JKoudun pitämään toisessa jalassa pitkää tukisukkaa. Ongelmana on, kai ylipainosta johtuen, se, että sukka ei tahdo pysyä ylhäällä, kuin vähän aikaa ja alkaa valumaan, tai rullautumaan alas. Olen koettanut kaikennäköistä, jopa sellasta teippiä. Tosin piti karvat ajaa jonkun matkaa yläreidestä, kun teippi tarttui kovasti kiinni. Sitten minulla on ollut selainen elastinen n. kolme cm leveä nauha. Ei sekään hyvä ole.
Olisin kiitollinen vihjeistä, jos jollain olisi ollut kokemusta asiasta. Olen siis mies.
Millä tukisukka ylhäällä?
5
3366
Vastaukset
- kauppaan!
Hanki sukkanauhavyö. Tuossa tapauksessa on paljon järkevämpää käyttää sukkanauhoja kuin teippailla sukkaa. Oletko siis käyttänyt tavallista tukisukkaa ilman sukkanauhaa vai stay-upmallia. Stay-up pitäisi pysyä napakasti ylhäällä varsinkin jos karvoitus on ajeltu pois sukan suun kohdalta. Yleensä miehillä on ohuet reidet, joten jotkut stay-up sukat ei pysy ylhäällä, mutta mainitsit ylipainon, joten ehkäpä kohdallasi ei ole tässä mielessä ongelmaa.
- valuvika
Vaimo kävi ostamassa sukkanauhavyön. Tosin ei kokoja löytynyt, mutta osti kaveriksi sellaista elastista leveää nauhaa, millä vyötä jatkettiin. Samoi leikattiin pois turhat sukkanauhat ja vips.. Ihan toimiva ratkaisu, eikä pullota päällepäin ja sukka pysyy nyt hyvin paikallaan.
- kokemusta on
tukisukkaan joka tehdään mitoilla voi ottaa silikonireunan ja sukka pysyy hyvin....
- Anonyymi
Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.
Mittatilaus sukatkin vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880