Onko täällä Jussi K Niemelä-faneja

Kössönöm

vai miksi mahdettiin poistaa ketju, jossa kritisoin Niemelää? Liittyy oleellisesti ateismiin, koskapa tuo heppu on vapareitten puheenjohtaja.

64

848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buber

ole yksi J. K. Niemelän fanittaja?

• Kössönöm

Mutta ei hän enää sefuna ole.

• Fanitan Freddie Mercuryä, Niemelä on minulle vain tuttava.

Ja en ole poistanut mitään ketjuja. En ole edes nähnyt koko juttua, mutta olisipa kyllä kiva tietää mitä siinä sitten oli niin pelottavaa että jonkun piti se mennä poistamaan.

• Whitewash kirjoitti:

Fanitan Freddie Mercuryä, Niemelä on minulle vain tuttava.

Ja en ole poistanut mitään ketjuja. En ole edes nähnyt koko juttua, mutta olisipa kyllä kiva tietää mitä siinä sitten oli niin pelottavaa että jonkun piti se mennä poistamaan.

Mitä yhteistä on B.Idoll ja Jonhsolilla (anteeksi kieliopilliset virheeni) molemmilla taisi olla perässä
        Mercur.

• Arvaa kuka

Olipas Bubbelilta oikein vitun hauska viesti -1.

Jeesus on faggotti, enkä puhu nyt soittimesta!

• wöerj
        hobo7 kirjoitti:

Mitä yhteistä on B.Idoll ja Jonhsolilla (anteeksi kieliopilliset virheeni) molemmilla taisi olla perässä
        Mercur.

Vitsistä menee hohto täysin, jos sitä ei osaa kertoa ja se on muutenkin totaalisen perseellään. Se EI ollut mikään B. Idoll vaan Elton John. Eikä Jonhsol vaan yksinkertaisesti vene. Eikä perässä vaan perseessä. Eikä Mercur vaan Mercury. Jätä huonokin huumori niille jotka sen osaavat edes auttavasti, jookosta?

• et silleen

Koska henkilökohtaisuuksiin menevät kirjoitukset pitääkin poistaa. En tosiaan ole tekstiä nähnyt mutta voin kyllä olettaa käydyn hk. asioihin.

• "Koska henkilökohtaisuuksiin menevät kirjoitukset pitääkin poistaa. En tosiaan ole tekstiä nähnyt mutta voin kyllä olettaa käydyn hk. asioihin."

:D lol

Täähän on kuin uskovan suusta... "En ole Jumalaa (tai todisteita hänestä) nähnyt mutta oletan että ne ovat olemassa kun se sopii tukemaan minun mielipidettäni."

:D

• Kössönöm

Että sieltä puskista huudellaan jälleen kerran. Kun minä kritisoin vapareitten puheenjohtajaa, joka lehtien palstoilla törkeästi mollaa johtamansa liiton jäsenistöä, niin mielestäsi on oikein, että kirjoitukseni poistetaan?

• oluthyytelö
        Kössönöm kirjoitti:

Että sieltä puskista huudellaan jälleen kerran. Kun minä kritisoin vapareitten puheenjohtajaa, joka lehtien palstoilla törkeästi mollaa johtamansa liiton jäsenistöä, niin mielestäsi on oikein, että kirjoitukseni poistetaan?

Sinulta taisi jäädä osoittamatta, että vapareitten puheenjohtaja on se joka mollaa ja se kuinka sinä olet vain asiallinen kritisoija. Jäämme epäilemään, että asia on kenties sittenkin toisinpäin.

• Kössönöm

• Kössönöm kirjoitti:

http://www.hs.fi/artikkeli/1135258172694

http://www.vihrealanka.fi/lanka-200933/uskomaton

Niemelä on oikeilla linjoilla. Liian kauan on vapaa-ajattelijat ollut mukaintelligenttien tätien ja setien päivittelykerho. On oikein tuulettaa nurkista hämähäkinseitit pois.

Joskus pitää myös repäistä, että herää keskustelua. Suomessa ollaan pääsääntöisesti aivan liian varovaisia.

Jussi tuskin kuuluu niihin perusjuntteihin, jotka nähdessään muuttolintujen palaavaan Suomeen, aprikoi:"Mitäköhän nuokin musta ajatteloo..."

En en ole hänen ihailijansa, mutta kuulun hänen edustamaansa järjestöön jäsenyhdistyksen kautta ja minun mielestäni hän on nostanut vapaa-ajattelijat aivan uudella tavalla tietoisuuteen. Tavalla, joka vetoaa omilla aivoillaan vapaasti ajatteleviin ihmisiin. Siksi jäsenmäärät paikallisyhdistyksissä lisääntyvät. Jos nurkkakuntaiset hörhöt ottavat nokkiinsa ja eroavat. Parempi niin.

• Kössönöm
        UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:

Niemelä on oikeilla linjoilla. Liian kauan on vapaa-ajattelijat ollut mukaintelligenttien tätien ja setien päivittelykerho. On oikein tuulettaa nurkista hämähäkinseitit pois.

Joskus pitää myös repäistä, että herää keskustelua. Suomessa ollaan pääsääntöisesti aivan liian varovaisia.

Jussi tuskin kuuluu niihin perusjuntteihin, jotka nähdessään muuttolintujen palaavaan Suomeen, aprikoi:"Mitäköhän nuokin musta ajatteloo..."

En en ole hänen ihailijansa, mutta kuulun hänen edustamaansa järjestöön jäsenyhdistyksen kautta ja minun mielestäni hän on nostanut vapaa-ajattelijat aivan uudella tavalla tietoisuuteen. Tavalla, joka vetoaa omilla aivoillaan vapaasti ajatteleviin ihmisiin. Siksi jäsenmäärät paikallisyhdistyksissä lisääntyvät. Jos nurkkakuntaiset hörhöt ottavat nokkiinsa ja eroavat. Parempi niin.

Ei ole mielestäni korrektia haukkua vuosikymmeniä jäseninä olleita ihmisiä. Mutta jos se on mielestäsi ookoo, niin onhan sinulla oikeus mielipiteeseesi. Kuten myös minulla omaani.

• oluthyytelö
        Kössönöm kirjoitti:

Näytti siltä, että Niemelä kokee vaparien kärsivän menneisyyden painolastista, ja mikäpä siinä. Ainakin hän nostaa esiin sen minkä kokee ongelmaksi ja sanoo sen suoraan. Ehkä se on hyvä asia vapareiden kannalta, koska siten saadaan kunnolla tuuletettua. Moni tulee reagoimaan laillasi ärsyyntymällä, mutta varmasti myös vaatimaan vanhoillisten hegemonian kukistamista. Tuskin se edes edustaa jäsentensä tavoitteita kovinkaan hyvin, jos se on lähinnä jokin poliittinen muinaisjäänne. Tyhmähän Niemelä ei ainakaan ole. Kun Niemelä puhui hörhöistä ja sanoi sen, niin sinä taisit ottaa itseesi aika pahasti. Minun mielestäni sinun ei silti kannata laittaa sanoja Niemelän suuhun. Ei hän mitenkään yleisesti jäseniä haukkunut. Kaiketi hän on vain turhautunut kun siellä on niin kauhea poru ja hosuminen ettei järki-ihmiset siellä kauaa viihdy. Tietenkin kellokkaat pitää saada kuriin, juuri sen estämiseksi.

• Kössönöm kirjoitti:

Ei ole mielestäni korrektia haukkua vuosikymmeniä jäseninä olleita ihmisiä. Mutta jos se on mielestäsi ookoo, niin onhan sinulla oikeus mielipiteeseesi. Kuten myös minulla omaani.

Toki.

Minusta Niemelä toteuttaa sitä missiota, jonka hän lausui julki ja jonka johdosta hänet valittiin vapareitten keulakuvaksi. Kaikki eivät aina tykkää muutoksesta, mutta muutos on ainoa asia, joka pitää yhteisön hengissä.

Muuttumattomuus on fundamentalisuutta, se on enämpi uskontojen hommia ;o)

• Kössönöm

Toki.

Minusta Niemelä toteuttaa sitä missiota, jonka hän lausui julki ja jonka johdosta hänet valittiin vapareitten keulakuvaksi. Kaikki eivät aina tykkää muutoksesta, mutta muutos on ainoa asia, joka pitää yhteisön hengissä.

Muuttumattomuus on fundamentalisuutta, se on enämpi uskontojen hommia ;o)

Mutta tuskin hänellä muuta tavoitetta olikaan kuin päästä framille. Eduskunta lienee seuraava tavoite.

• fuyrudryud
        Kössönöm kirjoitti:

Sitten oikealla nimelläsi! Raukkamaista ampua jotain tunnettua henkilöä selän takaa puskasta.

• hörhöt1

• Tähtis 98

oikeilla linjoilla? Mielestäsi, ehkä?

Minunkin mielestäni hän on nostanut vapaa-ajattelijat todellakin tietoisuuteen, mutta jotenkin ainoastaan negatiivisessa mielessä!

Ja ne Niemelän eri paikallislehdissä antamat lausunnot siitä omasta ajatusmaailmastaan, mielestäni ilmaisevat paitsi erittäin itsevarman persoonan niin jotenkin myös sellaisen 'uhmamielisen' lapsosen ajatusmaailman.

Jostakin syystä?

• 89 sitäH
        Tähtis 98 kirjoitti:

oikeilla linjoilla? Mielestäsi, ehkä?

Minunkin mielestäni hän on nostanut vapaa-ajattelijat todellakin tietoisuuteen, mutta jotenkin ainoastaan negatiivisessa mielessä!

Ja ne Niemelän eri paikallislehdissä antamat lausunnot siitä omasta ajatusmaailmastaan, mielestäni ilmaisevat paitsi erittäin itsevarman persoonan niin jotenkin myös sellaisen 'uhmamielisen' lapsosen ajatusmaailman.

Jostakin syystä?

Ja kas kummaa: Niemelä on kristityn kodin kasvatti!

Kristityt siis kasvattavat negatiivisessa mielessä näkyviä, uhmamielisiä lapsosia. Eikä mikään ihme: jos koko lapsuutensa on elänyt kristillisessä ilmapiirissä, jokainen, jonka ÄO on kuumemittarin asteikon yläpuolella, kapinoi ja uhmaa.

Ne toiset sitten jatkavat kristinuskomista ja heistä tulee tähtiksiä.

• Tähtis 98
        89 sitäH kirjoitti:

Ja kas kummaa: Niemelä on kristityn kodin kasvatti!

Kristityt siis kasvattavat negatiivisessa mielessä näkyviä, uhmamielisiä lapsosia. Eikä mikään ihme: jos koko lapsuutensa on elänyt kristillisessä ilmapiirissä, jokainen, jonka ÄO on kuumemittarin asteikon yläpuolella, kapinoi ja uhmaa.

Ne toiset sitten jatkavat kristinuskomista ja heistä tulee tähtiksiä.

ongelma onkin lähtöisin hänen lapsuudenkodistaan?

No toki, pitäähän tätä aina syyllinen löytää, jopa siihen omaan aikuisiänkin uhmamielisyyteen! Joka kaikki tämä ei todellakaan osoita muuta kuin pelkkää lapsellisuutta!

Muutekseen Tähtikselle ei ole koskaan eikä milloinkaan paukutettu mitään oppia tähän Tähtiksen pieneen päänuppiin! Olen kait täten ollut jo lapsenakin aikuinen?

• taas tapahtuu

vapareita ei saa kritisoida, kuten ei ateistejakaan. Siksi poistettiin. Maailma on suuri ongelmineen.

• osoita hiukan munaa ja kysy Jussilta itseltään.

Sori vaan mutta toimintasi on *****maista valitusta eikä mitenkään asiallista. Toisekseen, sinä esiinnyt nimimerkillä ja Jussi omalla nimellään, joten kannattaa vähän skarpata. Pikku vinkki.

• Kössönöm

Sinusta siis on oikein, että liiton puheenjohtaja haukkuu jäsenistöä? Nimimerkillä sinäkin esiinnyt, joten?

• Kössönöm

• Kössönöm kirjoitti:

Sinusta siis on oikein, että liiton puheenjohtaja haukkuu jäsenistöä? Nimimerkillä sinäkin esiinnyt, joten?

vähän.

Kannattaako sinun nimimerkin suojista kerta toisensa jälkeen, vieläpä usealla palstalla tehtailla avauksia jotka kohdistuvat yhtä nimeltä mainittua henkilöä vastaan?

Varsingin kun argumentoinnin taso on "Sinusta siis on oikein, että liiton puheenjohtaja haukkuu jäsenistöä? "
        johon voin vastata "oletko jo lopettanut lapsesi hakkaamisen?"

Eli ei johda mihinkään. Soita sille Niemelälle tai käy hänen kanssaan kahvilla ja juttele asia selväksi. Jos taasen olet vapareiden jäsen eikä meno mielytä, toimi kuten järjestöissä toimitaan.

Älä nillitä täällä.

• Kössönöm kirjoitti:

Onko Jussi hyväkin kaverisi?

"Onko Jussi hyväkin kaverisi? "

"Vituttaako kun Jussi ei antanut sulle?"

• Kössönöm
        Nas.se kirjoitti:

vähän.

Kannattaako sinun nimimerkin suojista kerta toisensa jälkeen, vieläpä usealla palstalla tehtailla avauksia jotka kohdistuvat yhtä nimeltä mainittua henkilöä vastaan?

Varsingin kun argumentoinnin taso on "Sinusta siis on oikein, että liiton puheenjohtaja haukkuu jäsenistöä? "

Eli ei johda mihinkään. Soita sille Niemelälle tai käy hänen kanssaan kahvilla ja juttele asia selväksi. Jos taasen olet vapareiden jäsen eikä meno mielytä, toimi kuten järjestöissä toimitaan.

Älä nillitä täällä.

Sinä huutelet nimimerkin suojista milloin kenellekin. Miksi minun pitäisi Niemelälle soittaa, kyllä minä voin oman mielipiteeni täälläkin sanoa. Jos et ole lukenut Niemelän kommentteja, niin miksi otat edes kantaa asiaan?

Aika hassua kirjoitusta sinulta, joka täällä yhtä jos toistakin vajakiksi haukut. Joten ilmeisesti osui liian lähelle itseäsi. Ei voi mitään. Sana on vapaa, kunnes sensuuri taas iskee.

• Kössönöm
        Nas.se kirjoitti:

"Onko Jussi hyväkin kaverisi? "

"Vituttaako kun Jussi ei antanut sulle?"

Osuin siis oikeaan:) Enpä ole koskaan huomannut sinun ketään puolustavan, ennen kuin nyt.

• kleppoo
        Nas.se kirjoitti:

vähän.

Älä nillitä täällä.

Jos kristinusko ei miellytä, niin turhaan siitä täällä palstalla nillität, ei se siitä miksikään muutu. Jos paavi ei miellytä, soita paaville ja juttele asia selväksi, turhaan siitä keskustelupalstalla keskustelet... Haloo...

• Kössönöm kirjoitti:

Osuin siis oikeaan:) Enpä ole koskaan huomannut sinun ketään puolustavan, ennen kuin nyt.

en minä ketään puolusta, olen vain sitä mieltä että kuset omaan nilkkasukkaasi.

• H.H.
        Kössönöm kirjoitti:

Havaitsen teillä olevan känää.

Luukas 11
        17 Mutta Jeesus tiesi, mitä heillä oli mielessä, ja sanoi: "Jokainen valtakunta, joka jakautuu ja taistelee itseään vastaan, tuhoutuu, ja talot sortuvat toinen toisensa päälle. [11:17-23: Matt. 12:25-30; Mark. 3:23-27]
        18 Jos nyt Saatana taistelee itseään vastaan, kuinka sen valtakunta voi pysyä koossa? Tehän sanotte, että minä ajan pahoja henkiä ihmisistä Belsebulin avulla.
        19 Mutta jos minä ajan pahoja henkiä ihmisistä Belsebulin avulla, kenen avulla sitten teikäläiset niitä karkottavat? Heistä te saatte itsellenne tuomarit.

Kössönöm, kirjoitat otsikoksi "Heh", kun sinua oikein kiukuttaa. Se on kyllä kohtuullisen läpinäkyvää ja kerron toki miksi. Sinulla pitää pokka tuon viestin verran, mutta sitten kohtuullisen usein kirjoitat heti perään toisen viestin, jossa haukut keskustelukumppaniasi. Miten se muuten pitäisi tulkita, jos ei noin? Vielä... en muista puoluesävyjäsi, mutta liittyykö Jussin ähky punaisiin kilahdukseesi?

Nasse, orastava empatiasi häkellyttää. Et onneksi myöskään ole edes erityisen turhantärkeä, joten sulatattanet mainiosti senkin kuinka sinulle kirjoitin vasta toissijaisesti:=)

Molemmat, onko tätä keskinäistä nokittelua luvassa jatkossakin? Autanko teitä sopimaan?

• ...
        kleppoo kirjoitti:

Jos kristinusko ei miellytä, niin turhaan siitä täällä palstalla nillität, ei se siitä miksikään muutu. Jos paavi ei miellytä, soita paaville ja juttele asia selväksi, turhaan siitä keskustelupalstalla keskustelet... Haloo...

Pitää soittaa Arhinmäelle, Haloselle, Soinille, Räsäselle, Stubbille ja ties kelle. Paskaaks niistä täällä jauhaa, koska suoraankin voi soittaa.

Oikeastaan tällaiset keskustelupalstat ovat aivan turhia. Meidän kylällä on juttutupa, missä ruoditaan kaikenlaiset asiat ja maailma on taas ihan valmis pari päivää.

• H.H.
        Nas.se kirjoitti:

Väistö minätässävain seksistinen mauttomuus = tappioasetelma

Koetahan ryhdistäytyä, nasse. Miten olisi vaikkapa myöntäminen tai kieltäminen, mutta asian esittäminen ilman tarkoitusta pahoittaa toisen mieli? Olet siksi paljon runsaasti korostanut muita painamalla oman itsetuntosi tilaa, että ehkäpä jo haluaisit päästä parempaan jamaan. Ajatteles nyt; ukolla on ikää pitkälti viidettäkymmentä ja silti noita juttuja ei erota - niin - sanos itse arvio että minkä ikäisen jutuista. Tästä huolimatta tiedostat kykeneväsi kirjoittamaan fiksusti, mutta koska et siinä pitäydy, saat todeta miten ongelmasi on lähinnä se kuinka et useimmiten osaa olla kirjoittamatta järjettömästi. Sen idea? Eipä taida olla... että voi-voi.

Hedelmälliseen keskusteluun Jussi Niemelän tyylistä voisi siis päästä ilman kaunisteltuakin v-tyyliä. Mikä on sinun kantasi Jussin avautumiseen? Sen haluaisin tietää ja varmaan moni muukin, ei pelkästään Kössönöm. Olen itse kertonut näkemyksistäni miten vapaa-ajattelijat ovat vain surkean sisäsiittoinen uskonlahko, ja samalla vihajärjestö. Ajatukseni saa vahvistusta siitä jos näen miten ateistien keskustelu vapaa-ajattelijoiden puheenjohtajan lausunnoista johtaa vain julkiseen riitelyyn. Eikö sytytä? Katsokaa omat kommenttinne toisillenne ja niiden paras anti tosiaan on siinä kun toinen veikkaa kritisoimansa puheenjohtajan kaveriksi sellaista, joka esittää joko hillitympää kritiikkiä, tai suoraselkäisyyttä ettei kritisoijan oma uskottavuus kärsisi, ja toinen vetää tapansa mukaisesti kuset ja nilkkasukat parhaiksi argumenteiksensa.

Eikö teitä hävetä, vai lukeudutteko te tosiaan tällä tavoin ylevän katsantonne parhaaseen A-ryhmään?

• Go for it!
        Kössönöm kirjoitti:

Sinä huutelet nimimerkin suojista milloin kenellekin. Miksi minun pitäisi Niemelälle soittaa, kyllä minä voin oman mielipiteeni täälläkin sanoa. Jos et ole lukenut Niemelän kommentteja, niin miksi otat edes kantaa asiaan?

Aika hassua kirjoitusta sinulta, joka täällä yhtä jos toistakin vajakiksi haukut. Joten ilmeisesti osui liian lähelle itseäsi. Ei voi mitään. Sana on vapaa, kunnes sensuuri taas iskee.

Jatka vain samaan tapaan. Ainakin nähdään mitä väkeä vaparit ovat. Kyllä sinä tosiaan voit ilmaista vapaasti oman mielipiteesi täälläkin, juuri noin, turhia kainostelematta. Jos oikein suututtaa, niin anna palaa. Kerro kenessä on vika. Sano suorin sanoin, rohkeasti.

• Pökäle..
        Nas.se kirjoitti:

esiinnyt naiseni,hinttari?

• Nasse.
        H.H. kirjoitti:

Väistö minätässävain seksistinen mauttomuus = tappioasetelma

Koetahan ryhdistäytyä, nasse. Miten olisi vaikkapa myöntäminen tai kieltäminen, mutta asian esittäminen ilman tarkoitusta pahoittaa toisen mieli? Olet siksi paljon runsaasti korostanut muita painamalla oman itsetuntosi tilaa, että ehkäpä jo haluaisit päästä parempaan jamaan. Ajatteles nyt; ukolla on ikää pitkälti viidettäkymmentä ja silti noita juttuja ei erota - niin - sanos itse arvio että minkä ikäisen jutuista. Tästä huolimatta tiedostat kykeneväsi kirjoittamaan fiksusti, mutta koska et siinä pitäydy, saat todeta miten ongelmasi on lähinnä se kuinka et useimmiten osaa olla kirjoittamatta järjettömästi. Sen idea? Eipä taida olla... että voi-voi.

Hedelmälliseen keskusteluun Jussi Niemelän tyylistä voisi siis päästä ilman kaunisteltuakin v-tyyliä. Mikä on sinun kantasi Jussin avautumiseen? Sen haluaisin tietää ja varmaan moni muukin, ei pelkästään Kössönöm. Olen itse kertonut näkemyksistäni miten vapaa-ajattelijat ovat vain surkean sisäsiittoinen uskonlahko, ja samalla vihajärjestö. Ajatukseni saa vahvistusta siitä jos näen miten ateistien keskustelu vapaa-ajattelijoiden puheenjohtajan lausunnoista johtaa vain julkiseen riitelyyn. Eikö sytytä? Katsokaa omat kommenttinne toisillenne ja niiden paras anti tosiaan on siinä kun toinen veikkaa kritisoimansa puheenjohtajan kaveriksi sellaista, joka esittää joko hillitympää kritiikkiä, tai suoraselkäisyyttä ettei kritisoijan oma uskottavuus kärsisi, ja toinen vetää tapansa mukaisesti kuset ja nilkkasukat parhaiksi argumenteiksensa.

Eikö teitä hävetä, vai lukeudutteko te tosiaan tällä tavoin ylevän katsantonne parhaaseen A-ryhmään?

Kritisoin tuota tapaa; yhden henkilön julkista, toistuvaa kritisointia julkisilla palstoilla nimimerkin suojista. Se jäi peräkammarin vajakiltamme tajuamatta kun taas tuli liian kiire rakentaa niitä olkiukkoja mätkittäväksi.

• Kössönöm
        Nasse. kirjoitti:

Kritisoin tuota tapaa; yhden henkilön julkista, toistuvaa kritisointia julkisilla palstoilla nimimerkin suojista. Se jäi peräkammarin vajakiltamme tajuamatta kun taas tuli liian kiire rakentaa niitä olkiukkoja mätkittäväksi.

En tiedä ketään. Minulla on ihan samanlainen oikeus kirjoittaa ihmisistä kuin sinullakin, joka olet myös sitä oikeutta käyttänyt hyväksesi hyvinkin ahkerasti. Jos sinua suututtaa se, että arvostelen kaverisi toimintaa, niin ei voi mitään.

• Kössönöm kirjoitti:

En tiedä ketään. Minulla on ihan samanlainen oikeus kirjoittaa ihmisistä kuin sinullakin, joka olet myös sitä oikeutta käyttänyt hyväksesi hyvinkin ahkerasti. Jos sinua suututtaa se, että arvostelen kaverisi toimintaa, niin ei voi mitään.

Niemelän toiminnasta olen pääpiirteissään samaa mieltä kuin sinäkin. Eikä hän ole kaverini.

Mutta pidän tapaasi käsitellä asiaa perin typeränä.

• Kössönöm
        Nas.se kirjoitti:

Niemelän toiminnasta olen pääpiirteissään samaa mieltä kuin sinäkin. Eikä hän ole kaverini.

Mutta pidän tapaasi käsitellä asiaa perin typeränä.

millaisena pidät tapaani käsitellä asiaa. Olen täällä monien muiden lailla käsitellyt myös mm. Päivi Räsästä, mutta siihen sinä et ole puuttunut. Mistähän syystä? Ei sillä, että tarvitsisi vastata.

• sivustaseuraaja
        H.H. kirjoitti:

Havaitsen teillä olevan känää.

Luukas 11
        17 Mutta Jeesus tiesi, mitä heillä oli mielessä, ja sanoi: "Jokainen valtakunta, joka jakautuu ja taistelee itseään vastaan, tuhoutuu, ja talot sortuvat toinen toisensa päälle. [11:17-23: Matt. 12:25-30; Mark. 3:23-27]
        18 Jos nyt Saatana taistelee itseään vastaan, kuinka sen valtakunta voi pysyä koossa? Tehän sanotte, että minä ajan pahoja henkiä ihmisistä Belsebulin avulla.
        19 Mutta jos minä ajan pahoja henkiä ihmisistä Belsebulin avulla, kenen avulla sitten teikäläiset niitä karkottavat? Heistä te saatte itsellenne tuomarit.

Kössönöm, kirjoitat otsikoksi "Heh", kun sinua oikein kiukuttaa. Se on kyllä kohtuullisen läpinäkyvää ja kerron toki miksi. Sinulla pitää pokka tuon viestin verran, mutta sitten kohtuullisen usein kirjoitat heti perään toisen viestin, jossa haukut keskustelukumppaniasi. Miten se muuten pitäisi tulkita, jos ei noin? Vielä... en muista puoluesävyjäsi, mutta liittyykö Jussin ähky punaisiin kilahdukseesi?

Nasse, orastava empatiasi häkellyttää. Et onneksi myöskään ole edes erityisen turhantärkeä, joten sulatattanet mainiosti senkin kuinka sinulle kirjoitin vasta toissijaisesti:=)

Molemmat, onko tätä keskinäistä nokittelua luvassa jatkossakin? Autanko teitä sopimaan?

nm.kömmönöm haukkuu jotain Niemelää nimeltä on kossönöm häijy,ilkeä jne. Varsinkin kun nm.nas.sen viesteistä käy ilmi että se on ko.henkilön tapa oikein. Ihan oikein että itse saa kritiikkiä.
        Eikä noissa nassen viesteissä ole empatiasta tietoakaan. Hän vain tuo esiin sen ettei pidä Niemelästä eikä Kössöstä, kummastakaan. Taitaa Nassse rakastaa vain itseään.

• Kössönöm kirjoitti:

millaisena pidät tapaani käsitellä asiaa. Olen täällä monien muiden lailla käsitellyt myös mm. Päivi Räsästä, mutta siihen sinä et ole puuttunut. Mistähän syystä? Ei sillä, että tarvitsisi vastata.

on myös nimeltä mainiten aika epäkunnioittavasti käsitelty täällä.

Minusta sellainen mielipidejohtaja tai yhteiskunnallinen vaikuttaja, jonka paskanpuhumisesta kansa maksaa yli viisi tonnia kuussa

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/91928-kansanedustajien-palkka-nousee-pian-–-5860€kk-ei-riita

ansaitsee tullakin pöllytetyksi ihan kunnolla ja ihan omalla nimellä. Niemelän palkkaa minä en tiedä. Verovaroista sitä ei kuitenkaan kaiketi makseta. Mistä sinä Kössö muuten Niemelää kritisoit?

• Kössönöm
        iaurwen kirjoitti:

on myös nimeltä mainiten aika epäkunnioittavasti käsitelty täällä.

Minusta sellainen mielipidejohtaja tai yhteiskunnallinen vaikuttaja, jonka paskanpuhumisesta kansa maksaa yli viisi tonnia kuussa

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/91928-kansanedustajien-palkka-nousee-pian-–-5860€kk-ei-riita

ansaitsee tullakin pöllytetyksi ihan kunnolla ja ihan omalla nimellä. Niemelän palkkaa minä en tiedä. Verovaroista sitä ei kuitenkaan kaiketi makseta. Mistä sinä Kössö muuten Niemelää kritisoit?

Siitä, että Niemelä puheenjohtajan ominaisuudessa haukkuu osaa jäsenistöä. Tunnen pari entistä kansanedustajaa, jotka ovat vuosikymmeniä olleet liiton jäseniä, eikä heistä tunnu kovin kivalta, kun heitä sanotaan kommukoiksi ja hörhöiksi.

Niemelä ei saa tietääkseni palkkaa. Tuskinpa Taka-Hikiän kehruuseuran puheenjohtajakaan palkkaa saa.

Mikko Heikkaakin täällä on muuten käsitelty aika kriittisesti. Näin muistelen.

• Pökäleen äiti
        Pökäle.. kirjoitti:

esiinnyt naiseni,hinttari?

et osaa kirjoittaa, hinttari?

• VIIS: 5

Olennaisesti ateismiin liityvät ne aloitukset missä pohditaan kössön viestien poistoperusteita. Voisiko olla itsekeskeisempää tapaa kirjoitella täällä. Jos viesti on lähtenyt, niin se on sillä siisti.

• Kössönöm

Multinikkejä täällä näyttää riittävän. Kyse oli asiasta, ei minusta. Enkä minä sitä ketjua edes aloittanut.

• turinaatt
        Kössönöm kirjoitti:

Multinikkejä täällä näyttää riittävän. Kyse oli asiasta, ei minusta. Enkä minä sitä ketjua edes aloittanut.

multinikit ja viestisi poistot ovat aivan kauheaa, miten kestät

• tosi kamalaa
        Kössönöm kirjoitti:

Huomaatko, riitelet kaikkien kanssa. Olet haukkunut jopa puolisosi täällä. Epäilet myös julkisesti jonkun täkäläisen tuttavasi suuttuneen sinulle yksilöiden hänet ja pakotat tämän näin lähtemään leikkiin mukaan, että ehei, enhän minä toki sinulle ole suuttunut, sinähän olet ihana ja mainiota seuraa ja että mitä sinulle kuuluu. Taidat itsekin tiedostaa tilanteen. Sitten maistuu alkoholi. Sori vaan kun kirjoitan ilman nimimerkkiä, mutta en halua antaa sinulle mitään tekosyytä haukkumisiin jotta ymmärtäisit näin itse asian.

• Kössönöm
        tosi kamalaa kirjoitti:

Huomaatko, riitelet kaikkien kanssa. Olet haukkunut jopa puolisosi täällä. Epäilet myös julkisesti jonkun täkäläisen tuttavasi suuttuneen sinulle yksilöiden hänet ja pakotat tämän näin lähtemään leikkiin mukaan, että ehei, enhän minä toki sinulle ole suuttunut, sinähän olet ihana ja mainiota seuraa ja että mitä sinulle kuuluu. Taidat itsekin tiedostaa tilanteen. Sitten maistuu alkoholi. Sori vaan kun kirjoitan ilman nimimerkkiä, mutta en halua antaa sinulle mitään tekosyytä haukkumisiin jotta ymmärtäisit näin itse asian.

"täkäläinen tuttava"? Mitä tuolla tarkoitat? Sinua itseäsikö? Voisitko kertoa mistä asiasta on kyse, tuollaiseen on muuten vaikea ottaa kantaa.

Alkoholinkäytöstäni sinulla ei ole mitään tietoa, joten miksi tuollaista kirjoitat?

Onko nyt ymmärrettävä niin, kun tätäkin viestiketjua lukee, että ketään julkisuuden henkilöä ei saa nimeltä arvostella, jos itse kirjoittaa nimimerkillä, tai kuten sinä, multinikkinä? Niinkö on uudet säännöt? Pitää soittaa henkilölle suoraan, eikä kirjoittaa täällä. Katsotaan kuinka uusien sääntöjen mukaan aletaan toimimaan. Minä en tosin aio muuttaa tyyliäni, vaikka se sinua suututtaisikin, mutta te jotka suutuitte siitä, että Niemelän toimintaa arvostelin, voitte toki lopettaa ihmisten arvostelun. Ja pirauttaa suoraan kohteelle, jonka toiminnasta ette pidä. Eiks niin?

• zjdjrymgsl
        Kössönöm kirjoitti:

"täkäläinen tuttava"? Mitä tuolla tarkoitat? Sinua itseäsikö? Voisitko kertoa mistä asiasta on kyse, tuollaiseen on muuten vaikea ottaa kantaa.

Alkoholinkäytöstäni sinulla ei ole mitään tietoa, joten miksi tuollaista kirjoitat?

Onko nyt ymmärrettävä niin, kun tätäkin viestiketjua lukee, että ketään julkisuuden henkilöä ei saa nimeltä arvostella, jos itse kirjoittaa nimimerkillä, tai kuten sinä, multinikkinä? Niinkö on uudet säännöt? Pitää soittaa henkilölle suoraan, eikä kirjoittaa täällä. Katsotaan kuinka uusien sääntöjen mukaan aletaan toimimaan. Minä en tosin aio muuttaa tyyliäni, vaikka se sinua suututtaisikin, mutta te jotka suutuitte siitä, että Niemelän toimintaa arvostelin, voitte toki lopettaa ihmisten arvostelun. Ja pirauttaa suoraan kohteelle, jonka toiminnasta ette pidä. Eiks niin?

Jotta voisit muuttaa tyyliäsi, sinulla pitäisi ensin olla sellainen.

• Kössönöm
        zjdjrymgsl kirjoitti:

Jotta voisit muuttaa tyyliäsi, sinulla pitäisi ensin olla sellainen.

ihan oma tyyli minulla on ja se tuntuu sinua kovasti suututtavan.

• zjdjrymgsl
        Kössönöm kirjoitti:

ihan oma tyyli minulla on ja se tuntuu sinua kovasti suututtavan.

Luulet, että sinusta jotakin toteavia aina suututtaa. Vakiokommenttisi vain takaa miten et edes voi ymmärtää kritiikkiä saati ottaa siitä opiksi. Se on jokseenkin sama kuin julistaisit ylpeileväsi tyhmyydelläsi.

• Kössönöm
        zjdjrymgsl kirjoitti:

Luulet, että sinusta jotakin toteavia aina suututtaa. Vakiokommenttisi vain takaa miten et edes voi ymmärtää kritiikkiä saati ottaa siitä opiksi. Se on jokseenkin sama kuin julistaisit ylpeileväsi tyhmyydelläsi.

Mielipiteeni ovat omiani, ja jos ne ovat mielestäsi vääriä, niin se on sinun mielipiteesi.

• AntiChrisu

Niemelä on kukkahattuateisti ja muslimi-lover, tarvitaanko ateismin "edusmieheksi"
      humanistista puunhalaaja. Vastaus on että EI. Vapaa-ajattelijoiden toimintaa tulee
      ohjata kohti radikaalimpaa antiteististä suuntaa. Tieteenkään ei voida antiteismiin
      mennä koska se on järjestön perusperiaatetta vastaan, antaa järkevämpien hoitaa
      uskontojen tuhoaminen kuin mihin puunhalaajat pystyvät.

• AntiChrisu

Kuka tämän puuhalaaja Niemelän muuten valitsi puheenjohtajaksi, ei ainakaan
      jäsenistö! Kaiken maailman multikultturistit päästetään edustamaan ajattelevia ihmisiä.
      Eikö tämä tavallisia suomalaisia halveksuva mies kannata myös pakkoruotsiakin kun on kerran
      vihreässä puoluessa (joka on synonyymi takinkääntäjien puolueelle)

Älkää missään nimissä äänestäkö tätä miestä ainakaan ateismin vuoksi, jos
      hän pääsisi eduskuntaan alkaisi hän voimakkaasti ajaa kristinuskon tai islamin asiaa
      (tai molempien juutalaiskulttien asiaa)

• Mekhilta

on väärässä -5 ja kössö oikeassa 10.

• Kössönöm

ei kai tässä kukaan sen enempää ole oikeassa kuin väärässäkään. Esitin vain oman mielipiteeni. Ja kuten keskustelupalstoilla aina käy, niin joidenkin mielestä se on väärä mielipide.

• AntiChrisu
        Kössönöm kirjoitti:

ei kai tässä kukaan sen enempää ole oikeassa kuin väärässäkään. Esitin vain oman mielipiteeni. Ja kuten keskustelupalstoilla aina käy, niin joidenkin mielestä se on väärä mielipide.

Kyllä tämä Niemelä on häpeäksi ateisteille, hän esittää omia mielipiteitään ikäänkuin
        ne olisivat kaikkien ateistien mielipiteitä. Ateisteja kun yhdistä varmuudella muu kuin
        jumalattomuus ja älykkyys, muuten löytyy kantoja äärioikealta äärivasemalle, konservatiivisuudesta
        liberalismi. Toki vahvaa korrelaatio on vasemmistolaisuuden ja liberaaliuden välillä, mutta se
        korrelaatio johtuu älykkyydestä ei uskonnottomuudesta.

Vihreät on roistopuolue, jota en kenenkään ajattelevan haluaisi äänestävän, vihreät ei
        todellakaan ole muuta kuin kokoomuksen puisto-osasto ja täynnä kristillis-oikeistolaisia
        takinkääntäjiä (kuten Niemeläkin on syytä pitää)

• Kössönöm
        AntiChrisu kirjoitti:

Kyllä tämä Niemelä on häpeäksi ateisteille, hän esittää omia mielipiteitään ikäänkuin
        ne olisivat kaikkien ateistien mielipiteitä. Ateisteja kun yhdistä varmuudella muu kuin
        jumalattomuus ja älykkyys, muuten löytyy kantoja äärioikealta äärivasemalle, konservatiivisuudesta
        liberalismi. Toki vahvaa korrelaatio on vasemmistolaisuuden ja liberaaliuden välillä, mutta se
        korrelaatio johtuu älykkyydestä ei uskonnottomuudesta.

Vihreät on roistopuolue, jota en kenenkään ajattelevan haluaisi äänestävän, vihreät ei
        todellakaan ole muuta kuin kokoomuksen puisto-osasto ja täynnä kristillis-oikeistolaisia
        takinkääntäjiä (kuten Niemeläkin on syytä pitää)

ei voi sanoa, että heillä yhtenäistä kantaa uskontoihin olisi. Rosa Meriläinen ja Irina Krohn esittivät parisen vuotta sitten puolueelle kirkon ja valtion erottamista, mutta se ei sopinut Braxille, eikä Cronbergille. Jyrki Kasvi on tietääkseni ateisti, Oras Tynkkysestä en tiedä.

• essaN

Nyt olet ihan todella asialla!

Älä välitä residentistä vajakista, Nasse-tädistä.

• nosto

• Bump

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6605
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2275
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      84
      1245
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      82
      927
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe