Kotikaraoke

Lasten karaokeillat

Meillä on tuossa dvd soittimessa sellaset liitännät et pitäis karaoken pelata kun tökkää mikin siihen mut mistä ihmeestä sen kaiun saa :o siis pitääkö/olisiko siltikin parempi ostaa sellanen "laite" ?

7

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaaaraookkee

kaiun? riittää että dvd soitin on kytketty telkkariin ja soittimeen on laitettu karaoke levy.

• Ostin joululahjaksi

Kaijun saat kun ostan pienen karaokemikserin,jonka kytket DVD-soittimeen. Mikserissä on kaikulaite ja äänesi kuulet telkkarin kaijuttimista. Mulla Saloran vanha telkkari,jossa on helkutin hyvä ääni.

• >Mulla Saloran vanha telkkari,jossa on helkutin hyvä ääni.

Niin varmaan juu...:D
        Niissä kyläpaikoissa joissa karaokea on laulettu telkkarin kaiuttimien kautta olen vienyt oman JVC Boomblasterin mukanani seuraavalla kerralla. Niin hirveitä esityksiä ne töllöt on olleet: pihinää, honotusta ja kuminaa. Kumma kyllä isäntäväkikin on sitten kehunut kunnon jytkettä.:)

Toki on telkkareita joissa on musiikin toistoon lähes siedettävä ääni sellaisenaan, mutta tosi harvinaisia sellaiset on. Ja taitavat löytyä lähinnä kuvaputkipuolelta. Ja ovat isoja.

• 10-vuotta karaokea
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Mulla Saloran vanha telkkari,jossa on helkutin hyvä ääni.

Niin varmaan juu...:D
        Niissä kyläpaikoissa joissa karaokea on laulettu telkkarin kaiuttimien kautta olen vienyt oman JVC Boomblasterin mukanani seuraavalla kerralla. Niin hirveitä esityksiä ne töllöt on olleet: pihinää, honotusta ja kuminaa. Kumma kyllä isäntäväkikin on sitten kehunut kunnon jytkettä.:)

Toki on telkkareita joissa on musiikin toistoon lähes siedettävä ääni sellaisenaan, mutta tosi harvinaisia sellaiset on. Ja taitavat löytyä lähinnä kuvaputkipuolelta. Ja ovat isoja.

Kuvaputkitelkkari,isokoinen sellainen on kyseessä. Ääni on yllättävän hyvä/siedettävä.

Kiinnostuin kuitenkin tuosta mainitsemastasi JVC:stä,minkälaisia temppuja kytkentä vaatii.

P.s Kotona ei ole taustameteliä,joten hyvin/kohtalaisesti olen näillä pärjännyt,kaverilla on orkesterilaitteet kytketty 60" uuteen Sonyyn,kyllä tietää minkälaista on laulaa karaokea huippulaitteilla.

• 10-vuotta karaokea kirjoitti:

Kuvaputkitelkkari,isokoinen sellainen on kyseessä. Ääni on yllättävän hyvä/siedettävä.

Kiinnostuin kuitenkin tuosta mainitsemastasi JVC:stä,minkälaisia temppuja kytkentä vaatii.

P.s Kotona ei ole taustameteliä,joten hyvin/kohtalaisesti olen näillä pärjännyt,kaverilla on orkesterilaitteet kytketty 60" uuteen Sonyyn,kyllä tietää minkälaista on laulaa karaokea huippulaitteilla.

90-luvun mallissani on aux in, ja siihenhän voi kytkeä minkä analogisen äänilähteen tahansa. Läppäri mikseri on tietysti kätevin yhdistelmä tuon kanssa. Boomblasterilla saatiin juhannuksen pihakaraokessa eräs kaukaisempi (!) naapuri räjähdyksen partaalle, niin hyvin kuului ja varaakin vielä jäi...

Nykymallissa on iPod-telakka ja USB-sisäänmeno. Kaipa siihenkin voi läppärin kytkeä, netistä varmaan löytyy kokemuksia. Bose SoundDock taitaa myös olla hyvä ratkaisu ja siinä on aux in.

Omassa kotona on kohtalaisen hyvät stereot, joissa Audio Pron 450-wattinen subbari. Keskikaiuttimen käyttö muuten tuntuisi sopivan karaokeen, vaikka ilmankin pärjää.

Sillä millainen telkkari/näyttö on en juuri näe merkitystä, eihän se kuitenkaan vaikuta muuhun kuin laulutekstin kokoon.

• Sininen on kesäyö
        RepeRuutikallo kirjoitti:

90-luvun mallissani on aux in, ja siihenhän voi kytkeä minkä analogisen äänilähteen tahansa. Läppäri mikseri on tietysti kätevin yhdistelmä tuon kanssa. Boomblasterilla saatiin juhannuksen pihakaraokessa eräs kaukaisempi (!) naapuri räjähdyksen partaalle, niin hyvin kuului ja varaakin vielä jäi...

Nykymallissa on iPod-telakka ja USB-sisäänmeno. Kaipa siihenkin voi läppärin kytkeä, netistä varmaan löytyy kokemuksia. Bose SoundDock taitaa myös olla hyvä ratkaisu ja siinä on aux in.

Omassa kotona on kohtalaisen hyvät stereot, joissa Audio Pron 450-wattinen subbari. Keskikaiuttimen käyttö muuten tuntuisi sopivan karaokeen, vaikka ilmankin pärjää.

Sillä millainen telkkari/näyttö on en juuri näe merkitystä, eihän se kuitenkaan vaikuta muuhun kuin laulutekstin kokoon.

Muutama vuosi sitten sain kokeilla orkesterilaitteilla laulamista.Jäi mieleen ne edessä olevat kontrollikaiuttimet (2kpl) oli kiva kuulla kunnolla oma ääni,helpotti laulamista huomattavasti.

• tiipadaapaduuduu

lähes kaikissa ns, karaokeDVD soittimissa on Kaiku, transponointi , balanssisäätimet,sekä jonkuntasoinen Linjamonitoroinnin ohjaus. Kunhan vaan opiskelet pikkasen sitä käyttöohjetta ja perehdyt kaukosäätimen ihmeellisiin ominaisuuksiin. Jos ei niin paskan ostit ,voi, voi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3054
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1571
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      104
      1086
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1083
    Aihe