Saako Talliansta ostaa diapamia, oxepamia tms. tavaraa reseptivapaasti käsikaupasta?
diapam-oxepam & viro
41
60103
Vastaukset
- huh...
Ei saa,onneksi.
- ukko
no, mistä saa?
- touhua....
ukko kirjoitti:
no, mistä saa?
Saa siis mitä?Reseptivapaasti bentsodiatsepiinejäkö?Ei mistään,onneksi.
Jos lääkäri ei niitä reseptille kirjoita,niin silloin ei niiden käytölle ole tarvetta.
Aivan selvästi täällä eri palstoilla muutamat kyselevät näistä tämän tyyppisistä lääkkeistä viihdekäyttö mielessään.
Bentsodiatsepiinit ovat hyvä apu terapeuttisina annoksina potilaille joilla on jokin sairaus joita kyseisen ryhmän lääkkeillä voidaan helpottaa,esim.paniikkihäiriö,Gad jne.
Lääkkeet on tarkoitettu sairauksien hoitoon ja olon helpottamiseen,ei pään sekaisin saamiseen. - ukko
touhua.... kirjoitti:
Jos lääkäri ei niitä reseptille kirjoita,niin silloin ei niiden käytölle ole tarvetta.
Aivan selvästi täällä eri palstoilla muutamat kyselevät näistä tämän tyyppisistä lääkkeistä viihdekäyttö mielessään.
Bentsodiatsepiinit ovat hyvä apu terapeuttisina annoksina potilaille joilla on jokin sairaus joita kyseisen ryhmän lääkkeillä voidaan helpottaa,esim.paniikkihäiriö,Gad jne.
Lääkkeet on tarkoitettu sairauksien hoitoon ja olon helpottamiseen,ei pään sekaisin saamiseen.sentään. Ei tässä ole päätä sekaisin saada vaan ahdistusta pienenemään ja sen hoitaminen viinalla jota saa sen tään kaupasta, mutta kun sen käytön seuraukset tiedetään. Homman nimi vaan on se että kun menet lääkäriin niin niiden mielessä on heti että ton jäytkän tarkoitus on vaan kusettaa ja mennä myymään ne perkeleen diamapit torille ja tehdä niilä miljoonia. Mutta ilmeisesti tähän kysymkseeni en saa asiallista vastausta että mistä niitä voisi saada ostettua ilman että niitä täytyy käydä kerjäämässä hattu kourassa lääkäriltä? Tiedän että jostain varmasti saa mutta mistä? Ja ne saatanan moraalisaarnat voi sitten jättää tämän jälkeen väliin.
- "kumppanina"
ukko kirjoitti:
sentään. Ei tässä ole päätä sekaisin saada vaan ahdistusta pienenemään ja sen hoitaminen viinalla jota saa sen tään kaupasta, mutta kun sen käytön seuraukset tiedetään. Homman nimi vaan on se että kun menet lääkäriin niin niiden mielessä on heti että ton jäytkän tarkoitus on vaan kusettaa ja mennä myymään ne perkeleen diamapit torille ja tehdä niilä miljoonia. Mutta ilmeisesti tähän kysymkseeni en saa asiallista vastausta että mistä niitä voisi saada ostettua ilman että niitä täytyy käydä kerjäämässä hattu kourassa lääkäriltä? Tiedän että jostain varmasti saa mutta mistä? Ja ne saatanan moraalisaarnat voi sitten jättää tämän jälkeen väliin.
Itse sairastan yleistynyttä ahdistuneisuushäiriötä.Peruslääkityksenä Cipralex 20 mg ja tarvittaessa Diapam poistamaan ahdistusta.Olen sairastanut noin kymmenkunta vuotta,eikä kohdalleni ole milloinkaan sattunut tilannetta,että Diapamia ei olisi kirjoitettu.
Käyn psykiatrin vastaanotolla kerran kuukaudessa,hän kirjoittaa kerralla yleensä CCC,ja resepti uusitaan sitten aina tarpeen mukaan.
Tulee edullisemmaksikin hakea samalla kertaa suurempi määrä lääkettä (plus muut lääkkeet siinä samalla,sairastan myös fyysisiä sairauksia).
Käytkö julkisella puolella psykiatrin vastaanotolla vai yksityisellä?
Itse olen nämä viimeiset kymmenen vuotta käynyt yksityisellä,enkä koskaan ole joutunut kerjäämään,en hatun kanssa enkä ilman hattua Diapamia.Nimenomainen lääke on ainut joka auttaa tähän ahdistukseen,toki ei aina sekään.Kokeilin jossain vaiheessa alpratsolamia,sekä Temestaa,mutta totesin,että Diapam on kuitenkin se joka sen avun tuo.
Olen käynyt saman lääkärin vastaanotolla kaikki nämä vuodet,joten hän tuntee tilanteeni.
Käytän Diapamia noin 10-15 mg/vrk,pahimpina päivinä 30mg,sen ylihän ei oikeastaan ei edes kannata annosta nostaa,se ei enää tehoa.
Todella ikävää ettet saa apua,eli tässä tapauksessa lääkettä.
Tuosta mistä kyseistä lääkettä voisi saada reseptittä,siitä ei ole harmaintakaan aavistusta.
Tsemppiä sinulle! - ukko
"kumppanina" kirjoitti:
Itse sairastan yleistynyttä ahdistuneisuushäiriötä.Peruslääkityksenä Cipralex 20 mg ja tarvittaessa Diapam poistamaan ahdistusta.Olen sairastanut noin kymmenkunta vuotta,eikä kohdalleni ole milloinkaan sattunut tilannetta,että Diapamia ei olisi kirjoitettu.
Käyn psykiatrin vastaanotolla kerran kuukaudessa,hän kirjoittaa kerralla yleensä CCC,ja resepti uusitaan sitten aina tarpeen mukaan.
Tulee edullisemmaksikin hakea samalla kertaa suurempi määrä lääkettä (plus muut lääkkeet siinä samalla,sairastan myös fyysisiä sairauksia).
Itse olen nämä viimeiset kymmenen vuotta käynyt yksityisellä,enkä koskaan ole joutunut kerjäämään,en hatun kanssa enkä ilman hattua Diapamia.Nimenomainen lääke on ainut joka auttaa tähän ahdistukseen,toki ei aina sekään.Kokeilin jossain vaiheessa alpratsolamia,sekä Temestaa,mutta totesin,että Diapam on kuitenkin se joka sen avun tuo.
Olen käynyt saman lääkärin vastaanotolla kaikki nämä vuodet,joten hän tuntee tilanteeni.
Käytän Diapamia noin 10-15 mg/vrk,pahimpina päivinä 30mg,sen ylihän ei oikeastaan ei edes kannata annosta nostaa,se ei enää tehoa.
Tuosta mistä kyseistä lääkettä voisi saada reseptittä,siitä ei ole harmaintakaan aavistusta.
Tsemppiä sinulle!Kiitos vastauksestasi. Tiedätkö paljonko 10-15mg diapamia vastaa oxepamia?
- Ibu
ukko kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Tiedätkö paljonko 10-15mg diapamia vastaa oxepamia?
lisäksi vaikutuksessa muitakin eroja.
Kuitenkin noin:
10 - 15 mg Dp --> 25 - 50 mg oksatsepaamia.
Joillekin tehoaa paremmin pienempi määrä, vaikka
ehkä oudolta kuulostaakin, esim. 3 - 4 x 5 mg ja
mahdollinen väsymys jää pienemmäksi.
Diapam muuttuu elimistössä oksatsepaamiksi ja
tematsepaamiksi, tämä metabolaatio on erilainen
jokaisella ja ns. puoliintumisaika d-pamilla on
noin 12 - 40 tuntia, kokonaiseliminaatioaika
noin 5 kertaa toi puoliintuminen.
D-pamin puoliintuessa syntyy myös muita bentsodiatsepiimien sukulaisaineita, joista
pisin puoliintuminen on nordiatsepaamilla, joka
puoliintuu 100 - 200 h kuluessa, aine on ollut
Andixin nimisenä Suomessa, mutta poistettu.
Mutta mene yksityiselle, siellä pidetään vielä
ihmisenä eikä narkkarina / pilleristinä.
Ahdistukseen täytys kyllä koettaa muitakin keinoja
ja lääkitystä, pitkä bentsolääkitys VOI aiheuttaa
varsin ikävän vieroitusjakson (vuosia) tai sitten
on syötävä niitä lopun ikäänsä. - Psykiatri
"kumppanina" kirjoitti:
Tsemppiä sinulle!Tärkeintä on hoitosuhde. Toimin itsekin yksityisenä psykiatrina ja voit olla varma että pelkkä pyyntö "Diapam ja paljon" ei toimi. Jos kirjoitan yhdelle, on jonossa kymmenen muuta ja sen jälkeen on odotustilassa enemmän tai vähemmän aineissa olevia odottajia ja saan häädön lääkäriasemalta. Täällä Helsingissä myydään karttaa jolla löydät helpot yksityislääkärit.
Tärkeintä on jäädä hoitosuhteeseen aj pyrkiä hakemaan monipuolisesti erilaisia keinoja oireiden saamiseksi kuriin. Vain muutama prosentti potilaista hyötyy pelkästään bentsoista. - ukko
Psykiatri kirjoitti:
Tärkeintä on hoitosuhde. Toimin itsekin yksityisenä psykiatrina ja voit olla varma että pelkkä pyyntö "Diapam ja paljon" ei toimi. Jos kirjoitan yhdelle, on jonossa kymmenen muuta ja sen jälkeen on odotustilassa enemmän tai vähemmän aineissa olevia odottajia ja saan häädön lääkäriasemalta. Täällä Helsingissä myydään karttaa jolla löydät helpot yksityislääkärit.
Tärkeintä on jäädä hoitosuhteeseen aj pyrkiä hakemaan monipuolisesti erilaisia keinoja oireiden saamiseksi kuriin. Vain muutama prosentti potilaista hyötyy pelkästään bentsoista.näin se varmaan menee, mutta kun nuo nykyiset loppuvat ja jos ja kun uusia ei saa niin sitten lääke todennäköisesti löytyy ahdostukseen alkosta ilman reseptiä mikä sinänsä on surullista koska minulla on alkoholin käytöstä masennus/ahdistus lääkkeenä liian paljon kokemusta ja ne tuppaavat vaan pahentamaan asioita. Oxepamia käyttäessäni ei ole tehnyt alkoholia mieli ollenkaan, olo on parempi ja muutenkin tämä tapa tuntuisi huomattavasti paremmalta tavalta hoitaa asiaa jatkossa eteenpäin. Mutta ilmeisesti viranomaisten mielestä on parempi homma hoitaa asiat alkoholilla. Surullista.
- kumppanina
ukko kirjoitti:
näin se varmaan menee, mutta kun nuo nykyiset loppuvat ja jos ja kun uusia ei saa niin sitten lääke todennäköisesti löytyy ahdostukseen alkosta ilman reseptiä mikä sinänsä on surullista koska minulla on alkoholin käytöstä masennus/ahdistus lääkkeenä liian paljon kokemusta ja ne tuppaavat vaan pahentamaan asioita. Oxepamia käyttäessäni ei ole tehnyt alkoholia mieli ollenkaan, olo on parempi ja muutenkin tämä tapa tuntuisi huomattavasti paremmalta tavalta hoitaa asiaa jatkossa eteenpäin. Mutta ilmeisesti viranomaisten mielestä on parempi homma hoitaa asiat alkoholilla. Surullista.
Hei!
Unohdin tuosta aiemmasta viestistäni yhden aisan,eli oletko kokeillut Busparia?Itse en siitä 8 viikon kokeilun aikana saanut apua,mutta kuulemma moni on saanut.
Sitä olisi sinun helpompi saadakin,koska kyseessä ei olen bentso.Siihen ei synny riippuvaisuutta jne.,joten lääkäri voisi olla "myötämielisempi" tämän lääkkeen suhteen.
Niin,alkoholihan vain pahentaa depressiota ja ahdistusta,tosin helpottaa hetkeksi,mutta ei tosiaankaan ole mikään lääke niiden hoitoon.
Toivottavasti saat itsellesi apua!
Jaksamisia! - ukko
kumppanina kirjoitti:
Hei!
Unohdin tuosta aiemmasta viestistäni yhden aisan,eli oletko kokeillut Busparia?Itse en siitä 8 viikon kokeilun aikana saanut apua,mutta kuulemma moni on saanut.
Sitä olisi sinun helpompi saadakin,koska kyseessä ei olen bentso.Siihen ei synny riippuvaisuutta jne.,joten lääkäri voisi olla "myötämielisempi" tämän lääkkeen suhteen.
Niin,alkoholihan vain pahentaa depressiota ja ahdistusta,tosin helpottaa hetkeksi,mutta ei tosiaankaan ole mikään lääke niiden hoitoon.
Toivottavasti saat itsellesi apua!
Jaksamisia!kokeillut. Itselläni on huono kokemus näistä pitkän ajan pillereistä. Olen syönyt kaksi masennuslääkekuuria viimeisen kolmen vuoden aikana (Cipramil) ja tulokset kyllä olivat mitä olivat. Rahaa kyllä paloi mutta... Alkosta löytyi sen jälken apua halvemmalla, ongelmana on vaan se että sitä tavaraa kuluu enemmän kuin olisi lääkinnällisesti tarpeellista ja sitä kautta ongelmat vaan lisääntyy. Oxepam on ensimmäinen lääke joka tuntuu oikeasti auttavan - ei ahdista, ei masenna eikä tee mieli alkoholia laisinkaan -> vaimokin on tyytyväinen silminnähtävästi. Odotan aikaa kun tuo 30 kappaleen paketti loppuu ja ensimmäinen ahdistus tulee. Ilmeisesti on ruvettava riehumaan lääkärissä jos järkevä puhe ei auta jotta huomaavat että kyllä tuo kaveri nyt tarkoittaa mitä sanoo. Mutta kuten totesin laki kannustaa mieluummin ihmiset alkon luukulle apua hakemaan kuin saamaan yksinkertaista lääkitystä. No, saahan valtio hyvät verotulot viinasta joten ei tarvinne ihmetellä.
- kumppanina
ukko kirjoitti:
kokeillut. Itselläni on huono kokemus näistä pitkän ajan pillereistä. Olen syönyt kaksi masennuslääkekuuria viimeisen kolmen vuoden aikana (Cipramil) ja tulokset kyllä olivat mitä olivat. Rahaa kyllä paloi mutta... Alkosta löytyi sen jälken apua halvemmalla, ongelmana on vaan se että sitä tavaraa kuluu enemmän kuin olisi lääkinnällisesti tarpeellista ja sitä kautta ongelmat vaan lisääntyy. Oxepam on ensimmäinen lääke joka tuntuu oikeasti auttavan - ei ahdista, ei masenna eikä tee mieli alkoholia laisinkaan -> vaimokin on tyytyväinen silminnähtävästi. Odotan aikaa kun tuo 30 kappaleen paketti loppuu ja ensimmäinen ahdistus tulee. Ilmeisesti on ruvettava riehumaan lääkärissä jos järkevä puhe ei auta jotta huomaavat että kyllä tuo kaveri nyt tarkoittaa mitä sanoo. Mutta kuten totesin laki kannustaa mieluummin ihmiset alkon luukulle apua hakemaan kuin saamaan yksinkertaista lääkitystä. No, saahan valtio hyvät verotulot viinasta joten ei tarvinne ihmetellä.
Hei!
Buspar ei ole masennuslääke,mutta sen sinä varmasti tiesitkin.
Toivon mukaan saisit nyt lisää tuota Oxepamia kun se kerran on sinua auttanut!!
Koeta jaksella! - Benzoilija
ukko kirjoitti:
kokeillut. Itselläni on huono kokemus näistä pitkän ajan pillereistä. Olen syönyt kaksi masennuslääkekuuria viimeisen kolmen vuoden aikana (Cipramil) ja tulokset kyllä olivat mitä olivat. Rahaa kyllä paloi mutta... Alkosta löytyi sen jälken apua halvemmalla, ongelmana on vaan se että sitä tavaraa kuluu enemmän kuin olisi lääkinnällisesti tarpeellista ja sitä kautta ongelmat vaan lisääntyy. Oxepam on ensimmäinen lääke joka tuntuu oikeasti auttavan - ei ahdista, ei masenna eikä tee mieli alkoholia laisinkaan -> vaimokin on tyytyväinen silminnähtävästi. Odotan aikaa kun tuo 30 kappaleen paketti loppuu ja ensimmäinen ahdistus tulee. Ilmeisesti on ruvettava riehumaan lääkärissä jos järkevä puhe ei auta jotta huomaavat että kyllä tuo kaveri nyt tarkoittaa mitä sanoo. Mutta kuten totesin laki kannustaa mieluummin ihmiset alkon luukulle apua hakemaan kuin saamaan yksinkertaista lääkitystä. No, saahan valtio hyvät verotulot viinasta joten ei tarvinne ihmetellä.
Ensinnäkään riehumaan ei lääkärissä kannata ruveta, mieluummin vaikka silminnähden ahdistut ja masennut ja olet aivan toivoton. Vaan asia linjalla pysytään. Siistit vaatteet ja iloinen mieli. Tuot esille aiemmat epäonnistuneet kokeet muilla lääkkeillä. Itse haen pameja aina 100kpl kerrallaan ja enkä ole viime aikoina muuta kun vienyt reseptin uusittavaksi. Jos homma ei tomi niin mene yksityiselle lääkärille, sinä kun maksat hänen palkan niin palvelukin on toisenlaista kuin tk-puoskareilla.
Virossakin on lääkäreitä ja varmasti korruptio pelaa eli heität vähän ylimääräistä niin homma helpottuu. Olikos nyt niin että vuoden lääkkeet saa kerrallaan tuoda suomeen? - kokeillut
ukko kirjoitti:
kokeile välillä AA -terapiaa/lääkitystä , vitutukseen alkon , apteekin tai viron lekurin sijasta
- Sawasdee
ukko kirjoitti:
sentään. Ei tässä ole päätä sekaisin saada vaan ahdistusta pienenemään ja sen hoitaminen viinalla jota saa sen tään kaupasta, mutta kun sen käytön seuraukset tiedetään. Homman nimi vaan on se että kun menet lääkäriin niin niiden mielessä on heti että ton jäytkän tarkoitus on vaan kusettaa ja mennä myymään ne perkeleen diamapit torille ja tehdä niilä miljoonia. Mutta ilmeisesti tähän kysymkseeni en saa asiallista vastausta että mistä niitä voisi saada ostettua ilman että niitä täytyy käydä kerjäämässä hattu kourassa lääkäriltä? Tiedän että jostain varmasti saa mutta mistä? Ja ne saatanan moraalisaarnat voi sitten jättää tämän jälkeen väliin.
Joo niitä saa esimerkiksi bulgariasta tai thaimaasta ilman reseptiä. On myös olemassa muutamia apteekkeja virossa jotka eivät reseptiä kysele, että noilta suunnilta saa helpotusta kireeseen ilmapiiriin
- jupi
Ibu kirjoitti:
lisäksi vaikutuksessa muitakin eroja.
Kuitenkin noin:
10 - 15 mg Dp --> 25 - 50 mg oksatsepaamia.
Joillekin tehoaa paremmin pienempi määrä, vaikka
ehkä oudolta kuulostaakin, esim. 3 - 4 x 5 mg ja
mahdollinen väsymys jää pienemmäksi.
Diapam muuttuu elimistössä oksatsepaamiksi ja
tematsepaamiksi, tämä metabolaatio on erilainen
jokaisella ja ns. puoliintumisaika d-pamilla on
noin 12 - 40 tuntia, kokonaiseliminaatioaika
noin 5 kertaa toi puoliintuminen.
D-pamin puoliintuessa syntyy myös muita bentsodiatsepiimien sukulaisaineita, joista
pisin puoliintuminen on nordiatsepaamilla, joka
puoliintuu 100 - 200 h kuluessa, aine on ollut
Andixin nimisenä Suomessa, mutta poistettu.
Mutta mene yksityiselle, siellä pidetään vielä
ihmisenä eikä narkkarina / pilleristinä.
Ahdistukseen täytys kyllä koettaa muitakin keinoja
ja lääkitystä, pitkä bentsolääkitys VOI aiheuttaa
varsin ikävän vieroitusjakson (vuosia) tai sitten
on syötävä niitä lopun ikäänsä.olen itse sairastanut masennusta, ahdistusta ja paniikkihäiriötä viimeiset kymmenen vuotta.välillä on ollut lääkkeitä hylly pullollaan ja välillä olen vetänyt liikaa kaikkia alkoholin kanssa. olen ollut sairaalassa vaikka kuinka monta kertaa ja kerran sydänkin melkein pysähtyi kokonaan. ulospäin kulissit on kunnossa mutta sisällä painaa aina vaan joku... välillä sanotaan että syy on alkoholissa , välillä sanotaan että aivoissa mutta ei...olen töissä ja hyvin pärjännyt ihminen mutta kauankohan kulissit pitää...
- Jokkejuoppo
Sawasdee kirjoitti:
Joo niitä saa esimerkiksi bulgariasta tai thaimaasta ilman reseptiä. On myös olemassa muutamia apteekkeja virossa jotka eivät reseptiä kysele, että noilta suunnilta saa helpotusta kireeseen ilmapiiriin
Kyllähän niitä tosiaan ainakin _sai_, mutta nyt kun näistä baltian maista on tullut EU- ja ETA-maita, niin on huomattavasti vaikeampaa ja lait ovat kiristyneet. Jokin aika sitten tosiaan sai ihan Xanoreita ja Diapamia ilman reseptiä...Oi niitä aikoja.
Oman kokemukseni perusteella myöskään lahjominen ei auta. Tosin en yrittänyt ko. aineita lahjomalla saada. - Tia
touhua.... kirjoitti:
Lääkkeet on tarkoitettu sairauksien hoitoon ja olon helpottamiseen,ei pään sekaisin saamiseen.Oikeassa olet. Kullä joistainn maista saa ilman repsuaikin... ..Venäjä.. .. .. .. .
- AA: kyttäämistä ja juorulua
kokeillut kirjoitti:
kokeile välillä AA -terapiaa/lääkitystä , vitutukseen alkon , apteekin tai viron lekurin sijasta
Siinä vasta vitutusta loppuelämäksi, kun alat sekoilla kaiken maailman menninkäisten kanssa, pyytää apua niiltä. Hyi helvetti etten pahemmin sanoisi. Ensin "nöyrryt", kun siinä surkeana rääpäleenä julistat sinua "ylemmällä tasolla" olevien suureksi iloksi, että olet universiumin surkein ja alhaisin olento, oikea maan matonen, kun päivästä toiseen tulee seurusteltua Pullon Hengen kanssa. Siinä sitten otat vastaan ah, niin pyhien ex-holistien ylitse vuotavan siirrappiset ohjeet, miten niillä muka veljellisillä neuvoilla taatusti selätät Pullon Hengen. Sitä sinulle ei tietenkään kerrota, että jonkun ajan kuluttua olet henkisellä tasolla vähintään yhtä koukussa noihin säälimättömiin "veljiin", kuin olit Pullon Henkeen. Ja tästä rottalaumasta piti tulla sinulle pelastusrengas!
touhua.... kirjoitti:
Lääkkeet on tarkoitettu sairauksien hoitoon ja olon helpottamiseen,ei pään sekaisin saamiseen.ei muuten mutta vituttaa semmoiset jotka vetää niitä vaan sen vuoksi et saisivat jotain kiksejä niistä.
ja kuten edellinen kirjoittaja toteski ne on lääkkeitä joita käytetään sairauden hoiton kuten esim ahistukseen jännitykseen ja pelkotiloihin.- kade
"kumppanina" kirjoitti:
Tsemppiä sinulle!Ois kiva saada lääkärisi nimi? LOL
- catha
ukko kirjoitti:
no, mistä saa?
Thaimaasta saa. En ole itse käynyt, mutta tuttavani vietti siellä isänsä kanssa kuukauden bentso huuruista aikaa resepti vapaiden bentsojen kanssa.
- johnny.b.
AA: kyttäämistä ja juorulua kirjoitti:
Siinä vasta vitutusta loppuelämäksi, kun alat sekoilla kaiken maailman menninkäisten kanssa, pyytää apua niiltä. Hyi helvetti etten pahemmin sanoisi. Ensin "nöyrryt", kun siinä surkeana rääpäleenä julistat sinua "ylemmällä tasolla" olevien suureksi iloksi, että olet universiumin surkein ja alhaisin olento, oikea maan matonen, kun päivästä toiseen tulee seurusteltua Pullon Hengen kanssa. Siinä sitten otat vastaan ah, niin pyhien ex-holistien ylitse vuotavan siirrappiset ohjeet, miten niillä muka veljellisillä neuvoilla taatusti selätät Pullon Hengen. Sitä sinulle ei tietenkään kerrota, että jonkun ajan kuluttua olet henkisellä tasolla vähintään yhtä koukussa noihin säälimättömiin "veljiin", kuin olit Pullon Henkeen. Ja tästä rottalaumasta piti tulla sinulle pelastusrengas!
vitun ääliö!!!kunhan lässytät,kuneioo tietoo.taidat vetää viinaa nytkin,siinä meillä ammattilainen kertoo mielenterveysongeimista!!!
- 5+8
Jokkejuoppo kirjoitti:
Kyllähän niitä tosiaan ainakin _sai_, mutta nyt kun näistä baltian maista on tullut EU- ja ETA-maita, niin on huomattavasti vaikeampaa ja lait ovat kiristyneet. Jokin aika sitten tosiaan sai ihan Xanoreita ja Diapamia ilman reseptiä...Oi niitä aikoja.
Oman kokemukseni perusteella myöskään lahjominen ei auta. Tosin en yrittänyt ko. aineita lahjomalla saada.Hesarissa oli aikoinaan juttua että Viron venäläisaluella myydään diapamia ilman respaa. Tallinnanssa on/oli seteliselkärankaisia lääkäreiltä jolta sai kaikenlaista. Bentsoturismi on vähentynyt.
- taavixxxx
ukko kirjoitti:
Joop joo. Taidappa olla pahasti koukussa, jos enää elossakaan...(pvm).Jutut viittaa selkeästi siihen. Eli pää pitää sekaisin saada, ellei saa nappeja ni sitte viinaa.
Semmosta se on. Ei niitä kyllä ny mistään saa voi voi... - Anonyymi
kokeillut kirjoitti:
Just mulla aa ssa vielä vähennettiin annostusta olen päättänyt siirtyä huumeisiin kun lääkkeitä ei kertakaikkiaan saa
- Mä vaan
Kyllä mun mielestä Virosta saa lääkkeitä. Vissin vuoden lääkkeet kerralla! Oishan se kiva, ku ois läjä kaikkee pillereitä. En niitä kyllä ite paljo söis, mutta myisin pois, ku niistä saa kuiteski hyvän hinnan. En titenkään alaikäisille vaan niille valijoille, jotka ostaa heti kerralla enemmän!) Hyvät rahat siitä sais ainaski. Mitään supua en kuiteskaa lähtis hakee!!
- ......
itselläni alkavat diapamit uhkaavasti loppua. tarvisin lisää ja oma lääkäri ei kirjoita enään niitä koska olen hänen mielestä terve. huoh.. kai mä nyt ite tiiän parhaiten..
- joulupukki
...... kirjoitti:
itselläni alkavat diapamit uhkaavasti loppua. tarvisin lisää ja oma lääkäri ei kirjoita enään niitä koska olen hänen mielestä terve. huoh.. kai mä nyt ite tiiän parhaiten..
Itselläni meni jo oireet ohitse,joten jäi ylimääräisiä diapameja.Homman laillisuudesta en sitten tiedä.Enkä siitäkään miten voitaisiin asiasta sopia.
- forssa84
joulupukki kirjoitti:
Itselläni meni jo oireet ohitse,joten jäi ylimääräisiä diapameja.Homman laillisuudesta en sitten tiedä.Enkä siitäkään miten voitaisiin asiasta sopia.
kyllä asian aina jotenkin saa sovittua,mut ei se laitonta oo jos annat ne mulle "lainaan" vähäks aikaa:)ei laki kiellä toisten lääkkeitä säilyttämästä:)
- catha
forssa84 kirjoitti:
kyllä asian aina jotenkin saa sovittua,mut ei se laitonta oo jos annat ne mulle "lainaan" vähäks aikaa:)ei laki kiellä toisten lääkkeitä säilyttämästä:)
Itse asiassa huumausaineen hallussa pito vaikka sitten vain toisen puolesta säilyttäessä on laissa kielletty. Ja diapam, kuten kaikki bentsot ovat suomen laissa määritelty huumaaviksi lääkkeiksi eli hallussa pito ilman asian mukaista reseptiä juuri niihin tiettyihin valmisteisiin luetaan huumausaineen hallussa pidoksi.
- catha
En suosittelisi käymään kauppaa huumaus aineeksi luokiteltavista aineista julkisella netti forumilla. Saattaapi huonolla tuurilla tulle äkkiä syyte huumausaineen myynti rikoksesta.
Diapam kun luetaan huumausaineeksi, ellei ole sitä jo moneen kertaan hokemaani reseptiä. Silloinkin sitä saa ostaa vain apteekista kyseistä reseptiä vastaan.
Tiesithän että yllä oleva viestisi oli jo huumausaineen osto yritys rikos. - Mulikka
joulupukki kirjoitti:
Jos jollain olis jäänyt ylimääräistä niin tänne vain alkaa hermokivut viedä voimat ja koko elämän.
- jore11
moikka joo tietoa kaipaisin ja olisin erittäin kiitollinen jos saisin sitä sinulta. jos viitsit ota yht sähköpostilla tai puh 0451207647
- huuveri3215
marssi virossa ekalle yks. lääkärille ja kerro mitä tarvitset. jos kieli ei taivu viroksi, venäjäksi tai englanniksi, kirjoita lista paperille. kyllä sieltä löytyy reseptiä joka lähtöön, tosin voit joutua maksamaan vähän extraa. jos olet häveliäs, pyydä taksi-kuski hakemaan lääkkeet (vähän enemmän extraa). Tulli onkin sitten asia erikseen.
- näin tai,itsari
oon käyttäny oxamin 50 mg 1/2-1 päivässä paniikkihäiriöön jo vuosia,
pari kertaa oon juovuksissa vetäny vitutuksen aikana vessan pöntöstä
alas.
koittanu ns. shokkihoitoo, aatellu, etten mä tällasia tarvi
mutta voin vakuuttaa, ei niistä niin vaan eroon pääse.
aina joutunu hakeen uudet, voi olla
että joudun niitä ottaan lopun ikääni
- Anonyymi
Olen pitkään pyytänyt lääkäriltä lääkettä ahdistukseeni.
Aijemmin minulla oli Alprox ja se vei hyvin ahdistuksen pois.
Nyt lääkäri kirjoittanut minulle Anksilon lääkettä jota aijempi lääkäri ei kirjoittanut, koska piti sitä Plasebona.
Anksilon ei auta ja on kallis lääke.
En ole koskaan pelleillyt lääkkeiden kanssa. mutta toinen ihminen ei välttämättä ymmärrä miten ahdistunut ja peloissaan toinen ihminen on- Anonyymi
Minulla oli aiemmin opamox ja sitten se lopetettiin vastoin tahtoani. Kun valitin, määrättiin ketipinoria jota en muutaman kokeilukerran jälkeen suostu enää syömään. Elämänlaatu kärsii kun pitää vältellä tiettyjä tilanteita ja ihmisiä ja on koko ajan synkkä mieli.
Ilmeisesti käypähoito-ohjeita on muutettu niin että bentsoja ei määrätä millään, ei julkisella puolella eikä edes yksityisellä. Ei sitten käydä lääkärissä kun siellä valehdellaan potilaille ja määrätään vääränlaisia lääkkeitä.
- Anonyymi
Kyllä saa pamia Virosta 😀
- Anonyymi
Luulisin että Virosta ei saa enää niin helpolla pk-lääkkeitä kuin aikaisemmin. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.901318Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949