Olin taas kuuntelemassa kun pappi valehteli. Kirkkohäät oli ja pappi sanoin että "Jumala on avioliiton asettanut..." ja se on Jumalan pilkkaa sillä raamatussa ei ole sellaista tietoa. Jeesus oli Kaanain häissä mutta ei Hänkää asettanut avioliittoa. Näin ollen oikeaoppiset häät ovat edelleen kahden suvun välinen tilaisuus jossa avioituvat sukujensa ja kutsuvieraiden läsnä ollessa antavat toisilleen lupauksensa.
Näitä kirkonmiesten valejulistuksia kertyy koko ajan lisää. Lapsikaste, hätälapsikaste, perisynti, kummi, kolminaisuus oppi, jne ovat muutamia sellaisia eksyttäjän sanaston sanoja joita Jumalan tai Jeesuksen Sanassa ei ole. Todennäköisesti ovat epäjumalina palveltavien herrojen sanoja.
Olin taas kuuntelemassa
4
214
Vastaukset
Tuohtumus voi toisinaan vääristelyn yhteydessä olla paikallaan, mutta väite, että vain suvut ovat kiinnostuneet avioituvien liitosta, ei pidä paikkaansa. Kyllä Raamatun Jumala on suuresti kiinnostunut asiasta. Lue esim. 1 Moos 2:23-25, 2 Moos 22:18, ja Mark 10:7.
- jotain voit lukea
Moos. 22:15 Jos mies viettelee neitsyen, jota ei ole kihlattu, ja makaa hänen kanssaan, hän maksakoon hänestä täyden morsiamenhinnan ja ottakoon hänet vaimokseen. 16 Mutta ellei tytön isä suostu antamaan hänelle tytärtään, viettelijä maksakoon silti saman verran kuin on tapana maksaa neitsyestä morsiamenhintana.
Moos. 2:23 Ja mies sanoi:
-- Tämä se on! Tämä on luu minun luustani ja liha minun lihastani. Naiseksi häntä sanottakoon: miehestä hänet on otettu.*
24 Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi.
25 Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää.
Mark. 10: 7. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa.
8. Ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.' Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha.
9. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
10. Ja heidän mentyään huoneeseen opetuslapset taas kysyivät häneltä tätä asiaa.
11. Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan. - tämä selittää tätä
jotain voit lukea kirjoitti:
Moos. 22:15 Jos mies viettelee neitsyen, jota ei ole kihlattu, ja makaa hänen kanssaan, hän maksakoon hänestä täyden morsiamenhinnan ja ottakoon hänet vaimokseen. 16 Mutta ellei tytön isä suostu antamaan hänelle tytärtään, viettelijä maksakoon silti saman verran kuin on tapana maksaa neitsyestä morsiamenhintana.
Moos. 2:23 Ja mies sanoi:
-- Tämä se on! Tämä on luu minun luustani ja liha minun lihastani. Naiseksi häntä sanottakoon: miehestä hänet on otettu.*
24 Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi.
25 Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää.
Mark. 10: 7. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa.
8. Ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.' Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha.
9. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
10. Ja heidän mentyään huoneeseen opetuslapset taas kysyivät häneltä tätä asiaa.
11. Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan.http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/oppi/perisynti.htm#hist
Raamatussa ei tunneta sellaista käsitettä kuin perisynti. Käsitteen puuttuminen ei tarkoita sitä, ettei oppia perisynnistä ole Raamatussa. On monia opetuksia, joille on annettu nimi, jota ei löydy Raamatusta, mutta opetus voidaan johtaa sieltä. Lue niin tiedät paremmin.
- erikseen annettu
niin kyllä tuo avioliiton periaate on annettu aivan samoin kuin Jumala antoi Aadamille Eevan avuksi. Samoin on kirjoitettu: ´mies erotkoon isästään ja äidistään ja yhtyköön vaimoonsa ja niin heistä tulee yksi liha´. Tämä on Jumalan tarkoittama avioliitto, kun kahdesta lihasta, miehestä ja naisesta, tulee heidän yhtyessään häiden jälkeen yhdeksi lihaksi sukupuoliyhteydessä. Ja lapset saadaan Herran lahjana, samoin vaimokin miehelle tulee Jumalalta. Valitettavasti vain nämä käsitykset ovat tänä pimeänä aikana sekoittuneet niinkuin muutkin Jumalan antamat viisaat opit Herran pelosta sen alkuna eivät ole saaneet sitä ensiarvoisen tärkeää ensimmäisen rakkauden merkitystä, kuten avioliittossakin tulee pitää miehen ja naisen välillä, kun Jumala on heidät yhdistänyt ensimmäisessä sukupuoliyhteydessä keskenään. Pyritään tekemään Jumalan tahtoa, sillä siinä on siunaus ja iloa ja rauhaa ja vanhurskautta Pyhässä Hengessä, kun sitä anotaan ja vaelletaan niinkuin viisaat neitsyet, sillä Ylkämme Jeesus saapuu pian ja Jumalan hääaterialle pääsevät valkoisissa vaatteissa kaikki Jumalan lapset, niin miehet kuin naiset. Pidetään itsemme puhtaana, ettei maailma saastuta, amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191