niistä kun usein puhutaan!!!mitkä silmät ne sitten pysäyttää?herättää?jopa tyrmää?
kauniit silmät?
12
5477
Vastaukset
- mikko
vihreet silmät o ne sexyimmät :)
- Neiti
Kiva kuulla että niistä pidetään.. Mutta eihän pelkkä silmien väri kai tuo "tyrmäävää vaikutelmaa"? En usko, että kysyjä vain tuota väriä tarkoitti. Itse olen miettinyt samaa kuin hän. Olen huomannut että jotkut pitävät "kissamaisista" silmistä, jotkut suurista.. Mikäs on mielipiteenne tästä? :)
- mamuli
Neiti kirjoitti:
Kiva kuulla että niistä pidetään.. Mutta eihän pelkkä silmien väri kai tuo "tyrmäävää vaikutelmaa"? En usko, että kysyjä vain tuota väriä tarkoitti. Itse olen miettinyt samaa kuin hän. Olen huomannut että jotkut pitävät "kissamaisista" silmistä, jotkut suurista.. Mikäs on mielipiteenne tästä? :)
joskus voi nähdä nauravat, lämpöiset, ilkikuriset
silmät... silmät on sielun peili sanotaan!!
tuskinpa värillä on väliä... vaan sillä miten
katsoo!! - jenny
mamuli kirjoitti:
joskus voi nähdä nauravat, lämpöiset, ilkikuriset
silmät... silmät on sielun peili sanotaan!!
tuskinpa värillä on väliä... vaan sillä miten
katsoo!!Mulla on vihreät,kissamaiset silmät,ja usein niitäkehutaankin kauniiksi:)saan paljon huomiota!:)
- vaaka81
Mun mielestä sellaiset silmät on kauniit/söpöt, jotka näyttävät siltä kuin hymyilevät, kun (tässä tapauksessa) mies hymyilee... Ja muutenkin silmistä näkyisi tunteet, varsinkin tuo hymy!=)
Muutenkin tunnun katsovan miehiä ensin silmiin, koska ne pitää olla sellaiset tietynlaiset. Ei niitä osaa oikeastaan edes selittää, sen vain tietää kun vastaan tulee!- minella
Mun miehelläni täytyy olla siniset silmät,
niissä on sitä jotain.. - vaaka81
Mun mielestä miehellä pitää olla joko ruskeet tai vihreet... tai niiden sekoitus!=)
- luoja
Kysyppä itseltäsi, millaiset silmät eivät lumoa, eiköhän se ole aika helppoa.
Jos silmät ovat kuin puukonviillot, turpeat punaiset luomet, silmäpussit, valkoiset olemattomat ja suorat ripsentyngät, punaiset kuin kalalla ja niin pienet sekä kierot, ja kaukana toisistaan, että ei niitä oikein ole edes miellyttävä katsoa. sellaisten silmien vastakohdat ovat kauniit, ainakin luulisi. - jade
värillä ei ole väliä, minut on nyt lumonneet ruskeat joskus suu voi hymyillä mutta silmät ei välttämättä, mut jos silmätkin hymyilee, niin avot!
omia silmiäni on myös kehuttu kauniiksi sekä suomessa että muualla. silmäni ovat aika isotja mantelinmuotoiset, väri vihreänharmaa. - NaInEn
ruskeet tietty,
mut ei väri ratkaise vaan hellä katse,
ei hirmu pienet tihrusilmät kumminkaan
eikä missään nimessä känniset/krapulaiset punaset silmät. - darling
Kauneimmat silmät ovat aina sillä henkilöllä, johon olet ihastunut. Ei siinä ole värillä tms. mitään väliä. Ihastus tulee ensin, siinä samassa ihastuksen kohteen silmät muuttuvat kuin huomaamatta maailman kauneimmiksi.
Tälle ette voi mitään... ;) - Anonyymi
Kyllähän se ala pää on tärkein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,713515Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152664Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242247Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072063MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673