Minua yritettiin saada bileisiin, mutta en mene.
Perinteinen ratkaisu ja kun asiaa muistekin, niin olen ainoastaan kerran ollut juhannuksena muualla ja silloinkin siihen liittyi betonimylly ja lapio.
Lisäksi joskus muinoin 14 tunnin työvuoroja juuri strategisina juhannuksenvietonopettelujuhannuksina.
Noh, täällä on uusien osian parissa aika hauskaa (tosin kuljetus oli hiukan hidasta ja niiden olisi pitänyt olla täällä jo eilen).
Juhannusohjelma
9
172
Vastaukset 9
- mm
Pakkobiletys on turmiollista :)
Itse vietän työn merkeissä koko juhannuksen. Kalassa vain poikkean välillä. Nautin rauhasta, kun kaikki naapurit ovat evakuoineet itsensä ties minne.. Ei tarvii kuunnella ruohonleikkurien pärinää. Maanantaina sit meidän kuusijalkainen perhe katoaa pariksi viikoksi korpeen.
Juhannushysteria on hanurista.- bäddi loov
hyvää juhannusta Sulle silti :)
- mm
bäddi loov kirjoitti:
hyvää juhannusta Sulle silti :)
Miks niin silti?
Mikä vois olla työnilosta aidompaa? :)
- ,.,.,..,.,.,.
1985 OLI SAVONLINNASSA JUHANNUKSEN KAVEREITTENI KANSSA JA OLIN AINOA JOKA EI JUONUT ALKOHOLIPITOISIA JUOMIA, MUT SILTI AAMUYÖSTÄ OKSENSIN TELTTANI ETEEN.
EI PITÄIS SYÖDÄ TUNTEMATTOMIA LÖRTSYJÄ - ??
Miksi miehet kulkevat Juhannuksena verkkareissa??
Vastaus: Etteivät huku sepalus auki.- ,.,.,.,.,.,.
JOS ON PELASTUSVIIKSET?
- hylkeennylkijä
,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
JOS ON PELASTUSVIIKSET?
.
mennyt nk "reparihommiin" kun tehtaat tms. seisautetaan huoltotöitä varten, niissä saa tehdä 24/vrk
kovalla palkalla, vaikka työ on mm voimaloitten kattilan rapaamista ja muuta hauskaa, mutta
TILIPUSSI riittää luxuslomaan.
Tropiikissa ei auringonpaistetta oikein arvostajuhannus töissä, koska silloin tienaa paremmin-------telttaryynäämiseen kyllästyin ja varusmiehenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271615
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031026Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.159697Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.234557- 31510
- 187509
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11464- 186462
- 41436
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18413