Kannattaako WLAN-modeemi laittaa kiinni yöksi? Onko siitä haittaa tai hyötyä? Pidentääkö modeemin kiinni laittaminen modeemin käyttöikää? Onko tietoturvan kannalta jotenkin riskialttiimpaa pitää modeemia aina päällä? Tyhmiä kysymyksiä?
Tyhmä kysymys
3
332
Vastaukset
- ...
EI KANNATA!
- ÄlykäsVastaus
No hyöty on se että sähköä säästyy. Eikä nukkuessa ole valoa loistavia laitteita.
4W valmiustila kulutuksella säästetään sähköä noin 1,75e vuodessa. Jos laite kytketään pois joka päivä 12 tunniksi.
Modeemin kiinni laittaminen oikeastaan lyhentää laitteen käyttöikää. Eletroniset laitteet toimivat parhaiten kun niitä ei sammuteta ikinä. (tässä on tämmöinen kansantaloudellinen ristiriita). Laitteen käynnistys kuluttaa aina pikkasen laitetta.
Tietoturvan kannalta ei merkitystä. Ainoastaan laitteen configuroinnilla on merkitystä. > Kannattaako WLAN-modeemi laittaa kiinni yöksi?
sähkönsäästön vastapainona ainakin minulla (A-Link WNAP) on käynnistysvaikeuksien kanssa tappelu, pahimmillaan vasta puolen tusinan uudelleenkäynnistämisen jälkeen jää toimivaan tilaan
toisten mielestä on turha altistaa asukkaita 2400 MHz:n radiosäteilyllä tarpeettomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492