Kotikaraoke

Lasten karaokeillat

Meillä on tuossa dvd soittimessa sellaset liitännät et pitäis karaoken pelata kun tökkää mikin siihen mut mistä ihmeestä sen kaiun saa :o siis pitääkö/olisiko siltikin parempi ostaa sellanen "laite" ?

7

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaaaraookkee

kaiun? riittää että dvd soitin on kytketty telkkariin ja soittimeen on laitettu karaoke levy.

• Ostin joululahjaksi

Kaijun saat kun ostan pienen karaokemikserin,jonka kytket DVD-soittimeen. Mikserissä on kaikulaite ja äänesi kuulet telkkarin kaijuttimista. Mulla Saloran vanha telkkari,jossa on helkutin hyvä ääni.

• >Mulla Saloran vanha telkkari,jossa on helkutin hyvä ääni.

Niin varmaan juu...:D
        Niissä kyläpaikoissa joissa karaokea on laulettu telkkarin kaiuttimien kautta olen vienyt oman JVC Boomblasterin mukanani seuraavalla kerralla. Niin hirveitä esityksiä ne töllöt on olleet: pihinää, honotusta ja kuminaa. Kumma kyllä isäntäväkikin on sitten kehunut kunnon jytkettä.:)

Toki on telkkareita joissa on musiikin toistoon lähes siedettävä ääni sellaisenaan, mutta tosi harvinaisia sellaiset on. Ja taitavat löytyä lähinnä kuvaputkipuolelta. Ja ovat isoja.

• 10-vuotta karaokea
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Mulla Saloran vanha telkkari,jossa on helkutin hyvä ääni.

Niin varmaan juu...:D
        Niissä kyläpaikoissa joissa karaokea on laulettu telkkarin kaiuttimien kautta olen vienyt oman JVC Boomblasterin mukanani seuraavalla kerralla. Niin hirveitä esityksiä ne töllöt on olleet: pihinää, honotusta ja kuminaa. Kumma kyllä isäntäväkikin on sitten kehunut kunnon jytkettä.:)

Toki on telkkareita joissa on musiikin toistoon lähes siedettävä ääni sellaisenaan, mutta tosi harvinaisia sellaiset on. Ja taitavat löytyä lähinnä kuvaputkipuolelta. Ja ovat isoja.

Kuvaputkitelkkari,isokoinen sellainen on kyseessä. Ääni on yllättävän hyvä/siedettävä.

Kiinnostuin kuitenkin tuosta mainitsemastasi JVC:stä,minkälaisia temppuja kytkentä vaatii.

P.s Kotona ei ole taustameteliä,joten hyvin/kohtalaisesti olen näillä pärjännyt,kaverilla on orkesterilaitteet kytketty 60" uuteen Sonyyn,kyllä tietää minkälaista on laulaa karaokea huippulaitteilla.

• 10-vuotta karaokea kirjoitti:

Kuvaputkitelkkari,isokoinen sellainen on kyseessä. Ääni on yllättävän hyvä/siedettävä.

Kiinnostuin kuitenkin tuosta mainitsemastasi JVC:stä,minkälaisia temppuja kytkentä vaatii.

P.s Kotona ei ole taustameteliä,joten hyvin/kohtalaisesti olen näillä pärjännyt,kaverilla on orkesterilaitteet kytketty 60" uuteen Sonyyn,kyllä tietää minkälaista on laulaa karaokea huippulaitteilla.

90-luvun mallissani on aux in, ja siihenhän voi kytkeä minkä analogisen äänilähteen tahansa. Läppäri mikseri on tietysti kätevin yhdistelmä tuon kanssa. Boomblasterilla saatiin juhannuksen pihakaraokessa eräs kaukaisempi (!) naapuri räjähdyksen partaalle, niin hyvin kuului ja varaakin vielä jäi...

Nykymallissa on iPod-telakka ja USB-sisäänmeno. Kaipa siihenkin voi läppärin kytkeä, netistä varmaan löytyy kokemuksia. Bose SoundDock taitaa myös olla hyvä ratkaisu ja siinä on aux in.

Omassa kotona on kohtalaisen hyvät stereot, joissa Audio Pron 450-wattinen subbari. Keskikaiuttimen käyttö muuten tuntuisi sopivan karaokeen, vaikka ilmankin pärjää.

Sillä millainen telkkari/näyttö on en juuri näe merkitystä, eihän se kuitenkaan vaikuta muuhun kuin laulutekstin kokoon.

• Sininen on kesäyö
        RepeRuutikallo kirjoitti:

90-luvun mallissani on aux in, ja siihenhän voi kytkeä minkä analogisen äänilähteen tahansa. Läppäri mikseri on tietysti kätevin yhdistelmä tuon kanssa. Boomblasterilla saatiin juhannuksen pihakaraokessa eräs kaukaisempi (!) naapuri räjähdyksen partaalle, niin hyvin kuului ja varaakin vielä jäi...

Nykymallissa on iPod-telakka ja USB-sisäänmeno. Kaipa siihenkin voi läppärin kytkeä, netistä varmaan löytyy kokemuksia. Bose SoundDock taitaa myös olla hyvä ratkaisu ja siinä on aux in.

Omassa kotona on kohtalaisen hyvät stereot, joissa Audio Pron 450-wattinen subbari. Keskikaiuttimen käyttö muuten tuntuisi sopivan karaokeen, vaikka ilmankin pärjää.

Sillä millainen telkkari/näyttö on en juuri näe merkitystä, eihän se kuitenkaan vaikuta muuhun kuin laulutekstin kokoon.

Muutama vuosi sitten sain kokeilla orkesterilaitteilla laulamista.Jäi mieleen ne edessä olevat kontrollikaiuttimet (2kpl) oli kiva kuulla kunnolla oma ääni,helpotti laulamista huomattavasti.

• tiipadaapaduuduu

lähes kaikissa ns, karaokeDVD soittimissa on Kaiku, transponointi , balanssisäätimet,sekä jonkuntasoinen Linjamonitoroinnin ohjaus. Kunhan vaan opiskelet pikkasen sitä käyttöohjetta ja perehdyt kaukosäätimen ihmeellisiin ominaisuuksiin. Jos ei niin paskan ostit ,voi, voi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe