JKoudun pitämään toisessa jalassa pitkää tukisukkaa. Ongelmana on, kai ylipainosta johtuen, se, että sukka ei tahdo pysyä ylhäällä, kuin vähän aikaa ja alkaa valumaan, tai rullautumaan alas. Olen koettanut kaikennäköistä, jopa sellasta teippiä. Tosin piti karvat ajaa jonkun matkaa yläreidestä, kun teippi tarttui kovasti kiinni. Sitten minulla on ollut selainen elastinen n. kolme cm leveä nauha. Ei sekään hyvä ole.
Olisin kiitollinen vihjeistä, jos jollain olisi ollut kokemusta asiasta. Olen siis mies.
Millä tukisukka ylhäällä?
5
3599
Vastaukset
- kauppaan!
Hanki sukkanauhavyö. Tuossa tapauksessa on paljon järkevämpää käyttää sukkanauhoja kuin teippailla sukkaa. Oletko siis käyttänyt tavallista tukisukkaa ilman sukkanauhaa vai stay-upmallia. Stay-up pitäisi pysyä napakasti ylhäällä varsinkin jos karvoitus on ajeltu pois sukan suun kohdalta. Yleensä miehillä on ohuet reidet, joten jotkut stay-up sukat ei pysy ylhäällä, mutta mainitsit ylipainon, joten ehkäpä kohdallasi ei ole tässä mielessä ongelmaa.
- valuvika
Vaimo kävi ostamassa sukkanauhavyön. Tosin ei kokoja löytynyt, mutta osti kaveriksi sellaista elastista leveää nauhaa, millä vyötä jatkettiin. Samoi leikattiin pois turhat sukkanauhat ja vips.. Ihan toimiva ratkaisu, eikä pullota päällepäin ja sukka pysyy nyt hyvin paikallaan.
- kokemusta on
tukisukkaan joka tehdään mitoilla voi ottaa silikonireunan ja sukka pysyy hyvin....
- Anonyymi
Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.
Mittatilaus sukatkin vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23315161Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12410127Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237089Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464786IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251546