Miksei tuoksu pysy?

tuoksuton

Ongelmani on siis ettei hajuvesien tuoksut pysy ihollani lähes hetkeäkään. Ystäväni taasen tuoksuu vielä illallakin (vaikkei hän lisää tuoksua päivällä). Voiko iho olla sellainen ettei tuoksu vain pysy? Olen myös miettinyt onko vika laadussa, alhaisen budjetin takia minulla on vain julkkistuoksuja. Tai sitten en "annostele" oikein. Suihkautan kaulan alueelle kerran ja ranteisiin kerran. Itse käytän myös vain niitä edt versioita, olen kuullut että varsinainen parfyymi (edp) pysyisi paremmin. Neuvoja siis, kiitos :) Olisi kiva kuulla myös joistain hyväksi havaituista ja kestävistä mutta halvoista tuoksuista, onko esim body shopin tuoksut mistään kotoisin?

4

1615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoksuton

... onko kellään kokemusta parfyymiöljyistä. Toimivatko?

• ......

Tuoksuasteikko: parfym, eau de parfym, eau de toilette, eau de cologne. Tietysti parfyymi tai edp ovat paljon pitkäkestoisempia, en ikinä osta edt:tä. Toinen syy voi olla noissa halvoissa julkkistuoksuissa, oletko koskaan kokeillut samaa tuoksua ja vahvuutta mitä kerrot ystäväsi käyttävän??, käy vaikka tavaratalossa tuoksuttelemassa jonakin lomapäivänä heti aamulla ja testaa sitten onko tuoksua jäljellä myös illalla. Jos ei ole täysin samasta tuoksusta ja vahvuudesta kyse ei voi päätellä mitään sen pysyvyydestä.

• terppalii

joskus ne kalliitkaan hajuvedet ei kestä kauan iholla!Tiedä sitten mistä johtuu...Itellä on Body Shopin Japanese Cherry Blossom EdT ja mielestäni se ei kauaa ihollani kestä.Muista Body shopin tuoksujen kestävyydestä en tiedä.

• ...

Tuollaiset halvat tuoksut, julkkistuoksut, trendituoksut, sporttituoksut ja valtaosa kalliistakin moderneista tuoksuista ei ole kovin pitkäkestoisia. Kirppareita toisinaan löytää halvalla laadukkaita naisten klassikkotuoksuja (esim. Valtterista ja hietaniemen kirpparilta), jos halvalla haluaa hyvää niin muu ei auta kuin etsiä sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      605
      2172
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1088
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      907
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      81
      812
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      742
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65