Värjäsin hiukset tummaksi ja voi tätä viennin määrää!

Nykyään haluttava?

Yleensä naiset aina väittävät, että "kyllä se mun ihanne on ainakin se vaalea sinisilmäinen suomipoika". Kerronpa oman tarinani. Olen vaalea ja sinisilmäinen. Mielestäni normaali, fiksu ja rehellinen suomalainen mies. Ennen yökerhoissa yritin sitkeästi etsiä seuraa, kun sitä ei tuntunut muualtakaan löytyvän vaikka olin liikkeellä positiivisella asenteella. Tuntui, että sain osakseni pelkkiä välinpitämättömiä vilkaisuja. Ei toivettakaan, että kukaan olisi halunnut tutustua minuun paremmin.

Nyt sitten kuukausi sitten kävin parturissa. Parturi ehdotti hiustenvärjäystä tummanruskeaksi. Ensimmäistä kertaa elässäni värjäsin hiukset. Alussa peiliin katsominen tuntui oudolta, näytin samalta, mutta silti niin erilaiselta. Halusin jopa alussa päästä väristä eroon, koska se tuntui niin oudolta, vaikka olkin melko luonnollinen sävu.

Kaksi kertaa olen sen jälkeen yökerhossa käynyt, ja yllätys oli suuri, kun naiset suorastaan parveilivat ympärilläni. Muutamat tulivat juttelemaan baaritiskillä, ja tanssilattialla sain osakseni jatkuvasti vilkuiluja, ja tyttöporukat tulivat viereeni tanssimaan. Eräs nainen jopa iski kauempaa silmää.

Onko siis näin, että tummalla hiustenvärillä varustetulla miehellä riittää aina vientiä, jos on muuten ok-näköinen? Omalla kohdallani näin ilmeisesti tapahtui. Niin paljon se ulkoinen olemus ilmeisesti tekee. Väripurnukan hinta on tosiaan melko pieni hinta siitä, että ensimmäistä kertaa elämässäni joku haluaa ottaa minuun kontaktia, tutustua paremmin ja harrastaa seksiä kanssani.

42

3760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brunettinainen

      Värjäys onnistui kohdallasi. Niin naisilla kuin miehilläkin voi tulos olla epäonnistunut. Sinulla onnistui. Onnea uuteen elämään...älä silti muutu pelimieheksi:)

      • kukluxklanperkele

        Jeba. Väri ilmeisesti sopii sinulle hyvin ja tekee sinut komeamman näköiseksi tai ehkä tunnet itsesi itsevarmemmaksi ja saat siksi osaksesi huomiota. Ei se kuitenkaan tarkoita, että tumma hiusväri=automaattisesti vientiä, sillä ei tumma tukka läheskään kaikille sovi.


    • tumma m

      samaa jankkaamista että hiusten värillä olisi oikeasti jotain merkitystä asian kanssa, ei pidä paikkaansa. Todennäköisesti syy on että sait itsevarmuutta värjäyksestä ja sitähän naiset haluaa. Muutama asia vähän häiritsee..

      "..Kaksi kertaa olen sen jälkeen yökerhossa käynyt, ja yllätys oli suuri, kun naiset suorastaan parveilivat ympärilläni. Muutamat tulivat juttelemaan baaritiskillä, ja tanssilattialla sain osakseni jatkuvasti vilkuiluja, ja tyttöporukat tulivat viereeni tanssimaan. Eräs nainen jopa iski kauempaa silmää.."

      1) Jos yökerho on tasokas niin asiakkaita on paljon joten siellä saattaa joutua jonottaa että saa drinkin, silloin tulee vaihdettua muutamia sanoja jonkun randomin kanssa.

      2) Tanssilattioilla on yleensä ruuhkaa ja siellä joutuu katsomaan ettei vedä kyynerpäätä jonkun pienemmän naamaan tms viittasin "vilkuiluihin" kuten myös tuo tyttöporukka, he todennäköisesti vain löysivät hyvän ja riittävän spotin vierestäsi

      3) ".. Eräs nainen jopa iski kauempaa silmää.." Olitko baarin ainoa mies vai mistä tiedät että tuo oli sinulle?

      Nyt sitten tärkein kysymys! Oletko tuon jälkeen monen naisen kanssa harrastanut seksiä tai vaihtanut numeroita yms baarissa?

      En tiedä missä päin suomea asut, mutta helsingin, espoon tai vantaan suurissa baareissa nuo sun mainitsemat asiat ei välttämättä tarkoita sitä mitä luulet eri asia et säätääkö niitten kanssa.

      • miten asia on

        Niinpä, se että naiset tuli juttelemaan, tanssi vieressä vilkuili tai nikkasi silmää ei vielä tarkoita: "ensimmäistä kertaa elämässäni joku haluaa ottaa minuun kontaktia, tutustua paremmin ja harrastaa seksiä kanssani. "

        Toivon mukaan kukaan mies ei luue tuommoisia, jos menen viereen tanssimaan! Täälläpäin tanssilattia on myös usein täynnä ja tanssipaikka valitaan siitä mistä on tilaa/läheltä pöytää (jos osa kavereista jää pöytään). Ei siinä sen kummempaa.


    • .............opaija

      Olet varmasti itsekin tyytyväinen uuteen tyyliisi ja se näkyy myös muille. Pidä siitä kiinni.

      Minusta kaikille vaaleille ei sovi tummat hiukset. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia.

    • ..........

      "Onko siis näin, että tummalla hiustenvärillä varustetulla miehellä riittää aina vientiä, jos on muuten ok-näköinen?"

      Kyllä. Sukupuolten ero on siinä että useille miehille kelpaa hyvin tummat, vaaleat ja punapäät naiset, mutta naisille kelpaa pääasiassa vain tummat miehet. Tässäkin ulkonäköön liittyvässä asiassa naiset ovat siis pinnallisempia kuin miehet.

      • yks jäbä

        tosin kuin useimmilla miehillä, jos jäbilläkin olisi vaihtioehtoja enemmän niin hekin ottaisivat vain tiettyä. Btw tämä hiustenvärillä on väliä merkitys alkaa pikkuhiljaa tökkiä, kyllä se vika on jossain muualla kuin siinä minkä värinen tukka on. Se on helpompaa kuitenkin syyttää muita kuin katsoa peiliin!


      • drgfdrf

        Kyllä miehissä on niitä, joiden pää ei käännykään kuin blondien perään - enkä sitä silti käy täällä itkemässä!
        Vastaavasti itselle ei ole ollut "värillä väliä", vaan mies on kokonaisuus, ei pelkkä tukko tietyn värisiä hiuksia! Ensimmäinen poikaystävä oli ristiverinen, naimisissa olin tumman kanssa ja nyt toisen kerran punapään kanssa.
        Typerää yleistämistä on väittää, että naiset juoksevat tummien perässä!


      • ........
        drgfdrf kirjoitti:

        Kyllä miehissä on niitä, joiden pää ei käännykään kuin blondien perään - enkä sitä silti käy täällä itkemässä!
        Vastaavasti itselle ei ole ollut "värillä väliä", vaan mies on kokonaisuus, ei pelkkä tukko tietyn värisiä hiuksia! Ensimmäinen poikaystävä oli ristiverinen, naimisissa olin tumman kanssa ja nyt toisen kerran punapään kanssa.
        Typerää yleistämistä on väittää, että naiset juoksevat tummien perässä!

        "Paskapuhetta! Kyllä miehissä on niitä, joiden pää ei käännykään kuin blondien perään - enkä sitä silti käy täällä itkemässä!"

        ... siis blondien perään, jotka ovat värjänneet hiuksensa blondiksi. Hyvin harva nainen on aito blondi. Eli tässäkin asiassa nainen voi värjätä hiuksensa blondiksi ja tadaa, käy kuten aloittajalle eli vienti lisääntyy. Silti moni näistä blondeista tykkäävistä miehistä tykkää ihan yhtä lailla tummistakin. Ei miehillä ole varaa nirsoilla, "se joka valkkaa, runkkaa" on vanha viisaus miesten keskuudessa. Naiset taas voivat nirsoilla mielin määrin koska heillä on parimarkkinoilla lähes kaikki valta, "Tol ei o tarpeeksi tummat hiukset, toi on sentin liian lyhyt, tol ei o tarpeeks siniset silmät" jne....

        "Vastaavasti itselle ei ole ollut "värillä väliä", vaan mies on kokonaisuus, ei pelkkä tukko tietyn värisiä hiuksia! Ensimmäinen poikaystävä oli ristiverinen, naimisissa olin tumman kanssa ja nyt toisen kerran punapään kanssa. Typerää yleistämistä on väittää, että naiset juoksevat tummien perässä!"

        Sanoinko että tuo pätee jokaiseen naiseen? Sinä voit olla poikkeus enemmistön joukossa, ei se silti asioita muuta miksikään.


      • drgfdrf
        ........ kirjoitti:

        "Paskapuhetta! Kyllä miehissä on niitä, joiden pää ei käännykään kuin blondien perään - enkä sitä silti käy täällä itkemässä!"

        ... siis blondien perään, jotka ovat värjänneet hiuksensa blondiksi. Hyvin harva nainen on aito blondi. Eli tässäkin asiassa nainen voi värjätä hiuksensa blondiksi ja tadaa, käy kuten aloittajalle eli vienti lisääntyy. Silti moni näistä blondeista tykkäävistä miehistä tykkää ihan yhtä lailla tummistakin. Ei miehillä ole varaa nirsoilla, "se joka valkkaa, runkkaa" on vanha viisaus miesten keskuudessa. Naiset taas voivat nirsoilla mielin määrin koska heillä on parimarkkinoilla lähes kaikki valta, "Tol ei o tarpeeksi tummat hiukset, toi on sentin liian lyhyt, tol ei o tarpeeks siniset silmät" jne....

        "Vastaavasti itselle ei ole ollut "värillä väliä", vaan mies on kokonaisuus, ei pelkkä tukko tietyn värisiä hiuksia! Ensimmäinen poikaystävä oli ristiverinen, naimisissa olin tumman kanssa ja nyt toisen kerran punapään kanssa. Typerää yleistämistä on väittää, että naiset juoksevat tummien perässä!"

        Sanoinko että tuo pätee jokaiseen naiseen? Sinä voit olla poikkeus enemmistön joukossa, ei se silti asioita muuta miksikään.

        Sinulta tuntuu olevan nyt pointti hukassa - täällä kerrotaan MIELIPITEITÄ, joten turha sinunkaan on mitään absoluuttisia totuuksia esitellä! Ilmeisesti vietän sitten elämääni poikkeuksien joukossa, koska jakauma parisuhteessa elävien kavereideni miesten hiusten värissä on se, että vain kahdella kaverilla 16:sta on tummahiuksinen mies. Kai sitten ollaan kummajaisia koko porukka, kun vain yhden suusta olen kuullut ihannemiehestä puhuttaessa, että pitäis olla tumma ja karvainen...


      • Anonyymi
        drgfdrf kirjoitti:

        Kyllä miehissä on niitä, joiden pää ei käännykään kuin blondien perään - enkä sitä silti käy täällä itkemässä!
        Vastaavasti itselle ei ole ollut "värillä väliä", vaan mies on kokonaisuus, ei pelkkä tukko tietyn värisiä hiuksia! Ensimmäinen poikaystävä oli ristiverinen, naimisissa olin tumman kanssa ja nyt toisen kerran punapään kanssa.
        Typerää yleistämistä on väittää, että naiset juoksevat tummien perässä!

        En ole koskaan välittänyt blondeista naisista. Ei ole kyse valinnanvarasta. Kaikilla pidempiaikaisilla muiduilla olleet ruskeat kiharat hiukset. Näin vain käynyt. Pitäisi muuttaa latinomaahan.


      • Anonyymi
        ........ kirjoitti:

        "Paskapuhetta! Kyllä miehissä on niitä, joiden pää ei käännykään kuin blondien perään - enkä sitä silti käy täällä itkemässä!"

        ... siis blondien perään, jotka ovat värjänneet hiuksensa blondiksi. Hyvin harva nainen on aito blondi. Eli tässäkin asiassa nainen voi värjätä hiuksensa blondiksi ja tadaa, käy kuten aloittajalle eli vienti lisääntyy. Silti moni näistä blondeista tykkäävistä miehistä tykkää ihan yhtä lailla tummistakin. Ei miehillä ole varaa nirsoilla, "se joka valkkaa, runkkaa" on vanha viisaus miesten keskuudessa. Naiset taas voivat nirsoilla mielin määrin koska heillä on parimarkkinoilla lähes kaikki valta, "Tol ei o tarpeeksi tummat hiukset, toi on sentin liian lyhyt, tol ei o tarpeeks siniset silmät" jne....

        "Vastaavasti itselle ei ole ollut "värillä väliä", vaan mies on kokonaisuus, ei pelkkä tukko tietyn värisiä hiuksia! Ensimmäinen poikaystävä oli ristiverinen, naimisissa olin tumman kanssa ja nyt toisen kerran punapään kanssa. Typerää yleistämistä on väittää, että naiset juoksevat tummien perässä!"

        Sanoinko että tuo pätee jokaiseen naiseen? Sinä voit olla poikkeus enemmistön joukossa, ei se silti asioita muuta miksikään.

        Muutu naiseks ja vetäse blondi peruukki päähän ja minimekko ylle, sillähän siittä piäset!


    • Metal Girl

      että ihanteeni on vaalea ja sinisilmäinen. En pidä hyvin vaaleista tai hyvin tummista miehistä ollenkaan. Siniset silmät voivat olla kivat mutta niin voivat olla ruskeat tai vihreät tai vaikka harmaat. Hiusten puolesta aivan blondi ei ole ihanteeni, mutta hiusten ei tarvitse olla hyvin tummat. Niiden ei tarvitse edes olla luonnollisen sävyiset. Joillekin sopivat hyvin ihan luonnottomat värit kuten sinisenmusta tai shokkivärit. Liika tummuus haittaa sekin. En lämpene erityisemmin esimerkiksi arabeille. Monet latinotkin ovat ihan liian tummia makuuni. Iho saa olla aika kalvakka, se on pelkästään hyvä asia.

    • ibgj--m,ölbgknkl

      Sun kohdallas on luultavasti kyse siitä, että nyt sulla oli hiustensävy, joka korostaa piirteitäsi parhaiten. Minä en ole materialisti ja hiuksista huolimatta päänsisältö määrää ( epäkarismaattinen on epäkarismaattinen kauniilla tai komealla ulkomuodollakin varustettuna), mutta se ON ihan totta, että hiusten oikealla leikkauksella ja värillä on voimakas vaikutus ihmisen ulkonäköön. Käy sinä siis jatkossakin samalla parturilla, jos hän osasi sulle hyvän väin loihtia, suosittelisin.;)

      Itselläni on naisena ollut varmasti kaikki mahdolliset sävyt hiuksissani. Tiedän, että jos haluaisin ihmisten juoksevan mua melkein karkuun, kannattaisi mun värjätä hiukseni korpinmustiksi ja vetää samalla vielä kalvakkanaamaani oikein tuimat kulmakarvat väripurkista ( kulmakarvoja mulla on omastakin takaa, eikä siten tarvitse värjäillä). Parhaat hiuset mulle loihti kerran yksi Suomen ykköskampaajista: hän oli kouluttamassa väkeä vakkarikampaamossa ja onnekseni halusi hoidattaa juuri minun hiukseni. Monissa paikoissa tuntemattomatkin tuli sen jälkeen multa kyselemään, että "kuka sun hiukset on laittanut, miten voin päästä samalle kampaajalle?".

      Ei miestenkään kannatta aliarvoida hyvin laitettujen hiusten vaikutusta.;) Tukka hyvin, kaikki hyvin ( no vitsi siinäkin, mutta kuitenkin).

      • Anonyymi

        Hehehee, hihihiii😆voi kauhistus.........


    • Heh heh

      Anteeksi hiukan nauratti, mutta PELKKÄ hiusten väri ei kyllä varmaan ratkaise. Että kaikilla miehillä käy heti kauhea flaksi, kun vaihtavat hiusten värin tummaksi. Ehkäpä väri vain sopi sulle paremminn? Tai olit itsevarmempi ja se vaikutti? Tai sulla vaan oli hyvä ilta!

      Mulla ei oikeastaan ole varsinaista ihannetta. Sekä vaaleista, että tummista miehistä löytyy puoleensa vetäviä yksilöitä. Kaljukin voi olla seksikäs.

      Kyllä vaaleallakin miehellä riittää vientiä, jos on ok:n näköinen. Muutenhan kaikki vaaleat miehet olisi sinkkuja! Ja tummalla ok:n näköisellä miehellä ei välttämättä riitä aina vientiä, jos mies on m..kvisti.

      • VioletVioletta

        suustani! Toi eka kirjoittamasi kappale on kuin omasta "kynästäni". Luultavasti aloittajan itsevarmuus oli ko iltana huipussaan "fiksaamisen" jälkeen ja that's it. Tiedän kyllä tunteen, että joskus käy parempi flaksi kuin toisinaan - ja se on pitkälti asenteesta kiinni: kun antaa itsevarman ja helposti lähestyttävän kuvan itsestään, miehiä pörrää ympärillä kuin kärpäsiä hunajapurkilla.


    • vaalea_462876

      Olen erittäin vaaleat ja ohuet hiukset omaava mies ja voin sanoa, että harvassa ovat ne naiset joilla tämä olisi miesihanne. Tutkikaa vaikkapa mainoskuvien tai naistenlehtien kuvien miehiä. Olen tästä aiheesta ollut sen verran otettu, että olen joskus ajatellut kuinka suuri epäsuhta on näissä yhteyksissä esiintyvien miesten ja Suomen kaduilla kulkevien miesten hiusten tummuuden välillä ja kyllä tuo epäsuhta on erittäin suuri. Vaaleat hiukset on ok, jos laitat ne pitkäksi hippikampaukseksi tai värjäät ne tummiksi.

      • 5+2

        "Olen erittäin vaaleat ja ohuet hiukset omaava mies ja voin sanoa, että harvassa ovat ne naiset joilla tämä olisi miesihanne. Tutkikaa vaikkapa mainoskuvien tai naistenlehtien kuvien miehiä"

        Naisystäväni tilaa cosmoa ja joskus olen sitä ohimennen vilkaissut, se lehti ei ole mikään "vakavissa" otettava lehti ja en usko että muutkaan vastaavat olisi mitään naisten raamattuja, vaan pienellä huumorilla :) esimerkiksi cosmon mitä mies oikeasti sanoo-osio on todella naurettava :-D

        Väite että vaalea mies ei muka saisi naista on ihan kukkua, ystäväpiirissäni on vaaleita että tummiakin (kuulun jälkimmäiseen ryhmään) ja kummatkin tyypit saavat naisia, minusta tuntuu että tuo vaalea ei saa naista juttu on tullut yleiseksi ns. syyksi miksi ei muka saisivat naisia, kyllä se vika on ihan jossain MUUALLA kuten täällä joku sanoikin jo.


      • lady_85
        5+2 kirjoitti:

        "Olen erittäin vaaleat ja ohuet hiukset omaava mies ja voin sanoa, että harvassa ovat ne naiset joilla tämä olisi miesihanne. Tutkikaa vaikkapa mainoskuvien tai naistenlehtien kuvien miehiä"

        Naisystäväni tilaa cosmoa ja joskus olen sitä ohimennen vilkaissut, se lehti ei ole mikään "vakavissa" otettava lehti ja en usko että muutkaan vastaavat olisi mitään naisten raamattuja, vaan pienellä huumorilla :) esimerkiksi cosmon mitä mies oikeasti sanoo-osio on todella naurettava :-D

        Väite että vaalea mies ei muka saisi naista on ihan kukkua, ystäväpiirissäni on vaaleita että tummiakin (kuulun jälkimmäiseen ryhmään) ja kummatkin tyypit saavat naisia, minusta tuntuu että tuo vaalea ei saa naista juttu on tullut yleiseksi ns. syyksi miksi ei muka saisivat naisia, kyllä se vika on ihan jossain MUUALLA kuten täällä joku sanoikin jo.

        en ole kyllä ikinä hiustenväriä pohtinut ennenkuin tätä lukiessa :D mutta nyt kun mietin niin vakavammin olen seurustellut blondien miesten kanssa, tummia on kyllä sitten ollut muutama yhdenillan juttu.. en tiedä, kyl ilmeisesti alitajunta tykkääpi blondeista enempi :)


    • never a blond again

      Mulla kävin ihan sama juttu, mutta vaan niinpäin että olen nainen. Onkohan se niin että tumma ja tulinen viehättää ja herättää tunteita?? :D

      • ------------

        Mulle taas tuli miehet baarissa juttelemaan silloin kun olin blondi, mutta nykyään kun olen brunette, ei kukaan tule. Olen nätti ja hoikka ja pukeutumistyylinikin on parantunut siitä kun olin blondi (käytän naisellisempia vaatteita kuten hameita, toppeja ja mekkoja, blondina mulla oli huonosti istuvat pillifarkut, lyhythihainen paita ja rumat kengät, enkä välittänyt juuri pukeutumisestani.) Tumma hiusväri pukee minua paremmin, blondi ei sopinut yhtään ja teki minut kuulemma vanhemman näköiseksi. Jos haluttais yleistää kivasti, niin tästä voisi vetää johtopäätöksen, että miehiä kiinnostaa vain blondit ja niille on ihan sama, miten urpolta nainen näyttää vaaleassa hiusvärissä. Kunhan on blondi!


      • Anonyymi
        ------------ kirjoitti:

        Mulle taas tuli miehet baarissa juttelemaan silloin kun olin blondi, mutta nykyään kun olen brunette, ei kukaan tule. Olen nätti ja hoikka ja pukeutumistyylinikin on parantunut siitä kun olin blondi (käytän naisellisempia vaatteita kuten hameita, toppeja ja mekkoja, blondina mulla oli huonosti istuvat pillifarkut, lyhythihainen paita ja rumat kengät, enkä välittänyt juuri pukeutumisestani.) Tumma hiusväri pukee minua paremmin, blondi ei sopinut yhtään ja teki minut kuulemma vanhemman näköiseksi. Jos haluttais yleistää kivasti, niin tästä voisi vetää johtopäätöksen, että miehiä kiinnostaa vain blondit ja niille on ihan sama, miten urpolta nainen näyttää vaaleassa hiusvärissä. Kunhan on blondi!

        Oon huomannu saman. Ja itse siis oon blondi kun se on mun oma väri.


    • tummahiuksinennainen

      Tummahiuksinen mies on vaaleata seksikkäämpi, haluttavampi ja maskuliinisempi.

      • 1+16

        ilmeisesti sun piirteet tulee paremmin esiin tummissa kehyksissä.

        tuli mieleen tää usa:n idolsista tähdeksi singahtanut laulaja, adam lambert.
        oletteko nähneet kuvia siitä kun se oli blondi? ihan nobodyn näköinen! (on
        siis todellisuudessa aito blondi.) mutta tässä nykyisessä mustahiuksessa lookissa
        sitä on kehuttu maailman kauneimmaksi ihmiseksi!!!


      • 22+14
        1+16 kirjoitti:

        ilmeisesti sun piirteet tulee paremmin esiin tummissa kehyksissä.

        tuli mieleen tää usa:n idolsista tähdeksi singahtanut laulaja, adam lambert.
        oletteko nähneet kuvia siitä kun se oli blondi? ihan nobodyn näköinen! (on
        siis todellisuudessa aito blondi.) mutta tässä nykyisessä mustahiuksessa lookissa
        sitä on kehuttu maailman kauneimmaksi ihmiseksi!!!

        Voi rähmä tätä Jeesustelua ja käsien pesua. Ettei muka sillä onko mies tumman vai vaalea ole merkitystä ? On sillä. Mikä ihme siinä on että naiset ei voi myöntää tätä ihan päivänselvää asiaa. Aloittaja teki ihan oikean havainnon.

        Kenttäkokeet vaan vahvistaa olettamuksen.
        1. Pari ranskalaista vaihto-oppilasta oli kesän Helsingissä. Toinen oli ihan suomalaisen näköinen vaalean ristiverinen, toinen tummahiuksinen välimerellinen tyyppi. Kun liikuttiin ulkona tää tummempi kaveri sai paljon huomoita naisilta. Vaalea ei yhtään.
        2. Kaverin kaverin ystäväpiirissä (n. 5-10 kpl.) on yksi tummaverinen. Se on ainoa koko porukasta joka saa naisseuraa. Muuten heput on kuin samasta puusta veistetty.

        Näitä esimerkkejä voisi luetella vaikka kuinka.


      • AnTi-iDiOt
        22+14 kirjoitti:

        Voi rähmä tätä Jeesustelua ja käsien pesua. Ettei muka sillä onko mies tumman vai vaalea ole merkitystä ? On sillä. Mikä ihme siinä on että naiset ei voi myöntää tätä ihan päivänselvää asiaa. Aloittaja teki ihan oikean havainnon.

        Kenttäkokeet vaan vahvistaa olettamuksen.
        1. Pari ranskalaista vaihto-oppilasta oli kesän Helsingissä. Toinen oli ihan suomalaisen näköinen vaalean ristiverinen, toinen tummahiuksinen välimerellinen tyyppi. Kun liikuttiin ulkona tää tummempi kaveri sai paljon huomoita naisilta. Vaalea ei yhtään.
        2. Kaverin kaverin ystäväpiirissä (n. 5-10 kpl.) on yksi tummaverinen. Se on ainoa koko porukasta joka saa naisseuraa. Muuten heput on kuin samasta puusta veistetty.

        Näitä esimerkkejä voisi luetella vaikka kuinka.

        Ai oikein pari vaihto-oppilasta ja kaverin kaveria niin on absoluuttiset faktat kasassa ja näin ollen voi yleistää niin paljon kuin haluaa? Aikamoista järjenköyhyyttä tuo sun touhusi..

        Valitsetko sä itse kumppanin pelkän hiusten värin perusteella? Juuri nämä pahimmat itkupillit tällä palstalla taitavat olla noita vaaleatukkaisia ja katkeria äijiä jotka eivät saa naista sen perusteella mitä sieltä pään sisältä löytyy,ei suinkaan siksi minkä väristä karvaa siinä päälaella kasvaa ja sitten käännetäänkin koko juttu naisten syyksi.

        Itse olen seurustellut vaalea-ja tummatukkaisten kanssa,ei sillä ole mtn väliä ollut kumman väriset hiukset näillä hepuilla on ollut. Täällä ovat monet naiset sanoneet ihan samaa ja silti jotkut jaksaa inttää että tukan värillä on väliä. Joillekin on,joillekin ei. Onko sitä niin vaikea ymmärtää? Kaikki naiset eivät ole samanlaisia niinkuin ei onneksi kaikki miehetkään. Jokainen ihminen on yksilö jolla on ne omat mieltymyksensä ja jos on tarpeeksi viisas tajutakseen tämän,loppuisi tuollainen naurettava yleistäminen ja kitinä.


      • peiliin olisi katsom
        AnTi-iDiOt kirjoitti:

        Ai oikein pari vaihto-oppilasta ja kaverin kaveria niin on absoluuttiset faktat kasassa ja näin ollen voi yleistää niin paljon kuin haluaa? Aikamoista järjenköyhyyttä tuo sun touhusi..

        Valitsetko sä itse kumppanin pelkän hiusten värin perusteella? Juuri nämä pahimmat itkupillit tällä palstalla taitavat olla noita vaaleatukkaisia ja katkeria äijiä jotka eivät saa naista sen perusteella mitä sieltä pään sisältä löytyy,ei suinkaan siksi minkä väristä karvaa siinä päälaella kasvaa ja sitten käännetäänkin koko juttu naisten syyksi.

        Itse olen seurustellut vaalea-ja tummatukkaisten kanssa,ei sillä ole mtn väliä ollut kumman väriset hiukset näillä hepuilla on ollut. Täällä ovat monet naiset sanoneet ihan samaa ja silti jotkut jaksaa inttää että tukan värillä on väliä. Joillekin on,joillekin ei. Onko sitä niin vaikea ymmärtää? Kaikki naiset eivät ole samanlaisia niinkuin ei onneksi kaikki miehetkään. Jokainen ihminen on yksilö jolla on ne omat mieltymyksensä ja jos on tarpeeksi viisas tajutakseen tämän,loppuisi tuollainen naurettava yleistäminen ja kitinä.

        Tota hiusväri-paskaa on jankutettu ties kuinka kauan täällä, ei se siitä todellakaan ole kyse.


    • hetrhe

      Voi, haha, kuka vielä muka sanoo että haluaa blondin sinisilmän? Itsellä ainakin silmä menee aina kaikkien muiden paitsi värittömien, hailakoiden hiiri-ihmisten.

    • tumma on parempi

      Oli pakko kommentoida. Tässäkin asiassa luonto on mukana. Tummalla on yleensä paremmat geenit, parempi vastustuskyky jne kuin vaalealla.
      Tumma on myöskin se vahvempi, eli jos tulee jälkeläisiä tumma vaalea parilta, niin lapset ovat tummia.

      Ja nyt toki vaaleat miettivät, että miten niin heillä on huonommat geenit jne.
      Jos laitetaan samalle viivalle se tumma, jolla on terveet vanhemmat ja terveet elämäntavat, niin voisinpa vaikka vannoa, että hänellä on vähemmän sairauksia ja allergioita kuin sillä vaalealla, jolla on myös ollut terveet vanhemmat ja terveet elämäntavat. Vaaleat ovat yleensä herkempiä myöskin ikääntymisen vaikutuksille ja usein myöskin herkkäihoisia ja saavat helpommin allergioita jne.

      Lisäksi tumma mies on seksikkäämpi ja maskuliinisempi kuin vaalea ;)

      • Biologi 2012

        Tuo nyt on aivan täyttä potaskaa. Hiusten värillä ei ole mitään yhteyttä vastustuskyvyn kanssa. Olen vaalea ja minulla on ollut kuumetta viimeksi vuonna 2006! Ja hiusten värin periytyminen ei myöskään mene kuvailemallasi tavalla. Itselläni on vaaleat hiukset, vaikka isäni ja hänen sukunsa on poikkeuksetta erittäin tumma hiuksisia (ihan suomalaisia kuitenkin). Äitini taas on erittäin vaalea. Olen kuitenkin perinyt isältäni hiusten väriini suhteutettuna tummat ja vahvat kulmakarvat.


      • Anonyymi
        Biologi 2012 kirjoitti:

        Tuo nyt on aivan täyttä potaskaa. Hiusten värillä ei ole mitään yhteyttä vastustuskyvyn kanssa. Olen vaalea ja minulla on ollut kuumetta viimeksi vuonna 2006! Ja hiusten värin periytyminen ei myöskään mene kuvailemallasi tavalla. Itselläni on vaaleat hiukset, vaikka isäni ja hänen sukunsa on poikkeuksetta erittäin tumma hiuksisia (ihan suomalaisia kuitenkin). Äitini taas on erittäin vaalea. Olen kuitenkin perinyt isältäni hiusten väriini suhteutettuna tummat ja vahvat kulmakarvat.

        Ei ole kyse hiusten väristä. Tutkimuksissa todettu, että ne miehet joita naiset tilastollisesti pitivät paremman näköisinä, saivat paremmat vaateet rokotteisiin. Siis parempi immuniteetti. Kaikkein miehekkäimmillä miehillä ei välttämättä olleet parhaimmat vastaan, eikä myöskään pituus vaikuttanut. Luonnon oloissa ja miksi ei nykyäänkin selviytymistä selittää paremmin terveys, kuin fyysinen vahvuus tai lahjakkuus. Itseasiassa sosiaalisuuskin menee näiden edelle. Sosiaalinen pärjää yhteisössä ja varmistaa aseman jälkipolville.

        Tilastojen mukaan keskiarvokasvot eli kasvojen sekoitus tekee paremman näköiseksi. Sukurutsaus tekee sairaammaksi ja näkyy naamasta.


    • Anonyymi

      Mielenterveyspuolella työskennelleenä sanoisin, että tummat hiukset altistavat mielenterveysongelmille. Selkeästi suurin osa potilaista tummahiuksisia. Tummaihoiset myös selkeästi yliedustettuina. Vaaleaa henkilöä ja nimenomaan vaaleahiuksista, varsinkin miestä sai hakemalla hakea.

      Oma analyysini on, että vaaleahiuksiset ovat sopeutuneet ympäristöön, valon määrään jne. Paremmin ja täten myös selviytyvät pimeässä pohjolassa paremmin.

    • Anonyymi

      Olen tapaillut ja seurustellut sekä tummahiuksisten että vaaleahiuksisten miesten kanssa. Itse olen luonnostaan tummahiuksinen nainen. Yleensä tummahiuksiset miehet kiinnostuvat musta, vaikka itse tykkään enemmän niistä vaaleista. Tavallaan se on ihan sama, minkäväriset hiukset miehellä on, mutta mun mieleen on siniset silmät, joten vaaleat hiukset korostaa niiden väriä, ja siksi tykkään vaaleasta enemmän.

    • Anonyymi

      No enpä ole kyllä montaa kertaa kuullut suomalaisen naisen sanovan, että ihanne olisi vaalea suomipoika. Varmasti joillekin on, mutta harvoin tuollaista kuulee.

      Itse tykkään ns. ristiverisistä, eli siniset silmät ja tummat hiukset. Tosin mieluiten aidot tummat hiukset ja raju värjäyshän on helppo huomata. Mutta siis hyvä kun on vientiä. Eikö se ole hyvä, vai pitääkö siitäkin valittaa?

    • Anonyymi

      Itse olen nainen. Jätin blondin. Omat hiukset on paksut ja ruskeat. Ja voi tätä viennin määrää! Miehet jopa salaakin ihailee, kuullu sen sanansaattajan kautta. Flirttailee ihan reilusti. Baareissa en käykkään mutta kyllä. Parempi olla kun ihaillaan ihan reilusti ja tullaan juttusille. Ihana olla oma naturel itsensä joka tavalla🥰💋-yks brune
      Olet oikeassa. Vaihtelu virkistää

    • Anonyymi

      Vau uskaltaisipa itsekin. En kyllä tajua miksi ihmiset noin tekee?

    • Anonyymi

      Aidosti tummatukkaiset miehet on kyllä Hot.

      • Anonyymi

        Ja jos vielä vähän paksumpi tukka,kulmatkin tummahkot.


      • Anonyymi

        Toki jos muutenkin on Hot. Ei kaikki oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos vielä vähän paksumpi tukka,kulmatkin tummahkot.

        Kyllä! Hiukset pitää olla paksut ja tuuheat ja erittäin tummat. Sinimustat hienoimmat😍🥰🤩uuh ja tummat kulmat


    • Anonyymi

      No onhan toi eminem ainakin reilusti komeampi ruskeahiuksisena kuin silloin nuorena blondina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe