Isolle omenalle mekko kesäjuhliin

Isopossula

Heinäkuussa olisi häät ja muutama muukin tilaisuus, johon pitäisi pukeutua. Ajattelin mekkoa, kerrankin.
Millainen mekko sopisi tähän vartaloon:
Pituutta 167 senttiä
Paksu, lyhyt kaula, pyöreä naama ja kaksoisleuka.
Pienet rinnat, b-kuppi ja ketunkuono-muoto, roikkuvaa laatua.
Suurin kohta heti rintojen alla, ylämaha, myös selkäpuolella kunnon kahvat.
Sitten välimaha, kanjoni, minkä pohjalla napa.
Alamaha, roikkuu, ympärys pienempi kuin ylämahassa.
Pieni takamus.
Tikkujalat, paksut pohkeet.

Ja ikää 27, että ei mummokuteita.

5

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä aluksi

      Hanki itsellesi hyvät alusvaatteet, mieluummin kokomittainen tukeva (=tiukka) alusmekko, jossa ei jenkkakahvat pullistele (itselläni sama tilanne ja kokemusta noista monista vaakalinjoista, ne ei pue ketään).
      Koeta sitten mekkoa niin, että tuo alusmekko on alla, näet heti miltä valmis kokonaisuus näyttää, ja näkyykö olkaimet häiritsevästi alta yms. Jos käsivarret on nätit, niin niitä voi esitellä, samoin kauniita nilkkoja korostaa näteillä kengillä (ei nilkkaremmiä, se katkaisee jalan ja tekee nilkan paksummaksi).
      Mekon kaula-aukko voisi olla syvä V-kirjain, niin kaula tulee pidemmän näköiseksi. Ei liian ohuita olkaimia, kun et ole ohut muualtakaan.

    • mullekansmekko

      Olet aika lyhyt, että sinun pitää olla tosi tarkkana, minkä mittaisen mekon hankit, ettei tule " tantta"-lookkia. Ja ehdottomasti avara kaulaukko, mut ei liian avara, koska sekin korostaa pieniä rintoja.
      Suosittelen, et kattelen mekkoi Otto-suomi.fi, ellos.fi tai halens.fi sivustoilta ja ota huomioon toimistusajat, et mekko ehtii ajoissa käyttöön ;)

      Et onnea mekon metsästykseen :) Munkin pitäis joku mekko löytää kaverin häihin, mut viel ei oo sitä oikeaa eteen sattunut, tilasin vast ison kasan erilaisia kolttuja, kaikissa oli jotain mittavirheitä, eikä mallit olleet sopivia mun kropalle, et etsintä jatkuu

      • Samanpituinen--

        No ei ole lyhyt, mutta ongelma on tietysti lihavuus.

        Läski naama ja kaulattomuus on tietysti se pahin juttu. Niitä ei oikein millään vaatteella pysty peittämään tai edes hieman hämäämään kanssakulkijoita.

        Olen itse läski ja olen sitä mieltä, että IHAN SAMA mihin läski pukeutuu. Aina on yhtä irvokkaan ja kornin näköinen. Voi kuinka haikailenkaan aikaa, kun 60 kiloa painavana sujahti vaatteeseen kuin vaatteeseen ja lähti hyvillä mielin juhlimaan.

        Nyt on yhtä kärvistelyä! KAIKKI näyttää niin kauhealta päällä, että yksinkertaisesti olen päätynyt ratkaisuu, että ihan sama...

        Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan.


      • Silja100
        Samanpituinen-- kirjoitti:

        No ei ole lyhyt, mutta ongelma on tietysti lihavuus.

        Läski naama ja kaulattomuus on tietysti se pahin juttu. Niitä ei oikein millään vaatteella pysty peittämään tai edes hieman hämäämään kanssakulkijoita.

        Olen itse läski ja olen sitä mieltä, että IHAN SAMA mihin läski pukeutuu. Aina on yhtä irvokkaan ja kornin näköinen. Voi kuinka haikailenkaan aikaa, kun 60 kiloa painavana sujahti vaatteeseen kuin vaatteeseen ja lähti hyvillä mielin juhlimaan.

        Nyt on yhtä kärvistelyä! KAIKKI näyttää niin kauhealta päällä, että yksinkertaisesti olen päätynyt ratkaisuu, että ihan sama...

        Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan.

        Itsekin olen omena ja pienirintainen. Empire-malliset heti rintojen alta voimakkaasti levenevät mekot on ainoa vaihtoehto. Tämä tulee ehkä jo liian myöhään, mutta brittiläisen Evansin nettikaupassa on kauniita mekkoja isoissakin kooissa. Itse tilasin tämän "Prom Dressin" http://www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33054&storeId=12553&productId=1693146&langId=-1&categoryId=&parent_category_rn=
        Mekko on täydellinen olkaimien lyhennyksen jälkeen. Rinnan alle ulottuvat alushousut vaan alle ja oikeesti näytät nätiltä.


      • 90kg kevytkenkä
        Samanpituinen-- kirjoitti:

        No ei ole lyhyt, mutta ongelma on tietysti lihavuus.

        Läski naama ja kaulattomuus on tietysti se pahin juttu. Niitä ei oikein millään vaatteella pysty peittämään tai edes hieman hämäämään kanssakulkijoita.

        Olen itse läski ja olen sitä mieltä, että IHAN SAMA mihin läski pukeutuu. Aina on yhtä irvokkaan ja kornin näköinen. Voi kuinka haikailenkaan aikaa, kun 60 kiloa painavana sujahti vaatteeseen kuin vaatteeseen ja lähti hyvillä mielin juhlimaan.

        Nyt on yhtä kärvistelyä! KAIKKI näyttää niin kauhealta päällä, että yksinkertaisesti olen päätynyt ratkaisuu, että ihan sama...

        Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan.

        Kompensoi puutteitasi asenteella. Ruma muuttuu vieläkin rumemmaksi anteeksipyytävän, homsuisen, masentavan ja lysähtäneen olemuksen avulla.

        Ryhtiä kehiin ja säteilevän itsevarma olemus niin KAIKKI näyttää paljon paremmalta päällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe