Olen äidiltäni kuullut joskus aikaa siite, että kun mies tuo rakkaalleen ruusuja, että tuotujen ruusujen määllä on joki sanoma/merkitys... laittakaa niittä minulle, olisin erittäin kiinnostunut tietämään hieman kyseisestä aiheesta. esim. 1x ruusu.... jne.. :)
Ruusujen määrä
9
6304
Vastaukset
- Pikku-A
1 ruusu=mies on valinnut sen huolella
5 ruusua=mies osti alennuksesta kimpun
15 ruusua=mies on tuhlannut jälleen kerran turhuuksiin
Oikeasti: kuinka moni mies muka sisäistää, että kukkien tuomisella on mitään symbolista merkitystä? Ne on
laskettavissa varmaan yhden käden sormilla. Perusmies kun tuo kukkia kahdesta syystä: ilahduttaakseen, tai katumuksesta.
Mainittakoon tosin, että nykyään mies voi "luvallisesti" ostaa kukkia myös itselleen. Helevettiäkö sitä aina akkoja passaamaan, tosimies ostaa ittelleen ruusuja pöytään, lenkkiä, sinappia ja mäyräkoiran. - tällaisen
1 Kukka: Olet kaikkeni. Rakastan sinua!
2 Kukkaa: Haluan tavata sinut yhä uudelleen.
3 Kukkaa: Haluaisin olla kanssasi kahden.
4 Kukkaa: Kunnioitan sinua, mutten vielä rakasta.
5 Kukkaa: Minä rakastan sinua.
6 Kukkaa: Toivon, että paranet pian / En usko lupauksiisi.
7 Kukkaa: Kosinta
8 Kukkaa: Olen sinun kunnes kuolema meidät erottaa.
9 Kukkaa: Kunnioitan sinua ja olen aina ystäväsi.
10 Kukkaa: Haluan tehdä kaikkeni hyväksesi.
11 Kukkaa: Olen aina ystäväsi, mutta rakkauteni ei ole vielä herännyt.
12 Kukkaa: Meillä on vaikeuksia, mutta uskon kaiken järjestyvän.
13 Kukkaa: Minä vihaan ja halveksin sinua.
14 Kukkaa: Olet kaikkeni!
15 Kukkaa: Olet ansainnut kiitokseni ja kunnioitukseni / Olet kaikkeni.
Kunpa saisin 5 ruusua!- väreistä
Ruusu: rakkaus, naisellinen lumous
Ruusu, punainen: rakkaus, kauneus, kunnioitus,
rohkeus, menestys
edustaa tulta
Ruusu, syvänpunainen: ujostelu
Ruusu, tummanpunainen: tiedostamaton kauneus
Ruusu, nupullinen, punainen: Puhtaus / suloisuus
Ruusu, keltainen: kiihkeä rakkaus
Ruusu, valkoinen: nöyryys, viattomuus, puhtaus,
viehätys, salaisuus
edustaa kuuta ja ja valoa
Ruusu, valkoinen, nupullinen: tyttömäisyys
Ruusu, vaaleanpunainen: kiitollisuus, ihailu
Ruusu, valkoinen ja punainen: yhtenäisyys, sopusointu, yksimielisyys
Ruusu, keltainen ja punainen: onnellisuus
- 18+15
vielä noihin edellisiin, että joskus olen kuullut sanottavan keltaista ruusua hylätyn kukaksi. Yksi punainen ruusu on olet kaikkeni, rakastan sinua. Nämä kaikki ovat mielestäni menettäneet merkityksensä, kun esim. valmistujaisissa, synttäreillä tai yo-juhlissa melkein kaikki tuovat yhden ruusun. Eikä miehet tosiaankaan ymmärrä kukkien kieltä, ei kaikki naisetkaan. Ennen kallat olivat hautajaiskukkia, eikä niitä missään tapauksessa saanut tuoda kenellekään, ellei toivonut tämän kuolemaa, ja nyt niitä käytetään hääkimpuissa.
- .....
Ja jossain kulttuurissa ei tunneta suurempaa loukkausta, kuin viedä naiselle keltaisia ruusuja. Ne ovat petturin kukkia...
- x Kungen
Kyllä aina kannattaa uskoa, mitä äiti sanoo, etenkin sellaiset asiat, joita et kuule mistään muualta.
- anonymssss
2 ruusua viedään yleensä kuolleen haudalle...älä siis mokaa näin..
- Tytt.
Ite juuri sain viikko sitten kaksi tulipunaista ruusua.;P Olihan meidän toinen hääpäivä. Eli paskanko väliä, jos yleensä viedään haudalle.:D
- lifemocker
osta kaktus. kestää pitempään kun ruusut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358