Mitä ne villit sinkkuvuodet ovat? Olenko jotenkin rikki oleva sinkku kun en biletä, bailaa tai sekoile joka ikinen viikonloppu. En harrasta yhden illan suhteita, en satunnaispanoja, enkä edes herää keskellä yötä kenenkään tuntemattoman naisen luota. En tupakoi, enkä edes käy kuin 3-6 kertaa vuodessa baarissa. Olen VIALLINEN!? Olenko? Olen sentään jo 26-vuotias mies, enkä hassumman näköinenkään joten vientiäkin varmasti olisi. Mutta koen tuon kaiken sinkkusekoilun jotenkin niin...pinnalliseksi ja turhaksi.
Voiko tästä kauheudesta parantua? Tunnen olevani liian erilainen kun kaikki joka palstalla hehkuttavat kuinka nyt villit sinkkuusvuodet ovat takana ja haluaisi vihdoinkin rauhoittua. Vai olenko sitten aina vaan ollut ikäistäni kypsempi? Epäilen kyllä sitäkin.
Viallinen sinkku?
9
595
Vastaukset
- määääääääääääääääää
Älä mieti, mitä muut odottavat tai mitä mielestäsi pitäisi olla, ole juuri sellainen kuin itse haluat ja sellainen, jollaisena olet onnellinen!
Et siis ole tietenkään viallinen, ihmiset nyt ovat yksilöitä:) Tosin et ole tuon perusteella myöskään kovin ainutlaatuinen, kyllähän tuollaisia nyt on maailma täynnä. - legginsgirl88
Ei juopoista kukaan perusta. Mutta jos mies on KOVIS! niin ai että mun mirrini kehrää! nörtti joka vaan änkyttää,ei polta,ei juo lainkaan on iha NÖSSÖ! YÖÖÖK!
- määäääääääääääääääää
Ihan mielenkiinnosta, lähinnä koska istun matkustamassa ja tapan samalla aikaa, niin millainen mies sitten on KOVIS!? Onko se ulkoinen tekijä? Onko se sitä, että on sellainen kun on? Itsetietoisuutta? Vai onko se sitten sitä, että juo? Polttaa? Tekee rikoksia?
- Armas Murhia
Olen niin kova jätkä. Murhaan himomurhaajia ihan himona. Ihmiset hankkiutuvat vankilaan päästäkseen turvaan minulta. Olen tuhonnut tankin yhdellä hyvin tähdätyllä nyrkiniskulla. Olen harrastanut seksiä kuusimetrisen krokotiilin kanssa sen äidin katsoessa vierestä. Puhdistan hampaani kulmahiomakoneella ja timanttilaikalla. Minulla on aina kovat housuissa. Jos minusta yrittää ottaa kuvan, menee kamera rikki. Viinan en koske, sillä se on lasten mehujuomaa. Kovat jätkät juovat bensaa tai tinneriä suoraan kanisterista. Tupakkaan en koske, sillä sehän käy naisillekin. Minä poltan vanhoja autonrenkaita eivätkä naapurit uskalla valittaa, koska olen niin kova jätkä.
Jotenkin vaan luulen, että tuommoinen tyttö ei sängyssä osaa panna vastaan kuin se kuusimetrinen krokotiili. Et taira olla yhtä eläväinen, ainakaan sitten kun minä olen lopettanut. Krokotiili kestää käyttöä ihan eri tavalla. Ainakin viisi kertaa. Ja suihin ne vasta ottaakin hyvin.
Jotenkin kiva tietää, että sinunlaisiakin miehiä on olemassa. :) omalle kohdalleni jos sinunlaisesi sattuisi, niin olisin onnellinen.
- ikisinkkumies
Valitettavasti se elämä toimii niin, että nuorena miehenä pitää rällästää ja juopotella ja hankkia irtosuhteita jotta oppii tulemaan toimeen naisten kanssa ja voi luoda suhteita heihin. Jollei nuorena luo pohjaa tälläisellä villillä sinkkuelämällä, sitten ihmetellään 30-vuotiaana miksei sitä seesteistä perhe-elämääkään saanut aikaan.
Elämä menee siten, että ensin miehen pitää olla tuollainen kuvailemasi villi sinkku, ja sitten kun se nainen löytyy niin ryhtyä rauhalliseksi perheenisäksi. Ei kannata kuvitella, että nuorena voisi olla tuollainen rauhallinen perheenisä ennekuin on luonut pohjan tälle kaikelle tuolla villillä sinkkuelämällä.- Ossaa se Eskokin
Jos jopossa on tussu kumi treffeille pääsy on vaikeampaa, mutta kaikki on mahollista = korjaa tilanne.
- juuli87
On kiva kuulla, että nuorissa miehissä on sellaisia jotka ei jatkuvasti biletä ja harrasta yhdenyön juttuja. Mun mielestä on vaan hyvä, mikäli mies ei ole harrastanut yhdenyönjuttuja tai vakiopanoja. Mistä sellaisia miehiä voi löytää?
- Suvessa ilman seuraa
Sieltä löytyy yleensä se vanha Solifer ja punainen laatikko Ladakin, niitäkin on sentäs vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185183MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152694- 102194
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5841987Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1201704Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31068Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028