tapasimme 1. kerran ja juttelimme kolmisen tuntia kahveilla. Sitten muutaman päivän päästä tapasimme ihanalla kahvila-terassilla ja taas meni aikaa kolmisen tuntia. Luottamus on alkanut kasvaa molemmin puolin. Läheisyyttä on kaiken aikaa. Olemme realistisia. Kokemusta monen moista on jo elämässämme, vaikka erilaisuuttakin on taustoihin nähden. Kivaa ja hauskaa on yhdessäolomme. Molemmilla on melko paljon koulutustakin, mutta tärkeintä on toisen hyväksyminen ja yhteisymmärrys .Emme koe, että olisimme vanhoja luuskia vaan molemmilla on pirteä ja joustava asenne elämään. Näin täällä.

• "Kauris"

Kesällä' tietysti kaunis kesämekko oltava naisen yllä, eikä mitään arkisia farkkuja, hyi sentään. Minä antaisin naiselle pakit saman tien mikäli tulisi treffeille farkuissa. Niin ja sinne mekon alle kaunis alusasu, tietty.

• No mä saisin sit heti pakit, mutta tuskin lähtisin sinun tyyppistä miestä tapaamaankaan.

• ..,.,,.,..,

Se toppi ja farkkutakki vois olla hyvä,jos illal on viileetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3495
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      394
      3269
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3084
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2899
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2388
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2105
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      2014
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1929
    9. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      43
      1914
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1909
    Aihe