Zoosk

Facebookist

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä sivustosta, onko luotettava, kun pitäisi luottokortilla maksaa?

38

14477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Taisin kokeilla jotain kuukauden pituista ilmaista versiosta siitä Facebookissa. Populaatio oli hihityttävän pieni ja ilmiselvästi maustettu feikkiprofiileilla, joiden tarkoitus on tehdä palvelusta houkuttavan näköinen. Kuukauteen ei tapahtunut yhtään mitään (en tosin ollut kovin aktiivinen), kunnes tutustumistarjous päättyi ja olisi pitänyt kaivaa kuvetta. Sattumalta juuri sinä päivänä tulikin kolme viestiä (tai jotain sellaista), jotka olisi saanut lukea maksettuaan...

Luulen siis ettei tuosta kannata mitään maksaa. Kokeile ilmaiseksi jos voit, mutta todennäköisesti haaskaat vain aikaasi päädyt ihan samaan johtopäätökseen kuin minäkin.

• laetita567

Suhtaudun nettideittailuun hieman varauksella, mutta ystäväni kehotuksesta päätin kokeilla juuri Zooskia Facebookissa. Tätä kautta se on täysin ilmainen, ja ainakin minulle täysin toimiva ja hyvä, enkä ole maksanut siitä mitään. Totta, että jos haluat nähdä viestejä jotka sinulle lähetetään, niin siitä pitää maksaa, mutta monet ihmiset kiertävät tämän, liittämällä profiiliinsa sähköpostiosoitteensa tai koko nimensä, jolloin heidät löytää Facebookisa. Mitä tekaistuihin profiileihin tulee, en ole huomannut sellaisia ollenkaan, totta tosin että siellä on hieman outoja ihmisiä, mutta itse varmasti osaa silti arvioida profiilin perusteella onko henkilö luotettava. Monet ystäväni, sekä myös minä itse olen löytänyt hyvän, kunnollisen oikean ihmisen Zooskista, ja olemme yhä yhdessä samoin ystäväni. Eikä populaatio minusta ole pieni, ja Zoskissa on myös hyvät valintakriteerit ihmisille.

• Svea
        laetita567 kirjoitti:

Suhtaudun nettideittailuun hieman varauksella, mutta ystäväni kehotuksesta päätin kokeilla juuri Zooskia Facebookissa. Tätä kautta se on täysin ilmainen, ja ainakin minulle täysin toimiva ja hyvä, enkä ole maksanut siitä mitään. Totta, että jos haluat nähdä viestejä jotka sinulle lähetetään, niin siitä pitää maksaa, mutta monet ihmiset kiertävät tämän, liittämällä profiiliinsa sähköpostiosoitteensa tai koko nimensä, jolloin heidät löytää Facebookisa. Mitä tekaistuihin profiileihin tulee, en ole huomannut sellaisia ollenkaan, totta tosin että siellä on hieman outoja ihmisiä, mutta itse varmasti osaa silti arvioida profiilin perusteella onko henkilö luotettava. Monet ystäväni, sekä myös minä itse olen löytänyt hyvän, kunnollisen oikean ihmisen Zooskista, ja olemme yhä yhdessä samoin ystäväni. Eikä populaatio minusta ole pieni, ja Zoskissa on myös hyvät valintakriteerit ihmisille.

Onko vaikea poistaa tai passivoida profiili voisin kokeilla vaikka Facebookin kautta Zooskia?
        Olen kauan miettinyt jotain ilmaisdeitti palstaa enkä oikein tiedä mikä oli sit se paras vaihtoehto? Zoosk?

• ensi kertaa huijattu

Kyllä on. Minulle tuli luottokorttiveloitus k.o istanssilta enkä ollut edes kuullut siitä aiemmin saati käynyt sen sivustoilla. Mitä mahtavat veloittaa sellaisilta, jotka käyvät sivustoilla. Löysin lisäksi maininna luottokorttipetoksesta googlattuani nimen zoozk.com/London.
      Joten repikää siitä..........

• Erkki

:0)

• Zikk

zoozk.com/London ja zoosk saattavat olla kaksi aivan eri instanssia... ;-)

• Tuota,
      Kokemusta on.
      Olen ainakin pari ihmistä tavannut tämän kautta ja kamuiksi jäivät.

Ja en ollut Facebookin kautta,koska sinne en o liittyny, vaan Bebon..
      ja ei tarvinnu maksaa myöskään millään luottokortilla
      vaan sai ihan tilisiirrolla maksaa.

Kokeilin kolmen kuun jäsenyyttä...

Mutta nyt olen kiertotein yhteyksiä koittanut jättää näkyviin että joku sitä kautta vois ollessaan kyllin nokkela ottaa yhteyttä muhun halutessaan.

Kyllä siellä ihan aitojakin ihmisiä siis on.
      Mutta
      ainahan se on niin että jokaisella treffipalstalla on feikkejä eli tekaistuja hahmoja, joitten kautta joku jopa koittaa huijata rahaa itsellensä.
      Tai muita tietoja joilla huijata muita.

Pientä tarkkuutta peliin niin löydätte mitä haluatte.
      JA kun muutamat laittavat aidot nimensä,
      niin Eniron tai Fonectan palveluillakin joskus tuottaa tulosta yhteystietojen saannissa..
      ;)
      Eli pohtikaa mitä haluatte ja toimikaa sen mukaan...
      Tarkkana saa olla puolin jos toisin.
      Oma profiilini,
      jota voitte verrata suomi24:n profiiliini.
      Voitte itse päätellä olenko muka feikki vai aito oma itseni...
      Uskomatonta kyllä.. tunnistan itseni aidoksi... ainakin kun viimeks nipistin itseäni ;)

• Hypnotic-Kari kirjoitti:

Siis tässä se profiili joka unohtui:
        http://www.zoosk.com/profile.php?from=nav&guid=18b7cc6ce816f36594956c9ef83d75f5

NYT MUA EI ENÄÄ OLE tuolla...

poistivat mut kun laitoin liian rohkean kuvan...
        Poistivat tilini...
        :D
        Eli muutkin jotka haluavat eroon paikasta tehkää jotain minkä katsovat noin kamalaksi sääntörikkomukseksi..

Mutta eipä tuolla paljoa tee ilman rahaa..
        En tiä meniskö viä joskus uusiks... :D
        Ehkä en..
        en me vannoon...

• Ei koskaan Zooskia

ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MAKSAKO KYSEISELLE FIRMALLE. SE PITÄISI HETI KUITENKIN PERUUTTAA EIKÄ OLE LUOTETTAVA.
      Minä tilasin yhden kuukauden nimenomaan, etsin ja valitsin vain 1kk mutta jatkomaksuja alkoi tulla. Puhelinta ei ole heille ja Luottokunta risti kätensä eikä voinut kuulemma mitään.
      PIRULLINEN FIRMA.

• huijattu

olen samaa mieltä, se on aivan huijausta koko paska!

• jari37

Tilin saat kyllä suljettua kun Help osiosta meet usein kysyttyihin kysymyksiin niin saat viestin ylläpidoll perille

• Veijarit rahastaa

29 päivää ennen pitäisi peruuttaa...eivät kerro, mutta kun tunnin uhraa aikaa, niin löytyy. Eipä ole selvästi ehdoissa, eikä ole jatkuvuuskaan.
      Imoitin heille suomeksi, kun siellä muutenkin on hyvällä suomenkielellä sivustot, että teillä harhaanjohdetaan ihmisiä.
      Tuli englanninkielinen vastaus, ettei ole suomenkielistä henkilöä ja kirjoita englanniksi. Kun kirjoitti englanniksi ei tullut vastausta ainakaan vielä samassa ajassa. Tuli kyllä viesti, että jos haluat peruuttaa niin mene sinne ja sinne sivustolle heillä. Sehän on perin vaikea löytää!
      Älkää antako rahojanne näille veijareille.

• Sista gången

Ei kannata maksaa, eivät halua hyvittää pikku huijauksiaan...joten EI KOSKAAN rahoja näihin firmoihin. Tuli kokeiltua.
        Maksavia on vähän ja paljon varmasti maksamattomia, jotta näkyy, että heillä on paljon mistä valita - valitettavasti ei ole.

• Neverever

Minä en ole koskaan käyttänyt mitään treffipalstoja, mutta nyt on käynyt ilmi, että luottotililtäni on jo kesäkuusta lähtien www.zoosk.com veloittanut yli kolmekymppiä kuukaudessa ja lisäksi kesäkuussa yli kuusikymppiä. Yritin etsiä kotisivuja, mutta löytyy vain näitä keskustelusivuja. Neuvokaa hyvät ihmiset, mistä tässä on kysymys?? Niillähän on täytynyt olla korttini numero, että ovat voineet sitä käyttää, vai mitä? Nyt kortti on kuoletettu. Mutta mistä ihmeestä ne ovat kortin numeron saaneet?! Olen joskus harvoin tilannut jotain netistä. Tämän jälkeen en kyllä tilaa mitään.

• Osama63

joo näyttää siltä että ei ole nyt oli tililtä hävinnyt 64,55 ilman että olin sivuilla käynyt yms joskus vuosi sitten olin sivuilla ja maksoin parikymppiä että voi parikuukautta katsella miten toimii mut ilmeisesti olen niin vitun ruma et ei yhtään yhteyttä ja yritin pariin ottaa yhteyttä niin ei kuulemma voinut lähteä kahville kun ei ole tavattu kertaakaan hmm... eikös se ole deittailun idea ? tai sitten siellä vaan vastailee joku muu viesteihin ja vongataan lisää rahaa ns kuukausimaksuina hmmm vähän sama kaikilla deittisivuilla

• Proffessoor

Aij.Tää sivu on RAHANKISKONTAA.Harrastatte myös "Paritusta".
      Jos ette osaa muuta,tässä elämässa.Painukaa Helvettiin Zoosk sivunne ottakaa mukaanne.

• Laitoin tuon

Zoosk-palvelun kokeiluun facebookin kautta ja nyt en pääse siitä millään eroon, vaikka olen yrittänyt. Mitään en ole ko.palvelusta maksanut.

• t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

klikkaa käynnistä valilosta valitse käytettävät ohjelmat ja sit poista

• t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

klikkaa käynnistä valilosta valitse käytettävät ohjelmat ja sit poista

En ymmärrä tietokoneista kovin paljoa . Joten kertoisitko missä se käynnistää valikko on . En löytänyt sitä vaikka kuinka paljon sekoilin siellä .

• huijausta koko homma

Ei saa sieltä naista vaikka miljoonan maksaisit. etkä pääse sen kautta ikinä treffeille.

• huugo steinberg

Zoosk vaikuttaa huijaukselta, se väittää facebookissa Zooskin käyttäjiksi sellaisia tyyppejä (omia facebook-kavereita), jotka eivät takuulla ole sitä käyttäneet.

• 5

Heh, mistäs tiedät? Sinulla on vain heidän sanansa, etteivät ole käyttäneet...

• Erkki

Ei mittää en ny kyl kovin äkkiä maksa, luottokortilla just joo..

• huijattu

no,ei ole

• totuus

kaikenlaiset treffeistä maksamiset etenkin kolmannelle taholle , ovat suoraan verrannollisia Reeperbahn-kiemuroihin.

• t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

pysy erossa zooskista.siitä ei pääse helpolla irti

• Kuten johonkin kohtaan jo laitoin..
        pääset miehenä ainakin eroon laittamalla liian paljastavan kuvan...
        Laittavat sut pihalle miltei heti..

• uhuuguguiu

Miesystäväni voi lämpimästi suositella Zooskia, sillä hän on ko,palvelun käyttäjä,
      Voit myös tavata hänet siellä ja korjata pois nurkistani,

• kiittäen!

Juu, samoin minun miesystäväni! myös hänet voit siellä tavata ja saa puolestani myös korjayta pois minun nurkistani.

• zuuuuuuusk

zoosk on paras ja te olette köyhiä!

• antti

Zoosk on aivan täyspaska!

• Onnellinen veitikka

Zoosk ei ole paska! Itse löysin oman kultani sieltä. Kannattaa vain profiiliin piilottaa sähköposti, harhautettuna väärinpäin. Itse maksoin, ei ole viety tililtä rahaa jälkeenpäin!

• bad ass

huora!!!

• Mimmu39

Auttakaa nyt joku, kun sain facebookista tuon Zooskin pois, mutta miten sen profiilin saa sieltä pois kun deittipyyntöjä satelee edelleen sinne sivulle? Oon ihan pulassa. Mitä mä nyt teen. Asiakaspalvelu ei ole vastannut vieläkään mun viestiin, vaikka lähetin sen ko. asiaa koskien tosi monta pv sitten.

• apuaa555

Kuinka helposti voi lopettaa jos olet maksanut pankkikortilla esim kuukauden jakson.

• apuaa555

NO VASTAKAA, jos joku tietää, hyvänen aika!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7807
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4533
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4295
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3559
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2723
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2605
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2313
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      30
      2301
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      43
      1581
    Aihe