Huumori on pitkän avioliiton salaisuus

Kaikki täytyy synkata yhteen, ja hauskaa pitää olla ( osta myös nauraa itselleen).. silloin koko homma hoituu kuin itsestään..
Onhan avioliitossa nurinkurisiakin päiviä, yhdessä keskustellaan joskus jopa äänekkäästi, mutta nuokin päivät pitää kestää...
tänään on 32 vuotis Hääpäiväni.
On lapsia, lapsenlapsia..

Nautin täysin rinnoin avioliitostani!

6

844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zädäm

Naiselta loppuu huumorintaju sillon ku mieheltä loppuu rahat

• No kyllä meillä on ollut todella tiukkoja paikkoja, mutta niistä selvitty, yhdessä vedetty silloin vyötä tiukemmalle...
        Jos joskus olen kihahtanut, ukko saa mut ain hyväl tuulel kun sanoo et sä oot söpö kun suutut, enhän mä voi nauramatta olla..

• Yhdessä käsikkäin,
      olemme kulkeneet elämän kaikkia vaiheita päin.

Iloja ja huolta niihin mahtunut on,
      jospa tulevaisuudessa se olisi iloisenhuoleton.

Mut kukaan ei voi kertoa millainen lie tuleva tie,
      uskon kyllä että rakkaus meidät perille silti vie.

• !!

.. pitkän ja onnistuneen liiton johdosta! =) Kyllä se huumori pelastaa pahankin päivän..

• Toso kuin vesi

Odotan innolla kun saan kirjoittaa tuon saman jonakin päivänä tänne! Hmmm olen silloin n 90 vuotias kun 32 vuotta tulee täyteen tuon miehen kanssa =)

Eikös sekin auta kun edes toisella riittää huumoria kun toiselta se loppuu?

Pappavainaa oli varsin hauska heppu (komeakin) ja ilahdutti tosikkomummia joka aamuisilla tanssirituaaleillaan ja itsestäänpaljasteluesityksillä...Mummi se nökötti tosikkona kahvipöydässä vaan pappa sai kuin saikin aina sen mummin jotenkin hymyilemään? Vuosia ja vuosia.
      Kova oli mummilla suru kun papasta aika jätti. Niin meillä muillakin =(

• Mummisi ei vaan näyttänyt sitä tykkäämistään teille..
        Huumoria tarvitaan kyllä kumminkin molemmin puolin.
        Itse joskus aamusta tosi pahalla päällä, miehen ei tarvitse kuin katsoa niin mua jo naurattaa..
        Miehelläni on ilkkuvat iloiset silmät, niihinhän ensin minä ihastuinkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe