Heinäkuussa olisi häät ja muutama muukin tilaisuus, johon pitäisi pukeutua. Ajattelin mekkoa, kerrankin.
Millainen mekko sopisi tähän vartaloon:
Pituutta 167 senttiä
Paksu, lyhyt kaula, pyöreä naama ja kaksoisleuka.
Pienet rinnat, b-kuppi ja ketunkuono-muoto, roikkuvaa laatua.
Suurin kohta heti rintojen alla, ylämaha, myös selkäpuolella kunnon kahvat.
Sitten välimaha, kanjoni, minkä pohjalla napa.
Alamaha, roikkuu, ympärys pienempi kuin ylämahassa.
Pieni takamus.
Tikkujalat, paksut pohkeet.
Ja ikää 27, että ei mummokuteita.
Isolle omenalle mekko kesäjuhliin
5
1251
Vastaukset
- tässä aluksi
Hanki itsellesi hyvät alusvaatteet, mieluummin kokomittainen tukeva (=tiukka) alusmekko, jossa ei jenkkakahvat pullistele (itselläni sama tilanne ja kokemusta noista monista vaakalinjoista, ne ei pue ketään).
Koeta sitten mekkoa niin, että tuo alusmekko on alla, näet heti miltä valmis kokonaisuus näyttää, ja näkyykö olkaimet häiritsevästi alta yms. Jos käsivarret on nätit, niin niitä voi esitellä, samoin kauniita nilkkoja korostaa näteillä kengillä (ei nilkkaremmiä, se katkaisee jalan ja tekee nilkan paksummaksi).
Mekon kaula-aukko voisi olla syvä V-kirjain, niin kaula tulee pidemmän näköiseksi. Ei liian ohuita olkaimia, kun et ole ohut muualtakaan. - mullekansmekko
Olet aika lyhyt, että sinun pitää olla tosi tarkkana, minkä mittaisen mekon hankit, ettei tule " tantta"-lookkia. Ja ehdottomasti avara kaulaukko, mut ei liian avara, koska sekin korostaa pieniä rintoja.
Suosittelen, et kattelen mekkoi Otto-suomi.fi, ellos.fi tai halens.fi sivustoilta ja ota huomioon toimistusajat, et mekko ehtii ajoissa käyttöön ;)
Et onnea mekon metsästykseen :) Munkin pitäis joku mekko löytää kaverin häihin, mut viel ei oo sitä oikeaa eteen sattunut, tilasin vast ison kasan erilaisia kolttuja, kaikissa oli jotain mittavirheitä, eikä mallit olleet sopivia mun kropalle, et etsintä jatkuu- Samanpituinen--
No ei ole lyhyt, mutta ongelma on tietysti lihavuus.
Läski naama ja kaulattomuus on tietysti se pahin juttu. Niitä ei oikein millään vaatteella pysty peittämään tai edes hieman hämäämään kanssakulkijoita.
Olen itse läski ja olen sitä mieltä, että IHAN SAMA mihin läski pukeutuu. Aina on yhtä irvokkaan ja kornin näköinen. Voi kuinka haikailenkaan aikaa, kun 60 kiloa painavana sujahti vaatteeseen kuin vaatteeseen ja lähti hyvillä mielin juhlimaan.
Nyt on yhtä kärvistelyä! KAIKKI näyttää niin kauhealta päällä, että yksinkertaisesti olen päätynyt ratkaisuu, että ihan sama...
Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan. - Silja100
Samanpituinen-- kirjoitti:
Läski naama ja kaulattomuus on tietysti se pahin juttu. Niitä ei oikein millään vaatteella pysty peittämään tai edes hieman hämäämään kanssakulkijoita.
Olen itse läski ja olen sitä mieltä, että IHAN SAMA mihin läski pukeutuu. Aina on yhtä irvokkaan ja kornin näköinen. Voi kuinka haikailenkaan aikaa, kun 60 kiloa painavana sujahti vaatteeseen kuin vaatteeseen ja lähti hyvillä mielin juhlimaan.
Nyt on yhtä kärvistelyä! KAIKKI näyttää niin kauhealta päällä, että yksinkertaisesti olen päätynyt ratkaisuu, että ihan sama...
Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan.Itsekin olen omena ja pienirintainen. Empire-malliset heti rintojen alta voimakkaasti levenevät mekot on ainoa vaihtoehto. Tämä tulee ehkä jo liian myöhään, mutta brittiläisen Evansin nettikaupassa on kauniita mekkoja isoissakin kooissa. Itse tilasin tämän "Prom Dressin" http://www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33054&storeId=12553&productId=1693146&langId=-1&categoryId=&parent_category_rn=
Mekko on täydellinen olkaimien lyhennyksen jälkeen. Rinnan alle ulottuvat alushousut vaan alle ja oikeesti näytät nätiltä. - 90kg kevytkenkä
Samanpituinen-- kirjoitti:
Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan.Kompensoi puutteitasi asenteella. Ruma muuttuu vieläkin rumemmaksi anteeksipyytävän, homsuisen, masentavan ja lysähtäneen olemuksen avulla.
Ryhtiä kehiin ja säteilevän itsevarma olemus niin KAIKKI näyttää paljon paremmalta päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743781162- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83883- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816