Millä tukisukka ylhäällä?

Valuvika

JKoudun pitämään toisessa jalassa pitkää tukisukkaa. Ongelmana on, kai ylipainosta johtuen, se, että sukka ei tahdo pysyä ylhäällä, kuin vähän aikaa ja alkaa valumaan, tai rullautumaan alas. Olen koettanut kaikennäköistä, jopa sellasta teippiä. Tosin piti karvat ajaa jonkun matkaa yläreidestä, kun teippi tarttui kovasti kiinni. Sitten minulla on ollut selainen elastinen n. kolme cm leveä nauha. Ei sekään hyvä ole.
Olisin kiitollinen vihjeistä, jos jollain olisi ollut kokemusta asiasta. Olen siis mies.

5

2929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppaan!

      Hanki sukkanauhavyö. Tuossa tapauksessa on paljon järkevämpää käyttää sukkanauhoja kuin teippailla sukkaa. Oletko siis käyttänyt tavallista tukisukkaa ilman sukkanauhaa vai stay-upmallia. Stay-up pitäisi pysyä napakasti ylhäällä varsinkin jos karvoitus on ajeltu pois sukan suun kohdalta. Yleensä miehillä on ohuet reidet, joten jotkut stay-up sukat ei pysy ylhäällä, mutta mainitsit ylipainon, joten ehkäpä kohdallasi ei ole tässä mielessä ongelmaa.

      • valuvika

        Vaimo kävi ostamassa sukkanauhavyön. Tosin ei kokoja löytynyt, mutta osti kaveriksi sellaista elastista leveää nauhaa, millä vyötä jatkettiin. Samoi leikattiin pois turhat sukkanauhat ja vips.. Ihan toimiva ratkaisu, eikä pullota päällepäin ja sukka pysyy nyt hyvin paikallaan.


    • kokemusta on

      tukisukkaan joka tehdään mitoilla voi ottaa silikonireunan ja sukka pysyy hyvin....

      • Anonyymi

        Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysy vaikka silikonireuna. Laakakudotut ja luulen että siitä johtuu. Ovat niin kovat ja raskaat.

        Mittatilaus sukatkin vielä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe