Monet kuulostavat hoitavan sheivauksen kylpyhuoneessa, mutta ainakin omassa asunnossa röörit ovat aina täysin tukossa sen jälkeen. Tuskin kovin monen mies alkaa likakaivosta kuollutta marsua kaivelemaan kovin montaa kertaa...
Missä siis hoidatte sheivauksen jotta ympäristö pysyy siistinä?
Missä sheivata?
AngelaMacMordin
2
2657
Vastaukset
- ja...
epiloin kylppärissä, mutta lakaisen myös karvat roskikseen enkä huuhtele niitä viemäriin. Mutta tämä toimii vain kuivasheivauksessa. Jos käyttää vaahtoja, joutuu suihkuttamaan. Silloin kannattaa hankkia suihkun viemäriin siihen tarkoitettu suodatin joka kerää karvat ja on helppo tyhjentää roskikseen. Lavuaariin ei tällaista saa, joten sinne ei saa päästää karvoja ellei ole valmis puhdistamaan vesilukkoa määräajoin.
- Anonyymi
Vessassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312