Juttu kuuluisasta naistenkaataja

Myhäilevä casanova

Auervaara, sitoutumiskyvytön ja -haluton, seikkailunhaluinen, jännitystä sairaalloisesti etsivä, seksiriippuvainen jne.
Kiero ja epärehellinen, tunteeton paskiainen, hyväskikäyttäjä... Narsisti?

Mietipä vastaavasti naista, joka toimisi samoin. Kukaan varmaan ei pitäisi ihan tervejärkisenä.

Miksi teet näin KERRO MIKSI??MIKSI??MIKSI????

89

4784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten_mies

      Mä en oikein tiedä, mitä ajatella..Rupesin 2kk sitten seurustelemaan "reissumiehen" kanssa, jolla "naistenmies" maine. Aluksi se ei häirinnyt minua, mutta nyt olen ruvennut miettimään asiaa..Tosihan on, että hän on viettänyt viimeiset 2 vuotta ennen minua ns.poikamies elämää ja siinä on naisia pyörinyt, sen hän ihan avoimesti kertonut. Kamalasti hän yrittää vakuutella, että nyt seurustelee ja ei tarvitse muita, mutta..Taitaa minulla olla melko paha luottamuspula?! Tuo maine vaan soi niin takaraivossa...Onko muilla kokemuksia??Ja neuvoja kandeeko luottaa??

      • Pelimieheksi??

        Miksi jotkut miehet vetävät naisia puoleensa magneetin lailla ja muut jäävät katselemaan synkkinä vierestä? Onko se vain sattumaa? Jos haluaa pelimieheksi.


      • Manttelinperijä??
        Pelimieheksi?? kirjoitti:

        Miksi jotkut miehet vetävät naisia puoleensa magneetin lailla ja muut jäävät katselemaan synkkinä vierestä? Onko se vain sattumaa? Jos haluaa pelimieheksi.

        Kreivi oli Auervaaran manttelinperijä, kumpikin sai silloista mega-julkisuutta sekä Suomessa että Ruotsissa.


      • Tosi on!!
        Manttelinperijä?? kirjoitti:

        Kreivi oli Auervaaran manttelinperijä, kumpikin sai silloista mega-julkisuutta sekä Suomessa että Ruotsissa.

        Miksi naiset sortuivat? Näihin pelimiehiin..
        A
        He haluavat olla pelastavia enkeleitä
        B
        He rakastuivat hänen roolihahmoihinsa
        C
        He säälivät varattomia miesparkoja.


      • Naisten mieleen
        Tosi on!! kirjoitti:

        Miksi naiset sortuivat? Näihin pelimiehiin..
        A
        He haluavat olla pelastavia enkeleitä
        B
        He rakastuivat hänen roolihahmoihinsa
        C
        He säälivät varattomia miesparkoja.

        Rasputin ja Casanova olivat kaikkien tuntemia kansainvälisiä naistenmiehiä. Rasputin käytti uskontoa ja ”omaa pyhyyttään” häikäilemättä hyväkseen selättääkseen naisia. Eräs Rasputinin lempiteoria oli, että synnin oppii parhaiden tuntemaan tekemällä sitä, tosin hänen kanssaan lihallinen nautinto ei ollut syntiä.

        Casanova oli lukuisten ammattien taitaja, sivistynyt hovietiketin osaava seuramies. Hän arvosti naisia, ja naiset häntä, sillä olihan tämä todellinen supliikkimies. Tosin naiset tuottivat Casanovalle monasti ongelmiakin.

        Auervaara oli nimienkäytön mestari, sillä hänellä oli lukuisia eri henkilöllisyyksiä naisia huijatessaan. Uhrit hän metsästi seuranhakuilmoituksilla lehdistä, missä hän esiintyi kelpo sulhaskandidaattina. Auervaara valitsi naisensa varallisuuden ja helposti huijattavuuden perusteella. Hän sai diagnoosikseen psykopaatti.


      • Moppeliina
        Tosi on!! kirjoitti:

        Miksi naiset sortuivat? Näihin pelimiehiin..
        A
        He haluavat olla pelastavia enkeleitä
        B
        He rakastuivat hänen roolihahmoihinsa
        C
        He säälivät varattomia miesparkoja.

        Jos on huoltamisen halua, pyyteetöntä vastarakkautta saa heitteille jätettyjen eläinten hoidosta. Miehet vaativat jotain muuta(kin) kuin kiintymystä, eivät välttämättä halua antaa vastapainoksi mitään omastaan (jos mitään omaavatkaan).


      • Sulanut
        Pelimieheksi?? kirjoitti:

        Miksi jotkut miehet vetävät naisia puoleensa magneetin lailla ja muut jäävät katselemaan synkkinä vierestä? Onko se vain sattumaa? Jos haluaa pelimieheksi.

        Sorruin itsekin "pelimieheen". Pelimiehessä naiseen vetoaa itsevarmuus, naisen kehuminen ja huomiominen. Hän saa naisen tuntemaan itsensä kauniiksi, himottavaksi ja ihalluiksi. Kun mies heittää sekaan pari kommenttia yhteisestä tulevaisuudesta, niin nainen on ihan polvillaan. Suomalainen nainen ei saa tarpeeksi kehuja, taputteluja, suukkoja, "murutteluja" miehiltä, joten jos kohdalle sitten osuu tällainen amerikkalaistyyppinen livertelijä, niin nainen on sulaa vahaa. Joo, mä olen se nainen. Vaisto sanoi jo alussa, että kyseessä on pelimies, mutta ei se mua haitannut, koska minä käytin häntä omiin tarpeisiini. Ihastuin vähän, mutta onneksi pelaaminen (toisten naisten pyörittäminen) tuli lähes heti ilmi, niin en polttanut näppejäni.


      • yh
        Sulanut kirjoitti:

        Sorruin itsekin "pelimieheen". Pelimiehessä naiseen vetoaa itsevarmuus, naisen kehuminen ja huomiominen. Hän saa naisen tuntemaan itsensä kauniiksi, himottavaksi ja ihalluiksi. Kun mies heittää sekaan pari kommenttia yhteisestä tulevaisuudesta, niin nainen on ihan polvillaan. Suomalainen nainen ei saa tarpeeksi kehuja, taputteluja, suukkoja, "murutteluja" miehiltä, joten jos kohdalle sitten osuu tällainen amerikkalaistyyppinen livertelijä, niin nainen on sulaa vahaa. Joo, mä olen se nainen. Vaisto sanoi jo alussa, että kyseessä on pelimies, mutta ei se mua haitannut, koska minä käytin häntä omiin tarpeisiini. Ihastuin vähän, mutta onneksi pelaaminen (toisten naisten pyörittäminen) tuli lähes heti ilmi, niin en polttanut näppejäni.

        Pelimies...siis amerikkalaistyyppinen livertelijä? Ei italialaistyyppinen? Ja ikä? Oisko sama....


      • Mumi768

        Mulla oli ihan sama tytinä ja luottamuspula omassa "suhteessa" . Mies selitteli likaa ja hätääntyi selvästi joistain ihan normaaleista keskustelunaiheista . No, istahdin koneelle ja tein pikahaun - haki seuraa aktiivisesti ja pyöritteli useampaa kuviota kerralla. En ole kertonut , että tiedän - heitän bluffia ja pientä piikkiä ja katson, kuinka mies kiemurtaa . Kuukauden sisällä miehelle paljastuu totuus .

        Jatkossa aion luottaa vaistoihini , toista pyörittäjää en enää halua


      • kaveri2000
        Tosi on!! kirjoitti:

        Miksi naiset sortuivat? Näihin pelimiehiin..
        A
        He haluavat olla pelastavia enkeleitä
        B
        He rakastuivat hänen roolihahmoihinsa
        C
        He säälivät varattomia miesparkoja.

        Jos on vähänkin heikko itsetunto.
        niin on saumaa kaikilla "pelimiehillä"
        ja keinot kiristää, ainakin seksiä, ellei rahaa löydy.
        Eikä se edes vaikuta painostukselta, vaan on niin IHANAA
        ja takuuvarmasti RAKKAUTTA.....

        Kovin käy sääliksi niitä naisia,
        joilla ehkä alunperin
        jo isäsuhteessa jokin mättää.
        Liian helppoja saaliita.
        Mut tietynlaiset miehet
        ei sääliä tunne.


      • HumKand
        Naisten mieleen kirjoitti:

        Rasputin ja Casanova olivat kaikkien tuntemia kansainvälisiä naistenmiehiä. Rasputin käytti uskontoa ja ”omaa pyhyyttään” häikäilemättä hyväkseen selättääkseen naisia. Eräs Rasputinin lempiteoria oli, että synnin oppii parhaiden tuntemaan tekemällä sitä, tosin hänen kanssaan lihallinen nautinto ei ollut syntiä.

        Casanova oli lukuisten ammattien taitaja, sivistynyt hovietiketin osaava seuramies. Hän arvosti naisia, ja naiset häntä, sillä olihan tämä todellinen supliikkimies. Tosin naiset tuottivat Casanovalle monasti ongelmiakin.

        Auervaara oli nimienkäytön mestari, sillä hänellä oli lukuisia eri henkilöllisyyksiä naisia huijatessaan. Uhrit hän metsästi seuranhakuilmoituksilla lehdistä, missä hän esiintyi kelpo sulhaskandidaattina. Auervaara valitsi naisensa varallisuuden ja helposti huijattavuuden perusteella. Hän sai diagnoosikseen psykopaatti.

        Kröhöm!

        Tuo psykopaatti on vanhanaikainen termi, jonka sai silloisessa mielenterveyshoidossa lähes kuka tahansa. Nykyään Auervaara olisi todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen ja tunnekyvytön. Nämä eivät pelasta onneksi vielä nykyäänkään vankilalta.
        Rasputin ajatteli seksistä syntinä, mutta hänen lahkonsa, joka oli oudon suosittu, ajatteli että ei voi katua syntejä jos niitä ei kerran tee :D Se ei ollut hänen oppinsa, vaan valmis lahko khlysty, johon hän liittyi.
        Casanova rulez!


      • piiku2

        Kerrohan kuka mies on, vaikka jotain tuntomerkkejä, joista ei voi erehtyä


    • Keino emot??

      Auervaaran, kulkurin, naistenmiehen, ja naistenmetsästäjän?? NIIN MIKSI KERTOKAA NYT minulle mikä hänessä oikeen kiehtoo??

      • paskaa paketissa

        noissa ei kiehdo yhtään mikään, pelkkiä vedätyksiä ja taloudellisen edun tavoittelua


      • Don juan......

        Nasilla on hoivaamis vietti,,,,,


      • Oooppsss

        Naiset haluavat rakkautta ja romantiikkaa ja tuntea olevansa kaunis, ja nämä Auervaarat tietävät sen ja toimivat sen mukaisesti.


      • lukeekakkua

        Ei se ketään imarrellut,se oli vaan oma itsensä.


    • WALIWALITA

      Hänestä on kirjoitettu niin paljon, että alkaa epäilyttämään. Lienet vaan katkeroitunut nainen, joka haluaa kostaa. Ei taida mies niin paha olla kuin väität. Liika on nääs liikaa.

    • Mitä teen??

      Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Ystävän kimpussa on tosi auervaara. Isoja hankintoja on tulossa ja osa jo tehty. Tuttavuus on kestänyt vasta muutaman viikon.Nainen ei tajua, ja häntä viedään ihan 6-0. Miehellä on rikosrekisteri - petoksia. Mitä tehdä??Olisiko jollain hyviä neuvoja, nainen ei suostu kuuntelemaan. Kuulemma rikokset on vanhoja ja jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden... Mies puhuu pään pyörälle.

    • Monta nimeä ja perso

      Hei

      Tahdon kertoa tarinani varoittaakseni muita. Miehellä on kuvallinen profiili suomi24:ssä ja juttelimme ja tapasimme lopulta. Hän oli hurmaavan komeamies. Ihanat silmät, niin avoin ja vilittömän oloinen. Rakastuin mekein ensi silmäyksellä. Luulin, että tunne oli molemminpuolinen. Jotain hämärää alkoi kuitenkin esiintyä, mies katosi eikä vastaillut puhelimeen. Hyvä selitys aina löytyi. Merkit olivat selkeät ja ystäväni varoittelivat, mutta minä olin sokea ja rakastunut.

      Loppujen lopuksi selvisi, että mies pyörittää useita naisia samaan aikaan suomi24sella ja asuu missä milloinkin.

      • Olenko helppo saalis

        Imartelulle altis ja alistumaan taipuvainen on narsistille helppo uhri.

        Luonnehäiriöinen ei saa uhrikseen keitä tahansa ihmisiä. Narsisti saattaa tunnistaa itsekin jollain käsittämättömällä tavalla ne, joita hän ei kykene hallitsemaan.

        Luonnehäiriöinen vaistoaa, ettei pysty alistamaan sisäisesti vahvoja ihmisiä ja pysyy siksi heistä etäällä. Narsisti torjuu heidät tai alkaa jopa vihata heitä. Tällaiset ihmiset ovat luonnehäiriöistä itseään voimakkaampia – joko terveitsetuntoisia.


      • Harlekiini_mies.
        Olenko helppo saalis kirjoitti:

        Imartelulle altis ja alistumaan taipuvainen on narsistille helppo uhri.

        Luonnehäiriöinen ei saa uhrikseen keitä tahansa ihmisiä. Narsisti saattaa tunnistaa itsekin jollain käsittämättömällä tavalla ne, joita hän ei kykene hallitsemaan.

        Luonnehäiriöinen vaistoaa, ettei pysty alistamaan sisäisesti vahvoja ihmisiä ja pysyy siksi heistä etäällä. Narsisti torjuu heidät tai alkaa jopa vihata heitä. Tällaiset ihmiset ovat luonnehäiriöistä itseään voimakkaampia – joko terveitsetuntoisia.

        Pyydystää ja kuvan kera.


      • Uusi tuttavuus

        Kerropa missäpäin ja millainen mies tämä sinun tuttavuus.Kalju?? Ihanat silmät?? Minua pommittaa mies,työ liittyy eläimiin..On varattuna,mutta suhde ei toimi(hohhoijaa)...


      • Exalistuja
        Olenko helppo saalis kirjoitti:

        Imartelulle altis ja alistumaan taipuvainen on narsistille helppo uhri.

        Luonnehäiriöinen ei saa uhrikseen keitä tahansa ihmisiä. Narsisti saattaa tunnistaa itsekin jollain käsittämättömällä tavalla ne, joita hän ei kykene hallitsemaan.

        Luonnehäiriöinen vaistoaa, ettei pysty alistamaan sisäisesti vahvoja ihmisiä ja pysyy siksi heistä etäällä. Narsisti torjuu heidät tai alkaa jopa vihata heitä. Tällaiset ihmiset ovat luonnehäiriöistä itseään voimakkaampia – joko terveitsetuntoisia.

        Mun ex on narsisti.Ihailen hänen kykyään löytää alistuva ihminen.Uusi vaimonsakin on kiltti ja ihana ihminen,joka on täysin exäni lumoissa.Ex on komea mies,ihan takuulla nainen kuin nainen hänet ottaisi.Ja osaa olla erittäin miellyttävä mies.Mutta jos vaimo ei olekaan lumoutunut ja alkaa vastustaa,itse piru koko mies! On jo vuosia,kun olemme eronneet,mutta sanat joita sain kuulla liittomme aikana soivat vieläkin korvissani.Uuden suhteen aloittaminen on mahdotonta,kun itsetunto nollissa..Mutta sen oppitunnin sain,ettei kukaan mua enää kohtele huonosti..Eikä määräile!


      • minnaa__

        hei! eihän mies vaan ole iältään 39w ja nimi Jan? on todella komea ja panostaa hirveästi pukeutumiseen ja ulkonäköön.Pyörittää monia naisia ja huijaa kaikkia naisia; vie rahat, ystävät, perhee. Mies on patologinen valehtelija/narsisti.


      • nsjdhkdei
        Exalistuja kirjoitti:

        Mun ex on narsisti.Ihailen hänen kykyään löytää alistuva ihminen.Uusi vaimonsakin on kiltti ja ihana ihminen,joka on täysin exäni lumoissa.Ex on komea mies,ihan takuulla nainen kuin nainen hänet ottaisi.Ja osaa olla erittäin miellyttävä mies.Mutta jos vaimo ei olekaan lumoutunut ja alkaa vastustaa,itse piru koko mies! On jo vuosia,kun olemme eronneet,mutta sanat joita sain kuulla liittomme aikana soivat vieläkin korvissani.Uuden suhteen aloittaminen on mahdotonta,kun itsetunto nollissa..Mutta sen oppitunnin sain,ettei kukaan mua enää kohtele huonosti..Eikä määräile!

        Mun exää ei ole diagnosoitu mutta pahasti olen epäillyt juuri tuota narsismia. Alussa liperteli ja oli ihana .. juuri oikea .. kunnes ensin humalapäissään iski kurkkuun kiinni ja sitten selvinpäin ja kauhea määräily/pomottaminen .. tossun alla pitäminen .. päivät oli valmiiksi suunniteltu minun ja yhteisen lapsen osalta. Lasta ei hoitanut kuin harvoin ja silloin saattoi ruokailu jäädä tms. Jätin miehen lopulta viime kesänä .. sen jälkeen ilmaantu treffi-ilmoitus ja ilmoittaa itteään lasten kanssa hyvin toimeentulevana ( mun vanhimmat pojat uhkas hakata) .. samalla kuin ehtii sitä oikeaa .. samalla hokee miten rakastaa ja haluaa takaisin ja suuttuu jos en innostu aiheesta ... kuin myös uhka tuhota minut ja elämäni .. jos olen tapaillut jotain miestä esim. kaverina .. tulee miehelle törkyviestejä puhelimeen .. samoin minua h:lla nimittelee ... että huh huh joka siihen haksahtaa :/


      • ehfoUIWV
        Exalistuja kirjoitti:

        Mun ex on narsisti.Ihailen hänen kykyään löytää alistuva ihminen.Uusi vaimonsakin on kiltti ja ihana ihminen,joka on täysin exäni lumoissa.Ex on komea mies,ihan takuulla nainen kuin nainen hänet ottaisi.Ja osaa olla erittäin miellyttävä mies.Mutta jos vaimo ei olekaan lumoutunut ja alkaa vastustaa,itse piru koko mies! On jo vuosia,kun olemme eronneet,mutta sanat joita sain kuulla liittomme aikana soivat vieläkin korvissani.Uuden suhteen aloittaminen on mahdotonta,kun itsetunto nollissa..Mutta sen oppitunnin sain,ettei kukaan mua enää kohtele huonosti..Eikä määräile!

        Just näin se menee, ja fiksuinkin nainen haksahtaa.
        Juttu toimii myös toisin päin, nytkin kattelen vierestä, kuinka ex-ystävättäreni(pysyn tarkoitulksella tosi kaukana atjuttuani, missä mennään) jujuttaa uutta miestään, raukka parka on ihan päästään pyörällä. Kohta on vaan miehen omaisuuskin puolitettuna ja rouva lähtee uutta uhria metsästämään. Nyt vaan on turha mennä kertomaan totuuksia, koska eipä tää mies uskoisi. Mutta vuoden päästä juttu on toisin.
        Itsellenei kävi kurjasti ja niinpä olenkin muttunut kovin kriittiseksi. Tiedän, että kattelen vain komeita miehiä ja näin ollen en päästä ketään ihan "iholle" enää. Oma vika siis, mutta eipä kukaan normaali ole lähestynyt ja jos on, niin kuolettavan vakava/tylsä -tyyli ei innosta.
        Life is simple...


    • kultaseppä

      yks kans pettynyt, ensin oli hyvä mutta sitten!!

      • Seppä syntyessään

        10 on satoja..


    • HYVÄ_JÄTKÄ 500

      Auervaaran, kulkurin, naistenmiehen, ja naistenmetsästäjän?? SAATANAN KOVA JÄTKÄ VAIKKA ON OLLUTA RAUDOISSA JO YLI PUOLI-VUOTTA:::: HYVÄ ETTÄ JOKU RAHASTI NÄITÄKIN pikku rouvia.....leffan arvoinen suoritus.....

      • dolly parton

        HULLU!


    • Kyllä kynnettävää pi

      HIANOO TÄÄ OLIISI NIIN KUIN JATKO OSA PAHOILLE POJILLE,,,,, LAITA SELIINILLE VIESTIÄ SOLAR FILMIIN.

    • Niin niin...

      Tällä hurmaavalla herralla on useita keksittyjä identiteettejä, joille hän luo uskottavuutta muun muassa matkustelemalla (naisten rahoilla) ja otattamalla itsestään valokuvia upeissa maisemissa ja urheiluautoissa.

      Yhteensä tämä herra on huijannut satoja naisia. Hän särkee sydämiä, saa rahaa ja seksiä. Hän uskoo itsekin roolihahmoonsa ainakin jossain määrin ja niinpä hän saattaa liikuttua aidosti kyyneliin jos häntä syytetään valehtelusta.(Hän on psykopaatti ja narsku).

      Tuntuu oudolta että osa näistä naisista on huijauksen selvittyäkin jatkanut herran kanssa deittailua, toihan hän elämään monia ihania asioita, vaikkakin valheellisia. Nämä naiset eivät viitsineet panna häntä tilille.(Olisiko niin kova pukki kun väitetään).

      Kaikki käy 45v eteenpän herra on hyvä ja takoo vaan kun naiset on niin tyhmiä ja SPONSOROI.

      Hyvät naiset onko se tärkeää että voi esiintyä komean miehen kanssa ja se maksaa tuhansia.

    • ...................

      Siis mitä oikein kuvittelet?
      Ihminen voi hyvinkin olla sitoutumiskyvytön- ja haluton, seikkailunhaluinen, jännitystä etsivä ja jonkun mielestä myös seksiriippuvainen koska haluaa viettää nuoruuttaan eikä sitoutua. Hän on löytänyt jonkin kenen kanssa seurustelee, mutta ei sellaista joka kelpaisi hänelle vaimoksi/mieheksi/elämänkumppaniksi. Sitoutumishaluisen mielestä tämä voi olla kiero, epärehellinen, tunteeton jne.. Tämä henkilö voi olla niin nainen kuin mieskin.

      Yleensä kuitenkin ihminen tapaa jossain vaiheessa elämää ihmisen johon rakastuu jolloin kaikki muut (lue: hoidot) unohtuu ja halutaan keskittyä perheen perustamiseen ym. Tällöin ei ole enää syytä leikkiä tunteilla vaan keskitytään arjen pyörittämiseen ym. Tämä muutos tulee itsestään, niin naiselle kuin miehellekin.

    • Miksi ylistystä?????

      Uhri minäkin
      Minäkin "löysin" 24:n treffipalstalta erittäin taitavan Auervaaran. Mies pyörittää useita naisia samanaikaisesti, ja ilmestyy aina uudella profiililla saalistamaan. Mies on patologinen valehtelija, narsisti ja osaa hurmata naiset. Kun tämä Auervaara on saanut haluamansa, hän karistaa lemppaamaansa naiset kannoiltaan puhelinnumeroa vaihtamalla. Minulta vei rahat, itsetunnon ja uskon miehiin.

      • Woi rassukkaa...

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta chat-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai omaisuus kadonnut. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.


      • Rakastavatko nämä au
        Woi rassukkaa... kirjoitti:

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta chat-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai omaisuus kadonnut. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.

        Rakastavatko nämä auervaarat
        Olen aina miettinyt, että rakastavatko nämä Auervaarat oikeasti niitä kaikkia naisia. Voiko ihminen rakastaa niin montaa kerrallaan.

        Vai onko heillä joku narsistinen häiriö, että elävät naisten ihailusta ja rakkaudesta. Vai haluavatkohan vain seksiseuraa ja rahaa. Oma äitini joutui aikanaan myös yhden aervaaran uhriksi. Mies väitti olevansa kahden aikuisen lapsen leski-isä. Mutta olikin avoliitossa ja viisi lasta hänellä oli.


      • Naisten Wincapita
        Rakastavatko nämä au kirjoitti:

        Rakastavatko nämä auervaarat
        Olen aina miettinyt, että rakastavatko nämä Auervaarat oikeasti niitä kaikkia naisia. Voiko ihminen rakastaa niin montaa kerrallaan.

        Vai onko heillä joku narsistinen häiriö, että elävät naisten ihailusta ja rakkaudesta. Vai haluavatkohan vain seksiseuraa ja rahaa. Oma äitini joutui aikanaan myös yhden aervaaran uhriksi. Mies väitti olevansa kahden aikuisen lapsen leski-isä. Mutta olikin avoliitossa ja viisi lasta hänellä oli.

        Kansallisbiografia kertoo, että Ruben Oskar Auervaara oli ”avioliittohuijari”. Hän oli tietysti paljon muutakin, samoin hänen seuraajansa ”Kreivi” Lindgren, josta kerran tuotin Peter von Baghin ohjaaman elokuvan. Luultavasti vain von Bagh ja minä pidimme elokuvan huumorista.

        Ironia, saati itseironia eivät meillä ole kovin kovassa kurssissa, tosikkomaisuus kylläkin. Lindgren näytteli vakuuttavasti itseään. Ohjasin itse pornoparodian Naisenkuvia, joka otettiin niin vakavasti, että se haluttiin kieltää. Ajat ja tavat ovat muuttuneet. Huijauksen moraali on sen sijaan pysynyt samana.

        Tietysti sekä Auervaara että Kreivi toimivat hieman sallitun ja kielletyn moraalin rajamailla, mutta heiltä voi ainakin oppia, että ihmiskunta haluaa tulla petkutetuksi ja nenästä vedetyksi, koska se voi olla miellyttävää ja nostattaa itsetuntoa.

        Mainitut herrat imartelivat naisia ja saivat palkinnoksi rahaa ja lupauksia. Sitten he veivät mennessään sekä rahat että lupaukset. Rahamaailmassa tämä on melko tavallista, kuten osoittavat WinCapita ja muut pyramidihuijaukset,


    • Tyhmät naiset

      Ensinnäkin sanottakoon, että minua ärsyttää ylikaiken kaikkien luokitteleminen narsisteiksi. Toisekseen minua häiritsee nyky-yhteiskunnan medikalisoituminen, jokainen tunari luokittelee muita ihmisiä tyylikkään kuuloisilla lääketieteellisillä termeillä.

      Sinulla ei ole sellaista osaamista, että pystyt luokittelemaan toisen ihmisen "narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiväksi patologiseksi valehtelijaksi". Kyllä, pystyn jo tuon yhden viestin perusteella sanomaan, että sinä et ole psykiatri, etkä ole tuskin lääkäriäkään nähnyt muuta kuin arvauskeskuksessa. Älä loukkaannu, mutta sinä et muutenkaan vaikuta mitenkään erityisen kouluteltulta...

      Narsisteja on muutama prosentti ihmisistä ja vaikka onkin hauskaa/helpottavaa syyttää omasta typeryydestä tai sinisilmäisyydestä toisen osapuolen keksittyä mielisairautta, ei se taida olla oikea tie. Ainoa vinkki minkä voin sinulle antaa on, että lopeta olemasta noin tyhmä.

      Se, että pyörittää useita naisia samaan aikaan EI tee vielä ihmisestä narsistia. Se, että ei kadu tai pyydä anteeksi ei myöskään tee ihmisestä narsistia. Sanottakoon vielä, että hampaiden narskuttelukaan ei tee ihmisestä narsistia. Niin joo, se että onnistuu huijaamaan psykologia ei ole suuri saavutus, se ihmisryhmä (kallonkutistajat) on yleensä kaikkein pahiten pihalla tästä maailmasta.

      Narsistinen persoonallisuushäiriö muuten poistuu tautiluokituksista (tms.) vuonna 2014, miten aiot silloin diagnosoida miehet, jotka eivät haluakaan perhettä kanssasi?

      • Aplodit paikallaan

        Yksi parhaista viesteistä mitä olen tällä paskafoorumilla koskaan lukenut. Olet asian ytimessä.

        Nykyään kaikki pikku kotipsykiatrit luokittelevat toisen narsistiksi pelkästään vaikka sillä perusteella että toinen sattuu olemaan erimieltä jostain. Kinastelun kohteena olevan asian ei edes tarvitse olla mikään kummoinen juttu niin jopa aletaan luettelemaan narsistin tuntomerkejä tai tulee linkkiä narsistin määritelmään jonnekin wikipediaan tai vastaavaan.

        Narsistiksi räkyttäminenhän on nykyään muoti-ilmiö. Sitä kuulee joka paikassa. Onhan se hienon kuuloinen sana eikä moni varmasti edes tiedä mitä se edes tarkoittaa, niinpä sitä on hyvä käyttää lyömäaseena ja tietämättömän korvissa saattaa kuulostaa vakuuttavaltakin. Vähän sama kun jeesustelijat viljelevät propagandasaarnoissaan tieteellisiä termejä yrittäen saada valheensa kuulostamaan siten edes vähän uskottavalta.

        Hupaisaa tässä on myös se, että yksi narsismin tuntomerkeistähän on se, että näkee narsismin oireita kaikissa muissa paitsi itsessään. Tätä kannattaa näiden narsismin viljelijöiden miettiä...


      • öpiehgfLGJV
        Aplodit paikallaan kirjoitti:

        Yksi parhaista viesteistä mitä olen tällä paskafoorumilla koskaan lukenut. Olet asian ytimessä.

        Nykyään kaikki pikku kotipsykiatrit luokittelevat toisen narsistiksi pelkästään vaikka sillä perusteella että toinen sattuu olemaan erimieltä jostain. Kinastelun kohteena olevan asian ei edes tarvitse olla mikään kummoinen juttu niin jopa aletaan luettelemaan narsistin tuntomerkejä tai tulee linkkiä narsistin määritelmään jonnekin wikipediaan tai vastaavaan.

        Narsistiksi räkyttäminenhän on nykyään muoti-ilmiö. Sitä kuulee joka paikassa. Onhan se hienon kuuloinen sana eikä moni varmasti edes tiedä mitä se edes tarkoittaa, niinpä sitä on hyvä käyttää lyömäaseena ja tietämättömän korvissa saattaa kuulostaa vakuuttavaltakin. Vähän sama kun jeesustelijat viljelevät propagandasaarnoissaan tieteellisiä termejä yrittäen saada valheensa kuulostamaan siten edes vähän uskottavalta.

        Hupaisaa tässä on myös se, että yksi narsismin tuntomerkeistähän on se, että näkee narsismin oireita kaikissa muissa paitsi itsessään. Tätä kannattaa näiden narsismin viljelijöiden miettiä...

        Unohdit, että narsisti ei kestä tulla tunnistetuksi;)!

        Ja että paljatuttuaan muuttuu nimenomaan täksi psykopaatiksi, jolle on kaikki mahdollista:). Kriik! ?

        Ja totta, narsistia ei tunnista kukaan muu, kuin heidän kanssaa tekemisissä ennen ollut ja toivottavasti kokemuksistaan oppinut henkilö.

        Narsismi kulkee "suvussa", vaikka se ei ole geneettinen ominaisuus.. ehkä näin koulupsyologit joskus yhä erheellisesti kertovat. Jotain vinksahtaa, kun lapsella ei ole tarpeeksi turvallisia aikuisia kasvua tukemassa jne. Näin tavallaan narsisti tahtoo hurmata, koska hänellä on vaan niin sairaan huono itsetunto.

        Naristien uhrien tulee tajuta, että narsisti ei muutu, koskaan. Muuttaa voi vain itseään.


      • Niin niin
        öpiehgfLGJV kirjoitti:

        Unohdit, että narsisti ei kestä tulla tunnistetuksi;)!

        Ja että paljatuttuaan muuttuu nimenomaan täksi psykopaatiksi, jolle on kaikki mahdollista:). Kriik! ?

        Ja totta, narsistia ei tunnista kukaan muu, kuin heidän kanssaa tekemisissä ennen ollut ja toivottavasti kokemuksistaan oppinut henkilö.

        Narsismi kulkee "suvussa", vaikka se ei ole geneettinen ominaisuus.. ehkä näin koulupsyologit joskus yhä erheellisesti kertovat. Jotain vinksahtaa, kun lapsella ei ole tarpeeksi turvallisia aikuisia kasvua tukemassa jne. Näin tavallaan narsisti tahtoo hurmata, koska hänellä on vaan niin sairaan huono itsetunto.

        Naristien uhrien tulee tajuta, että narsisti ei muutu, koskaan. Muuttaa voi vain itseään.

        Naiset mutta aina syytetään miehiä tai miestä niin kuin tässäkin tapauksessa!!!
        Ei saavutus vaan rasite että joutuu tapaamaan 400-600 naista nettitreffien kautta että löytää sen oman rakkaan.
        Tai jos löytää ollenkaan täällähän on kaikki sairaat jätteet jotka ei ole kelvannut muille normaalissa elämässä.


    • Urbaani legenda

      Aika hianoo että suomestaki löytyy tällääsiä kikoloja.

    • rakastetturakas

      Uiiih...taidan olla sit nainen, joka on joku hemmetin auervaara...
      Olen kaunis, sydämellinen ja herttainen...jaksan kuunnella ja olla avulias...
      Olen sanalla sanoen IHANA!
      Miehet lakoavat kuin ohra pellossa tuulen jäljiltä. Olen sellainen nainen, että saan mitä haluan mutta pyytämättä!
      Miehet haluavat omasta tahdostaan antaa minulle KAIKEN!
      En halua pyörittää tai mitään sellaista. On vaan tullut vastaan kainenlaista ja en minä sille mitään mahda, jos miehet jotenkin rakastuvat. hehä'n tekevät itse omat valintansa!!!
      En minä hlaua ketään huiputtaa, minusta tuntuu, että miehet haluavat huiputtaa itse itseään rakstumalla juuri minuun!
      Ja sitten itkevät perääni ja vinkuvat, miten saatoin tehdä heille näin ja noin.
      En minä halunnut heidän rakkauttaan erityisesti, he rakastuivat minuun mutta minä en heihin.
      Halusin tuntea itsenirakastetuksi ja sitä siankin.
      Mutta sehän ei tarkoita sitä, että itse olisin mitenkään erityisesti rakastunut heihin. Mutta kaikille annoin mahdollisuuden!
      Noin 250 mahdollisuutta oli, mutta yksikään heistä ei yltänyt minun asettamille rajoille rakkaiden suhteen!

    • Casanova76

      Niin pä niin bububububbmbnbbhahahahahah typerä ämmä sinä olet

    • Parantuuko pelimies

      Urbaanilegenda on tainnut palata saalistamaan, mutta tällä kertaa sanoi olevan pahoillaan..
      Että nyt hakee oikeaa rakasta..

    • KOVA PAINAAN

      Sillä on hyvä mulkku ja

      • Nuoria naisia.

        Jo yli keski iän ja painaa vaa


    • nova sirius...

      Kaverini on todella komea mies, tummat hiukset harmainraidoin, pitkä, kertakaikkiaan täydellisen komea.
      Silti hänellä ei ole naista.(Pelimies)Hän ei itse iske naisia,vaan on tottunut että naiset tulevat hänet iskemään. (kyllä tavallisen baari illan aikana häntä lähestyy noin 5-6 naista) ilman että mies tekee mitään aloitetta itse mihkään suuntaan.(Treffeilläkin pyörittää haaremia kokoajan).

      Noikin 5-6 lähestyjää ovat ottaneet todella paljon rohkaisu ryyppyä ja uskaltautuvat siksi.

      Tämä kyseinen kaveri on kertonut,että yleensä joka paikassa naiset kyyläävät, harovat hiuksiaan hänelle,hymyilevät jne. Mutta eivät uskalla lähestyä/tulla juttelemaan.

      Kertokaapas naiset että miksi ette uskalla lähestyä todella komeaa miestä vaikka kokoajan vilkuilette/katselette. Kyseessä on nyt oikeasti komea mies,että muut miehet ovat kateellisia sille.
      Kovan luokan peluri kaatanut naisia kuin heinää).

      Mitä itse tekisitte? Mitä ajattelette sellaisesta miehestä, onko teillä ennakkokäsityksiä/luuloja.

      • Täysin tyydytetty

        No pelimies on erimies ja jos komea niin kuin väität niin mikäs teet???? Annat piip heti ja jätkä kyllästyy...no se on vaan elämää....minullakin oli peluri viikonlopun yli antamassa täysihoitoa.
        Mutta totuushan oli se että olin valmis maksamaan tuon komean casanovan jos hän antaa minulle täysihoidon.
        No maksoin hänelle 600e kun hän tarvitsi rahaa johonkin...mutta komea mies pyöritti,hieroi,paijasi,nuoli,imi minua rehevää ei niin kaunista naista kokoviikonlopun...
        KUKAHAN TÄSSÄ ON VOITTAJA....MINÄ OLEN SE VOITTAJA...
        T:Mummu PIRKANMAALTA


    • Toinen nainen

      Jees tyydytystä,, ottaa gikolon mitä noita moni onkelmaisia räkänokki paijaa kikolon saa halavalla ja pääsee heti eroon..

    • Casanova44

      tai ottaa kenet haluaa...miten,missä, milloin tahansa.

    • Kokenut tämän

      VIETTELEVÄT, VALLOITTAVAT, VALHEELLISET PELIMIEHET

      Hän on pitkä ja komea.


      Kävi Mensan tapaamisessa pelaamassa lautapelejä ja voitti kaikki.

      Raivasi metsän ja rakensi mökin.

      Taisteli karhuja vastaan. Samalla vahva ja vaatimaton.

      Hän on mitä vain, mitä tahdot.

      Mutta hän tahtoo vain sinut.

      Hän on pelimies, tai sitten astetta paatuneempi, Don Juan.

      Kannuksensa hän haluaa ansaita keinoja kaihtamatta.

      Huijaaminen perustuu unelmille. Uhri uskoo, että hänen unelmansa on toteutumassa., ja hän unohtaa terveen epäluulon.. Mutta silloin pelimies tai Don Juan on usein jo iskenyt. Sillä kukapa ei haluaisi tavata täydellistä ihmistä.

    • Minä itse

      Pelimiehet toimivat verkostoissa, jotka koostuvat useimmiten akateemisista ja varakkaista miehistä.(Paskapuhetta) He osaavat hakkeroitua naisten aivojen oikeaan puoliskoon, missä tunne-elämän mystisimmät solukot sijaitsevat. He tietävät, mikä naisiin kolahtaa.(Kyllä)

      Pelimies ei retostele keskustelun aluksi autollaan, uudella kännykällään, ja pankkitilin saldollaan. Pelimies kuuntelee. Hän ottaa selville, mitä nainen haluaa. Ja niin hänestä tulee juuri se kauan etsitty unelmien prinssi. Internetin keskustelupalstoilla sekä pelimiehet että Don Juanit ovat herättäneet keskustelua. Osa miehista tunnustautuu avoimesti pelureiksi.(Kyllä aivan oikein).

      "Oma harrastus on iskee naisia ja naida niitä ja sitten pihalle ja uutta peliin. On nykymaailmassa erittäin helppoa.En ole yhdellekään muijalle kertonut mitään totuutta, ainoastaan sukunimen, kaikki muu on valetta. Erilaisia ammatteja, joissa olen esiintynyt, ovat esimerkiksi lääkäri, palomies, sijoittaja jne, mikä nyt sillä hetkellä huvittaa. Normaalisti en maksa itse edes paukkuja ravintolassa, muijat haluavat maksaa. No, en kieltäydy, jos tarjotaan. Olen kuitenkin vasta aloittelija, vasta neljäs vuosi menossa."

      VÄLILLÄ TÄMÄ ON HYVINKIN ASKASTA.

    • Dian camo

      Leffassa Casanovalla 137 kaatoa ja meinasi tulla kuoleman tuomio...
      Mites tällä meidän Don Juanilla.

    • Hurmuri petti 400

      Kuinkahan montaa naista tämä erikoismies onkaan höynäyttänyt katteettomilla lupauksillaan ja rahan tarpeen valituksillaan.
      Näillä on ihmeellinen kyky tehdä nainen onnelliseksi ja saada täydellinen luottamus.
      Hän oli täydellinen herrasmies. Hän toi lahjoja, kukkia, laittoi ruokaa ja kaikkea sellaista, naiset selittää.

    • Kumpi se on???

      Itse kelaan että naistenmies on enemmän passiivinen, tavallaan sellainen jonka luo naiset vain mystisesti löytävät tiensä. Koska tämä on niin tyytyväisen, ja onnellisen oloinen tai jotain.

      Pelimies ehkä sitten itseään esille tuova, aggressivisempi, välinpitämättömänpi ja laskelmoivampi hyväksikäyttäjä. Aika pahasti sanottu pelimiehestä. Mutta haluan silti uskoa näin, ja niin että oikea naistenmies on aina kovempi jäbä kuin oikea pelimies.

    • näinkin..

      pelimiestä voi joskus tarvita, jos vaikka on ero vaikea, pelimies taustalla on hyvä tuki, sillä tarkoitus ei ole aina haluta pelimiestä itselleen...

    • M Satakunnasta on DJ

      Olet saattanut joskus tavannut miehen joka on hurmaava ja osaa ilmaista itseään. Kertoo sinulle että on odottanut sinua koko elämänsä ja ei ole koskaan tavannut kaltaistasi naista. Huomaat jossain vaiheessa kuitenkin että hän on rakastunut vain omaan minäkuvaansa ja näkee itsensä ylempänä ja parempana kuin kaikki muut. Hän vaatii jatkuvasti sinulta ihailua ja kunnioitusta jota et saa kuitenkaa takaisin päin. Hän voi tehdä sinulle mitä haluaa ja kohdella ihan miten haluaa koska häneltä puuttuu katumus ja syyllisyyden tunto. Hän on todella manipuloiva,kontrolloiva ja petollinen, kaikki tehdään hänen tavallaan tai ei ollenkaan. Hä ohjaa ihmisiä ympärillään erinlaisilla menetelmillä. Hän haluaa kontrolloida elämääsi täydellisesti valvomalla jokseenkin kaikkea, kuten tekemisiäsi. Hänen on vaikea käsitellä tunteitaan, hän saa äkillisiä raivokohtauksia tai mielialan muutoksia, ensin kaikki on hyvin ja yhtäkkiä kaikki on huonosti ja vikahan on yleensä sinussa. Häneltä puuttuu kokonaan myötätunto joten esimerkiksi riitojen aikana vaikka huomaa että olet maassa, häntä ei vaan kiinnosta vaan pistää lisää lunta tupaan. Hän saattaa tulla todella vihaiseksi eikä hallitse käytöstään. Särkee ovia ja seiniä, heittelee tavaroita päällesi kun tunteen itsensä loukatuksi. Kuulostaako tutulle?

      • Niin ihanasti osaat

        Sun läsnäolosi vain tärkein on
        Sä toisten mielestä oot mahdoton
        Mut vaikket ole mallikelpoisin,
        Se jokin sinulla on

        Saat hymylläsi aikaan kaiken sen
        Sä himmentää voit loisteen tähtien
        Nuo sädehtivät silmäs, kevään tuo
        Se jokin sinulla on


      • Aika kumma juttu
        Niin ihanasti osaat kirjoitti:

        Sun läsnäolosi vain tärkein on
        Sä toisten mielestä oot mahdoton
        Mut vaikket ole mallikelpoisin,
        Se jokin sinulla on

        Saat hymylläsi aikaan kaiken sen
        Sä himmentää voit loisteen tähtien
        Nuo sädehtivät silmäs, kevään tuo
        Se jokin sinulla on

        Aika kumma juttu
        99% suomi24 :sen naisista on antanut PILLUA tolle äijälle ekoilla treffeillä luin sen blogin..HETI ASIAAN.


    • miksi nainen on tyhm

      Nainen on tyhmä???
      ..on tyhmä jos emsimmäisellä kerralla antaa? Monennellako kerralla antaessaan nainen on fiksu, viisas ja tekee oikein antaessaan????? Kyllä mieskin, tavikset mukaan lukien valkkaavat petikaverinsa ja niin kuuluu ollakkin, mutta eivät tavalliset naiset kelpaa tavallisille miehille. Pitää olla hyvin säilynyt, kaunis, povekas, kiva, mukava, tanssitaitoinen, savuton, raitis, liikunnallinen, ymmätäväinen, huumorintajuinen kaikin puolin terve, hyvintoimeentuleva, hoikka, ainakin "normaali-mitoissa"!!!! Ja ei haittaa jos on hyvinkoulutettu, on tunnetusta arvostetusta suvusta, on omaisuutta, varallisuutta niin ehkä JOS natsaa voi tavikselle kelvata!

    • Mutta tyhmät

      Kyllä puhdasta miestä on mukava katsella. On sitten kalju tai tukka, joka on hyvin leikattu. Kyllä se saa haista hyvälle, niska etenkin. Puhtaat kynnenalukset, ne jää niiltä pesemättä. Jeansit, paita ja pusakka puhtaita ja sukat, ne ovat tärkeimmät. Jalkahiki ei ole kivaa haisteltavaa. Parta ajettuna. Nykyään näkee noita kuuluisuuksiakin, niin sellaisia turvepartoja, se aina saa likaisen ja epäsiistin vaikutuksen. Partaa saa olla ja pususiiderit nenun alla, kun ovat hoidetut.
      Ykköspukuna pitäisin nahkatakkia, kauluspaitaa ja housut ja ne kengät , niitä nainen katsoo heti. Lankkaamattomat, läntässä olevat saappaat tai puolikengät ei miellytä naisia. Se kertoo heti, toi kaveri ei välitä liikoja.

    • Sinä uskomatonta

      Tämän nyky Auervaaran toiminnan yhdeksi selitysmalliksi on tarjottu psykopatiaa, jonka oikeuslääkäri diagnosoi hänelle viime vuonna . Psykopaatti pyrkii lyhytjännitteisesti toteuttamaan omia mielihalujaan välittämättä toisille aiheuttamistaan kärsimyksistä.

      Taudinkuvan oirekirjon yhtymäkohtia löytyy luonteenpiirteistä.

      Tämä Auervaara oli puhelias, charmikas, itsekeskeinen, suureellinen, petollinen, manipulatiivinen, tunne-elämältään kehittymätön, impulsiivinen, äkkipikainen, vastuuton sekä kykenemätön katumukseen ja empatiaan. Lisäksi persoonasta voidaan paikantaa jännityksen tarve ja heikko itsehillintä.


      Huijaaminen perustuu unelmille. Uhri uskoo, että hänen unelmansa on toteutumassa., ja hän unohtaa terveen epäluulon.. Mutta silloin pelimies tai Don Juan on usein jo iskenyt. Sillä kukapa ei haluaisi tavata täydellistä ihmistä.

      Taitava pelimies pokaa naisen kun naisen. Sopivalla supliikilla ja sofistikoiduilla maneereilla onvientiä missä tahansa. Pelimies ei usko ikuisuuteen, vaan elää hetkessä. Pelimies kerää pisteitä.

      Don Juan on vielä petollisempi. Hän on ihastunut ihastumiseen. Oman kumppanin huomio on donjuanismista kärsivälle täysin yhdentekevää. Tyydytyksen saa vain uusista valloituksista. Don Juan kerää sydämiä.

      Hän vahvuuksiinsa kuuluu Jatkuva seksipartnereiden vaihtaminen ja uusien etsiminen. Suhteet kestävät vain lyhyen ajan ja niissä pyritään yksinomaan seksuaaliseen, itsekeskeiseen mielihyvän kokemiseen eikä varsinaiseen parisuhteeseen.

      Mutta naiset tykkäävät komeasta panokoneesta joka nuolee,imee,lirkuttelee,
      mitä vaan että nainen tuntee itsensä halutuksi.

      Sitten annetaan rahaa,vaatteita,autoja, jne..jne..

      Lopuksi tämä 2000 luvun Auervaara menettää kiinnostuksen ja naiset jäävät
      lehdelle soittelemaan.

      Rikosilmoitus tehdään jos se vaikka paikkaisi, ryvettynyttä itsetuntoa..

    • TOTTA MOOSES

      SE ON SAATANA KOVA JÄTKÄ KUN PYSTYY RUMIA JA LIHAVIAKIN NAIMAAN:
      IHAN TOSTA VAAN.
      JOS SIITÄ NYT PIENEN MAKSUN OTTAA NIIN MITÄ SITÄ TÄNNE TULLAAN
      ITKEMÄÄN HYVÄ KUN KELPAS KOMIALLE MIÄHELLE ERES RAHALLA

      • viiskytja jotaa

        Otapa se capslock pois päältä..
        Se on kova akka kun pystyy isomahaista äijää naimaan..kun ei löydy kuin yksi asento jossa prinssinakki menee sisään.


    • Vaikka pienet lompsa

      Joo isokannuset naiset on parhaita pantavia...

      • Nyt sen lukema ????

        "Miksi tämä saalistaja on ottanut vallan tällä tavalla, don Juan? ..Mikä. sinussa estää sinua lähtemästä, kun taas toinen osa sinusta raivostuu suunnattomasti. ..jos et saa ja lähde... Ongelma on siinä, että maailmankaikkeus yleisesti ottaen on saalistava. ...


    • SITTENKÄÄN

      Naiset mutta aina syytetään miehiä tai miestä niin kuin tässäkin tapauksessa!!!
      Ei saavutus vaan rasite että joutuu tapaamaan 400-600 naista nettitreffien kautta että löytää sen oman rakkaan.
      Tai jos löytää ollenkaan täällähän on kaikki sairaat jätteet jotka ei ole kelvannut muille normaalissa elämässä.
      Myötähäpeä kuuluu typerän naisen sanastoon jolla ei ole omaa elämää!!

      EIKÄ LÖYDÄ

      • Joskus muistelmia

        Luku on muuttunut 1000-1250 naista,ainoastaan hra tietää totuuden??


    • Don Juan De paska

      Nautit naisten suosion saavuttamisesta ja luot kuviteltuja henkilöhahmoja ollaksesi jotain kokonaisempaa kuin pirstaloitunut minuutesi. Vaihdat naamioitasi ja olet tottunut katsomaan itseäsi ulkopuolelta, määrittelet kuka milloinkin olet ja mitä milloinkin haluat, minkälaisena kuvittelet miellyttäväsi milloin ketäkin naista.

      Etsit loputtomasti ihannetta, joka näyttäytyy naisessa toisensa jälkeen. Kun saat halusi kohteen käsiisi, taikalamppusi sammuu ja huomaat, että valloittamasi nainen on sama tavara, joka ennenkin on sinua ikävystyttänyt.

      Kerskut valloituksillasi, itket yksinäsi epätoivon ja kaikkivoipaisuutesi raunioilla. Milloin olet vakuuttunut omasta vastustamattomuudestasi ja miehisestä ylemmyydestä, milloin olen hakemassa haulikkoa päättääksesi koko pelin.

      Istun yksin kivellä, se on halki ja minua palelee. Ajattelen sinua ja minua palelee.

      • Ystäväni Don Juan De

        Hei. 4 vuotta sitten ihastuin Don Juaniini. Hän tarjosi minulle juuri sitä mitä kaipasin. Hän avasi itsensä minulle ja tutustuin häneen läpikotaisin. Välillä huomasin hänen roolinsa ja aloin huomautella hänelle siitä. Kävin niin syvällä hänen kanssaan, etten koskaan kenenkään. Kesti usean vuoden päästä hänestä. Nyt monen vuoden jälkeen pidän meitä ystävinä, vaikka hän yrittääkin pakonomaisesti viritellä jotain muuta. En kunnioita hänen elämäntapaansa, mutta pidän hänestä ihmisenä silti.


    • Vituttaa tuommoinen.

      Taasko olet liikkeellä ainakin merkit ovat selvät???? Eikö munasi jo putoa senkin vanha pukki...

    • tyhmiä riittää

      nainen aina vaan uskoo, vaikka mies olis valehdellu kaiken, koska samainen mies vannoo naiselle, et rakasti niin paljon, siksi valehteli... ?

    • Petetty nainen

      Minäpäs tiedän kuka sinä olet ja moni muukin tietää että poistappa se uusi profiili...

    • Sanotaan niin

      Suksi newadaan tietoinesi!!!!

    • Pukki paratiisissa

      Kun mies on harvinaisen hyvännäköinen/kaunis kasvoiltaan,niin lähes jokainen nainen haluaa paneskella tälläsen kanssa ja tuntea tämä mies käsivarsillaan.Todella hyvännäiköinen/kaunis mies on juuri sellainen jota kaikki naiset haluaa panna,kauniit miksei rumatkin naiset.Ulkonäöllä on se isoin ja merkittävin tekijä.

    • Mitä kuuluu

      naistenmies, gigolo, don juan ... Huoripukki, pelimies, panomies, rattopoika, gigolo

      • Viettelijä ehti palj

        Casanovan maineesta rakkauden urakkamiehenä sopii neuvotella. Lordi Byron oli tiettävästi paljon ahkerampi, ja markiiside Sade perverssimpi. Pikemminkin kuin seksuaalinen atleetti, Casanova oli kyltymätön romantikko. Kellyn mukaan Casanova olisi ihmeissään jos tietäisi, että hänet muistetaan nimenomaan seksuaalisista valloituksistaan.


      • Sellainen mies
        Viettelijä ehti palj kirjoitti:

        Casanovan maineesta rakkauden urakkamiehenä sopii neuvotella. Lordi Byron oli tiettävästi paljon ahkerampi, ja markiiside Sade perverssimpi. Pikemminkin kuin seksuaalinen atleetti, Casanova oli kyltymätön romantikko. Kellyn mukaan Casanova olisi ihmeissään jos tietäisi, että hänet muistetaan nimenomaan seksuaalisista valloituksistaan.

        Parisuhteemme toimii, mutta pääasiassa hänen ehdoillaan: ei halaamista, ei koskettelua yms. hellyyttä, sillä ”panomies ei pussaa”, toteaa hän.

        Kysyttäessä hänellä on meidän suhteessamme aina kaikki hyvin, huolimatta hänen hiljaisuudestaan, kyvyttömyydestään katsoa silmiin, levottomista jaloistaan, runsaasta alkoholinkäytöstään jne. Koko kehonkieli kertoo torjunnasta, sillä syleillessäkin hän työntää minua saman tien kauemmaksi. Sohvassa hän istuu mahdollisimman kaukana minusta.

        Ongelmat johtuvat siitä, että olen ollut : määräilevä, rajoittava, usein alamaissakin. Ominaisuudet olen itse tiedostanut ja luulen niistä jo päässeeni. Asioista on keskusteltu ja olen myös pyytänyt anteeksi.

        Meitä ovat yhdistäneet muun muassa , samankaltainen huumorintaju ja ainakin kiinnostus kirjallisuuteen ja musiikkiin. Kotimme on myös molemmille rakas.


    • Uskomatonta paskaa

      Naistenmies tuntee pelin säännöt???

      Amerikkalainen toimittaja Neil Strauss tuli kolme vuotta sitten tunnetuksi ”The Game”-kirjastaan (suom. ”Pelimies”). Strauss tutki, miten jotkut miehet ovat rakentaneet itsestään huippuluokan naistenkaatajia. Lopulta hänestä itsestään tuli samanlainen. Kirja on myynyt pelkästään Amerikassa 250 000 kappaletta.

    • Kunnon kannut

      Joko on löytynyt??

      Ainoa asia mikä oikeasti taitaa naisihmisessä kiinnostaa on ryntäiden koko.
      Esittää kyllä todella hyvin empaattista ja herkkää miestä, mutta tuo nettivimma kertoo kyllä ihan omaa tarinaansa.

    • Mites sulla???

      Puheliaisuus auttaa päämäärään pääsemisessä. Itse olen päässyt panemaan lähes aina jos deitti-netin kautta tavattu tyttö on ollut pantavan näköinen.

      Avainsanat ovat puheliaisuus ja huumorintaju. Naiset tykkäävät miehistä jotka saavaat heidät nauramaan ja antavat näille pillua. Ujot hysyykät jäävät ilman.


      Musta treffailu on mukavaa ja eri naiset vaihtelevia. Vaikka olenkin varattu musta on mukava ****** eri näköisiä, kokoisia ja ikäisiä naisia. En usko että kenellekään on jäänyt phat fiilisket vaikka panon jälkeen olen sanonutkin, että meistä ei tuu paria. Kaikki ovat ainakin saaneet hyvää seksiä ja useimmat myös orgasmin.

    • Casanova46

      ..Kaikissa naisissa on jotain kaunista. Eikä tämä ole mitään mielistelyä tai nuoleskelua. Itsekin miettinyt välillä, että mikähän se siinä ja siinä naisessa meikäläistä on viehättänyt tai kääntänyt katseen. Tietenkin normaalit jutut, hymyt, silmät, kasvot jne. mutta myös nauru, kaula, hiukset, kyllä niitä löytyy kaikkee. Niin ja mulle nämä ei ole siis mitään fetissijuttuja.
      Lihavia,muodokkaita,Laihoja,Rumia,Tavallisia,kauniita, Kaikenlaisia naisia olen rakastellut...
      Siis olen vain nussinut naisia vaikka hetken mielijohteesta tai naiset on itsetarjoutuneet tekemään kaikki temput mitä haluan...
      Pidän eniten laihoista ja isotissisistä nykyään...ennen pidin pelkästään muodokkaista. isot tissit ,isoperse..
      Outo juttu mutta naiset 95% tekevät aloitteen sexiin...OVAT Myös valmiita ihan mihin sexiin lähes heti ja jos on köyhä ja persaukinen niin lemppaan välittömästi...Ruma saa olla ja lihava, mutta köyhyys on kamalaa.
      Joten nyt jo vanhana pukkina vaihdan naista noin 2 viikon välein...
      Ennen saatoin vaihtaa 2 päivän välein mutta nyt koitan jaksaa pysyä aloillaan.

      Kiva aina välillä lukea mitä ihmiset tänne kirjoittaa... vaikkakin pääasiassa se on negatiivista.

    • kpl 9kk

      44

    • Saartorengas

      Köysi kiristyy

    • En liioittele!!

      Tässä yksi herran xän ketjuista...!!!Veikkaisin että niitä on tällä foorumilla, viitisen sataa ketjua yhteensä...

    • voi voi

      Monet miehet ,helvetin kateellisia.!!!

    • Panomiehen lista

      Lista alkoi 29.04-11
      91 kpl viimmeinen merkintä,En tiedä miten jatkuu, vai loppuiko.....
      Laitan kaupungit ja kunnat...Aika matka/panomies on kyllä..täytyy myöntää...
      15kpl Helsinki
      1kpl Ivalo
      3kpl Rovaniemi
      2kpl Kuopio
      1kpl Kangasala
      2kpl Ylöjärvi
      3kpl Espoo
      3kpl Kirkkonummi
      1kpl Artjärvi
      2kplTeisko
      3kpl Harjavalta
      1kpl Sysmä
      2kpl HML
      1kpl Kauhajoki
      4kpl Kokkola
      2kpl Kankaanpää
      2kpl Jkylä
      6kpl Pori
      6kplTurku
      1kpl Luvia
      1kpl Ulvila
      3kpl Vantaa
      1kpl Parainen
      1kpl Piikkiö
      2kpl Pieksamäki
      4kpl Lappeenranta
      1kpl Tanska
      4kpl SWE
      2kpl FUKE
      5kpl Oulu
      3kpl Seinäjoki
      2kpl Lapua
      1kpl Kauhava 02.02-13

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe