pilleristä vaihto toiseen

vaihdoin yasminellesta marveloniin, aloitin marvelonin sunnuntaina (eka vuotopäivä) lääkärin ohjeen mukaan. taukopäiviä ehti tulla siis 2. nyt kuukautiset jo melkeen loppuneet, tosi niukat. johtuuko juuri siitä että vaihdoin toiseen valmisteeseen ja pilleritauko jäi niin lyhyeksi?
0120
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


mietinpä vaan kirjoitti:

vaihdoin yasminellesta marveloniin, aloitin marvelonin sunnuntaina (eka vuotopäivä) lääkärin ohjeen mukaan. taukopäiviä ehti tulla siis 2. nyt kuukautiset jo melkeen loppuneet, tosi niukat. johtuuko juuri siitä että vaihdoin toiseen valmisteeseen ja pilleritauko jäi niin lyhyeksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu