Palanut iho

åpoiuyfgtyhujk

Eli onnistuin eilen polttamaan ihoni auringossa... koko selkä on punainen, kuten myös takareidet polvitaipeisiin asti. Kipu on tähän mennessä jo hellittänyt, olen laittanut sellaista rauhoittavaa aloe vera voidetta, hydrokortisonivoidetta kivuliaimpiin kohtiin ja ostin apteekista Bepantholia.

Ylihuomenna töihin, ei oikein innostaisi tämän kirvelevän ihon kanssa töihin mennä, mutta pakko. Onko vielä jotakin kikkoja, millä tämän saisi hellittämään... vai mahtaakohan pahin olla jo perjantaihin mennessä ohitse? Luin jostain, että sauna auttaisi, mutta minusta se kuulostaa hieman epäilyttävältä?!

Ja kyllä, en muistanut/viitsinyt sitä aurinkorasvaa laittaa, hittolainen. Noh, mitä tästä sitten oppiikaan.

15

5675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nexa

...jogurtilla tai piimällä.

• niinnö

jogurttia tai piimää vaan!

• tinttuliiini
        niinnö kirjoitti:

jogurttia tai piimää vaan!

tavallinen tulehduskipulääke voi auttaa. Buranaa vaan naamaan!

• Nainen!

Kyllä nuo pitäisi auttaa jotenkin - auttaahan ne alapäähänkin. ;)

• Palanut

Minulla täysin sama ongelma! Onnistuin tänään polttamaan kasvoni, vatsani ja jalkani täysin. Ihanaa... Huomenna pitäis juhliin mennä lyhyessä mekossa. Käytin jopa aurinkorasvaa ja lisäilin sitä tarpeeksi usein mielestäni, mutta ei näämmä riittänyt. Nyt polttelee ja käytän after sunia ym. Mietin nyt vain lääkärissä käyntiä, koska jostain luin, että jos on kämmentä suurempi alue niin pitäisi mennä. Ei kyllä houkuta. Polttelee ym. ihan hirveästi. Eikö mitään muita kenoja ole?

• MarikaL

Samoin, paloin myös tänään. Kaikista harmillisinta on, että oli arskat silmillä ja nyt sitten on naama muuten punainen mutta valkoiset renkaat silmien ympärillä. Onneksi sentään loma, ettei tarvitse töihin mennä häpeämään.

• za

käytä itsestään ruskettavaa,joka on kasvoille tarkoitettu,niin saat myös sy-ympäristölle rusketuksen-silleen kevyesti taputellen-olen kokeillut ja kunhan ei laita ihan silmään kiinni,niin ei kirvelekään...

• MarikaL
        za kirjoitti:

käytä itsestään ruskettavaa,joka on kasvoille tarkoitettu,niin saat myös sy-ympäristölle rusketuksen-silleen kevyesti taputellen-olen kokeillut ja kunhan ei laita ihan silmään kiinni,niin ei kirvelekään...

Kokeilin itseruskettavalla liinalla silmien ympärille muttei tuntunut tarttuvan oikein. Kummalliset läntit ohimoille sain aikaiseksi mutta muuten en mitään.

• Palanut

Tänään sitten huomasin, että kasvoissa poskipäillä vesikelloja. Kasvot eivät ole kipeät tai muuta, mutta näyttävät kamalalta, eikä varmasti tee kovin hyvää iholle. Miten pitäisi toimia?

• tiina_x

...maltillisemman aurinkoaltistuksen lisäksi vahvoja D-vitamiinitabletteja. Ei pala niin herkästi kun on kuuri niitä päällä.

• Eräs lyyti!

Mihin aikaan suomessa ei kannata olla auringossa?

Kävelin ulkona suurin piirtein klo 13 ja sitä kesti n. 30 minsaa, mutten palannut tms.
      Sitten kun tulin kotiin ja istahin jossain vaiheessa n. klo 16 puutarhatuoliin niin eikös sääriin tullut heti pisamia, mutten palanut. Myös käsivarren pisamat on tummuneet ja kai lisääntyneet.

Nyt sitten on sekin testattu, ettei porkkanoiden syönti auta mitään - kilo porkkanoita menee joka viikko ja syöty monta viikkoa.

• f9039

niin ei tartu pahemmin enää ulkopuolella näin raatiossa sanottiin

• oulusta iltaa

että jokapäiväsistä varoitteluista huolimatta osaa olla polttamatta ihteenne=? pitääkö tahalleen grillata. tahalleen tahalleen

• eioooulua

Ophetthele pharhemmhin Ohulua.

• Anonyymi

Löytyiskö linjastolle palomies joka ihonsa polttanut ,pääsee Rikospoliisi kortisoni,vsihtopiiriin,vaimon suku syyllinen kun poliisi polttaa ihonsa Moite nurkka linjasto luonti poliisi,K Ruoka, Alko Nivala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      57
      1711
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      132
      1378
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      836
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      691
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      531
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      477
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45