Katsellut noita Vaneja sillä silmällä... Suurimmassa osassa on sivuovessa ja vasemmassa kyljessä (kuskin puplella siis) ikkuna. Noita kuskin kyljen ikkunoita sitten saattaa olla erikokoisia, isompaa ja pienemäpää. On kuitenkin autoja joissa tuota kylki-ikkunaa ei ole ollenkaan?
Asennetaanko kuskinpuolen kylki-ikkunat Suomessa jälkeenpäin? Mikä idea on laittaa sellainen erikokoinen kuin sivuovessa oleva? On aika torspon näköinen...
Chevy Vanien sivuikkunat
3
1690
Vastaukset
- vanivanivanivani
Eikö kukaan osaa vastata? Jos ostan sellaisen jossa ei ole kylki-ikkunaa, niin voiko noita ikkunoita jostain hankkia ja asentaa itse tai varmaankin sellaisia firmojakin on jotka tekee korimuutoksia. Netistä ei löytynyt äkkiseltään...missä varustellaan nuo matkailuautot ja -vaunut?
- Van G20
Taitavat suurimmaksi osaksi tulla tehtaalta ilman niitä suuria ikkunoita, ne matalat, etuovien sivuikkunoitten korkuiset ovat alkuperäisiä.
Niitä korkeita sivuikkunoita on monenlaisia ja korkuisia, uusia ja käytettyjä. Nettivaraosassa on useita purettuja Vaneja myytävänä-> http://www.nettivaraosa.com/simpleSearch.php?status=F&id_part_type=29&id_vehicle_type=18&id_make=35&id_model=233 Eivät mahda kovin kalliita käytettynä olla.
Asennuksessa kannattaa olla todella huolellinen, ettei lasi jää vuotamaan, koska lasit ovat vain kaarevia, yleensä niissä ei ole kylkilinjan pokkauksien paikkoja ollenkaan. Lisäksi pellin leikkuupinta on syytä ruostesuojata kunnolla. Muuten tuollaisen ikkunan asennus ei ole ikkunan asennusta kummempi savotta. Jos ostat käytetyjä ikkunoita, reijän mallin saat piirrettyä samasta aukosta mistä ikkunan irroitat.
- Ram
Osaako joku neuvoo mikä rulla laitetaa ekan sivuikkuna vanii et saa nostime paikal, täytyykö kaks samaa aikaa. Kiitos neuvost
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25114379Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483867PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283742Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661549En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O211504Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3721496Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81071Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45948En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔105837