Huumori on pitkän avioliiton salaisuus

Kaikki täytyy synkata yhteen, ja hauskaa pitää olla ( osta myös nauraa itselleen).. silloin koko homma hoituu kuin itsestään..
Onhan avioliitossa nurinkurisiakin päiviä, yhdessä keskustellaan joskus jopa äänekkäästi, mutta nuokin päivät pitää kestää...
tänään on 32 vuotis Hääpäiväni.
On lapsia, lapsenlapsia..

Nautin täysin rinnoin avioliitostani!

6

804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zädäm

Naiselta loppuu huumorintaju sillon ku mieheltä loppuu rahat

• No kyllä meillä on ollut todella tiukkoja paikkoja, mutta niistä selvitty, yhdessä vedetty silloin vyötä tiukemmalle...
        Jos joskus olen kihahtanut, ukko saa mut ain hyväl tuulel kun sanoo et sä oot söpö kun suutut, enhän mä voi nauramatta olla..

• Yhdessä käsikkäin,
      olemme kulkeneet elämän kaikkia vaiheita päin.

Iloja ja huolta niihin mahtunut on,
      jospa tulevaisuudessa se olisi iloisenhuoleton.

Mut kukaan ei voi kertoa millainen lie tuleva tie,
      uskon kyllä että rakkaus meidät perille silti vie.

• !!

.. pitkän ja onnistuneen liiton johdosta! =) Kyllä se huumori pelastaa pahankin päivän..

• Toso kuin vesi

Odotan innolla kun saan kirjoittaa tuon saman jonakin päivänä tänne! Hmmm olen silloin n 90 vuotias kun 32 vuotta tulee täyteen tuon miehen kanssa =)

Eikös sekin auta kun edes toisella riittää huumoria kun toiselta se loppuu?

Pappavainaa oli varsin hauska heppu (komeakin) ja ilahdutti tosikkomummia joka aamuisilla tanssirituaaleillaan ja itsestäänpaljasteluesityksillä...Mummi se nökötti tosikkona kahvipöydässä vaan pappa sai kuin saikin aina sen mummin jotenkin hymyilemään? Vuosia ja vuosia.
      Kova oli mummilla suru kun papasta aika jätti. Niin meillä muillakin =(

• Mummisi ei vaan näyttänyt sitä tykkäämistään teille..
        Huumoria tarvitaan kyllä kumminkin molemmin puolin.
        Itse joskus aamusta tosi pahalla päällä, miehen ei tarvitse kuin katsoa niin mua jo naurattaa..
        Miehelläni on ilkkuvat iloiset silmät, niihinhän ensin minä ihastuinkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1723
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      85
      1718
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      388
      1696
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      95
      1604
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      50
      1307
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      49
      1255
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      284
      1149
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      972
    9. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      89
      966
    10. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      43
      965
    Aihe