Evra ehkäisylaastari

BlackHearted86

Elikkä nyt haluisin kuulla onko kellään muulla oikeesti ollu samanlaista,käyttäessään kyseistä laastaria...
oon katellu netistä mutta tuntuu ettei kenelläkään ole ollu yhtä tuskaa kun mulla ton kanssa.
Eli ekasta laastarista lähtien pahoinvointia.Aina kun vaihtaa laastarin tai laittaa uuden taukoviikon jälkeen.Pahimmillaan jouduin tiputukseen.Oli pahimmat vatsakivut mitä on ollu ikinä,lisäksi oksensin ja ripuloin,eikä edes vesi pysynyt sisällä.Kysyin lääkäriltä joka mua hoiti että voiko tuo laastari aiheuttaa tämän? ei kuulemma voi! vaikka kyseisen tuotteen tuoteselosteessa lukee että sivuvaikutuksena mm.pahoinvointi......noh,kuitenki jäi mietityttää että voiko se olla se? koska kuitenki paha olo tulee aina kun laitan uuden laastarin! kieltämättä kaks viimeisintä laastaria on aiheuttanut jo lievempänä tuota kuvotusta...viime kerralla oksensin kerran vain vähän jotai nestettä ja paha olo hävis.Nyt odotan ens yötä taas kauhulla...:( olen siis käyttänyt kyseistä tuotetta pari kuukautta.Voiko ne sivuvaikutukset olla noin kovia? käytin pillereitä muinoin ja niistä tuli pahoinvointia myös...aina liuskan pari ekaa päivää oksetti.Mutta sillon en ollu läheskään noin kipee! tuosta tiputuksesta tuli kyllä sellanen trauma... :( mä muuten tykkäisin tosta laastarista niin paljon jos ei tuota vaivaa olis...koska se toi avun todella kivuliaisiin menkkoihin.Olen pitkittänyt soittoa neuvolaan,toivoen että tuo on vaan sivuvaikutus joka loppuu pian...loppuuhan? vai onko nyt niin ettei mulle hormonit kerta kaikkiaan sovi.Jos jollain on ollut samanlaista niin kerro! tai jos joku tietää mitä tää nyt on...kiitos etukäteen!!!

2

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määäääääääääääääääää

se voi olla, ettei sulle sovi ehkäisyksi mitkään hormonit.
      yksi minun kaveri nimittäin kävi kaikki mahdolliset pillerimerkit (siihen aikaan ei vielä ollut laastareita tai renkaita) ja sivuoireet läpi ja todettin vaan, et ei sovi, niin ei sovi.
      itelle tuli lievää pahoinvointia ehkäsyrenkaasta ekoina päivinä, mut ei sentis niin paha, et oisin oksennellu.
      kokeile viel urhoollisesti se kolmaskin kuukausi, mut jos ei helpota, niin sit vaan soitat sinne neuvolaan.

• BlackHearted86

vastauksesta. :) odotan vielä tuon kolmannen kuukauden...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33