Huumori on pitkän avioliiton salaisuus

Kaikki täytyy synkata yhteen, ja hauskaa pitää olla ( osta myös nauraa itselleen).. silloin koko homma hoituu kuin itsestään..
Onhan avioliitossa nurinkurisiakin päiviä, yhdessä keskustellaan joskus jopa äänekkäästi, mutta nuokin päivät pitää kestää...
tänään on 32 vuotis Hääpäiväni.
On lapsia, lapsenlapsia..

Nautin täysin rinnoin avioliitostani!

6

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zädäm

      Naiselta loppuu huumorintaju sillon ku mieheltä loppuu rahat

      • No kyllä meillä on ollut todella tiukkoja paikkoja, mutta niistä selvitty, yhdessä vedetty silloin vyötä tiukemmalle...
        Jos joskus olen kihahtanut, ukko saa mut ain hyväl tuulel kun sanoo et sä oot söpö kun suutut, enhän mä voi nauramatta olla..


    • Yhdessä käsikkäin,
      olemme kulkeneet elämän kaikkia vaiheita päin.

      Iloja ja huolta niihin mahtunut on,
      jospa tulevaisuudessa se olisi iloisenhuoleton.

      Mut kukaan ei voi kertoa millainen lie tuleva tie,
      uskon kyllä että rakkaus meidät perille silti vie.

    • !!

      .. pitkän ja onnistuneen liiton johdosta! =) Kyllä se huumori pelastaa pahankin päivän..

    • Toso kuin vesi

      Odotan innolla kun saan kirjoittaa tuon saman jonakin päivänä tänne! Hmmm olen silloin n 90 vuotias kun 32 vuotta tulee täyteen tuon miehen kanssa =)


      Eikös sekin auta kun edes toisella riittää huumoria kun toiselta se loppuu?

      Pappavainaa oli varsin hauska heppu (komeakin) ja ilahdutti tosikkomummia joka aamuisilla tanssirituaaleillaan ja itsestäänpaljasteluesityksillä...Mummi se nökötti tosikkona kahvipöydässä vaan pappa sai kuin saikin aina sen mummin jotenkin hymyilemään? Vuosia ja vuosia.
      Kova oli mummilla suru kun papasta aika jätti. Niin meillä muillakin =(

      • Mummisi ei vaan näyttänyt sitä tykkäämistään teille..
        Huumoria tarvitaan kyllä kumminkin molemmin puolin.
        Itse joskus aamusta tosi pahalla päällä, miehen ei tarvitse kuin katsoa niin mua jo naurattaa..
        Miehelläni on ilkkuvat iloiset silmät, niihinhän ensin minä ihastuinkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe