Niin siis ajattelin aloittaa akryylikynsien tekemisen kotona koska kynnet ovat intohimoni. Olen tehnyt pelkillä lakoilla ennen ja saanut niistä kehuja, mutta nyt haluaisin jotain haastavanpaa. Joten ajattelin että akryyli olisi siihen sopiva.
¨
Haluiaisin tehdä akryylikynsiä tipeille, onko teillä kokemusta ? Olen katsonut youtubesta ´kaikkia kynsivideoita :)
Tarviiko akryylikynsien tekoon välttämättä kynsi poraa tai uv lamppua ? Entä koulutusta ? Koska olen vasta 15 ja minulle on sanottu että kursseja on vain yli 18 vuotiaille :(
Kiitos jos autatte :)
Akryylikynsien tekekemisen aloittaminen kotona
Eppepulssi
2
215
Vastaukset
- eppepulssi
Kaikki lukevat viestin mutta kukaan ei vastaaa :(
- Anonyymi
Voisiko joku vastata?
Haluaisin itsekkin tietää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822698- 1952217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772026- 1721884
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261874Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,731355Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201