Moi, piti laittaa viestii ku oon ollu
niin innoissaan tästä levystä!!!!
Kävin poistaan kyseisen levyn kaupast ja
pidin tosi paljon... ekana ne alkupään
nopeet biisit toimi parhaiten läpi mut sit ku olin kuunnellu levyn läpi pari kertaa ne loppupään "rauhallisemmat" biisit
alkoi avautuun ja toimiin ku häkä!!!
Onks kukaan kuullu tätä? oonks mä ainut
joka fiilistelee näit herkkii rakkauslaului
himas siideri kädes ennen ku mennään ulos
tyttöjen kaa?
Hanna B:n levy oli loistava...
11
1389
Vastaukset
- FilmiFriikki
En ole yhtäkään Hanna Bn biisiä kuullut, mutta kaupassa tämän levyyn törmätessäni veikkasin kyllä, että ihan tusinatuotteita tämä sisältää. No, pitää hankkiutua jonnekin kuulemaan tämän tuotantoa niin kerron sitten, mitä olen mieltä.
- MayheM
...jotain yrittää kun "filmitähti" sai jopa muutaman minuutin osan siinä levottomissa....on perkele taas epätoivoista sähellystä
- Monipuolinen...
MayheM kirjoitti:
...jotain yrittää kun "filmitähti" sai jopa muutaman minuutin osan siinä levottomissa....on perkele taas epätoivoista sähellystä
Miksi ei saisi yrittää? Suomihan on vapaa maa ja jos on noin monipuolinen niin on aivan oikein,että tekee sitä mitä osaa ja vaikka kaikkea niitä.Todella hyvä mimmi kaikilla osa-alueilla!
- Teneriffa
Olen aivan samaa mieltä. Mitä enemmän levyä kuuntelen,sitä enemmän siitä pidän.Laulutaidoiltaan taitava;pehmeää ja soljuavaa.
Lisäksi rentouttavia ja rauhoittavia biisejä,joista pidän tällähetkellä eniten.- Heidi
Joo, Hanna B on munkin suosikki!!!:)
kuuntelen tätä aika paljon:)
mun suosikkibiisi on Minkäs teet.. - Valo
Heidi kirjoitti:
Joo, Hanna B on munkin suosikki!!!:)
kuuntelen tätä aika paljon:)
mun suosikkibiisi on Minkäs teet..Ja mun suosikkibiisini on ehdottomasti
Pidä musta kii, älä päästä irti......jne
Ihanaa! - Tase
Valo kirjoitti:
Ja mun suosikkibiisini on ehdottomasti
Pidä musta kii, älä päästä irti......jne
Ihanaa!Tosi hyvä ja mun suosikkejani ovat esim En tarvii sua ja Pidä musta kii.
- Adam
Tase kirjoitti:
Tosi hyvä ja mun suosikkejani ovat esim En tarvii sua ja Pidä musta kii.
Ostin tämän levyn kun kuulin telkkarissa vähän Hannan laulua ja vaikutti mielenkiintoselta. Mutta täytyy sanoo että aika heikko esitys. Nainen laulaa itse omat taustansa ja instrumenttipuoli perustietokonemusaa joka pahimmillaan jyrää yli Hannan hennon äänen. Sanoituspuolikaan ei oikein herättänyt mitään suuria tunteita. Ostakaa mielummin Janitan levy.
- Sami
Adam kirjoitti:
Ostin tämän levyn kun kuulin telkkarissa vähän Hannan laulua ja vaikutti mielenkiintoselta. Mutta täytyy sanoo että aika heikko esitys. Nainen laulaa itse omat taustansa ja instrumenttipuoli perustietokonemusaa joka pahimmillaan jyrää yli Hannan hennon äänen. Sanoituspuolikaan ei oikein herättänyt mitään suuria tunteita. Ostakaa mielummin Janitan levy.
aika pahaa...mä oon kyllä iha eri mieltä tästä..
diggaan levyst tosi paljon mut eihän kaikki musiikki
voi toimia kaikille. ..vähä niinku toi Janita mulle.
hommasin levyn ihan mielenkiinnosta ja täytyy
sanoa että kun oon kuunnellu jenkkiRnb:tä jo aika
monta ni vuotta tää oli kyllä aika paukku levynä. Levyllä
oli mun mielestä hyvää se että siellä on myös paljon
midtempoo ja slovaribiisejä eikä vaan niitä partyträkkejä
joihin ei jaksa palata enää muutaman kuuntelukerran jälkeen.
voisin kiteyttää tän arvion siihen et jos sulle toimii rauhallinen
matsku RnB.levyiltä niin mä ainakin suosittelen:)
..ja mun mielestä Hanna ääni on kyllä aika koskettava..
- manxmania
jätin kauppaan sen levyn... surkeeta kuraa!!!
Toi nimi alko jo mietityttään: Hanna B?? mikä B?? Bluokka? Joo kyllähän se jossain lehdessä selittää et sitä on joskus koulussa kutsuttu tällä nimellä... JOO niin varmaan!! kuulostais aika markkinointi paskalta..- Sani
Joo,joo, manxmania, jos tietäisit mist
puhut nii oisit tietonen et Hanna kyllä julkas
levyn pienen independent-lafkan kautta(2flyent.com)joten ei kyllä mistään vesitetystä
kaupallisesta lätystä ole kysymys vaan ihan aitoa
isolla sydämellä tehtyjä hyviä biisei levy täynnä. ...ja ootan kyllä innolla kyseisen lafkan
tuotoksia, niillä on myös Urbaanilegenda ja Toinen
kanava joten ehkä RähinäRekordsin ohella ainut
varteenotettava HipHop-levymerkki suomessa ja uskon että niistä vielä kuullaan!!!...
mulla myös soinu UL&TK:nvälimerkki ahkeraan...
erittäin tiukkaa settii...it's coming, it's coming..2Fly...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019