Olin taas kuuntelemassa

jhgfds

Olin taas kuuntelemassa kun pappi valehteli. Kirkkohäät oli ja pappi sanoin että "Jumala on avioliiton asettanut..." ja se on Jumalan pilkkaa sillä raamatussa ei ole sellaista tietoa. Jeesus oli Kaanain häissä mutta ei Hänkää asettanut avioliittoa. Näin ollen oikeaoppiset häät ovat edelleen kahden suvun välinen tilaisuus jossa avioituvat sukujensa ja kutsuvieraiden läsnä ollessa antavat toisilleen lupauksensa.

Näitä kirkonmiesten valejulistuksia kertyy koko ajan lisää. Lapsikaste, hätälapsikaste, perisynti, kummi, kolminaisuus oppi, jne ovat muutamia sellaisia eksyttäjän sanaston sanoja joita Jumalan tai Jeesuksen Sanassa ei ole. Todennäköisesti ovat epäjumalina palveltavien herrojen sanoja.

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohtumus voi toisinaan vääristelyn yhteydessä olla paikallaan, mutta väite, että vain suvut ovat kiinnostuneet avioituvien liitosta, ei pidä paikkaansa. Kyllä Raamatun Jumala on suuresti kiinnostunut asiasta. Lue esim. 1 Moos 2:23-25, 2 Moos 22:18, ja Mark 10:7.

• jotain voit lukea

Moos. 22:15 Jos mies viettelee neitsyen, jota ei ole kihlattu, ja makaa hänen kanssaan, hän maksakoon hänestä täyden morsiamenhinnan ja ottakoon hänet vaimokseen. 16 Mutta ellei tytön isä suostu antamaan hänelle tytärtään, viettelijä maksakoon silti saman verran kuin on tapana maksaa neitsyestä morsiamenhintana.

Moos. 2:23 Ja mies sanoi:
        -- Tämä se on! Tämä on luu minun luustani ja liha minun lihastani. Naiseksi häntä sanottakoon: miehestä hänet on otettu.*

24 Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi.

25 Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää.

Mark. 10: 7. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa.
        8. Ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.' Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha.
        9. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
        10. Ja heidän mentyään huoneeseen opetuslapset taas kysyivät häneltä tätä asiaa.
        11. Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan.

• tämä selittää tätä
        jotain voit lukea kirjoitti:

Moos. 22:15 Jos mies viettelee neitsyen, jota ei ole kihlattu, ja makaa hänen kanssaan, hän maksakoon hänestä täyden morsiamenhinnan ja ottakoon hänet vaimokseen. 16 Mutta ellei tytön isä suostu antamaan hänelle tytärtään, viettelijä maksakoon silti saman verran kuin on tapana maksaa neitsyestä morsiamenhintana.

Moos. 2:23 Ja mies sanoi:
        -- Tämä se on! Tämä on luu minun luustani ja liha minun lihastani. Naiseksi häntä sanottakoon: miehestä hänet on otettu.*

24 Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi.

25 Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää.

Mark. 10: 7. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa.
        8. Ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.' Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha.
        9. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
        10. Ja heidän mentyään huoneeseen opetuslapset taas kysyivät häneltä tätä asiaa.
        11. Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan.

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/oppi/perisynti.htm#hist

Raamatussa ei tunneta sellaista käsitettä kuin perisynti. Käsitteen puuttuminen ei tarkoita sitä, ettei oppia perisynnistä ole Raamatussa. On monia opetuksia, joille on annettu nimi, jota ei löydy Raamatusta, mutta opetus voidaan johtaa sieltä. Lue niin tiedät paremmin.

• erikseen annettu

niin kyllä tuo avioliiton periaate on annettu aivan samoin kuin Jumala antoi Aadamille Eevan avuksi. Samoin on kirjoitettu: ´mies erotkoon isästään ja äidistään ja yhtyköön vaimoonsa ja niin heistä tulee yksi liha´. Tämä on Jumalan tarkoittama avioliitto, kun kahdesta lihasta, miehestä ja naisesta, tulee heidän yhtyessään häiden jälkeen yhdeksi lihaksi sukupuoliyhteydessä. Ja lapset saadaan Herran lahjana, samoin vaimokin miehelle tulee Jumalalta. Valitettavasti vain nämä käsitykset ovat tänä pimeänä aikana sekoittuneet niinkuin muutkin Jumalan antamat viisaat opit Herran pelosta sen alkuna eivät ole saaneet sitä ensiarvoisen tärkeää ensimmäisen rakkauden merkitystä, kuten avioliittossakin tulee pitää miehen ja naisen välillä, kun Jumala on heidät yhdistänyt ensimmäisessä sukupuoliyhteydessä keskenään. Pyritään tekemään Jumalan tahtoa, sillä siinä on siunaus ja iloa ja rauhaa ja vanhurskautta Pyhässä Hengessä, kun sitä anotaan ja vaelletaan niinkuin viisaat neitsyet, sillä Ylkämme Jeesus saapuu pian ja Jumalan hääaterialle pääsevät valkoisissa vaatteissa kaikki Jumalan lapset, niin miehet kuin naiset. Pidetään itsemme puhtaana, ettei maailma saastuta, amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe