Tämän vanhan ja puhuttelevan laulun sanoja olisin kysellyt:
Meni jotenkin näin... "Ovat vierailla virroilla vaienneet sinun sielusi kanteleet"
Mistä sanat:"Ovat vierailla virroilla vaienneet"....
4
1108
Vastaukset
- kruti
tämmöisen ihmisen laulamana: Päivi Marjaana: Lähteellä - löytyy cd, jota saanee kristillisistä kirjakaupoista.
- PM
Hei! Satuin huomaamaan kysymyksen.
Laulu jota etsit
Kirjasta KITARAKUOROLAULUJA N:O 92.
1.Ovat vieailla virroilla vaienneet sun sielusi kanteleet. Ei kiitos kaiu nyt huuliltas, Ei katseesi kerro sun onnestas. Ovat laulusi kalliit vaienneet, sinun sielusi kanteleet.
2.Vanki vierahan maan, han ei laulaa voi, Ei kantelo kiittain soi. Jos orjanmerkkeja kantaa ken, Ei oo hanen sielunsa riemuinen. Vanki vierahan maan ei laulaa voi, Han on orjana synnin, oi.
3.Sydan rauhaton rinnassa kella lyo, On hanella aina yo, Han itkee lapsuuden puhtauttaan, Han kaipailee kaukaista kotiaan. Sydan rauhaton nain jos kella lyo, Oi, on hanella aina yo.
4. Mutta, Jeesus, Han tullut on voittaen, pois syntimme kantaen. Han meidat osti jo verellaan, Han paasti jo
vangitkin siteistaan. Vapaa olla nyt saapi jokainen. Veri vuosi jo Jeesuksen.
5. Oi, nyt varmaankin vangit jo vapahat Taas nousevat, palaavat! Uus Saalem ylhaalla odottaa, Kaikk' vaistyvi vanha ja katoaa. Ilon, riemun he siella kohtaavat, Kiitoslaulelot kaikuvat. - Pappien pedarimusaa
Teennäistä skeidaa!
- HP
Ehkä teennäistä, mutta totta.
Se älähtää kehenkä kalikka kalahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734