varoitus nettiauton nigerialaiset huijarit

jaajo854

netttiauto on taas täynnä ulkomaisten huijarien ilmoituksia. joka viikonloppu tulee kymmeniä huijari ilmotuksia. koska viikolla ne poistetaan nopiaa mutta viikonlopun nämä huijarit saa rellestää nettiautossa niin paljon kuin huvittaa. ja taas muutama suomalainen menettää rahansa ulkomaille.

tarina autosta on aina saman kaltainen. tässä pari viestiä mitä olen autoa kysyessäni saanu.

My name is Henna Heikkilä... I hope that you understand English because I don't speak Finnish very well even if I worked for 1 year in Finland... I see that you are interested in my car AUDI A4 1.9 TDI SEDAN. The car is in excellent condition, and is currently REGISTERED IN FINLAND ON MY NAME, FINNISH PAPERS, never involde in any accidents, no scratches, no damage, never been laid down or required any repairs, the engine works perfectly, it has the technical book and all papers, and all the other options . The car will arrive at your address with all the necessary papers so you can register the car on your name and in your city . The original receipt and all remained warranty information packet with Enrollment number is included for you. The price I want to obtain for it is 4.500€ (shipping fees included). The car is now located in London, England (UK) because I moved recently. I decided that is better to sell it because I don't use it anymore the steering wheel is on left side and is very difficult for me to drive it in London and it is too bad to keep such a car and not to use it. The car make more money but i told you i want to sell it soon so i can buy here a car with the steering wheel on the right side. If you are really interested please reply me so I can give you more information so can start to complete the transaction. The car is insured in chase of damage and you will receive it at your door in 3-4 working days. Please let me know .

Thank you !

Olen pahoillani, mutta en tiedä suomen kieltä, vastatkaa hyvä Englanti.
Auto on edelleen myynnissä. Aloitan yleiskuvaus auto, minun on sanottava, että se on moitteettomassa kunnossa, ei koskaan osallisena missään onnettomuudessa, ei naarmuja tai mekaanisia ongelmia, se ei ole rypytys auto. Se on myös huoltokirja ja kaikki tarkastukset tehtiin jälleenmyyjän luona palvelut. Ostin auton Suomessa, Suomen lehdissä, levyt ja Suomi. Sillä on kysyttävää tai tieto otathan yhteyttä minuun.

Kiitos mielenkiinnosta ... Toivottavasti nähdään pian!

ja tässä muutamia viikon lopun huijari ilmotuksia.

http://www.nettiauto.com/volvo/s60/3328860

http://www.nettiauto.com/renault/laguna/3328729

http://www.nettiauto.com/bmw/320/3328627

http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/3328624

http://www.nettiauto.com/audi/tt/3328612

http://www.nettiauto.com/ford/mustang/3327691

toivottavasti nettiauto saa nuo huijarit joku päivä kuriin.

17

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiujhgfds

Ovat varmaan suomalaisia jobbareita. Heiltä tuollaista voi odottaa. Hehän ovat ammattirikollisia.

• unelmoi

että jopparit osais ulkomaankieliä tai edes leikkaa liimaa tekniikkaa, Nehän vihaa nettiä ja ovat kuulemma isomahaisia pahallehaisevia ja epärehellisiä. En osaa ottaa kantaa pitääkö tuo kaikki paikkansa, mutta kirkolla Veijo Esson baarissa isotpojat väittää noin.

• VV

VANTAAN AUTOGROUP OY ON YKSI HEISTÄ

• 600 petosilmoitusta
      • keenes

nettiautoa vastaan mahollista?

• Syy-ttä-jää
        keenes kirjoitti:

nettiautoa vastaan mahollista?

Nostakaa pojat se joukkokanne, niin saa syyttäjäkin nauraa teidän typeryydelle

• kolkytjarisat

näille rahansa menettää niin täytyy kyllä sanoa että huijarikoijari on rahansa ansainnut.

• Nettiauto

saa nuo turhat ilmoitukset karsittua pois, niitä kun on myös nettimotossa, karavaanissa ja koneessakin. Jos joku noihin ilmoituksiin uskoo ja menee vielä jotakin varausmaksua maksamaan, se on ihan ok. Jos joku oikeasti on niin saatanan tyhmä, että menee rahansa johonkin Nigeriaan lähettämään, se on sellaiselle mulkulle ihan oikein.

• jeeppeee

koko auton hinnan suurin summa minkä luin lehdestä oli kymppitonni.

• paska lattialla

Nettiauto ei saa mitään kuriin. Olen ollut heihin yhteydessä ja ilmoitellut noita huijausilmoituksia, mutta nettiauton ylläpidon porukka vaikuttaa olevan erittäin ylimielisiä.
      Tulee mieleen audeillaan töihin kiiruhtavat olevinaan kiireiset datanörtit.

• 11111111111111111

todella surkeaa toimintaa nettiauton puolelta.

• jfu

• viesti.,
        jfu kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010033011365560_uu.shtml

Hei,
        Olen iloinen kuullessani, että olet kiinnostunut ostamaan minun VW Passat 2.0 TDI Navi Leder Full.
        Hinta En pyydä on 4000 Eur, se on täydellisessä kunnossa ja sen ulkopuolella sekä koskaan ollut mukana accidents.I koskaan tupakoi, ja haluan myydä sen vakava henkilö. Auto sijaitsee Lontoon ja Yhdistyneen kuningaskunnan kanssa minua ja rekisteröintipäivä on Finlad ja kaikki vero maksetaan Suomessa.
        Hinta on alhainen, koska auto on Vasen käsi ajaa maassa, jossa kaikki autot ovat oikealla niin Lontoo on erittäin vaikea ajaa tällaista ajoneuvoa ja kukaan ei halua ostaa sitä täällä London.Instead pitää sitä autotalli (tänä taloudellinen kriisi), päätin myyvänsä sen takaisin Findlnd varten todella houkutteleva price.I oli ostaja Porista, mutta hänen laina ei hyväksytty, ja nyt auto on edelleen myytävänä. Toimitus on jo maksettu ja selitin minun ostaja ei voi saada lainaa, kun tein järjestelyt toimittaa auton, ja toimitus yritys ei hyvitä minua, mutta voin toimittaa auton minne tahansa Findland.
        Kun matkustan paljon työhöni enkä voi tehdä tämän kaupan itse, mutta kauppa tehdään kautta Escrow Shippers yhtiön oman turvallisuuden.
        Minun täytyy kertoa sinulle, että haluan nopeasti käsitellä, koska minulla on taloudellisia ongelmia juuri nyt.
        Koska suuri määrä rahaa minä mieluummin käyttää turvatalletuksesta palvelun. Aion kattaa palkkiot turvatalletussopimuksen.
        Escrow yhtiö haluan käyttö on http://www.escrow-ento.com/uk.htm lue niiden ehdot ja kunto, ja jos olet samaa mieltä heidän kanssaan, rekisteröidy ja anna minulle sähköpostiosoitteesi käytät rekisteröintiä Jotta voin aloittaa liiketoimi.

• kolkytjarisat
        viesti., kirjoitti:

Hei,
        Olen iloinen kuullessani, että olet kiinnostunut ostamaan minun VW Passat 2.0 TDI Navi Leder Full.
        Hinta En pyydä on 4000 Eur, se on täydellisessä kunnossa ja sen ulkopuolella sekä koskaan ollut mukana accidents.I koskaan tupakoi, ja haluan myydä sen vakava henkilö. Auto sijaitsee Lontoon ja Yhdistyneen kuningaskunnan kanssa minua ja rekisteröintipäivä on Finlad ja kaikki vero maksetaan Suomessa.
        Hinta on alhainen, koska auto on Vasen käsi ajaa maassa, jossa kaikki autot ovat oikealla niin Lontoo on erittäin vaikea ajaa tällaista ajoneuvoa ja kukaan ei halua ostaa sitä täällä London.Instead pitää sitä autotalli (tänä taloudellinen kriisi), päätin myyvänsä sen takaisin Findlnd varten todella houkutteleva price.I oli ostaja Porista, mutta hänen laina ei hyväksytty, ja nyt auto on edelleen myytävänä. Toimitus on jo maksettu ja selitin minun ostaja ei voi saada lainaa, kun tein järjestelyt toimittaa auton, ja toimitus yritys ei hyvitä minua, mutta voin toimittaa auton minne tahansa Findland.
        Kun matkustan paljon työhöni enkä voi tehdä tämän kaupan itse, mutta kauppa tehdään kautta Escrow Shippers yhtiön oman turvallisuuden.
        Minun täytyy kertoa sinulle, että haluan nopeasti käsitellä, koska minulla on taloudellisia ongelmia juuri nyt.
        Koska suuri määrä rahaa minä mieluummin käyttää turvatalletuksesta palvelun. Aion kattaa palkkiot turvatalletussopimuksen.
        Escrow yhtiö haluan käyttö on http://www.escrow-ento.com/uk.htm lue niiden ehdot ja kunto, ja jos olet samaa mieltä heidän kanssaan, rekisteröidy ja anna minulle sähköpostiosoitteesi käytät rekisteröintiä Jotta voin aloittaa liiketoimi.

tapauksissa on tuo monikansallinen hakukone hyvä keino jos nyt vielä joku edes harkitsee auton myymistä näille, tai ostamista.
        Tämä yllämainittu escrow-yritys on sivujensa mukaan noinkin vanha mutta kvg-haku ei montaa osumaa tuottanut, ja jostain syystä vielä niin tämä domain oli mainittu uusien sivujen listassa. Jokainen tehkööt omat johtopäätökset asiasta ja minun puolesta työntäkööt rahansa vaikka sinne nigeriaan sitten jos ei vieläkään järki sano että jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, niin sitä se useimmiten onkin. Sympatiaa ei heru kun hyväuskoinen typerys menee rikosilmoitusta tekemään. Verovaroin kustannetulla poliisilla kun saattaisi olla muutakin tekemistä kuin alkaa tutkia rikosta joka ei koskaan selviä eikä uhri saa menettämiään rahoja kuitenkaan takaisin.

Nettimoton puolelta katselin jotain ilmoituksia taannoin, ja hyviä vastauksia kyselyihin tuli. Ihan sama mitä niiltä kysyi suomeksi, niin vastaus englanniksi oli aina sama eikä kaveri ollut paskan vertaa ymmärtänyt että suutahan siinä oli vain soitettu.

• hömelö mummeli
        kolkytjarisat kirjoitti:

tapauksissa on tuo monikansallinen hakukone hyvä keino jos nyt vielä joku edes harkitsee auton myymistä näille, tai ostamista.
        Tämä yllämainittu escrow-yritys on sivujensa mukaan noinkin vanha mutta kvg-haku ei montaa osumaa tuottanut, ja jostain syystä vielä niin tämä domain oli mainittu uusien sivujen listassa. Jokainen tehkööt omat johtopäätökset asiasta ja minun puolesta työntäkööt rahansa vaikka sinne nigeriaan sitten jos ei vieläkään järki sano että jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, niin sitä se useimmiten onkin. Sympatiaa ei heru kun hyväuskoinen typerys menee rikosilmoitusta tekemään. Verovaroin kustannetulla poliisilla kun saattaisi olla muutakin tekemistä kuin alkaa tutkia rikosta joka ei koskaan selviä eikä uhri saa menettämiään rahoja kuitenkaan takaisin.

Nettimoton puolelta katselin jotain ilmoituksia taannoin, ja hyviä vastauksia kyselyihin tuli. Ihan sama mitä niiltä kysyi suomeksi, niin vastaus englanniksi oli aina sama eikä kaveri ollut paskan vertaa ymmärtänyt että suutahan siinä oli vain soitettu.

Vastaava ilmoitus on Tori sivuilla Espanjan osastolla. Tarina on sama. Myynnissä Espanjaan rekisteröity matkailumersu, hinta 2800 euroa. Auto on kuulema erinomaisessa kunnossa. Nyt auto on Englannissa mutta omistaja haluaa myydä sen koska siellä se on hankala monesta syystä, mm vasemmanpuoleinen liikenne, pitäisi rekisteröidä Englantiin jne. Auton voisi ostaa suoraan Englannissa (omistaja tuo lentokentälle) tai hän toimittaa sen Espanjaan välitysyhtiön kautta (Escrow-yhtiö) mille, tulee maksaa kauppasumma joka on 100% turvassa. Auto tuodaan meille kotiin Espanjaan, saamme käyttää sen huollossa ja tarkistettavana ostajan piikkiin ja koeajaa 3 vrk (500 km) ennen ostopäätöksen tekoa. Ilmoituksessa luvataan vielä vuoden takuu (auton vm 2000). Viestiin vastasi toinen henkilö kuin kenen puhelinnumero on ilmoituksessa. Koska viestintä tapahtui espanjaksi ei hälytys heti soinut, mutta kun luvattiin viis hyvää ja kuus kaunista niin jopa selvisi!

LIIAN HYVÄ OLLAKSEEN TOTTA! HINTA ON SAMA OSTAAPA ENLANNISSA TAI ESPANJASSA!!!

• KH-1234567

Hei!
      Tuli mieleen vähän samantyyppinen tsekkaus kuin suomi24:n keskusteluissa (robotteja vastaan). Kyseessä olisi hieman kehittyneempi apinasuodatin.
      Ei kyseltäisi mitään yhteenlaskun tuloksia vaan ihan jotain suomenkielellä. Osa suomalaisistakin saattaisi olla kykenemättömiä läpäisemään testin.
      Voisi olla vaikka Suomen jolain murteella tehtyjä kysymyksiä ja niihin pitäisi vastata 1-2 sanalla. Kysymyksiä voisi olla vastauksineen vaikka tuhatmäärin jossain tietokannassa.
      esim. Mikä on suomeksi savon lausahdus ilman pilluu ? Vastaus (vihjaisee ilman ...) -> vastattava saastuttaminen tai saatustus JNE.
      Olikohan liian vaikea kysymys? Itse olen eteläisestä Hämeestä kotoisin.
      Ilmoituksen voisi laittaa jos osaa vastata tuohon kysymykseen.

• juuh

tää kaveri ulkomaa lainen on huijari [email protected] kyselee autoista ekana sitten sen jälkeen sanoo että hänen agenttinsa hakee auton ja vähän ajan päästä tulee viestiä ettei ole rahaa ja pyytää lainaksi varokaa tätä kaveria ja esiintyy eri sähköposti nimillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe