Hetken mielijohteesta!

sick girl

Kun täällä on näitä tatuointien vastustajia, niin haluaisin iloisesti kysyä että missä voin mennä ottamaan tatuoinnin hetken mielijohteesta Tampereen alueella? Olen kysellyt aikoja mutta aina tuntuu menevän "syksylle" ym silloin kun tulee se mielijohde.

Pyydän jo valmiiksi anteeksi sitä että tätä tulevaisuudessa rupsahtavaa OMAA ihoani menen koristamaan. Voidaan ainakin sitten vanhainkodissa (toivottavasti) vertailla kenellä on pahemmat kuvat.

9

1201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiNäpsä**

En ole tamperelainen, joten sinänsä tämä kysymys ei minua koske, mutta vastaan kuitenkin. Tietääkseni Suomessa ei onnistu tatuoinnin ottaminen hetken mielijohteesta, eikä ainakaan täällä keskisessä Suomessa. Itsekin joskus aikoinani kuvittelin niin, mutta eipä se niin mennyt. Joutuu jonottamaan, pienellä kuvalla tietty vähemmän aikaa. Itse kävin tatuoijani juttusilla noin viikko sitten ja ajat menivät ensi vuoden alkuun, tosin tatuointini tulee olemaan iso. Mutta kannattaa olla liikkeellä ajoissa.

• suolihuuhtelu24.fi

Heti kun olet ottanut sen tatskan, sinun pitää myös ottaa lopputili ja hankkia itsellesi rikosrekisteri. Kannattaa alkaa myös agreessiiviseksi ;)

Todellisuudessa hetken mielijohteesta ei ole muuta kuin typeriä aivopieruja tällä palstalla. Eniten äänessä on ne joilla on vähiten asiaa ja tietoa.

• treeeee

Aivan totta varatessasi ajan tatuoijalle varaa ajat myös vihanhallintakurssille sekä vieroitukseen, tai hanki subutex kuurit jostain. Kirjaudu samalla työkkäriin sillä työpaikkasi menetät etkä uutta saa. Voisit myös käydä poliisilla antamassa sormenjälkesi ym tietosi, koska poliisin vanhaksi tutuksi pääset myös tatuointeja kantaessasi.

Niin ja tosiaan kirjoita nyt mietteitäsi ja tee ajatustyötä runsaasti, koska ei voi tietää kuinka alhaiseksi ÄO:si muuttuu ja siten ulosantisi taantuu neanderthalin ihmisen tasolle.

Mutta tervetuloa meidän valkoisten roskasakkiin. Vastustajat eivät ole vielä julistaneet faktoja miksi muuttuu, jos on muuta rotua, kuin kaukasialaista.

• tiinatauditon

äläkä unohda kaikista tärkeintä:
        kuvan lisäksi saat, ostosteeveen tätiä lainaten; eikä siinä vielä kaikki, laitetaan kaupan päälle joku kiva pikku tauti! yleensä se on se hepatiitti. mut uskosin että sieltä varmaan lääkärikirja löytyy niin voit vapaasti valita mieluisan.

pitää varmaan soittaa tatuoijalle kun ei oo tauteja kuulunu, on 7 mulle pystyssä... prkl....

• on noita.

Kokkolassa ainakin pystyy ottaa, ilman että varaa aikaa. Iguana Tattoo Studiossa ei edes oteta ajanvarauksia muuta kuin lauantaisin. Muulloin kuvat ilman ajanvarausta. Kävelee vain sisään, ja istuu jonon jatkoksi jos on muitakin ottamassa kuvia. Ja kyllä, on ihan laillinen tatuointiliike, lupineen kaikkineen. Tekijä toiminut alalla jo useamman vuosikymmenen.

• T.H.

Tampereen lähellä sivutoimisesti tekevältä voit kysellä: [email protected]
      Melko varmaan voidaan joku hetki viikon sisään sopia (varsinkin jos ilta tai yö sopii sinulle, mutta myös päivisin saadaan järjestettyä).
      No tietysti ei-ammattilaiselta saa vain suttua ja epähygieenisin välinein, mutta ei oo kukaan hakatuista valittanut eikä sairastunut ;)

• Viisastunut

Tatuointia ei kannata ottaa hetken mielijohteesta vaan aina harkiten. Itse olen yhden kuvan ottanut hetken mielijohteesta ja se alkoi ketuttamaan heti parannuttuaan. Jälkikäteen se sitten peitettiin kunnon kuvalla ja näin maksoin kaksi kertaa yhdestä kuvasta.
      Lisäksi kannattaa tarkkaan valita kenelle menee pisteltäväksi. Varmasti kotihakkurit hoitavat homman puoleen hintaan ja ilman ajanvarausta lennosta, mutta ammattilainen normaalisti antaa sen ajan aikaisintaan viikon päähän jo pelkästään kuvan suunnittelun takia. Kunnon tatuointi kun sattuu olemaan taideteos siinä missä maalauskin, niin ammattilaiset ottavat sinulta kyllä ylös millaisen kuvan haluat, mutta saattavat tehdä siihen omia muokkauksiaan taatakseen, että se on uniikki.

• tattoo.girl

Morjes!
      Tampereelta lötyy useita tatuointiliikkeitä yksi ainakin on Bodyfix Tattoo. www.bodyfix.fi
      Itse kävin tuolla viimeksi ottaan ja todella tyytyväinen olen ollut kuvaani.
      Puhdas paikka ja tatuoija teki nopeesti, tarkasti ja aika kivuttomasti:)

• HUHHUHHHHHHH

ammattitaidotonta PASKAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe