Mieheni lähenteli toista miestä

raitat

Vuosikymmenien jälkeen mieheni yllätti ja järkytti minuta lähentelemällä miesystäväänsä humalassa.
En tiedä mitä ajatella. Olen ihan sekaisin. Kysyin häneltä kun menimme nukkumaan mitä hän itse tilanteesta ajatteli ja kysyin mitä hän minun odottaa ajattelevan, mutta en saanut vastausta.
Mitä mieltä lukijat ovat? Onko muilla kokemusta vastaavasta miesten halailusta ja silittelystä?

156

11852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänen.

      Luulin et jotain intiimimpää oli tehnyt, kuten kielareita.

      • _Loretta_

        Ihan selkee tapaus hintti, mikä hintti :D


      • Anonyymi
        _Loretta_ kirjoitti:

        Ihan selkee tapaus hintti, mikä hintti :D

        Siinä esimerkki kaapissa elävästä. Heti huutelemassa.😆


    • valitettavasti

      Valitettavasti on, hirveää oli huomata miehen olevan ( ja yksin luoja tietää kuinka kauan) kaappihomo.

      Normaali mies ei kuulemma koskaan silittele tai lähentele toista miestä ilman että hänessä on homon vikaa.

      Koitahan kysyä ihan jokaiselta mieheltä teidän tuttavapiirissä. Huomaat kuinka vastenmielistä se miehistä on.

      Kysymys kuuluukin mitä sinä itse ajattelet jos miehelläsi on haluja / toiveita / haaveita homoseksitä. Kuinka paljon se sinua haittaa ja pystykö jatkamaan sellaisessa liitossa.

      Aikani vatvoin ja vollotin, kielsin ja keksin selityksiä. Sitten havaihduin ja hain eron. Jälkeenpäin mies tunnusti että olihan niitä kokeiluja ollut aina silloin tällöin. Mutta kuulemma koskaan ei pettänyt minua toisen naisen kanssa.... ja miehistähän en ollut osanut edes kysyä.

      • asdfghjhgfd

        Painiskelevat pojat on varmaan mielestäsi homoja.


      • ei tajua

        Voi ääliö mikä kommentti, onko pakko loukata ihmisiä tolla tavalla "semmosia homot ovat"... :( Ei olla ihan samalla aallonpituudella ilmeisesti


      • nii...

        Kyllä ne alaikäsistä pojista pitävät on useemmin niitä "kunnon perheenisiä"


      • M 76

        "Mutta kuulemma koskaan ei pettänyt minua toisen naisen kanssa.... ja miehistähän en ollut osanut edes kysyä. "


        Miksi sinä, ämmä, kiusaat miestäsi? Olisit tyytyväinen että ei ollut vieraissa naisissa ja sait olla ainoa nainen miehesi elämässä.



      • Anonyymi

        Nainen häviää heti 6-0 näissä touhuissa.


    • Markeris

      Hankala kysymys, koska kyllähän miehetkin toisiaan halaavat ja silittävät, mutta joissakin piireissä se on normaalia ja joissakin tuomittavaa. Aina ei ole kyse eroottisesta latauksesta, josta sinä nyt tunnut olevan erityisesti huolissasi.

      Mitä vanhemmaksi jotkut miehet tulevat sen herkempiä he näyttävät olevan vanhoista ystävyyssuhteista. Maailma murjoo, ämmät jättää, mutta kaverit pysyvät ja jäävät, joten hyvää kaveria halataan ainakin kännissä ja taputellaan olkapäille (tai silitetäänkin).

      Jos tarkoituksesi on kaivaa miehesi seksuaalinen suuntautuminen esille, niin ainakaan et sitä hysterialla ja itkulla selvitä.

      • raitat2

        En itke enkä ole hysteerinen vain hämmentynyt ja vihainenkin. Muistissa mieskaverin avovaimon ivallinen katse ja "hellyyden kohteena" olevan miehen hätääntyneet sanat. Ja tietenkin se, etten saa asiallisesti esitettyihin kysymyksiin mitään vastausta. Olen myös aika häpeissäni mieheni käytöksestä. Tuo ei todellakaan kuulu meidän eikä tuttaviemme tapoihin.


      • ----------------
        raitat2 kirjoitti:

        En itke enkä ole hysteerinen vain hämmentynyt ja vihainenkin. Muistissa mieskaverin avovaimon ivallinen katse ja "hellyyden kohteena" olevan miehen hätääntyneet sanat. Ja tietenkin se, etten saa asiallisesti esitettyihin kysymyksiin mitään vastausta. Olen myös aika häpeissäni mieheni käytöksestä. Tuo ei todellakaan kuulu meidän eikä tuttaviemme tapoihin.

        Onkohan niillä ollut kolmen kimppaa tietämättäsi?


      • raitat3
        ---------------- kirjoitti:

        Onkohan niillä ollut kolmen kimppaa tietämättäsi?

        Olen ihan varma, ettei ole ollut. Tilanne tuli yllätyksenä myös toiselle pariskunnalle.
        Kirjoitin tänne siksi, että omat tunteeni ovat nyt myllerryksessä ja tiedän, että pariskunnan kautta juoru mieheni mahdollisesta kiinnostuksesta omaan sukupuoleen lähtee kiertämään tosi vauhdilla.
        Ihmiset ovat vahingoniloisia ja ilkeitä. Kestäpä siinä sitten ystäväpiirin ilkeilyt ja oma tunnekuohu.


      • vesuvius
        raitat2 kirjoitti:

        En itke enkä ole hysteerinen vain hämmentynyt ja vihainenkin. Muistissa mieskaverin avovaimon ivallinen katse ja "hellyyden kohteena" olevan miehen hätääntyneet sanat. Ja tietenkin se, etten saa asiallisesti esitettyihin kysymyksiin mitään vastausta. Olen myös aika häpeissäni mieheni käytöksestä. Tuo ei todellakaan kuulu meidän eikä tuttaviemme tapoihin.

        Suomalaisista miehistä yllättävän suuri osa kaappihomoja...Siitä johtunee osaksi miehisyyden todistelu ja perheväkivalta! Ei seksuaalisuutensa kanssa sinut olevan tarvitse todistella mitään eikä myöskään pelätä, saati selitellä!


      • asdfghgfdx
        raitat2 kirjoitti:

        En itke enkä ole hysteerinen vain hämmentynyt ja vihainenkin. Muistissa mieskaverin avovaimon ivallinen katse ja "hellyyden kohteena" olevan miehen hätääntyneet sanat. Ja tietenkin se, etten saa asiallisesti esitettyihin kysymyksiin mitään vastausta. Olen myös aika häpeissäni mieheni käytöksestä. Tuo ei todellakaan kuulu meidän eikä tuttaviemme tapoihin.

        Onko tämäkin näitä idiootti provoja?


      • voi olla..

        Aina ei tosiaan ole kyseessä homous, tuttavapiirissäni miehet halaavat kyllä kavereitaan kännissä ja taputellaan toista ja ehkä silitetään esim. selästä halatessa. Ei tosiaan ole kyseessä homous jos ei ole mitään intiimimpää tapahtunut...

        Luultavasti miehesi meni hiljaiseksi koska arvelet hänen olevan homo tämän takia, ja häntä ehkä hävettää näin jälkeenpäin, että on näyttänyt herkemmän puolensa humaltuneena. Voi olla että hän loukkantui tästä eikä vastannut tästä johtuen.

        Kannattaisi varmaan pyytää anteeksi ja kysyä asiasta, kertoa ettei tarkoituksenasi ollut loukata, vaan et ole aivan tietoinen tilanteesta taikka miesten välisistä kaveruuden osoituksista ylipäätään.


      • Urheilumies
        voi olla.. kirjoitti:

        Aina ei tosiaan ole kyseessä homous, tuttavapiirissäni miehet halaavat kyllä kavereitaan kännissä ja taputellaan toista ja ehkä silitetään esim. selästä halatessa. Ei tosiaan ole kyseessä homous jos ei ole mitään intiimimpää tapahtunut...

        Luultavasti miehesi meni hiljaiseksi koska arvelet hänen olevan homo tämän takia, ja häntä ehkä hävettää näin jälkeenpäin, että on näyttänyt herkemmän puolensa humaltuneena. Voi olla että hän loukkantui tästä eikä vastannut tästä johtuen.

        Kannattaisi varmaan pyytää anteeksi ja kysyä asiasta, kertoa ettei tarkoituksenasi ollut loukata, vaan et ole aivan tietoinen tilanteesta taikka miesten välisistä kaveruuden osoituksista ylipäätään.

        Kyllä miehesi käytös on ihan normaalia. Jos hänellä on seksisuhteita toisiin miehiin, niin sitten kyllä on biseksuaali, mutta kun hänellä on seksisuhde sinuun niin mitenkäs hän homo olisi?. Minun tuttavapiiriini kuuluu joitakuita ukkomiehiä, jotka humala- ja joskus selvinpäinkin halailevat toisiaan, itseäni en kyllä oikein muista halatun, eikä siitä sen kummempaa numeroa tehdä saati homotella. Liekö tuttavapariskunna mies kuitenkin hänkin sitä koskettelevaista sorttia
        Ennemminkin ne joden mielestä kaikki miesten välinen kosketus, paitsi tappelu, on homoilua ja ja kaikki muu kuin autoista ja työstä puhuminen samoin homoilua, ovat todella outoja. Olisivatko hekin niitä kaappihomoja?


      • Kauno Kukkaishuisku
        raitat2 kirjoitti:

        En itke enkä ole hysteerinen vain hämmentynyt ja vihainenkin. Muistissa mieskaverin avovaimon ivallinen katse ja "hellyyden kohteena" olevan miehen hätääntyneet sanat. Ja tietenkin se, etten saa asiallisesti esitettyihin kysymyksiin mitään vastausta. Olen myös aika häpeissäni mieheni käytöksestä. Tuo ei todellakaan kuulu meidän eikä tuttaviemme tapoihin.

        Olen törmännyt ilimiöön yhä useammin. Ennen vanhaan sanottiin, että sonnilla on riehkimä kun se toisen sonnin selkään hyppää ja tarjoo tanakkata. Tarkoitti että ei oo lehemää ollunna näköpiiris vähhään aikaan... nyt kun homot on vedetty komeroista ulos niin se käytös näköjään tarttuu myös ihan naisen puutetta näkevään, lihhaa pureskelevaan heteromörökölliinkin ja mennee täysillä tajuntaan!


      • Anonyymi
        raitat2 kirjoitti:

        En itke enkä ole hysteerinen vain hämmentynyt ja vihainenkin. Muistissa mieskaverin avovaimon ivallinen katse ja "hellyyden kohteena" olevan miehen hätääntyneet sanat. Ja tietenkin se, etten saa asiallisesti esitettyihin kysymyksiin mitään vastausta. Olen myös aika häpeissäni mieheni käytöksestä. Tuo ei todellakaan kuulu meidän eikä tuttaviemme tapoihin.

        Kuule etkö l tajuu ,,,sä et enään kiinnosta miestäsi. Toinen mies hänet sai .. et voi muuta kuin hyväksyy tai hävitä.


    • uudeltamaalta

      ei normaali mies silittele tai koskettele toisia miehiä.itse olen mies enkä voisi kuvitellakkaan mitään tuonlaista.eikä alkoholikaan muuta tilannetta.
      mielestäni sinun pitää saada vastaus asiaan jotta voit jatkaa eteenpäin.mutta kaikesta päätellen olet tekemisissä hinurin kanssa.
      se on varmaan kauheaa kun kuvittelee asuvansa miehen kanssa mutta kumppani onkin puppeli eikä mies.

      • raitat11

        Olen ollut tämän miehen kanssa naimisissa kauan ja meillä on monta lasta. Nyt ajattelen, että hänellä näyttäisi olevan kaksi puolta, siis bi. En pidä ajatuksesta ollenkaan. Muistin tänään, että hänellä oli hyvin läheinen kaveri aikoinaan entisellä työpaikalla. Tuo kaveri kävi meilläkin kerran kylässä ja pikkuisen ihmettelin heidän välejään.


      • 100%hetero

        "ei normaali mies silittele tai koskettele toisia miehiä"
        Kyllä koskettelee, jos on homoseksuaali. Mikä sä olet määrittelemään mikä seksuaalisuus on normaalia ja mikä ei? Homoseksuaalisuus EI ole rikos tai sairaus.
        Homokammoisia itseään kummasti kiinnostaa homojen elämä ja tekemiset. Meille perusheteroille asia on aivan yhdentekevää, mitä kukin makuuhuoneessaan puuhailee. Mietipä sitä.


      • raitat11
        100%hetero kirjoitti:

        "ei normaali mies silittele tai koskettele toisia miehiä"
        Kyllä koskettelee, jos on homoseksuaali. Mikä sä olet määrittelemään mikä seksuaalisuus on normaalia ja mikä ei? Homoseksuaalisuus EI ole rikos tai sairaus.
        Homokammoisia itseään kummasti kiinnostaa homojen elämä ja tekemiset. Meille perusheteroille asia on aivan yhdentekevää, mitä kukin makuuhuoneessaan puuhailee. Mietipä sitä.

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.


      • vain muijia hiplaava
        raitat11 kirjoitti:

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.

        No normaali hetero ei todellakaan voi sietää miehen hiplailuja. Ok jossain pelissä kuuluu ryhmähalaus mutta siinä ei oo mitää sellaista hiplailuja. Hyi vittu jos kerran se jota ukkos hiplas koki sen hiplailuna oli se myös sitä.

        On ei vittu oo koskaan ollut mitään tarvetta kosketella toista karjua jos olalle lyömistä ei lasketa ( tai vituttaessa turpaan), kuule ei se normaali mies halaile kun muijia ja silläkin on aina tarkoitus vähän viestittää jotain. Jo mutsin halailu on siinä ällötyksen rajoissa.

        Kyllä sitä äkkiä huitasee jos karju pyrkii iholle.... mutta bi on sitten asia erikseen niille ei oo väliä onko alla muija vai karju....

        Hei jos se vaivaa sua niin puhu nyt äijäs kanssa, mutta vähintään bi taipumuksia sillä on. Ei tulis koskaa mieleen alkaa koskettamaan toista karjua, ei niin päissään voi olla koskaan...


      • Liina Anniina
        raitat11 kirjoitti:

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.

        Miehet yleensä välttelevät toistensa koskettamista, paljon enemmän kuin naiset. Ja naisille se hyväksytäänkin, että voidaan halata tavatessa.
        Humalassa on itsekontrolli vähentynyt ja tuollaiset piilevät yllykkeet pääsevät estottomasti esiin.
        Voi olla että miehesi on itsekin hämillään ja häpeissään tilanteesta.
        Sinuna toistaiseksi yrittäisin unohtaa, en tosin ole lukenut viestiketjua lävitse... että millä lailla se koskettelu tapahtui. Kyllä eroottisen virikkeen huomaa, tavallinen kaverillinen läimäys selkään tai töniminen on miesten normaalia "koskettamista" ja senkaltaista kuin näet pelitilanteissa kentillä tapahtuvan.


      • urheiluleikit
        vain muijia hiplaava kirjoitti:

        No normaali hetero ei todellakaan voi sietää miehen hiplailuja. Ok jossain pelissä kuuluu ryhmähalaus mutta siinä ei oo mitää sellaista hiplailuja. Hyi vittu jos kerran se jota ukkos hiplas koki sen hiplailuna oli se myös sitä.

        On ei vittu oo koskaan ollut mitään tarvetta kosketella toista karjua jos olalle lyömistä ei lasketa ( tai vituttaessa turpaan), kuule ei se normaali mies halaile kun muijia ja silläkin on aina tarkoitus vähän viestittää jotain. Jo mutsin halailu on siinä ällötyksen rajoissa.

        Kyllä sitä äkkiä huitasee jos karju pyrkii iholle.... mutta bi on sitten asia erikseen niille ei oo väliä onko alla muija vai karju....

        Hei jos se vaivaa sua niin puhu nyt äijäs kanssa, mutta vähintään bi taipumuksia sillä on. Ei tulis koskaa mieleen alkaa koskettamaan toista karjua, ei niin päissään voi olla koskaan...

        Jos 100% miehistä koostuva ryhmä tuijottaa tuntitolkulla hikisiä ja öhkiviä miehiä, innostuu pikkupoikamaisesti kun heidän suosikkikarjunsa suorittaa jonkun hyödyttömän akrobaattisen liikkeen ja halailevat toisia orgastisesti öliseviä äijjiä, niin se on homoa.

        Urheiluleikkejä seuraavat ovat henkisesti pikkulapsen tasolla. Ihan vain vinkkinä; siinä ei tapahdu mitään hyödyllistä tai kehittävää. Eipä ole mitään säälittävämpää kuin vuosikymmeniä urheilun äärellä ölissyt äijjä.


      • pusipusi44
        raitat11 kirjoitti:

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.

        Kyllä miehet voivat halailla toisiaan olematta silti homoja tai bi.Halaillaanhan me naisetkin toisia ja olen jopa joskus pussannut naisystävääni, mutta ei minua naiset "siinä mielessä" kiinnosta ollenkaan.
        Ei asioita voi katsoa suurennuslasin kanssa, mikään asia ei ole niin yksoikonen...


      • hämmästys
        pusipusi44 kirjoitti:

        Kyllä miehet voivat halailla toisiaan olematta silti homoja tai bi.Halaillaanhan me naisetkin toisia ja olen jopa joskus pussannut naisystävääni, mutta ei minua naiset "siinä mielessä" kiinnosta ollenkaan.
        Ei asioita voi katsoa suurennuslasin kanssa, mikään asia ei ole niin yksoikonen...

        Olen samaa mieltä kuin pusipusi44,, olen nähnyt monien miesten
        kaulailevan heidän kaljotellessa eikä koskaan tullut mieleenkään
        että oisi homoja naurettavaa niin edes ajatellakin joten turhat
        luulot pois,se on luulosairautta joka pitää hoitaa...


      • jojoj
        urheiluleikit kirjoitti:

        Jos 100% miehistä koostuva ryhmä tuijottaa tuntitolkulla hikisiä ja öhkiviä miehiä, innostuu pikkupoikamaisesti kun heidän suosikkikarjunsa suorittaa jonkun hyödyttömän akrobaattisen liikkeen ja halailevat toisia orgastisesti öliseviä äijjiä, niin se on homoa.

        Urheiluleikkejä seuraavat ovat henkisesti pikkulapsen tasolla. Ihan vain vinkkinä; siinä ei tapahdu mitään hyödyllistä tai kehittävää. Eipä ole mitään säälittävämpää kuin vuosikymmeniä urheilun äärellä ölissyt äijjä.

        Tai sitten sinä olet pullea ja kateellinen. Olisi kannattanut pitää kuntoa yllä, vai mitä?

        Yksilöurheilu on helvetin hyvä juttu. Pallon ja jääkiekon pelaamisesta voidaan sitten ollakin montaa mieltä...


      • Biodome
        hämmästys kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin pusipusi44,, olen nähnyt monien miesten
        kaulailevan heidän kaljotellessa eikä koskaan tullut mieleenkään
        että oisi homoja naurettavaa niin edes ajatellakin joten turhat
        luulot pois,se on luulosairautta joka pitää hoitaa...

        Kyllä homo on homo vaikka voissa paistaisi. Ei hetero muutu homoksi halaamalla.

        Kun miehelle tulee ikää enemmän, epävarmuus omasta seksuaalisuudesta vähenee.

        Tietysti, jos äijäsi rupeaa pussailemaan miehiä, niin silloin sinulla on tod.näk. ongelma.


      • ystäviä
        raitat11 kirjoitti:

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.

        kyllä hyvät kaverit voivat joskus halata toisiaan,en itse ole kyllä halaillut,mutta en välttämättä pitäisi sitä ollenkaan kamalana asiana,sain joskus pusun poskelle,koska olin kuulemma niin hyvä kaveri,eikä siitä sen enempää,sanoin kyllä että en pidä ehkä noin läheisestä asiasta,mutta olemme edelleen ystäviä ja olen jo unohtanut asian. kaveri itse kertoi että tykkää minusta kaverina siis pelkästään,eikä ole minua lähennellyt sen jälkeen enään. hyvät ystävät ovat aina hyviä ystäviä,aina sattuu ja tapahtuu.


      • Ärripurri!
        raitat11 kirjoitti:

        Olen ollut tämän miehen kanssa naimisissa kauan ja meillä on monta lasta. Nyt ajattelen, että hänellä näyttäisi olevan kaksi puolta, siis bi. En pidä ajatuksesta ollenkaan. Muistin tänään, että hänellä oli hyvin läheinen kaveri aikoinaan entisellä työpaikalla. Tuo kaveri kävi meilläkin kerran kylässä ja pikkuisen ihmettelin heidän välejään.

        "Muistin tänään, että hänellä oli hyvin läheinen kaveri aikoinaan entisellä työpaikalla. Tuo kaveri kävi meilläkin kerran kylässä ja pikkuisen ihmettelin heidän välejään".

        Joo, varmasti miehesi on homo, jos hänellä on joskus ollut läheinen kaveri!
        Sinä et siedä että miehelläsi on kavereita! Sinä oot "outo" ja miehesikö on homo!? Täh???
        Päätit vaan että tuhoat miehesi mahdollisuudet muihin ihmissuhteisiin tuolla homofobiallasi! Eihän miehesi enää uskalla ympärilleen katsoa, koska sinä olet jo antanut tuomiosi joka kyllä tehoaa sinun ahtaissa ympyröissäsi.
        Ja mitä ihmettelit heidän väleissään???
        Vihjailevista ja sen kummempaa selvyyttä antamattomista teksteistäsi päätellen olet hyvin estynyt henkilö tai sitten koko juttusi on huomionhakuisen persoonan provo! Kasva aikuiseksi, hyvä immeinen ja anna miehesi olla rauhassa!


      • sdfghgcx
        raitat11 kirjoitti:

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.

        Mene hoitoon.


      • Juuhansson1
        raitat11 kirjoitti:

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.

        Ei todellakaan pidä paikkaansa etteivät heteromiehet koskaan kosketa toisiaan. Omassa tuttavapiirissäni on täysin normaalia halata ystäviä, olivat sitten miehiä tai naisia.
        Joskus kadulla kulkiessani olin ottanut kaverini kainaloon, itse pidin sitä vain ystävien välisenä läheisyytenä, ja olikin aika järkytys kun joku huusi perään "vitun homot". Sen jälkeen en ole viitsinyt ottaa kaduilla kavereita kainalokuljetukseen :) Ystäviä halataan aina tavattaessa, ehkä silitetään tukkaa(tai sotataan toisen tukka, en tiedä sanaa, ehkä tuuhistetaan) tai taputetaan olalle. Joskus esimerkiksi urheillessa voidaan läimäistä toista perseelle, eikä se tarkoita sitä että tahtoisin harrastaa seksiä ystäväni kanssa.
        Mielestäni tämä on normaalia kanssakäymistä tuttujen ihmisten kanssa, ja en voisi kuvitella kenenkään elävän niin ettei ystäviä koskaan kosketa. Tulee mieleen niin stereotyyppinen kuva suomalaisesta juntista joka harkitsee itsemurhaa hipaistuaan toista miestä. Toivon että ajat muuttuvat, ja läheisyyskammoisuus vähenee Suomestakin. Itse olen nuorempaa sukupolvea, ja tällainen käytös on läheisyys muiden kanssa on mielestäni normaalia. Olen 24-vuotias.


      • raitat11 kirjoitti:

        Eikö heteromiehet sitten ikinä koskettele toisiaan? Onko minun mieheni sitten poikkeus? Toivoisin jonkun tavallisen, ei homofobiaisen miehen vastaavan.

        Yritän valottaa tilannetta..Olen itse bi ja hetero kundeja on kavereina..Halaamiset hädän hetkellä ovat erittäin hienoja ja kännissä halataan joskus näyttääksemme että olet hyvä tyyppi..Mutta silittelyt ovat kyllä asia erikseen..Jos olisin miehen kanssa kimpassa niin ois asia ihan eri juttu.Jos haluat vastauksia niin kannattas nostaa vaikka se kuuluisa kissa pöydälle.Voihan miehesi vaikka olla bi mutta hellyyden näyttäminen toiselle on jo mun mielestä vähän outoa jos oli sitten kohde mies tai nainen.Mulle on ainaki toisen varsinkin oman partnerin välinen hellyys on molempien yksityinen juttu.Olisiko se suotavampaa jos miehesi näyttäisi samanlaista naisen kanssa?Ainaki itselläni mustasukkasuus kyllä nousisi pintaan.
        Mutta unohtakaamme edelliset ja mietitään asiaa..Jos niin on että miehesi näyttää tunteitaan toista miestä kohtaan niin ei siinä mitään pahaa mun mielestä oo ellei sitten heillä ole muutakin sutinaa se pitää ottaa huomioon.Ja se että näyttääkö miehesi samanlaisia tunteita sinua kohtaan ja millaista teidän seksi on?
        Vaikka olenkin bi se ei tarkoita etten pystyisi olemaan yksiavioinen.Ex vaimoni tiesi koko ajan suuntautumiseni.Minulle riittivät hänen hellyyden osoitukset en siihen miestä tarvinnut.
        Mutta suosittelen miehesi kanssa keskustelua sillä ei ole kivaa olla tuossa tilanteessa.
        En nyt tiedä oliks tässä mitää pointtia mut koeta saada tilanne haltuun jollai konstilla!


      • Kunhan kysyin
        vain muijia hiplaava kirjoitti:

        No normaali hetero ei todellakaan voi sietää miehen hiplailuja. Ok jossain pelissä kuuluu ryhmähalaus mutta siinä ei oo mitää sellaista hiplailuja. Hyi vittu jos kerran se jota ukkos hiplas koki sen hiplailuna oli se myös sitä.

        On ei vittu oo koskaan ollut mitään tarvetta kosketella toista karjua jos olalle lyömistä ei lasketa ( tai vituttaessa turpaan), kuule ei se normaali mies halaile kun muijia ja silläkin on aina tarkoitus vähän viestittää jotain. Jo mutsin halailu on siinä ällötyksen rajoissa.

        Kyllä sitä äkkiä huitasee jos karju pyrkii iholle.... mutta bi on sitten asia erikseen niille ei oo väliä onko alla muija vai karju....

        Hei jos se vaivaa sua niin puhu nyt äijäs kanssa, mutta vähintään bi taipumuksia sillä on. Ei tulis koskaa mieleen alkaa koskettamaan toista karjua, ei niin päissään voi olla koskaan...

        Onko silloin homo jos silittää toita miestä? Esim. silitys raudalla ja ympäri korvia että toinen joutuu letkuruokintaan?


      • Kunhan kysyin
        hämmästys kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin pusipusi44,, olen nähnyt monien miesten
        kaulailevan heidän kaljotellessa eikä koskaan tullut mieleenkään
        että oisi homoja naurettavaa niin edes ajatellakin joten turhat
        luulot pois,se on luulosairautta joka pitää hoitaa...

        Onko poliisit hinureita? Olen nänyt kun ne virkapuvuissa on kaulakkain siviilien kanssa esim. tanssilavat?


      • urheiluleikit
        jojoj kirjoitti:

        Tai sitten sinä olet pullea ja kateellinen. Olisi kannattanut pitää kuntoa yllä, vai mitä?

        Yksilöurheilu on helvetin hyvä juttu. Pallon ja jääkiekon pelaamisesta voidaan sitten ollakin montaa mieltä...

        En sanonut mitään kunnon ylläpitämisestä.

        Täytyy ylläpitää sekä kehoa että mieltä. Urheiluleikkien ja muun viihteen seuraaminen ei ole sitä. Toisten toiminnan seuraaminen ja korviketunteiden eläminen on todella surkeaa. Miksi nin monet eivät halua elää omaa elämäänäsäm, itseään kehittäen ja halliten, vaan omaksuvat ulkopuolelta annettuja mielikuvia ja tuntemuksia?


      • ninni*

        olen samaa mieltä, miesten mies ei hiplaa eikä muutenkaan lässytä miehille.seukkasin kerran yhen mukamas miehen kanssa joka oli enemmän mies kaverien kanssa kuin kotona hyi olkoon ei ikinä enää!


      • tavis kuitenkin
        vain muijia hiplaava kirjoitti:

        No normaali hetero ei todellakaan voi sietää miehen hiplailuja. Ok jossain pelissä kuuluu ryhmähalaus mutta siinä ei oo mitää sellaista hiplailuja. Hyi vittu jos kerran se jota ukkos hiplas koki sen hiplailuna oli se myös sitä.

        On ei vittu oo koskaan ollut mitään tarvetta kosketella toista karjua jos olalle lyömistä ei lasketa ( tai vituttaessa turpaan), kuule ei se normaali mies halaile kun muijia ja silläkin on aina tarkoitus vähän viestittää jotain. Jo mutsin halailu on siinä ällötyksen rajoissa.

        Kyllä sitä äkkiä huitasee jos karju pyrkii iholle.... mutta bi on sitten asia erikseen niille ei oo väliä onko alla muija vai karju....

        Hei jos se vaivaa sua niin puhu nyt äijäs kanssa, mutta vähintään bi taipumuksia sillä on. Ei tulis koskaa mieleen alkaa koskettamaan toista karjua, ei niin päissään voi olla koskaan...

        Ei se mitään homoilua ole. Olen hetero ja olen seurustellut monta vuotta naisen kanssa ja vain harvoin harrastan seksiä miesten kanssa. Se ei ole kuitenkaan homoilua koska se on vaan tarpeiden tyydyttämistä. Joskus kännissä on sitten viä vähän oraaliseksiä kun se on niin kivaa.


      • tavis kuitenkin
        vain muijia hiplaava kirjoitti:

        No normaali hetero ei todellakaan voi sietää miehen hiplailuja. Ok jossain pelissä kuuluu ryhmähalaus mutta siinä ei oo mitää sellaista hiplailuja. Hyi vittu jos kerran se jota ukkos hiplas koki sen hiplailuna oli se myös sitä.

        On ei vittu oo koskaan ollut mitään tarvetta kosketella toista karjua jos olalle lyömistä ei lasketa ( tai vituttaessa turpaan), kuule ei se normaali mies halaile kun muijia ja silläkin on aina tarkoitus vähän viestittää jotain. Jo mutsin halailu on siinä ällötyksen rajoissa.

        Kyllä sitä äkkiä huitasee jos karju pyrkii iholle.... mutta bi on sitten asia erikseen niille ei oo väliä onko alla muija vai karju....

        Hei jos se vaivaa sua niin puhu nyt äijäs kanssa, mutta vähintään bi taipumuksia sillä on. Ei tulis koskaa mieleen alkaa koskettamaan toista karjua, ei niin päissään voi olla koskaan...

        Ei se ole homo. Naisen kanssa olen seurustellut pitkään ja minulla on vain harvoin seksisuhteita miesten kanssa. Yleensä ne tapahtuu kännissä eikä aina mene edes sänkyyn asti. Takapihalla nopeeta hoidettu homma ei viä tee miehestä homoo.


      • Amorin nuoli
        raitat11 kirjoitti:

        Olen ollut tämän miehen kanssa naimisissa kauan ja meillä on monta lasta. Nyt ajattelen, että hänellä näyttäisi olevan kaksi puolta, siis bi. En pidä ajatuksesta ollenkaan. Muistin tänään, että hänellä oli hyvin läheinen kaveri aikoinaan entisellä työpaikalla. Tuo kaveri kävi meilläkin kerran kylässä ja pikkuisen ihmettelin heidän välejään.

        Työssäni huomasin, että aina kun juhlimme, niin muutama miespuolinen työtoverini halasivat jopa pussasivat suulle toisiaan. Tästä on pari valokuvaakin. Asia ei tuntunut heitä, eikä oikeastaan muitakaan mitenkään hämmästyttävän. Miehet olivat maskuliinisia ja naimisissa, ainakin kaksi heistä. Kaikki tuntuivat ottavat sen eräänlaisena parodiana. Ei sítä kukaan jäänyt kovasti miettimään. Joskus on asioita, joista ei voi sanoa suuntaan eikä toiseen.


      • minä vain jostain
        tavis kuitenkin kirjoitti:

        Ei se mitään homoilua ole. Olen hetero ja olen seurustellut monta vuotta naisen kanssa ja vain harvoin harrastan seksiä miesten kanssa. Se ei ole kuitenkaan homoilua koska se on vaan tarpeiden tyydyttämistä. Joskus kännissä on sitten viä vähän oraaliseksiä kun se on niin kivaa.

        Et sä kyllä sitten mikään hetero ole vaan bisse kaapissa.


      • Ajatuksia aiheesta

        "ei normaali mies silittele tai koskettele toisia miehiä.itse olen mies enkä voisi kuvitellakkaan mitään tuonlaista.eikä alkoholikaan muuta tilannetta.
        mielestäni sinun pitää saada vastaus asiaan jotta voit jatkaa eteenpäin.mutta kaikesta päätellen olet tekemisissä hinurin kanssa.
        se on varmaan kauheaa kun kuvittelee asuvansa miehen kanssa mutta kumppani onkin puppeli eikä mies."


        Ainakin nuoremmat miehet kyllä pusuttelevat ja halivat sekä lapsiaan, ystäviään että vaimoaan (ihan vaikka ruokakaupan kassalla) ilman mitään jännitteitä.
        Ovat niin sinut itsensä kanssa, että uskaltavat näyttää tykkäämistään läheisilleen muutenkin kuin "tuomalla leivän pöytään" ja tökkäsemällä lauantai-iltana saunan jälkeen.

        Ilmeisesti vanhemman ikäluokan miehille ei sallita tällaista käytöstä, eivätkä vanhemman ikäluokan miehet sallitse tällaista käytöstä hämmentymättä.

        Kyse on vain sinusta ja miehestäsi, unohda nyt aikuinen nainen muiden mielipiteen (sitäpaitsi heillä on varmasti muutakin puhuttavaa ja puuhattavaa)
        Anna miehellesi aikaa, äläkä painosta!!!
        Onko mieheso hellä myös vaikkapa eläimille, lapsille, vanhuksille jne - onko hänen helppo koskettaa, ottaa huomioon jne. Ajattele, miten loukkaavaa on, jos miehesi OIKEASTI vaan viihtyi, ja hänelle tuli ns. herkkä hetki kivassa seurassa ja sinä - hänen elämänkumppanisi - menet moisesta tolaltaan, ja ahdistelet. Nyt miehesi menee varmasti ihan kuoreensa, eikä uskalla näyttää tai jakaa tunteitaan. Vaikka olisivat ihan heteromalliakin.

        Ja entä sitten, jos hän on viimein hyväksynyt homoseksuaaliset tunteensa? (mahdollisuus tämäkin)
        Muuttaako se käsityksesi hänestä ihmisenä? Uskotko hänen salanneen jotain sinulta? Vai ajatus kirkastunut vasta nyt hänellekin? Haluaisiko tämä mies loukata sinua tahallaan? Olisivatko homoseksuaaliset tuntemukset hänen "vikansa", jotain mitä hän on päättänyt toivoa itselleen?


      • raitat111
        manson1 kirjoitti:

        Yritän valottaa tilannetta..Olen itse bi ja hetero kundeja on kavereina..Halaamiset hädän hetkellä ovat erittäin hienoja ja kännissä halataan joskus näyttääksemme että olet hyvä tyyppi..Mutta silittelyt ovat kyllä asia erikseen..Jos olisin miehen kanssa kimpassa niin ois asia ihan eri juttu.Jos haluat vastauksia niin kannattas nostaa vaikka se kuuluisa kissa pöydälle.Voihan miehesi vaikka olla bi mutta hellyyden näyttäminen toiselle on jo mun mielestä vähän outoa jos oli sitten kohde mies tai nainen.Mulle on ainaki toisen varsinkin oman partnerin välinen hellyys on molempien yksityinen juttu.Olisiko se suotavampaa jos miehesi näyttäisi samanlaista naisen kanssa?Ainaki itselläni mustasukkasuus kyllä nousisi pintaan.
        Mutta unohtakaamme edelliset ja mietitään asiaa..Jos niin on että miehesi näyttää tunteitaan toista miestä kohtaan niin ei siinä mitään pahaa mun mielestä oo ellei sitten heillä ole muutakin sutinaa se pitää ottaa huomioon.Ja se että näyttääkö miehesi samanlaisia tunteita sinua kohtaan ja millaista teidän seksi on?
        Vaikka olenkin bi se ei tarkoita etten pystyisi olemaan yksiavioinen.Ex vaimoni tiesi koko ajan suuntautumiseni.Minulle riittivät hänen hellyyden osoitukset en siihen miestä tarvinnut.
        Mutta suosittelen miehesi kanssa keskustelua sillä ei ole kivaa olla tuossa tilanteessa.
        En nyt tiedä oliks tässä mitää pointtia mut koeta saada tilanne haltuun jollai konstilla!

        Kiitos vastauksesesta manson1. Jos mieheni olisi tehnyt jollekin naiselle sen, minkä teki tuttavaparimme miehelle, olisi syntynyt raivoisa mustasukkaisuuskohtaus.
        En uskalla nostaa "kissaa pöydälle". Mieheni käyttäytyy normaalisti, on tosin aika ylimielinen. Jos nostan asian esille, pelkään seurauksia. Olen ihan valistunut, lukenut ja rohkea ihminen, mutta nyt hakuan miettimiaikaa.


      • apuuvaa
        tavis kuitenkin kirjoitti:

        Ei se ole homo. Naisen kanssa olen seurustellut pitkään ja minulla on vain harvoin seksisuhteita miesten kanssa. Yleensä ne tapahtuu kännissä eikä aina mene edes sänkyyn asti. Takapihalla nopeeta hoidettu homma ei viä tee miehestä homoo.

        nimimerkin omaava on todella bii, ja kieltää niin että se näkyy kauas


    • kaamos III

      Miehesi on homo pahimmasta päästä. Juuri tuollainen salaa homoilu on pahinta. Oletko havainnut
      suklaata namussa?

      • sdfghjkjhc

        Sinulla ne on mielenkiinnon kohteet, Homo-Petteri


      • vain naisten kanssa

        Minäkin olen päälle 40vuotias mies, enkä käy miesten kanssa saunassa, enkä suihkussa alasti
        missään uimahalleissa, koska se tuntuu vastenmieliseltä,menen aina Naisten kanssa saunaan joskus montakin naista kerralla, se tuntuu järkevältä ja vain oikelta.


      • Kaamosnaurut

        "Miehesi on homo pahimmasta päästä."
        Kiitos päivän nauruista :)


    • mieskin

      Kyllä halailu ja selkään taputtelu vielä kännissä on ihan normaalia, mutta sitten jos sen rajan selvästi ylittää niin sitten kannattaa huolestua.

    • Askel takaisin

      Kyllähän heteromiehet halailee ja hyväilee hyviä kavereitaan varsinkin kännissä ja laskevat välillä roisiakin leikkiä "piilohomoudestaan". Eri asia siis on, jos tilanteessa syntyi selvästi eroottinen lataus eikä humoristinen pelleily tai kaveruustunteiden osoitus. Miehesikin voi olla hämmentynyt eikä siksi osaa vastata sinulle.
      Mieti tarkkaan ilman tunnekuohuja mitä tilanteessa oikeasti tapahtui. Kännissä sitä tekee kaikenlaista jota ei kyllä selvinpäin tarkottaisi tapahtuvan.

    • Voi kauhhee

      Tuo että halaa hönöissään toista miestä ei tee viellä kenestäkään suklaapuolen prinssiä, muutenhan etelä-afrikassa olisi menossa homojen eikä jalkapallon mm-kisat.
      Tuo ettäherra vaikenee kysyttyäsi aisasta kielii kyllä mieltymyksestä miehen kosketukseen, huonompi juttu mutta ei mahdoton, olethan saman hepun kanssa elänyt tähänkin asti.

      • sdfghkjhgf

        Voi kieliä myös siitä, että pitää kysyjää outona.


      • Höppeli
        sdfghkjhgf kirjoitti:

        Voi kieliä myös siitä, että pitää kysyjää outona.

        kysyisi missä mennään jos puolisosi, olkoon miehiin tai naisiin päin, käyttäytyy juuri niin kuin ei ole tapanaan olla? Ei vallaton ihme jos olet yksin. Harvempi pitkään liitossa elänyt jättää kysymättä peläten oudoksi tulkitsemista jos puoliso alkaa hinaajan tai lepson oireita esittään.


    • kukamika

      Mitä ihmettä? Mitäs pahaa rakkaudessa on? Kasvunpaikka sinulla näkyy olevan. Vaatii hieman suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta hyväksyä elämän monenkirjo. Ei ole 100% maskuliiniä eikä 100% femiiniä ihmistä, kaikissa meissä on jonkin verran kumpaakin. Enkä usko, että on edes 100%:sta heteroakaan.

      Ei Suomessa ole homoseksuaalisuus ongelmana, mutta heteroseksuaalien homofobia on ongelma.

      • Tirlittantantan

        "Ei Suomessa ole homoseksuaalisuus ongelmana, mutta heteroseksuaalien homofobia on ongelma".

        Tuohon lauseeseesi voin yhtyä täysin. Ainakin taas kerran kun luin ap:n jutun. Kyseessä todellakin on homofobia ja ilmeisesti heidän jengissään sitä on runsain mitoin, jos aloittajan pitää nyt oikein pelätä kylän juttuja. Missähän junttilassa sitten asuneekaan?
        Ei ennenvanhaan juovuksissa kaulakkain kulkevia miehiä ajateltu homoiksi vaan juovuksissa oleviksi kaveruksiksi! Nyt kun homofobia on iskenyt myös naisten sankkoihin joukkoihin, on miehet joutuneet entistä ahtaammalle kaveruudenkin osoituksissa. Niin ja mikä pahinta, jokainen kosketus on seksuaalista! Pakkohan sen on olla lähentelyä, seksuaalista ahdistelua, iskuyrityksiä jne... jne.... Mihin tämä hevonkukun kanala vielä joutuukaan noiden fobioidensa kanssa?


      • Franfurt School

        Homoja on jotain prosentti väestöstä. Heistä ei tulisi kuulla pihaustakaan julkisuudessa. Ei ole normaalia että häviävän pienen biologisen umpikujan muodostavan vähemmistön mukaan 99% kansasta määritellään moraalisesti vajaiksi.

        Ongelmana on ideologia nimeltään suvaitsevaisuus, mikä nostaa paskan palvomisen ylimmäksi moraaliksi ja halveksuu kaikkea normaalia valtaväestöön liittyvää.


      • knssma
        Franfurt School kirjoitti:

        Homoja on jotain prosentti väestöstä. Heistä ei tulisi kuulla pihaustakaan julkisuudessa. Ei ole normaalia että häviävän pienen biologisen umpikujan muodostavan vähemmistön mukaan 99% kansasta määritellään moraalisesti vajaiksi.

        Ongelmana on ideologia nimeltään suvaitsevaisuus, mikä nostaa paskan palvomisen ylimmäksi moraaliksi ja halveksuu kaikkea normaalia valtaväestöön liittyvää.

        Wikipedian mukaan 2-13 prosenttia ihmisistä on homoseksuaaleja, ei vain 1 prosentti kuten olet ajatellut.


      • tosikko heterot jotka on epävarmoja itsestään, esittävät ääripäitä kaikista asioista ettei vain heitä epäiltäs- eli kutsukaamme epävarmoja heteroita HUTEROIKSI.


      • Urh-urh
        Tirlittantantan kirjoitti:

        "Ei Suomessa ole homoseksuaalisuus ongelmana, mutta heteroseksuaalien homofobia on ongelma".

        Tuohon lauseeseesi voin yhtyä täysin. Ainakin taas kerran kun luin ap:n jutun. Kyseessä todellakin on homofobia ja ilmeisesti heidän jengissään sitä on runsain mitoin, jos aloittajan pitää nyt oikein pelätä kylän juttuja. Missähän junttilassa sitten asuneekaan?
        Ei ennenvanhaan juovuksissa kaulakkain kulkevia miehiä ajateltu homoiksi vaan juovuksissa oleviksi kaveruksiksi! Nyt kun homofobia on iskenyt myös naisten sankkoihin joukkoihin, on miehet joutuneet entistä ahtaammalle kaveruudenkin osoituksissa. Niin ja mikä pahinta, jokainen kosketus on seksuaalista! Pakkohan sen on olla lähentelyä, seksuaalista ahdistelua, iskuyrityksiä jne... jne.... Mihin tämä hevonkukun kanala vielä joutuukaan noiden fobioidensa kanssa?

        Taidatkos tuon paremmin sanoa? Kylläpä oli naulan kantaan osunut mielipide.
        Mihin tuo homo-homo -kotkotus vielä johtaakaan? Miehet varmaan pitäisi eristää kalterihäkkeihin, jostta eivät vain koskettaisi vahingossa toisiaan...


      • SJTH51
        Urh-urh kirjoitti:

        Taidatkos tuon paremmin sanoa? Kylläpä oli naulan kantaan osunut mielipide.
        Mihin tuo homo-homo -kotkotus vielä johtaakaan? Miehet varmaan pitäisi eristää kalterihäkkeihin, jostta eivät vain koskettaisi vahingossa toisiaan...

        Tulipa minunkin mieleeni! Mieheni väittää minun olevan homoseksuaali eli lesbo, kun olen halaillut naisia. Muutama nainen on kännipäissään mäiskäissyt oikein kunnon pusunkin poskelleni! Mikäs sen parempi todiste olisikaan, minun lesboudestani:-D varsinkin kun itse olen keski-ikäinen ja ne suukottelijat ovat olleet nuoria naisia. Nyt hän on paisuttanut juttua siinä määrin että minä kuulemma katselen naisia seksuaalisesti! Täh? Mitähän se mahtaa ollakaan? En kuulemma ole sinut itseni kanssa!!!! Ja mikä pahinta todistusaineistoa; TIEDÄN kaupungistamme kaksi transeksuaalia ja yhden bi-seksuaalin naisen ja moikkaan heitä kadulla. Lisäksi olen aikoinaan tuntenut muutaman homomiehen ja yksi niistä on nytkin facebook-ystävinäni, vaikka emme liiemmin sielläkään pidä yhteyttä muutoin kun yhteisten harrastusten vuoksi. Varmaan pihtarimieheni kuvittelee homoseksuaalisuuden tarttuneen minuun.
        Ravintolassa jotkut naiset haluavat tanssia kanssani, koska sen minä osaan jos joku (mieheni ei tanssi). Olen hyvä viejä vaikka olenkin suht pienikokoinen moniin tassitettaviini nähden. Mutta todistusainoistona nuo seikat lesboudestani ovat vastaanväittämättömiä! Vai mitä te ajattelette asiasta?
        Miehelläni on ylikorostunut vanhakantainen käytös. Sanoo ettei heillä kotona ollut tapana halailla ja silitellä. Ei siinä mitään mutta kun hän pitää sitä hienona asiana ja lausuu sanan "halailla" syvän inhoavasti. Hän ei halaile, ei koske. (Minkähän ihmeen vuoksi hänen äitinsä (85v) sitten halailee ja silittelee minua?) Taitaapi mieheni valehdella kotitavoistansa. Ei minukaan kotonani pahemmin halailtu, mutta me olemmekin sisarusteni ja heidän perheittensä kanssa uutta sukupolvea. Mieheni seuraa silmät tarkkana, kun suvullani on tapana halailla tavatessa. Niihin hän ei vielä ole kommentoinut mitään, mutta kun hänen paskantärkeät mielipiteensä jo tiedän, voin odottaa ihan mitä vaan.
        Tulikin tässä mieleeni, että onkohan nyt käynyt niin että juuri tämä jäyhis mieheni ei itse olekaan sinut itsensä kanssa. Piilottaa omaa itseään koskevat pelkonsa tuohon halailu ja koskemiskammoonsa? Ainakin äärettömän epävarma hän on kaikissa ihmiskontakteissaan, jotka eivät selkeästi liity hänen työhönsä. Naurattaa koko fobiasakki!


      • ååkkeee
        SJTH51 kirjoitti:

        Tulipa minunkin mieleeni! Mieheni väittää minun olevan homoseksuaali eli lesbo, kun olen halaillut naisia. Muutama nainen on kännipäissään mäiskäissyt oikein kunnon pusunkin poskelleni! Mikäs sen parempi todiste olisikaan, minun lesboudestani:-D varsinkin kun itse olen keski-ikäinen ja ne suukottelijat ovat olleet nuoria naisia. Nyt hän on paisuttanut juttua siinä määrin että minä kuulemma katselen naisia seksuaalisesti! Täh? Mitähän se mahtaa ollakaan? En kuulemma ole sinut itseni kanssa!!!! Ja mikä pahinta todistusaineistoa; TIEDÄN kaupungistamme kaksi transeksuaalia ja yhden bi-seksuaalin naisen ja moikkaan heitä kadulla. Lisäksi olen aikoinaan tuntenut muutaman homomiehen ja yksi niistä on nytkin facebook-ystävinäni, vaikka emme liiemmin sielläkään pidä yhteyttä muutoin kun yhteisten harrastusten vuoksi. Varmaan pihtarimieheni kuvittelee homoseksuaalisuuden tarttuneen minuun.
        Ravintolassa jotkut naiset haluavat tanssia kanssani, koska sen minä osaan jos joku (mieheni ei tanssi). Olen hyvä viejä vaikka olenkin suht pienikokoinen moniin tassitettaviini nähden. Mutta todistusainoistona nuo seikat lesboudestani ovat vastaanväittämättömiä! Vai mitä te ajattelette asiasta?
        Miehelläni on ylikorostunut vanhakantainen käytös. Sanoo ettei heillä kotona ollut tapana halailla ja silitellä. Ei siinä mitään mutta kun hän pitää sitä hienona asiana ja lausuu sanan "halailla" syvän inhoavasti. Hän ei halaile, ei koske. (Minkähän ihmeen vuoksi hänen äitinsä (85v) sitten halailee ja silittelee minua?) Taitaapi mieheni valehdella kotitavoistansa. Ei minukaan kotonani pahemmin halailtu, mutta me olemmekin sisarusteni ja heidän perheittensä kanssa uutta sukupolvea. Mieheni seuraa silmät tarkkana, kun suvullani on tapana halailla tavatessa. Niihin hän ei vielä ole kommentoinut mitään, mutta kun hänen paskantärkeät mielipiteensä jo tiedän, voin odottaa ihan mitä vaan.
        Tulikin tässä mieleeni, että onkohan nyt käynyt niin että juuri tämä jäyhis mieheni ei itse olekaan sinut itsensä kanssa. Piilottaa omaa itseään koskevat pelkonsa tuohon halailu ja koskemiskammoonsa? Ainakin äärettömän epävarma hän on kaikissa ihmiskontakteissaan, jotka eivät selkeästi liity hänen työhönsä. Naurattaa koko fobiasakki!

        löytänyt uuden syyn pihdata vai?


    • KERTA...

      HOMOA TEE.

      • milla-

        eikä toinenkaan jos hyvältä tuntuu ;D


    • asdfv

      Suutelee jokaista vaihtoon tulevaa pelaajaa suulle....onko hän homo!!!!

    • ........

      Jos sun miehesi on vaan niin hellyyden kipeä.

      Tosi vaikea tietää että mitä näit. Oliko se sellaista kaverillista vai eroottista koskettamista? Oliko hän iloisessa vai surullisessa mielentilassa?

    • mekris

      Pitää erottaa kaksi eri asiaa: normaali halaaminen ja taputtelu (mikä on yleistä esim. Välimeren alueella) ja toisaalta homoseksuaalisuus. Muistan vuosia sitten, miten edesmennyt isäni ja rintamakaveri halasivat sponttaanisti toisiaan keskellä pihamaata 50vuoden jälkeen. Se oli kaunista. Luulen että ns. "oikeitten homojen" koreorafia on tyystin toisenlaista.

    • Voihan nenä

      Halaaminen ei Suomessa ole ollut mikään homon merkki, ei ennen kuin amerikkalainen puritaaninen ajattelutapa laskeutui suomalaisen nuorison keskuuteen. Ja nuorison keskuuteen tuo ajattelutapa on jäänytkin.

      Sen sijaan miesten silittely on kyllä jo aika selkeä homon merkki. :I

    • onnetar3

      Aika läheltä liippaa aiheesi! Olin aviossa yli 20 vuotta ihanan miehen kanssa. En huomannut hänessä
      koskaan "homomaisia piirteitä", mutta 50:senä hän rakastui mieheen ja asuu tänäkin päivänä "rakkaansa kanssa". Arvaatte varmaan, kuinka siinä kävi?
      Jotenka- luulen, jotta 50 prosenttisesti miehistä - jos eivät ihan homoja ole, niin ainakin "bii-sellaisia".

      Olen pettynyt , koska koko elämäni aherrus oli pakko vielä jakaa homojen kanssa!!!

      • näinpäinnoinpäin

        ...tämä homottelu ja homokammo ja muu...ihan TAVALLISIA IHMISIÄ nekin ovat, jotka tykkäävät samasta sukupuolesta...kumpihan olisi Sinulle pahempi tilanne, se että lähentelee toista naista vai tätä
        toista miestä...hmm...itseni tuossa tilanteessa ajattelisin vähän vinoilevani tästä aikani ja ajanmittaanhan asian voi oikeastikin ottaa ihan huumorin kannalta - mutta jos toista naista lähtee lähentelemään minun nähteni, tulisi vastaan hankalampi tilanne...vaikea sanoa. Itse asiassa kerran olikin kymmenisen vuotta tilanne, jossa mies viihtyi paremmin miesseurassa ja -matkoilla; en nyt sitten ainakaan niistä miehistä voinut olla mustasukkainen. Ja onpa sitä nähteni kaulailtu muutaman miehen kanssa humalassa ja itketty nokat vastakkain elämän kovuutta...:) Niin ja eikö tässä lähentelyssä ole ihan sama ketä lähentelee??? Aina se loukkaa toista osapuolta...


      • äölokijuhy
        näinpäinnoinpäin kirjoitti:

        ...tämä homottelu ja homokammo ja muu...ihan TAVALLISIA IHMISIÄ nekin ovat, jotka tykkäävät samasta sukupuolesta...kumpihan olisi Sinulle pahempi tilanne, se että lähentelee toista naista vai tätä
        toista miestä...hmm...itseni tuossa tilanteessa ajattelisin vähän vinoilevani tästä aikani ja ajanmittaanhan asian voi oikeastikin ottaa ihan huumorin kannalta - mutta jos toista naista lähtee lähentelemään minun nähteni, tulisi vastaan hankalampi tilanne...vaikea sanoa. Itse asiassa kerran olikin kymmenisen vuotta tilanne, jossa mies viihtyi paremmin miesseurassa ja -matkoilla; en nyt sitten ainakaan niistä miehistä voinut olla mustasukkainen. Ja onpa sitä nähteni kaulailtu muutaman miehen kanssa humalassa ja itketty nokat vastakkain elämän kovuutta...:) Niin ja eikö tässä lähentelyssä ole ihan sama ketä lähentelee??? Aina se loukkaa toista osapuolta...

        Aloittajan teksteistä on hyvin vaikea löytää mitään lähentelyyn viittaavaa. Tuskin hänen miehensä on lähennellyt, sen sanan varsinaisessa merkityksessä.


      • mies olen yhä

        pala nieltäväksi. Rakastan naisia yli kaiken, on ollut useita suhteita ja parhaillaankin menossa pidempi suhde naisen kanssa. Ilman naista ei voisi elää,niin ihania varsinkin pyöreät on.
        Jo lapsena tuli kokeiltua leikkejä poikien kanssa, meni pari vuosikymmentä ja tuli kokeiltua miehen kanssa useampia kertoja. Ei siinä hempeilyä tai hiusten silittelyä ollut,vaan halusin imeä kalusta mehut. Vielä on kokeilematta miltä kalu tuntuu ahterissani,mutta muuta en halua sitten miehen kanssa tehdä. Luokittelin itseni jo varhain bi:ksi tämän vuoksi. Nykyiselle naiselleni olen vihjaissut asiasta ja ei näyttänyt asiaan reagoivan kuin sanoi kokeile,ehkä kuitenkin leikillään luulisin? Hetki kuitenkin tulee vielä,kunhan saan asian hänelle selväksi. Tuskin suhteemme siihen kaatuu. Nainen saa kokea ja tuntea seksis kaiken,mutta miksi se ei sitten ole miehille sallittua? Missä on se paljon puhuttu tasa-arvo?
        Niin ja miestä en pystyisi rakastamaan samaan tyyliin kuin naista,kunhan saa tarpeensa tyydytettyä.


    • Nyhtänköljä

      En jaksa edes lukea ketjua. On sulla niin jonninjoutava murhe! Halailua ja silittelyä, eikö ollut intiimialueden kopelointia, kielipusuja???? Häh? Et voi olla tosissasi.
      Suomalainen mies on ollut kautta-aikain semmoinen (nykypäiviin asti), että vasta kännissä he koskevat toisiinsa. Kehtaavat/uskaltavat koskea toisiaan! Voipi olla että muuallakin maailmassa tapahtuu niin.
      Suomalainen ja vanhakantainen mies kulkee kaulakkain kaverinsa kanssa vain kännissä, eikä siinä silloin ole ollut kyse toistensa pystyssä pitämisessä vaan kaveruuden ja yhteenkuuluvuuden osoituksesta, joka onnistuu suomalaiselta hepulta vain kännissä. Tuo nyt mitään uutta oo! Jalkapallokentillä, jäähallin pukuhuoneissa, saippuasarjoissa, piirretyissä leffoissa jne... miehetkin halailevat, silittelevät ja jopa suukottavat (ainakin leikillisesti) toisiaan. Missä ihmeen homofobian- tai perähikiän maailmassa sinä olet kasvanut? Siis sinä! En usko että miehessäsi on mitään vikaa ainakaan tuossa asiassa.
      Jos miesten välinen koskeminen muutoin kun puukoilla ja nyrkeillä on synti, niin siinä tapauksessa menneen juhannuksen aikana olen itsekin voinut havaita koko meidän poppoon miesten olevan homoja. Siellä ne keskenään tanssia rynkytti itämaisia tansseja. Riehuivat hulluina uima-altaassa ja saunassa. Oli olalle läiskimistä ja halaamista. Tosin tuo sakki tekee sitä myös selvänä, istuvat kaulakkain kuin pienet poikaviikarit! Tsiisus, meitin kaikki miehet on homppeleita. !!!! Sietämätöntä, eikö totta???

    • heteromies____

      Puhu ihmeessä miehellesi asiasta vielä uudelleen. Anna hänen selittää asia ja vältä hermostumista, jotta hän saa kerrottua pakottamatta oman näkemyksensä asiasta.

      Itse olen äärimmäisen fyysinen henkilö ja silittelen usein ystäviäni. Miehiä silittelen uehkä seammin kuin naisia, koska miehiä silittäessä myös puolisoni tietää, että ei ole aihetta mustasukkaisuuteen eikä tule yhtä helposti väärinymmärryksiä. Mukavahan se on ihmistä silittää siinä missä vaikka koiraakin.

      Useat ihmiset ovat toki niin estyneitä, että kaikki epäeroottinen koskettaminen (halailu, käden olalle laittaminen, selän silittäminen, hartioiden hierominen) koetaan jopa läheisten ystävien taholta vaivaannuttavaksi. Eikä siinä mitään vikaa ole - kukin eläköön tavallaan. Mutta siksi koskemisasiassa kuitenkin kannattaa käyttää aina harkintaa. Kännissä tietysti harkinta saattaa pettää, kuten arvelen tässä tilanteessa käyneen. (Vaikka tarkka kuvaus tilanteesta jäikin uupumaan.)

      Ja ainahan on mahdollista, että miehesi on bi. Jos näin on, so what! Tunnen useammankin pariskunnan, joissa toinen puolisko on bi, joilla menee ihan loistavasti, kunhan luottamus parisuhteessa säilyy. Muilla kiinnostuksen kohteilla ei liene merkitystä, jos parisuhteessa on uskollinen puolisolleen.

      Ja jos kaveripiirisi koostuu juoruilevista pikkusieluista, joiden kaveruuteen moinen episodi voisi jotenkin vaikuttaa, on sinun aika vaihtaa kaveripiirejä ja hankkia todellisia ystäviä.

      • ääääääääääääääääääää

        mies voi olla homo,joko mies,tai homo


      • Nyhtänköljä

        Siehän puhut asiaa! Sanoit kaiken just niin kuin pitikin. Komppaan satasella sinnuu!


      • voihan fobia

        Minulla on ystävä, joka kerran kännissä innostui lähentelemään. Myöhemmin sitten tuli ulos kaapista biseksuaalisuutensa suhteen.

        Ystäviä ollaan edelleen. Lähentely jäi yhteen kertaan, kun tein ystävälleni selväksi, että olen 100% hetero, vaikken homofobinen sellainen. Olenpa ollut ystäväni ja hänen tuoreen kumppaninsa kanssa homobaarissakin juhlistamassa parisuhteensa virallistamista.

        Eli: sama kai se, jos miehesi on bi. Kunhan on uskollinen (ellette toisesta sovi). Pahempi sinulle, jos on homo. Voi myös olla ihan täysi hetero, sillä ei halailu ja silittely vielä ketään homoksi/bi:ksi tee.


      • Ard
        ääääääääääääääääääää kirjoitti:

        mies voi olla homo,joko mies,tai homo

        Itse kyllä olisin valmis uskomaan siihenkin teoriaan että vanhetessaan aletaan pitää kavereista entistä tiiviimmin kiinni ja välillä se sitten purskahtelee sieltä syvyyksistä, tarve näyttää että hei, minä pidän sinusta.Kuten joku tuossa sanoi, tyypillisen suomalaisen miehen elämässä ne kaverit on yleensä ainoa asia mikä varmasti pysyy hamaan hautaan asti, kaikki muu lähtee ennemmin tai myöhemmin alta.Suomalaiselle miehellehän on kiellettyä esitellä tunteitaan, vaimollekkin saa osoittaa rakkauttaan vain kosiessa ja sitten vain joka kymmenes vuosipäivä.Mies joka useammin sanoo kavereilleen että hei olet hyvä tyyppi on heti puppeli, siksi sitä pitää pantata ja sittenkun se humalassa purkautuu niin voi kauhea.

        Onhan se tietysti mahdollista että hän on oikeasti puppeli(kuka nyt naisen kanssa jaksaa koko elämäänsä -.-) mutta ihmettelenpä vaan että jos kertaalleen on jo noin 'retkahtanut' ettei miehellä ole munaa sitten kerralla läväyttää totuutta julki ja elää elämäänsä niinkuin olisi (ilmeisesti) halunnut jo vuosikausia.Tuommoisessa tilanteessahan sille olisi jo pohjustus ja varmaan helpottaisi omaakin oloaan kun saisi lyödä faktat tiskiin eikä piilotella.Istutat vain miehesi kerran penkkiin ja sanot että ei mihinkään ennenkun sieltä tulee se totuus mistä oli kyse ja kun se tulee niin et ala enää ajamaan nurkkaan vaan uskot sen, 99% tuommoisista ihmisistä tunnustaa jo ihan mielellään pitkän kulissipelin jälkeen jos on jotain tunnustettavaa.


    • w.c.fields

      Sillä ei ole mitään tekemistä homofilian kanssa. Homolla paukkaa hormoonitoiminta ylikierroksille noissa tilanteissa ja sitä ei voi olla huomaamatta.

      • özzy

        kaikissa asuu pieni homo ;) Jos meikäläisen vaimo olis noin homofobinen, että stressaa siitä jos puristen äijien takapuolta, niin meidän avioliito olis kaatunut ennekuin se edes alkoi. kaikesta huolimatta 20 vuotta tässä on eteenpäin menty.


      • Eriäväämieltä
        özzy kirjoitti:

        kaikissa asuu pieni homo ;) Jos meikäläisen vaimo olis noin homofobinen, että stressaa siitä jos puristen äijien takapuolta, niin meidän avioliito olis kaatunut ennekuin se edes alkoi. kaikesta huolimatta 20 vuotta tässä on eteenpäin menty.

        vaimoos stressaa sinun homoutesi, yhtä vähän kuin sinua hänen lesbouteen taipuvaisuutensa. Ihan se ja sama kuka on kallellaan ja mihin jos yhdessä on kuitenkin hyvä olla.


    • Kiva mies sulla on

      liikkuvien alta kun tuo tulee ehtooretkiltään kotiin, ennen suihkutteluja. Jos maistuu peelle niin saattaa olla epäilyksesi oikeessa. Toki, saattaahan tuo olla naapurin seeferistäkin kiinnostunut silleen, kais tiiät.

    • ååkkeeee

      uuden syyn pihdata vai?

      • sdfghkjhgd

        Transu on keksinyt päivän provokaation. Varmaan ryppyreikä kutisee, kun vastailee näihin.


    • Pohjoisessa avointa

      Ja siellä on yleistä myöskin miehillä halailla paljon humalassa nähdessään toisiaan. Ja yhtään homoa en kotipaikkakunnaltani tunne

      • **

        ketjun aloittajalle... hyväksy asia ja liity miehesi ja kaverinsa leikkeihin.. saat kahta....


    • ******

      Ihmeen peräkammarista olet ? Kaikki miehet ketä tunnen, halailevat humalassa, sekä meitä naisia että kavereitaan, joo silittelevät selästäkin. En ole koskaan ajatellut, että olisivat homoja tai se olisi jotain muuta kuin kaverillista, mutta nähtävästi joidenkin mielestä on homomaista halata. Itsekin halailen selvinpäin ja humalassa, kavereita sukupuolella ei ole väliä.

    • asdfgjhgf

      Mutta aika homolta kyllä tuntuu perisuomalainen into kauheaan lähitaisteluun miesten kesken, eli otetaan yllättäen pienet painiottelut. Minusta ihan samaa sarjaa kuin tämä tapaus.

    • shsr

      Avomieheni veli-vainaja oli homoseksuaali, ei piilo eikä kaappi. Joten miehelläni kokemusta niistäkin
      piireistä, siksi hän ei hyväksy heterona minkäänlaista halailua tai silittelyä miesten tahoilta.
      Kättelyn ja olalle taputtelun hyväksyy normaalina, samaten sukulaisten välisen tervehdys/onnitteluhalailun.
      Ja kuten itsekin olen 40 vuoden aikana huomannut, suomalaisissa miehissä on paljon piilohomoja,
      siksi kai olemmekin niin homovastainen kansa.
      Myös 2 ex-miestäni ovat joutuneet piilohomojen lähentelemiksi, ovat olleet kännissä.
      Ex-mieheni 100% heteroja, mutta eivät ole homovastaisia, kunhan heitä ei lähennellä. Sellaiset hivelyt
      kuuluvat mies-nais -suhteeseen, läheisyyteen ja erotiikkaan. Homo kohdatkoon vertaisensa.
      Mielestäni naisella oikeus tietää miehensä seksuaalinen suuntaus.
      Itse erittelen niin, että jos mies haluaa seksiä miehen kanssa, on bi....mutta jos myös rakastaa miestä
      ja haluaa hänen kanssaan olla kuin parisuhteessa ollaan, on homo.

    • turha huolestua tuon

      Enpä usko, että perusteella kannattaa tehdä mitään homoanalyysia. Kyllähän miehetkin halailevat, riippuen vähän perhekulttuurista tai muusta kulttuurista, suutelevat poskille ja taputtelevat selkään. Miksi niin ei voisi olla. Me suomalaiset olemme vaan niin estoista kansaa, että emme hyväksy sellaista helpostikaan.

      Ja se, että miehesi on nyt sitten hiljaa eikä uskalla sanoa tai kommentoida mitään: ehkä hän on vaan hämillään tapahtuneesta ei tiedä mitä sanoisi. Sinähän tavallaan sanoit sen luultavasti siihen sävyyn, että hän on itsekin ehkä hämmästynyt ja ihmeissään tapahtuneesta. Jospa hän ei muista asiaa edes kunnolla. Olen monet kerrat nähnyt kuinka jurosta miehestä pikkukännissä tulee hyvinkin tunteellinen halailija. Eikä se todellakaan kohdistu vain miehiin vaan myös naisiin. Jotenkin se on vain aitoa tunnetta, ei siinä mitään eroottista ole. Iän myötä ihminen uskaltaa yhä enemmän näyttää tunteitaan, siksi tuollaiset puolet voivat tulla esiin myöhemmin. Kovuus ja pinta karisee..

      Jos asia vaivaa, tokihan voit keskustella miehesi kanssa, mutta syyllistää tuskin tarvitsee tuollaisen tapahtuman johdosta. Sen verran voin sanoa, että olen joskus omasta miehestänikin epäillyt vastaavaa, hieman erilaisin perustein. Mutta ei se kyllä ole niin ollut, naisten mies hän on .. Sitä paitsi me ihmiset olemme bi-seksuaaleja enemmän kuin uskallamme myöntääkään. Harvempi vaan tulee koskaan harjoittaneeksi sitä puolta itsestään. Eikä se ole niin kovin selvääkään. Olemme seksuaalisia olentoja monessa mielessä. Ehkä pahimmin homokammoiset miehet ovatkin niitä, jotka ovat vähän siinä ja siinä, huomanneet itsessään piirteitä homoudesta, mikä sinällään ei ole mitään kamalaa.

    • zem0

      TROLLI!

      Moinen on täysin luonnollista ja normaalia nykypäivänä kaikissa ikäryhmissä. Tarvii nyt moisen jutun takii alkaa maalailee hirveitä kauhuskenaarioita.

      • Mistä näitä tulee???

        Monissahan kulttuureissa on ihan normaalia, että miehet tavatessaan halaavaat ja pussailevat toisiaan poskelle. Vai onkohan kaikki venälaiset ja latinomiehetkin sit homoja.

        Kaikki miehet ketä tunnen halailee toisiaan, jos ei muuten niin ainakin kännissä. Semmosta "sää oot niin helevetin hyvä jätkä". Ihan pahimmatkin sovinistit tekee tätä.


      • Sugarbunny<3
        Mistä näitä tulee??? kirjoitti:

        Monissahan kulttuureissa on ihan normaalia, että miehet tavatessaan halaavaat ja pussailevat toisiaan poskelle. Vai onkohan kaikki venälaiset ja latinomiehetkin sit homoja.

        Kaikki miehet ketä tunnen halailee toisiaan, jos ei muuten niin ainakin kännissä. Semmosta "sää oot niin helevetin hyvä jätkä". Ihan pahimmatkin sovinistit tekee tätä.

        meni vähän noloksi, kun sen paras kamu yritti pussailla sitä kännissä minun nähden. Todella ällöttävän näköistä, koska voivat pussailla piilossakin jos haluavat. Molemmilla miehillä lapsia ja muijat, joten jos haluavat pussata yms. voivat toimia jossain muualla, kuin kaikkien nähden. Minusta oli tosi noloa, koska olen pitänyt itseäni ihan hyvänä sängyssä ja kauniina naisena, jonka miehen ei tarvitse muita katsella.. Joten seuraavalla kerralla saa kaveri mustan silmän, jos alkaa lähennellä miestäni!! PRKL juntit! =)

        Ehkä sellainen on säälittävää yrittämistä. Jos on BI,HOMO tai LESBO niin ihan ok, muttei tarvii kännissä lääppiä ja olla arkena hetero perheellinen. Selkärankaa pojat nyt eikä leikitä toisten tunteilla!!


      • sitä

        Minunki ukko vaihtoi kännissä kielarin miespuolisen työkaverinsa kanssa,ja koko työporukka vaimoineen oli näkemässä,jopa yllyttämässä piruuttaan.meillä muilla oli hirvittävän hauskaa mutta havaitsimme muutamat,että toisen miehen vaimo näytti äärimmäisen kiusaantuneelta.varmaan,koska mies oli selvinpäin oikea äijien äijä,ei puhu eikä pussaa mutta sitten päissään uskalsi jopa nauraa ja puhua,olla oma itsensä.se hävetti vaimoa suuresti,täysin aiheetta.kerrankin ukolla näytti olevan hauskaa.ja se kielari..sen huvittavuus oli siinä,että molemmat näyttivät siltä kuin olisi pakotettu suutelemaan kamelin persettä!Se on illuusio,kenen lie keksintö ns.äijämeininki.koetetaan vielä pukeutuakin miehisyyttä korostaen,ajellaan pää kaljuksi,kävellään kuin rantapallot kainaloissa..todellisuudessa ne pahimmat mimosat löytyy juuri niistä "äijistä",purnataan joutavista asioista,milloin kahvi on laihaa,sataa,naapurin nurmikko on huonosti leikattu tms.Omassa työssä tapaa näitä päivittäin.Kyllä huonosti ukkoasi tunnet ellet näe mistä on kysymys,homostelusta vai lapsellisesta aikamiesten touhusta.ei tosimiehen tarvi miehisyyttään korostaa tai todistella,riittää että itse tietää.halaa sitten kaveria tai ei, vaikka ihan selvinpäin.


      • SokeripupuENGL
        Sugarbunny<3 kirjoitti:

        meni vähän noloksi, kun sen paras kamu yritti pussailla sitä kännissä minun nähden. Todella ällöttävän näköistä, koska voivat pussailla piilossakin jos haluavat. Molemmilla miehillä lapsia ja muijat, joten jos haluavat pussata yms. voivat toimia jossain muualla, kuin kaikkien nähden. Minusta oli tosi noloa, koska olen pitänyt itseäni ihan hyvänä sängyssä ja kauniina naisena, jonka miehen ei tarvitse muita katsella.. Joten seuraavalla kerralla saa kaveri mustan silmän, jos alkaa lähennellä miestäni!! PRKL juntit! =)

        Ehkä sellainen on säälittävää yrittämistä. Jos on BI,HOMO tai LESBO niin ihan ok, muttei tarvii kännissä lääppiä ja olla arkena hetero perheellinen. Selkärankaa pojat nyt eikä leikitä toisten tunteilla!!

        "Jos on BI,HOMO tai LESBO niin ihan ok, muttei tarvii kännissä lääppiä ja olla arkena hetero perheellinen. Selkärankaa pojat nyt eikä leikitä toisten tunteilla!!"

        Hih, kukaan meistä heteroistahan ei leikikään arkena kunnollista äitiä ja isää ja anna palaa pikkujouluissa jne heti kun silmä välttää.....
        Vain homot ovat noin kaksinaamaisia.


    • Örrimöykky

      Homoläppää nyt vaan kuulee joka paikassa duunissa, kouluissa, kaveripiirissä. Se tee vielä kenestäkään homoa. Ukkosi tahtoi vaan nähdä miten reagoit, uskoisin että reaktiosi on juuri se mitä ukkosi odottikin.

      En tiedä millainen tilanne oli, mut olisiko hieman parempi kysyä äijältäsi suoraan kun kirjottaa johonkin hemmetin suomi24 palstalle?

      Itse välillä tulee halattua kavereita (tosin yleensä vaan kun painitaan humalassa.) Mut yleensä kun tapaa tosi vanhoja tuttuja jonka kanssa kuuluu samaan gööriin asiaan kuuluu kädenpuristus ja halaus, ei voi väittää että kyseessä on sen ihmeellisempää. En kyllä myönnä kähmiväni kavereitani edes vahingossa:)

      Mut juttele ukkos kanssa älä kuuntele näitä suomi24 palstan hörinöitä se on jo ajan hukkausta. Vähän muutenkin tuntuu että tää juttu on melkoisen sensaatiohakuinen.

      • Hitek1

        Miehenä en halaile ketään miestä, joskus voin herättää kaverin huomion tönäisemällä kevyesti nyrkillä jos hän näyttää poissaolevalta esim. puhellessamme. Se on ainoa kosketus. Samoin jos joku mies yrittää kaulailla, lohduttaa tai laittaa kättä olkapäälle, hiuksiin tms. työnnän heti vähintään puolen metrin päähän. No tuttavat tämän tietääkin eikä yritäkään. Jalkapalloilijat näyttää huonoa esimerkkiä typerästi halailulla. Naiset sen sijaan mielellään voivat tunkeutua lähietäisyydelleni ja myös halailla (kevyesti) toisiaan. Joskus uimahallissa joku sanoi: Mä haluun halata sua. Vastasin tyypille: painu v..un


      • Vanha viisas

        Ettekö todellakaan elä vielä 2010 luvulla; tuntuu siltä että ajatuksenne liikuvat 50-100 vuotta sitten totutussa tilassa. Ihmisten kesken läheisyyteen pitäisi pyrkiä sukupuolesta riippumatta: ei sen tarvitse olla seksuaalista. Kosketus ja silittely ei ole viesti heteroseksualisuudesta tai homuodesta, vaan merkki tunneälystä johon pitäisi pyrkiä. Onko homofobia tai omasta pelätystä piilohomoudesta todellakin sokaissut teidän järkenne. Olkaa selkeästi heteroseksuaaleja ja hyväilkää toisianne, sänkyyn menkää oman rakastetunne, aviomiehen tai aviovaimon kanssa. Palstan aloittajalla on paljon oppimista vielä ihmisyydestä ja todellisesta seksuaalisuudesta.


    • harmaa korolla

      porukkaa... äijä on jurrissa taputtanut vanhaa kaveria päähän ni heti ollaan laittamassa leimaa otsaan. Tyypillistä suomalaista. Kännissä riukkuminen ei ole häpeä mutta jos vanhaa kaveria halaa niin heti koko suku häpeissään eli tuulipuku päälle ja toijota alle, vitun kallista taloa rakentamaan. Naama näkkärille, ole kyyninen, vittumainen ja negatiivinen perus suomijuntti rehellisesti ja varo koskemasta toisiin ihmisiin, voi mennä maine ja vaimo järkyttyy.

      Hauskaa kesää kaikille :)

    • Kulissivaimo?

      Kaikenlaista saattaa sattua humalassa, mutta onko mitään ilmennyt selvinpäin? Esim netistä homopornoa tms.. Oma mieheni soittelee seksilinjoille ja myös homolinjoille ja puhuu useita tunteja kuukaudessa. On perustellut minulle että on yksi ja sama onko siellä mies vai nainen langan päässä siinä tilanteessa, ääni kiihottaa.. Onkohan noin. Aluksi asia oli minulle shokki, ja luulin häntä homoksi joka haluaa kulissi elämän ja kauniin vaimon., mutta nyt en ole varma mikä hän sitten loppupeleissä on.
      Sanokaa te heteromiehet, jotka soittelette seksilinjoille, voisiko heterona soitella myös homolinjoille.?

      • ,

        iteki joskus.ei se sitä tarkota et pettämään pitää ryhtyä tai olla homo.ite en tosielämäs pystyis säätää miehen kans,fantasia-asteella kyllä.käsi sydämelle naiset kyl teilläki on pyöriny päässä kaikkee mitä ei omalle kullalle kertois,eikä siihen liity sen vakavampaa:)varmaan olette kuitenki uskollisia olleet


      • on
        , kirjoitti:

        iteki joskus.ei se sitä tarkota et pettämään pitää ryhtyä tai olla homo.ite en tosielämäs pystyis säätää miehen kans,fantasia-asteella kyllä.käsi sydämelle naiset kyl teilläki on pyöriny päässä kaikkee mitä ei omalle kullalle kertois,eikä siihen liity sen vakavampaa:)varmaan olette kuitenki uskollisia olleet

        mut jos ny jotain kymmeniä tunteja niin alkaa se jo vähän arveluttaa


      • Juho-Taavetti
        on kirjoitti:

        mut jos ny jotain kymmeniä tunteja niin alkaa se jo vähän arveluttaa

        Ole ylpeä miehestäsi, hän on paljon avarakatseisempi kuin sinä.


      • A
        Juho-Taavetti kirjoitti:

        Ole ylpeä miehestäsi, hän on paljon avarakatseisempi kuin sinä.

        Kehotan kysyjää käymään pallopeleissä ja tarkkailemaan pelaajien käyttäytymistä ja yleisön reaktioita maalien jälkeen. Neuvon kysyjää myös arvioimaan omaa tunneilmaisuaan ja pohtimaan olisiko sen aluetta syytä laajentaa.

        Miehet ovat yhtä herkkiä ja usein herkempiäkin kuin naiset ilmaisemaan tunteitaan halaamalla ja silittämällä esimerkiksi kotieläimiä, esineitä, lapsia, työtovereita ja ystäviään. Naiset ovat yhtä alttiita ja usein alttiimpiakin kuin miehet käsittelemään tunne-elämäänsä rajoittuneesti vain seksuaalisuuteen keskittyen.


    • kännissäkään.

      Mutta humalassa ihmisistä tulee päällepäin se, mitä selvänä peittelevät. Pätee moneen muuhunkin asiaan kuin kaappihomouteen. Siksi jo antiikin kreikassa syntyi sanonta: "viinissä totuus". Joistakin ihmisistä tulee humalassa vain hilpeitä, joistakin juroja, joistakin riidanhaluisia ja joistakin paljastuu se homous.

      • Juuhansson1

        Ei halaaminen tarkoita sitä että on homo. Monet uskaltavat kavereitaankin vasta kännissä halailla, ja se ei todellakaan ole homouden merkki, vaan heillä saattaa olla humalassakin vaikeuksia ilmaista ystävilleen että välittää heistä, ja halaaminen on helpompi osoitus tunteista.
        Jos ei todella tykkää halata muita niin sitten pitäisi edes pystyä sanomaan ystävilleen että rakastaa heitä ja arvostaa ystävyyttä.
        Pitäisikin varmaan laittaa liikkeelle joku "halaa kaveria" kampanja jotta saataisiin tällaiseen ummehtuneeseen ilmapiiriin muutosta. Varmasit itsemurhat ja masentuneisuuskin vähenisitvät jos saataisiin lisää läheisyyttä ihmisten elämiin.


      • Mitä tapahtui?
        Juuhansson1 kirjoitti:

        Ei halaaminen tarkoita sitä että on homo. Monet uskaltavat kavereitaankin vasta kännissä halailla, ja se ei todellakaan ole homouden merkki, vaan heillä saattaa olla humalassakin vaikeuksia ilmaista ystävilleen että välittää heistä, ja halaaminen on helpompi osoitus tunteista.
        Jos ei todella tykkää halata muita niin sitten pitäisi edes pystyä sanomaan ystävilleen että rakastaa heitä ja arvostaa ystävyyttä.
        Pitäisikin varmaan laittaa liikkeelle joku "halaa kaveria" kampanja jotta saataisiin tällaiseen ummehtuneeseen ilmapiiriin muutosta. Varmasit itsemurhat ja masentuneisuuskin vähenisitvät jos saataisiin lisää läheisyyttä ihmisten elämiin.

        On vaikea ottaa kantaa, kun et kertonut tarkemmin mitä tapahtui... eli voitko kertoa hieman tarkempaa?


    • Vain homot tekee

      tai yhdynnästä tai sormin kaverinsa perseessä, syöttelikö suuhun mansikoita? Oliko marja edes käynyt?

    • hyi yäk!!!

      Se varmasti tykkää painaa sua kakkoseen. Takaapäin polkiessa kuvittelee tilallesi karvaisen homoperseen.

    • vihaan suomea

      niin ihan tollasesta asiasta piti tulla tänne avautumaan.Kyllä mäkin joskus humalas vitsillä jotakin kaveria kiusaan homoläpillä mut ihan täysi hetero olen.Kyllähän sen varmaan huomaa jos tunteet on pelis.sä oot tyhmä ja homot on perseestä.Miksi vitussa homot haluaa et ne pääsis naimisiin???mitä vittua ne siitä hyötyy? muuta kun pilaavat vaan vanhan perinteen??häh kertokaa homot?Vittu tää maapallo on menny ihan sekasin.Saatanan holhous yhteyskunta perkele

      • homomies

        Tjaa, mitä siitä avioliitosta nyt sitten homo hyötyy. Vaikkapa sen, että voi sitten julkisesti juhlistaa sitä toivottavasti elämän mittaista omistautumista puolisolleen sellaisin käsittein, että mummokin sen ymmärtää - tajuaa, että kyse on ihan samasta asiasta kuin heterojen avioliitossa.

        Jos Suomessa yritettäisiin muuttaa tummaihoisten avioliitot "rekisteröidyksi parisuhteeksi", pidettäisiin tätä perustuslain vastaisena. Kun kyse on homoista, niin vastaavaa syrjintää pidetään "perinteen" oikeuttamana ja ihmetellään kun homot eivät tästä tykkää.


    • monsterimimmikö??

      Mahdat olla huono pano, jos ukkos mieluummin toista ukkoo hiplaa...Oliko se toinen mies naisellisempi kuin sinä?
      Olisko peiliin katsomisen aika välillä...?

    • ....Svantte...

      Ei kuullosta enää kaappihomolta vaan täys Liberace.

    • Matti Viikate

      Niin voihan miehesi olla bi tai homokin. Mutta onhan tuossa oleellista sekin etta miten hyvin teilla on mennyt, koska jos missaan ei muuten ole vikaa, niin ei sita ainakaan tuollaisen takia kannata aiheetta ruveta kehittamaan. Teoriassahan jossain tuollaisessa tapauksessa voi olla kuyse ihan huumoristakin, kaikkea ei aina tehda vakavissaan. Sitten se on huonompi homma, jos miehesi haluaisi mieluummin olla toisen miehen kanssa. On myos ymmarrettavaa, ettei olosi tilanteeseen liittyen valttamatta ole kovinkaan mukava. http://mattiviikate.newsvine.com/

    • mietteet

      Toivottavasti huomaat näistä viesteistä, että miehiä on monenlaisia ja kiitos siitä. Mies, joka on varma omasta itsestään ja seksuaalisuudestaan, EI PELKÄÄ halata muita miehiä, varsinkaan hyviä ystäviä. Miehet, jotka täällä kirjoittelevat, etteivät ikinä koskettele toisia miehiä, ovat tyypillisiä juntti-suomalaisia. Ei puhuta eikä pussata ja haukutaan herkempiä miehiä homoiksi heti. Et kertonut mitä siinä oikeasti tapahtui, niin vaikea siitä on sanoa mitään. Miten kännissä miehesi oli? Minkä ikäinen miehesi on? Voihan se olla et joku keski-iän kriisi pukkaa päälle ja hän haluaisi kokeilla jotain mitä ei ole vielä kokeillut? Itse sanoisin ettei kyseessä kyllä ollut homon lähentely, koska jos he ovat hyviä ystäviä, niin kännissäkään ei mennä pilaamaan ystävyyttä tuolla tavalla. Jos miehesi olisi BI tai HOMO, hän varmaan hakisi sitä huomiota muualta (esim netin kautta, niin kuin joku täällä jo kirjoitti), ei vaimon ja ystävien nähden. Toivon puolestasi että miehesi vain oli todella iloinen ystävänsä seurasta eikä sen enempää miettinyt miten kosketti häntä.

    • Eijeijeiei

      Välimeren maissa, joissa tiedämme kaikkien miesten olevan viimeisen päälle machoja ja siksi niiiiin iiiihaaaania on hyvin tavallista että miehet halailevat ja silittelevät toisiaan. Osa porukoista on myös muslimeja! Halloota! Väitämmekö me Suomi-neidot että he ovat homoja?

    • Protos

      Humalaisen touhuja. Jos selvinpäin tekee samaa niin sitten aihetta huoleen.

      • Yks homo

        jokainen myös ns hetero ukkomieskin on halukas ja valmis touhuamaan välillä myös miehen kanssa. Ei siinä sen ihmeempää. Itse homona tiedän tämän omasta kokemuksesta, koska olen ollut sängyssä usean ukkomiehenkin kanssa. Ei kannata tehdä numeroa. Kuuluu normaaliin elämään.


      • mahollista..
        Yks homo kirjoitti:

        jokainen myös ns hetero ukkomieskin on halukas ja valmis touhuamaan välillä myös miehen kanssa. Ei siinä sen ihmeempää. Itse homona tiedän tämän omasta kokemuksesta, koska olen ollut sängyssä usean ukkomiehenkin kanssa. Ei kannata tehdä numeroa. Kuuluu normaaliin elämään.

        .. et avausviesti olikin silkka trolli ?


      • 24v.Stadi

        Tässä olen ihan mielenkiinnolla lukenut näitä viestejä. Voisin varmuudella kuvitella, että nuo "tosimiesten hintittelyt" on kirjottanut keski- ja pohjois-suomessa asuvat maalaisjuntit ja suvaitsevaisemmat kommentit on tullut pääkaupunkiseudulta. Korjatkoon jos olen väärässä.

        Eli uskoisin, että, mikäli asut perheesi kanssa pks:lla niin tuo on aivan normaalia, mutta ylempänä suomessa jyväjemmareille tuo olisi kamala asia, jonka seurauksena saisi halosta päähän.

        Terv. Helsinkiläinen mies


      • DIRTY DOLL
        24v.Stadi kirjoitti:

        Tässä olen ihan mielenkiinnolla lukenut näitä viestejä. Voisin varmuudella kuvitella, että nuo "tosimiesten hintittelyt" on kirjottanut keski- ja pohjois-suomessa asuvat maalaisjuntit ja suvaitsevaisemmat kommentit on tullut pääkaupunkiseudulta. Korjatkoon jos olen väärässä.

        Eli uskoisin, että, mikäli asut perheesi kanssa pks:lla niin tuo on aivan normaalia, mutta ylempänä suomessa jyväjemmareille tuo olisi kamala asia, jonka seurauksena saisi halosta päähän.

        Terv. Helsinkiläinen mies

        Hintit, lesbot ja bi-seksuaalit, poistukaa välittömästi Suomesta ja menkää Ruotsiin ja vikää taudit mennessänne.
        Siellä saatte laulaa omaa kansallislauluanne. joka menee näin "meit oli poikia raitilla viis, oli tyttöjä kans mut ei välitetty niist". Ja muistakaa viedä taudit mukananne.

        t.Dirty Doll


    • nainen_30

      Minä olisin enemmän huolissani siitä, että mieheni lähentelisi toista ihmistä (sukupuoleen katsomatta) ilman lupaa ja saisi tämän toisen asiasta kiusaantumaan.

      Se mikä nyt on kenenkin seksuaalinen suuntautuminen ap. tapauksessa on sivuseikka. Toisen ihminen lähentely "seksuaalisesti latautuneessa"hengessä" ilman tämän suostumusta on väärin. Ei heterotkaan toisiaan lähentele "seksuaalisella tavalla" ilman sen toisen osapuolen suostumusta, eikä niin tee homot sen enempää.

      Taitaapa olla trolli tämä avaus :D

      Niin ja minä olen sitten varman sukurutsari ja lesbo, kun joskus ajattelematta pussasin omaa äitiäni suulle rautatieasemalla. Se vain tuli jotenkin tottumuksesta, kun olin tottunut asemalla toista junaan saattaessani pussaamaan (oli muinoin kaukosuhde) ja menin hämilleni itsekin. Se vain jotenkin siinä halauksen yhteydessä lipsahti ikään kuin tpttumuksesta ja tajusin vasta tekoni jälkeen, että hupsis se oli äiti kuka muiskun sai :D (luojan kiitos en kielaria vääntänyt).

    • Eihän voi tietää että onko homo jos ei kokeile?

      • 17+20

        Ei kai sitä sitten voi tietää ja vanha linnakundien, meri- ja sotamiesten ynnä tukkijätkien sananparsihan sanoo, että " ei kerta homoa tee."


      • äly hoi
        17+20 kirjoitti:

        Ei kai sitä sitten voi tietää ja vanha linnakundien, meri- ja sotamiesten ynnä tukkijätkien sananparsihan sanoo, että " ei kerta homoa tee."

        Mitä hemmetin väliä sillä on?

        Pahempia naiset ovat lipitellessään toistensa häppäreitä, joten piilolesboista voisi mieluummin mainita.


      • Suomalainen mies
        17+20 kirjoitti:

        Ei kai sitä sitten voi tietää ja vanha linnakundien, meri- ja sotamiesten ynnä tukkijätkien sananparsihan sanoo, että " ei kerta homoa tee."

        Minä en usko että miehesi on homo. Toveruuttahan tuollainen on. Hyvät ystävät voivat halata ilman sen kummempaa. Se on toverillista toimintaa. Jos annat miehellesi tarpeeksi seksiä, niin tuskin hän toisiin sotkeutuu, miehiin varsinkaan.


    • sahufyauilsfsa

      tilanteen hyväkseni. Sullahan on nyt sitte mahollisuus saaja kahta miestä kerralla. Toinen panis alta ja toinen päältä ja kyllä siinä sitte nautintua riittäis jokaiselle.

      No minusta siinä ei oo vikaa jos mies lähentelee toista miestä. Eikä se kerro mitään siitä onko mies homo tai bi tai voisko edes kuvitella panevansa toista miestä. Tunnen useita miehiä jokka voi kosketella ja halailla ja joskus jopa tehä hupimielesä kielarinki, mutta en usko että he ikinä haluaisivat harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Jotku taas haluaa mutta ei uskalla edes hihkasta asiasta.


      No sitte voi omilla aivoilla miettiä kuin kännisä mies oli sen tehdessään ja miten hän lähenteli. Jos hän keimaili ja välillä hipaisi jalkovälistä ja läpsi perseelle tai muuta vastaavaa niin ehkä hän voikin olla hiukan miehiin päin. Mutta jos hän humalassa roikku toisen miehen kaulasa ja anto pusuja poskelle ja silitteli päälaelta niin se on minusta aika normaalia humalaisen heteromiehen käytöstä. (jos ko mies ei ole pinnallinen, ahdasmielinen, huumorintajuton ja tylsä)

      Saa siinä sitte miettiä että mitä kukin on ja mitä ei ja oikeesti mitä hiton väliä sillä on onko jätkä homo/bi vai eikö oo jos se kuitenki on sun kans.

    • 17+19

      etköhän nyt pelästy turhasta. kännissähän ihminen tekee mitä vaan. monet, niin miehet kuin naisetkin, voivat humalassa suudella samaa sukupuolta olevaa, vaikka olisivat heteroseksuaaleja, jopa parisuhteessa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. ja kyllähän sinäkin varmaan halaat samaa sukupuolta olevia ystäviäsi, selvin päinkin. miksi miehesi ei voisi tehdä niin myös?

      • Avoimmin mielin

        Toisaalta mies tietää mikä hyvälle tuntuu kuten myös nainen tietää mistä nainen nauttii. Seksi on seksiä ja parisuhteessa se on rakastelua rakkaan ja luotettavan puolison kanssa. Ota joskus miehesi huomioon niin ehkä ei kaipaa niin vierasta suuta...


    • Tutittaja

      Jos se nyt humalassa oli niin eihän lähentelyt sitten vielä mitään tarkoita.

    • jarrua päälle

      Ei mua ainakaan järkyttäisi, jos mieheni olisi (vähän?) bi. Kiihottaisi kyllä. En ymmärrä järkytystäsi. Kun miehesi kai sinua rakastaa, niin ei se rakkaus siihen pääty, että mieskin EHKÄ kiinnostaisi joskus. Olen seurustellutkin aikanani miehen kanssa, joka joskus humalassa pussasi mieskaveriaan. Silti oli vallan naisten kanssa, muidenkin kuin mun, ja siihen suhde loppuikin. Ite haluaisin joskus jonkun verran ottaneena pussata naista, mutta ei oo sopivaa tilaisuutta tullut, oon kai hiukan bi. Silti haluan seksiä innolla miehen kanssa. Niin ja henkinenkin rakkauteni kohdistuu miehiin. Eli älä vauhkoile!

    • ...minäkin

      Että kysyit jotain humalaiselta mieheltä, kun menitte nukkumaan. Ja odotitko oikein vastaustakin...??!

      • älämölöttäjä

        tehneen ja nyt lilluu omassa liemessään pähkäilemässä kaikkia mahdollisia kauhukuvia siitä mitä MUUT mahtavat ajatella.


    • ON

      Selvä homo.

      • avoin aino

        Siis mitä väliä jos elämänkumppani haluaa välillä sekstailla samaa sukupuolta olevan kanssa?

        Ei se avioliitto tai parisuhde tarkoita mitään vankilaa tai sitä ettei välillä voi kokea jotakin muuta elämässä.

        Tietysti on käytettävä kondomia mahdollisien sukupuolitautien varalta.

        Tiedän useita ukkomiehiä, jotka ovat käyttäneet erään homoprostituoidun palveluksia. Kyseinen homoprostu kertoi tarkkaan näistä asiakkaistaan ja vieläpä nimien kera. Olin aika yllättynyt joistakin "julkisuudenhenkilöistä" joita kaveri oli hoidellut.

        Eli pointtini on, meillä on kaikilla vain tämä yksi elämä, joten nauttikaamme siitä ja annetaan kanssaihmisille myös oikeus nauttia erotiikasta sen eri ilmenemismuodoissaan.


      • avoin aino
        avoin aino kirjoitti:

        Siis mitä väliä jos elämänkumppani haluaa välillä sekstailla samaa sukupuolta olevan kanssa?

        Ei se avioliitto tai parisuhde tarkoita mitään vankilaa tai sitä ettei välillä voi kokea jotakin muuta elämässä.

        Tietysti on käytettävä kondomia mahdollisien sukupuolitautien varalta.

        Tiedän useita ukkomiehiä, jotka ovat käyttäneet erään homoprostituoidun palveluksia. Kyseinen homoprostu kertoi tarkkaan näistä asiakkaistaan ja vieläpä nimien kera. Olin aika yllättynyt joistakin "julkisuudenhenkilöistä" joita kaveri oli hoidellut.

        Eli pointtini on, meillä on kaikilla vain tämä yksi elämä, joten nauttikaamme siitä ja annetaan kanssaihmisille myös oikeus nauttia erotiikasta sen eri ilmenemismuodoissaan.

        vielä, olen itsekin ollut kerran naisen kanssa ja kokemus oli ihan positiivinen, vaikka en itseäni lesboksi mielläkään.

        Itseasiassa kyseinen nainen oli erittäin kaunis ja antoi hyvät nautinnot kielellään.

        Muuten olen miesten suurkuluttaja ja tykkään varsinkin siitä, kun kolme miestä antaa minulle kyytejä ja minä olen huomion ja nautinnon keskipiste.


      • tiedoks
        avoin aino kirjoitti:

        vielä, olen itsekin ollut kerran naisen kanssa ja kokemus oli ihan positiivinen, vaikka en itseäni lesboksi mielläkään.

        Itseasiassa kyseinen nainen oli erittäin kaunis ja antoi hyvät nautinnot kielellään.

        Muuten olen miesten suurkuluttaja ja tykkään varsinkin siitä, kun kolme miestä antaa minulle kyytejä ja minä olen huomion ja nautinnon keskipiste.

        Kyl aloittajanaisen pitäis arvata että ne miehet haluaa kahdella kyrväl sua panna.


      • avoin aino
        tiedoks kirjoitti:

        Kyl aloittajanaisen pitäis arvata että ne miehet haluaa kahdella kyrväl sua panna.

        kaikille ihmisille edes hiukan avoimempaa katsetta elämään ja sen monikirjoisille mahdollisuuksille.



        Nautinto ennenkaikkea.


    • 30

      Noilla lähtötiedoilla arvioisin että kyseessä on dementian aiheuttama persoonallisuuden muutos.

      • emmentaal

        Hiton hyvä diagnoosi:-D


    • Rohkaisua

      Eikä miehesi puhu asiasta mitään? Onko se niin vaikea hänelle? Seksuaalisuus voi olla rikki monella tavalla. Tosin nykyään yritetään väittää, että heterous ei ole ainoa oikea malli. Voi olla, että miehesi on järkyttynyt tästä, tai sitten hän ei ole ollenkaan kohdannut tätä asiaa itsessään eikä miettinyt, mistä on kyse. Miesten välinen ystävyys ja läheisyys ei pitäisi olla erotisoitunutta, vaan sellaista ystävyyttä mitä naistenkin välillä voi olla. Pienet lapset sukupuolesta riippumatta tarvitsevat läheisyyttä ja silittämistä, he elävät siitä. Suomalaisessa kulttuurissa tuntuu olevan, että vain urheiluun liittyen tai kännissä mies voi ottaa kaveria kaulasta ja ilmaista välittämistä, tunnetta ( ei eroottista!) suhteessa toiseen mieheet tai johonkin yhteiseen kokemukseen.

      Homoseksuaalisuus on moniulotteinen asia. Itse kristittynä ajattelen, että täysin tervettä seksuaalisuutta ei ole kenelläkään. Seksuaalisuutta on aina rajoitettava, se on palvelija eikä herra. Ihmisen itsekkyys ohjaa valintoja helposti väärään suuntaan. Terve ja tasapainoinen persoonallisuus, joka on saanut osakseen rakkautta, osaa myös rakastaa tasapainoisesti. Ajattelen, että homoseksuaalisuuskin on kaipuu todelliseen oikeaan rakkauteen. Ihminen tarvii kehittyäkseen molempien sukupuolten osoittamaa rakkautta (ei eroottista), hyväksyntää pienestä pitäen.

      Itse miehenä en enää halaa tuntemattomia miehiä, en halua olla osallinen toisen seksuaalisiin kokemuksiin. Vaikka se ei minulle sellaista merkitse. Sinun olisi hyvä pyrkiä miehesi kanssa keskusteluyhteyteen teidän kahden suhteeseen liittyen. Älä ollenkaan puhu tästä asiasta, vaan kysele mitä hän ajattelee suhteestanne, mitä ajatuksia tai toiveita hänellä on sinun suhteen. Kuuntele, anna aikaa. Kysy, miten hän kokee oman elämänsä, toiveidensa toteutumisen jne. Voi hyvinkin olla, että hän kokee tilanteen sopivana puhua. Tai sitten ei. Pyri pääsemään "lähelle" miestäsi ja hänen maailmaansa. Ei määräysvaltaa tavoitellen vaan ymmärtäen. Toivon sinulle menestystä tähän, ehkä olette jo puhuneetkin.

      • Tsemppiä!

        Minun mielestä voisit unohtaa asian, jos kyse on tosiaan vain pelkästä seksistä. Tärkeintä on, ettei hän ole sinua kyseisen miehen takia jättämässä.


    • ihan normaalia

      Oma poikakaverini suuteli toista miestä (harrastekaveriaan) myös ollessaan hieman ottanut ja vielä ihan tasan tarkoituksella nähteni, eli tanssimme kahdestaan ja tanssin lomassa hän muiskautti pusun istumassa olevalle kaverilleen. Samana iltana hän myös vessassa tarttui toista kaveriaan pakaroista tätä moikatessaan, tämän hän itse kertoi minulle. Paria muutakin kaveria hän silitteli/kopeloi (mitä sanaa kukin haluaa käyttää) tanssilattialla (tanssiessaan kanssani).

      Itse en noista pahoittanut mieltäni, päinvastoin mua vain nauratti. Ja tämä oli eka kerta kun moista tapahtui nähteni, hän oli kyllä kertonut joistain vastaavista tapahtumista jo aiemmin, eli ihan ylläri tämä ei ollut. Parempi niin, että kaikki tapahtuu avoimesti eikä naisen selän takana. Poikakaverini voi olla bi, mutta väliäkö hällä niin kauan kuin meillä menee suhteessa (ja sängyssä) hyvin. Nauttikaa seksuaalisuudestanne ilman ennakkoluuloja !

      • ölkömäät

        meneillään joku leikki, testi tai vedonlyönti! Tai sitten se on jotain heidän sisäpiirihuumoriaan tai ovat tosissaa.


    • Harhassa elämme

      Yli 4-kymppinen, mutta alle 5-kymppinen mies lopulta pystyi kertomaan vaimolleen, että hänellä on rakkaussuhde ja hän haluaa eron. Suhdetta oli kestänyt pitkään. Nainen oli arvannut tämän... se tavallinen tarina. Mutta, naisen puoliso oli rakastunut toiseen mieheen. Ero tuli, ja nykyään mies asuu yhdessä rakastettunsa kanssa samassa kaupungissa. Pariskunnalla on muutama parikymppinen lapsi. Tämä on tositarina ja aika järisyttävä.

    • homomies number one

      Miehesi on homo. Tätä todistaa se, ellei hän ole enää vuosiin harrastanut kanssasi seksiä- Kukapa sitä vanhaa sin unlaistasi kurppaa enää haluaakaan. Tutustu homoseksiin sivulla www.iskuri.net äläkä täällä ruikuta kurppa!

    • Anonyymi

      Sä et enään ,kiinnosta miestäsi .ja hän on ymmärtänyt totuuden että mies miehen tuntee.ja mies tietää mistä mies tykkää miehes myös tajuu että, on kyllästynyt soutamaan samaa kirkko venettä vuobebesta toiseen .anna miehesi olla rauhassa,selvää on jo nyt.et tulee jättämään sinut.

    • Anonyymi

      Kyllä se mies alkaa kiinnostamaan kesi-ikäisenä kun se elämä on nähty naisen kanssa.
      Seksi miehen kanssa on vaan niin next level. Mies tietää heti mistä toinen tykkää ja myös tekee sen.😉

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe