Aamutyhjennys on miehen

rakkauden osoitus?

Kuinka moni nainen on aamuinen tyhjennysastia ja kuinka moni mies väittää aamupanoja rakkauden osoituksiksi?
Pussien tyhjennyksellä aamulla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa vaan on miesten pakonomainen tarve vaan tyhjentää pussit päivää varten. Asiaa perustellaan rakkaudella ja rakkauden osoituksella, vaikka on varmaan melkein sama kuka siinä vieressä aamulla oikein on.
Asia ei taida olla edes miehen logiikkaa vaan tosi hyvä vedätys.
Mikä ihme saa miehen kuvittelemaan, että naiset haluaa aamuseksiä?!?
Miksi ihmeessä esimerkiksi perheellisen äidin pitää hoitaa perhe siis lapset kouluun tai hoitoon ja jo ennen sitä pitää hoitaa mies?! Menkööt vessaan jos tyhjennystä tarvitsee...

44

3058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisen logiikalla

      ajattelisi niin jättäisi iltaan ;-)

      • Anonyymi

        Nainen on KODIN KONE. ei mitään muuta


    • Mitähän sitä tekisi

      aamulla kuin itsensä laittaminen ja ei pysty ymmärtämään miksi pieni parin minuutin hyväily ei kelpaa.
      Meillä minä hoidan kaikki lasten kouluun laitot yms kaiken muun sillä aikaa, kun mies on jo lähtenyt töihin aamupanonsa jälkeen.
      Pitäisi varmaan nousta jo viideltä ja lähteä töihin ennenkuin mies herää ja jätää kaikki hänelle hoidettavaksi niin saas nähdä miten kävisi. Ei vaan millään jaksaisi nousta kukonlaulun aikaan,,,,

      • IhmeHomma

        miehen hommaksi lasten kouluun laitto, miksi passaat häntä kuin hotelli ?


      • Anonyymi

        Huh huh illalla se odottaa että tulet tekemään ruuan ja sitten lähteekin harrastamaan..


    • .,.,.,.,.,..,

      aamupanoista.
      aamusin mulkero on niin turta yö ja aamuseisokeista et turha sitä on lähteä mihinkään käyttelemään.

    • kotiäiti.

      Miksi ihmeessä esimerkiksi perheellisen äidin pitää hoitaa perhe siis lapset kouluun tai hoitoon ja jo ennen sitä pitää hoitaa mies?! Menkööt vessaan jos tyhjennystä tarvitsee...

      Meillä mies nukkuu kun lapset menevät hoitoon, mikäli työvuoro antaa myöten ja mies ne lapset on aina päiväkotiin vienyt, itse kiiruhdan omaan työhöni.
      " tyhjennystä" ei meillä tehdä aamusin, poikkeus on kesäaamut kun mihinkään ei ole kiire.
      Tyhjennys sanana on lääketieteellinen.

      • että sillei

        niin lapset ovat kotona vetämässä pitkiä aamu-unia vielä ruoka-aikaan.
        Koettu on. Lähdin töihin / työmatkalle aikaisin ja soittelin miehelle, että oliko lapset heränneet hyvin ja lähtenet kouluun,,,, luuli, että olivat lähteneet jo kouluun, kun hän heräsi niin lähti vaan itse töihin !
        Siellä ne lapset sitten heräili, kun soittelin heidän kännyköihin että ylös äkkiä ja kouluun...


      • kotiäiti.
        että sillei kirjoitti:

        niin lapset ovat kotona vetämässä pitkiä aamu-unia vielä ruoka-aikaan.
        Koettu on. Lähdin töihin / työmatkalle aikaisin ja soittelin miehelle, että oliko lapset heränneet hyvin ja lähtenet kouluun,,,, luuli, että olivat lähteneet jo kouluun, kun hän heräsi niin lähti vaan itse töihin !
        Siellä ne lapset sitten heräili, kun soittelin heidän kännyköihin että ylös äkkiä ja kouluun...

        Lapset menee nukkumaan klo.21.00 ja he herää arkena jo 07.00-08.00 ihan itellään.
        Samalla herää koko talo:)
        Lapset jotka vetää sikeitä päivällä on jo valvottukin ja ei jakseta nousta.
        Ei isän syy ole, se kun ei mennä aikaste nukkumaan.


    • ilmeisesti pano heti kärkeen ja se nyt sitten pilasi aamusi. Ikävä juttu...

      • hitaita tajuamaan

        mitään tai sitten ne on tosi viisaita ja näyttelevät tyhmiä.
        Aina ollaan kerro mulle ja samat jutut siitä huolimatta jatkuu periaatteella "kyllä sun on jo täytynyt oppia tykkäämään tästä"
        Mikä miehen logiikassa mättää, kun ne ei tajua, että tietystä seksistä pitää ja tietystä ei....
        Vai luuleeko miehet todella, että syömällä pannaria siitä oppii pitämään vaikka sitä inhoaisia? Aivan kuin kouluruoastakin oppii pitämään syömällä?!?


    • minus.virus

      Yleensä hormonitoiminta käynnistyy aamuyöllä...

      • Niin?

        Aamupaneskelu kiinnostaa kovasti?


      • minus.virus
        Niin? kirjoitti:

        Aamupaneskelu kiinnostaa kovasti?

        Niin. Mutta se oli ennen se.


      • minus.virus kirjoitti:

        Niin. Mutta se oli ennen se.

        on tapahtunu? *varo rakastunutta miestä*


      • minus.virus
        dazu kirjoitti:

        on tapahtunu? *varo rakastunutta miestä*

        mitään uutta sitten päätökseni olla jatkossa yksin.


      • prokirpsu
        dazu kirjoitti:

        on tapahtunu? *varo rakastunutta miestä*

        halut tehokkaasti, eikä oo jo käyny selväksi :(


      • sikeimmät univaiheet. Liittyykö se siihen? Yöllä orkut tulee yleensä aamupuolessa mieluummin, ku iltapuolessa.


      • minus.virus kirjoitti:

        mitään uutta sitten päätökseni olla jatkossa yksin.

        palata siihen kirpela-nikkiin, ku toi minus.virus on tavallaan sua itsees halventava. Mulle et ole ollu minus.virus, ku nostit mut ruumishuoneelta eloon ja haluamaan taas elää ja osoitit, että on ihmisiä, joita uskaltaa rakastaa.


      • minus.virus
        dazu kirjoitti:

        palata siihen kirpela-nikkiin, ku toi minus.virus on tavallaan sua itsees halventava. Mulle et ole ollu minus.virus, ku nostit mut ruumishuoneelta eloon ja haluamaan taas elää ja osoitit, että on ihmisiä, joita uskaltaa rakastaa.

        kertoo MUN olostani, eikä mussa ole mitään kirpeetä jäljellä. Piste.


      • minus.virus kirjoitti:

        kertoo MUN olostani, eikä mussa ole mitään kirpeetä jäljellä. Piste.

        Maailman ihanin nainen ja on huono olo... :( Ei sulla sais olla ikinä huono olo, sua ei ole suunniteltu voimaan huonosti.


      • minus.virus
        dazu kirjoitti:

        Maailman ihanin nainen ja on huono olo... :( Ei sulla sais olla ikinä huono olo, sua ei ole suunniteltu voimaan huonosti.

        yhtään huono olo, kinttu tosin särkee ihan stnsti. Pitääks sit taas vaihtaa nikkiä? Ja uus vois olla...wttuunnus?


      • minus.virus kirjoitti:

        yhtään huono olo, kinttu tosin särkee ihan stnsti. Pitääks sit taas vaihtaa nikkiä? Ja uus vois olla...wttuunnus?

        alat kirjoitteleen fight clubista tutuilla ruumiinosamonologeilla "olen kirpelan raivoava sappi", "olen kirpelan kipeä jalka". Tuon voi laittaa vaikka allekirjoitukseksi, niin voi käyttää yhtä nikkiä kaiken aikaa. Ehkä ne sopiikin tuon minus.viruksen kanssa yhteen, tulee niinku tarkennus loppuun. Käytin tuollaisia allekirjoituksia pari vuotta sitten täällä.

        *suukottelee kinttua väkisin*


    • lottamari_1

      Juu, vanhan kumppanin kanssa ei olisi tullut mieleenkään aamulla harrastaa seksiä, nykyisen kanssa se on taivaallista ja päivä alkaa ihanasti, kun molemmat sitä ensimmäisenä aamulla haluaa.

    • ämmäraati

      Ellei sitä tee, löytää mies paremman naisen helpommin päivällä

    • ..."muistelee kaiholla"

    • aamupikaiset

      ainakin hotsittaa enempi aamulla. Aamu-unisena on kivempi pervoilla kun iltaväsyneenä.
      Olen nainen ja alle kolmekymmentä :)
      Yleensä miehet tahtovat seksiä vain baarin jälkeen...?

    • No minusta aamuinen pikapano ei ole sen enempää suuri rakkaudenosoitus kuin nainen tyhjennysastiakaan.

      Minä kun olen tässä vuosien saatossa huomannut, että suuri tunteenpalo ja intohimo on laantunut. Silti seksi ja läheisyys tuntuu mukavalta meistä molemmista. Että sikäli vastakkainasettelusi kuulostaa todella vastenmieliseltä. Onneksi en ole miehesi.

      • maik22

        käy aamutyhjennyksen kautta! En koskaan haluaisi naista joka ei tykkää aamupanoista.


    • Anonyymi

      Vaimo lähti tuossa vessaan ja sanoi että tyhjentää sitten multa pussit.

    • Anonyymi

      Kyseessä on omien tarpeittensa tyydyttäminen. Ei muuta.
      Itse olen aamuvirkku ja herään yleensä 04.30 - 05.30. Muu perhe 07.00. Siinä aikaa puuhastella ihanassa hiljaisuudessa.

      Vitsi:
      Mies tapasi naisen, syntyi keskustelu
      Nainen: Minua ei seksi juurikaan kiinnosta
      Mies: Ei minuakaan. Joten, hoidetaan se ensin pois alta ja keskitytään muihin asioihin.

    • Anonyymi

      Outo ajatus ettei nainen halua aamuseksiä. Minun vaimo kyllä haluaa. Jo tyttöystävänä hän oli iltaunisena vaikeampi vieteltävä iltaisin, varsinkin myöhään illalla. Aamulla hän on taas varsinainen kiimapillu. Olemme jo yli viisikymppisiä iltaunisuus ei ole hänessä enää niin voimakas. Mutta jos on tarve niin edelleen hän tyhjentää pussini aamulla. Useimmiten laukeaa itsekin, mutta joskus on kiireempi niin saan suihinoton tai käsihoidon. Ikinä hän ei ole valittanut sperman valumisesta. Pesu ja töihin. Ihana vaimo.

    • Anonyymi

      Oma naiseni ei ainakaan ajattele näin ja tykkää, kun otan hänet. Tollanen on vain yli 25v rummon hurinoita, joka ei ole saanut aikoihin munaa. T. nuori mies, jolla nuori nainen.

    • Anonyymi

      Tekosyitä. Tämänkin vuoksi tulisi miestenkin suosia nuoria naisystäviä ja tyttöystäviä jotka ei aamuseksistä valittele.

    • Anonyymi

      Aamuseksi parasta kun on hyvin yön levännyt, iltaseksi ei väsyneenä innosta.

    • Anonyymi

      Vaimo nukkuu vielä ja minä keitän kalu jäykkänä kahvia. Menen kohta ehdottelemaan jos pääsis pukille.

    • Anonyymi

      Jätä vain seksi pois, niin katsotaan, kuinka spontaanisti sun hiustensilirysauutomaatti enää toimii ja kuinka läsnäoleva se enää sen jälkeen on.

      Silittelyllä ja seksillä on yhtä paljon tekemistä rakkauden kanssa.

    • Anonyymi

      Vaimo jäi juuri torkuille spermat sisässä ja minä keitän kahvit.

    • Anonyymi

      Minua ei ainakaan haittaa olla tyhjennysastia :)

    • Anonyymi

      Minun vaimo ainakin tykkää aamuseksistä. Samoin hän on aina tykännyt spermasta. Joskus levittänyt sitä ympäriinsä karvoiltaan. Kohta pukille.

    • Anonyymi

      Kohta vetäisen spermat pilluun, vaimo käy vessassa ekaks.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta kyllä me ainakin harrastetaan aamuseksiä. Vaimo on juuri vessassa ja sitten saa kalua ja spermat pilluunsa. Hän tekee sen aamulla mielellään.

      • Anonyymi

        Se oikea nainen hommat osaakin hoidella,noi nurisijat ei kyllä miestä ansaittekkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oikea nainen hommat osaakin hoidella,noi nurisijat ei kyllä miestä ansaittekkaan

        Ja pakkohan se on aamulla tyhjentää ennen työpäivää officessa, missä nuoret, hoikat pystyrintaiset, upeat harjoittelijatytöt kävelevät kireissä farkuissaan ilman pikkuhousuja ja rintaliivejä läpinäkyvät valkoiset paidat päällään. Nännit ovat niin kovina, että hankaavat läppärin näyttöä.
        Koeta siinä sitten ajatella tai puhua globaalitaloudesta, teknologiatrendeistä, kustannusten hallinnasta ja businessmahdollisuuksista sidosryhmille. Touhutippa kivikovan kangen päässä osoittaa kuin graafi loputonta kasvua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe