Hei! Tietäisittekö Suomesta jonkun/joitakin plastiikkakirurgeja, jotka ovat erikoistuneet juuri nenän kauneusleikkauksiin, ja ovat erityisen osaavia ja hyviä siinä?
Paras nenän plastiikkakirurgi?
11
2077
Vastaukset
- eikös
Kaarlo Ståhlberg juuri sellainen ole,tuossa vähän taaempana on pitkä viestiketju hänestä.
- Ståhlbergin potilas
Ståhlberg tietenkin. Leikkasi minun nenäni ja hyvä tuli.
- tuntematon tohilas
Ståhlbergin potilas kirjoitti:
Ståhlberg tietenkin. Leikkasi minun nenäni ja hyvä tuli.
hei Ståhlbergin potilas-mitä ja miten paljon nenääsi leikattiin? kauanko kesti toipua? ihmisten ilmoille tai työhön?..minulla olisi tarkoitus leikata nenän kyömy pois ja mahd.nenänkärjen muotoilua...
- konkkkkanokka
tuntematon tohilas kirjoitti:
hei Ståhlbergin potilas-mitä ja miten paljon nenääsi leikattiin? kauanko kesti toipua? ihmisten ilmoille tai työhön?..minulla olisi tarkoitus leikata nenän kyömy pois ja mahd.nenänkärjen muotoilua...
Juuri tuo mulle tehtiin, eli nenänselän "yläosasta" häiritsevä turkkilaisukko-kyömy (lainaan täällä kirjoittanutta yhtä kirjoittajaa) pois ja karmean pallonenänpään "typistys", juuri sopivasti, ei liikaa.
Ihmisten ilmoille menin oikeastaan silloin kun tikit poistettiin, eli viikon kuluttua leikkauksesta, nenä oli toki vielä turvonnut ja pientä keltaisuutta oli silmien alla, mutta ei enää näkyvää. Täysin näkymätön ulkopuolisille leikkaus oli 2 viikon kuluttua, tämä on varmaan kuitenkin yksilöllistä, mutta siinä 2-3 viikon kohdalla se taitaa mennä viimeistään kaikilla.
Kaarlo teki tämän ja nenästä, jossa ei ollut oikein mitään muotoa, tai jos oli, se oli ihan sekasikiö, nenästäni tuli katseenkestävä ja naisellinen. Nenäleikkaukseen on kuitenkin syytä mennä erittäin harkiten. Mielestäni tällaisen konkkanokan kannattaa mennä leikkaukseen, mutta ihmisen, jolla on suht.koht. sievä nenä, ei kannata edes harkita. - tuntematon tohilas
konkkkkanokka kirjoitti:
Juuri tuo mulle tehtiin, eli nenänselän "yläosasta" häiritsevä turkkilaisukko-kyömy (lainaan täällä kirjoittanutta yhtä kirjoittajaa) pois ja karmean pallonenänpään "typistys", juuri sopivasti, ei liikaa.
Ihmisten ilmoille menin oikeastaan silloin kun tikit poistettiin, eli viikon kuluttua leikkauksesta, nenä oli toki vielä turvonnut ja pientä keltaisuutta oli silmien alla, mutta ei enää näkyvää. Täysin näkymätön ulkopuolisille leikkaus oli 2 viikon kuluttua, tämä on varmaan kuitenkin yksilöllistä, mutta siinä 2-3 viikon kohdalla se taitaa mennä viimeistään kaikilla.
Kaarlo teki tämän ja nenästä, jossa ei ollut oikein mitään muotoa, tai jos oli, se oli ihan sekasikiö, nenästäni tuli katseenkestävä ja naisellinen. Nenäleikkaukseen on kuitenkin syytä mennä erittäin harkiten. Mielestäni tällaisen konkkanokan kannattaa mennä leikkaukseen, mutta ihmisen, jolla on suht.koht. sievä nenä, ei kannata edes harkita.kiitos vatsauksestasi.Minulla on juuri tuollainen kyömy ja nenä on ruma! siis kun ärsyttää kun jotkut kommentoineet mun nenääni että-kaunis muuten mutta on nenäsi murtunut...että mäkin haluan sellaisen vaan hienovaraisen muutoksen mutta naisellisempi nenä olis tervetullut...Kaarlo osaa asiansa
- marie nosie
tuntematon tohilas kirjoitti:
kiitos vatsauksestasi.Minulla on juuri tuollainen kyömy ja nenä on ruma! siis kun ärsyttää kun jotkut kommentoineet mun nenääni että-kaunis muuten mutta on nenäsi murtunut...että mäkin haluan sellaisen vaan hienovaraisen muutoksen mutta naisellisempi nenä olis tervetullut...Kaarlo osaa asiansa
Kaarlo leikannut myös mut. Mulla oli vielä lastan ja tikkien poistamisen aikaan mustat renkaat silmien ympärillä, eli ei ollut vielä menoa julkisille paikoille (oli vielä talvi joten aurinkolasitkin olisivat olleet teennäiset). Vajaa kolme viikkoa niin naama oli edustuskunnossa.
Kaarlo osasi asiansa erinomaisesti ja nenä oli ihmeen nätti kun lasta poistettiin, mutta sittemmin arpimuodostus on nostanut nenänselkää uudestaan niin, että madallus mikä tehtiin on lähes mennyt hukkaan. Tämähän ei ole mitenkään kirurgista johtuva ongelma, vaan voi tulla kelle vaan. Mun kaikki muut arvet kropassa on tosi huomaamattomia, joten ei voinut arvata. Nyt pitäisi ehkä sitten tehdä uusi madallus, koska arpea poistamalla se tulee vain takaisin, ei auta. Sen verran karmeaa se toipumisaika mulle kuitenkin oli, että ajatus ei oikein houkuttele:( - konnkkka
marie nosie kirjoitti:
Kaarlo leikannut myös mut. Mulla oli vielä lastan ja tikkien poistamisen aikaan mustat renkaat silmien ympärillä, eli ei ollut vielä menoa julkisille paikoille (oli vielä talvi joten aurinkolasitkin olisivat olleet teennäiset). Vajaa kolme viikkoa niin naama oli edustuskunnossa.
Kaarlo osasi asiansa erinomaisesti ja nenä oli ihmeen nätti kun lasta poistettiin, mutta sittemmin arpimuodostus on nostanut nenänselkää uudestaan niin, että madallus mikä tehtiin on lähes mennyt hukkaan. Tämähän ei ole mitenkään kirurgista johtuva ongelma, vaan voi tulla kelle vaan. Mun kaikki muut arvet kropassa on tosi huomaamattomia, joten ei voinut arvata. Nyt pitäisi ehkä sitten tehdä uusi madallus, koska arpea poistamalla se tulee vain takaisin, ei auta. Sen verran karmeaa se toipumisaika mulle kuitenkin oli, että ajatus ei oikein houkuttele:(Meinaatko mennä madalluttamaan siitä nenänselästä vielä? Elikkäs onko se noussut siitä vähän ikään kuin pyöreämmäksi? Mua kiinnostaa hirveästi nää jutut, ja ittelläni siis leikattu kyömy.
- konkkkanokka vielä
marie nosie kirjoitti:
Kaarlo osasi asiansa erinomaisesti ja nenä oli ihmeen nätti kun lasta poistettiin, mutta sittemmin arpimuodostus on nostanut nenänselkää uudestaan niin, että madallus mikä tehtiin on lähes mennyt hukkaan. Tämähän ei ole mitenkään kirurgista johtuva ongelma, vaan voi tulla kelle vaan. Mun kaikki muut arvet kropassa on tosi huomaamattomia, joten ei voinut arvata. Nyt pitäisi ehkä sitten tehdä uusi madallus, koska arpea poistamalla se tulee vain takaisin, ei auta. Sen verran karmeaa se toipumisaika mulle kuitenkin oli, että ajatus ei oikein houkuttele:(Marie Nosie, eli ensimmäinen leikkauksesi oli siis kyömy poisto ja nenänpäätä muokattiin? Oliko sulla siis vähän kyömyä?
- Marie Nosie
konkkkanokka vielä kirjoitti:
Marie Nosie, eli ensimmäinen leikkauksesi oli siis kyömy poisto ja nenänpäätä muokattiin? Oliko sulla siis vähän kyömyä?
Ei ollut kyömyä, vaan liian iso nenä, joten leikattiin sekä nenänpäätä että madallettiin vartta. Kärki edelleen ok mutta varsi noussut pyöreämmäksi, koholle sen arven liikakasvun takia.
Pakko kai se on mennä laittamaan jossain vaiheessa, mutta kun se ensimmäisestäkin leikkauksesta toipuminen oli niin raskasta, niin en millään haluaisi. - konkkkka
Marie Nosie kirjoitti:
Ei ollut kyömyä, vaan liian iso nenä, joten leikattiin sekä nenänpäätä että madallettiin vartta. Kärki edelleen ok mutta varsi noussut pyöreämmäksi, koholle sen arven liikakasvun takia.
Pakko kai se on mennä laittamaan jossain vaiheessa, mutta kun se ensimmäisestäkin leikkauksesta toipuminen oli niin raskasta, niin en millään haluaisi.Joo, siinä ei auta kuin koskea sitten luuhun, näin epäilen. Tuohon ei mitkään kortisoni-injektiot auta.
Yksilöllistä tosiaan tuo, miten leikkauksen kokee, itse en kokenut toipumisaikaa tai leikkausta mitenkään raskaaksi, naama oli kuin norsunpeppu, mutta oikeastaan ihan innoissani sen kärsin, ehkä toi oma alkuperäinen nokkani oli niin karmea, että se vertailukohta oli sellanen, että sitä kärsii mitä tahansa, että saa parannusta. tekisin siis toki vaikka toisenkin leikkauksen jos tarve vähänkään vaatisi. Olen ollut niin kypsä alkuperäiseen nenään, että vaan harmittelee, että olishan tämän voinut tehdä aikaisemmin - teppe55
konkkkka kirjoitti:
Joo, siinä ei auta kuin koskea sitten luuhun, näin epäilen. Tuohon ei mitkään kortisoni-injektiot auta.
Yksilöllistä tosiaan tuo, miten leikkauksen kokee, itse en kokenut toipumisaikaa tai leikkausta mitenkään raskaaksi, naama oli kuin norsunpeppu, mutta oikeastaan ihan innoissani sen kärsin, ehkä toi oma alkuperäinen nokkani oli niin karmea, että se vertailukohta oli sellanen, että sitä kärsii mitä tahansa, että saa parannusta. tekisin siis toki vaikka toisenkin leikkauksen jos tarve vähänkään vaatisi. Olen ollut niin kypsä alkuperäiseen nenään, että vaan harmittelee, että olishan tämän voinut tehdä aikaisemminMarie Nosie, kokeiltiinko laittaa kortisonipistoksia? niitähän arpien muodostumiseen laitetaan, vai eikö se sitten auttanut? mulla kasvaa tavallisetkin arvet muualla kropassa, niin vähän kauhistuttaa jos sulla ei kropassa näkyny arpien kasvua, niin mitenköhän minulla kasvaisi sitten leikkauksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693