Olen komea 31v mies ja minua pommittaa 35 naiset pelkästään. Kauniit 25v naiset loistavat poissaolollaan. Etenkin, jos ollaan lapsettomia ja tupakoimattomia ja hyvällä kropalla. Miksi vitussa sitä kannattaisi näissä systeemeissä miehenä roikkua? Tää on ihan järjetöntä. Olen käynyt neljän 35v naisen kanssa treffeillä ja se on sitä samaa rataa: ei lapsia vielä tuossa iässä josta monenlaista onnettomuuden tunnetta ja monenlaista säätöä ja isoa persettä sekä peruspessimististä asennetta. Ei mitään järkeä näitä tavata.
HUONOA AINESTA NAISET
79
2179
Vastaukset
- anna mun kaikki kest
jotkut eivät huomaa itsessään kuin hyviä puolia...
- "jo"30v n
kurkata sinne vessan peiliin... Ei ole nimittäin vielä tullut vastaan yhtään fiksua miestä, joka kehuisi itseään komeaksi - vaan ne komeaksi itseään kehuvat vain luulevat itsestään liikoja. Mitättömiä päniä jok'ikinen, suurella egolla varustettuja mitättömyyksiä. Komean ja fiksun miehen ei tarvitse erikseen itseään mainostaa... Miksikö kauniit 25 v naiset pysyvät loitolla..? Et ole heidän mielestään mikään tavoittelemisen arvoinen saalis, niin yksinkertaista se on...
- Argh.
Elikä siis "lapsettomat, tupakoimattomat ja hyvät kropat" puuttuvat, ja sitten kumminkin sanot että 35-vuotiaat märisevät lapsettomuudestaan ja onnettomuuden tunteistaan ja persekin on iso?
Eiköhän se perse leviä lähinnä silloin jos on tullut tehtyä niitä lapsia. Mutta jos unohdetaan se perse, niin mikset sitten deittaa niitä joilla ON lapsia, niin eivät suotta itke lapsettomuuttaan?
Mutta kaikenkaikkiaan: helvettiäkö lähdet treffeille sellaisten kanssa joiden jo alustavasti katsot olevan liian vanhoja. Taidat olla aika epätoivoinen kun kaikki käy... - ihan sama miehistä
Kauniit ja nuoret naiset ovat hyvinkin haluttua seuraa ja heillä on vara valita parhaat päältä eli poimia rusinat pullasta. Joten jos et kuulu tähän miesryhmään niin ei niisten naisten vika ole.
Kun nainen laittaa ilmoituksen palstalle tulle keskimäärin 50 kpl niitä tervehdysviestejä/ päivä ja niistä korkeintaa pari on jotenkin älykkäitä. Usein sitä käy katsomassa sen ensivaikutelman ja jos siinä on jotain häikkää niin ei sellaiselle törkyturvalle edes vaivaudu vastaamaan. Miehen kuvasta voi päätellä jo paljon, pelkkä vaatetus ja ympäristö missä kuvattu kertoo miehestä niiiiiin paljon. Ja totuus on sama miehessä jos vielä yli 30 on sinkku, ilman lapsia niin takakan on monenlaista säätöä - joten ei kiitos.
Joten missä on ne alle 30 v vapaat, ei sitoutumiskammoiset, ei lapsia, tervejärkiset, asiat kunnossa, ei ryyppäävät ja rypevät, hyvännäköiset, ei kaljamahalla varustetut, savuttomat ja kaljattomat miehet ovat?
Niitä yli 30v epätoivoisia joka hameen perään roikkuvia kaljan kittaajia ja äidin hemmottelemia kakaroita joilta puuttu käytöstavat tai muuten vain vastemieliset ( ulkonäkö) liikuu kyllä vapailla markkinoilla myös ihan livenä joten mikä idea olisi vastata niille vielä nettideiteilläkin. Vastenmielisempiä kuitenkin ovat ne VARATU " melkein sinkut joiden älykkyys ei edes riitä lukemaan ja myös sisästämään mitä tarkoittaa sinkku = ei lapsia, ei aikaisempaa avo- tai avoliittoa, vapaa = ei seurustele, vakavaan suhteeseen = ei mitää panokaveria. Joten pleas jos ette täytä naisen hakukriteeriä älkää myöskään vaivaantuko lähettämään niitä typeriä hymiöitä ja moikkelis viestejä.- Selvä peli
"Joten missä on ne alle 30 v vapaat, ei sitoutumiskammoiset, ei lapsia, tervejärkiset, asiat kunnossa, ei ryyppäävät ja rypevät, hyvännäköiset, ei kaljamahalla varustetut, savuttomat ja kaljattomat miehet ovat? "
Täällä on yksi edellä mainitut kriteerit (*) täyttävä mies, mutta koska olen yli kolmekymppinen (37), olen sinun sanojesi mukaan epätoivoinen kaljankittaaja mies, jolla on takana "monenlaista säätöä", vaikka eläissäni en ole irtosuhteita harrastanut, ja baareista et minua edes löydä. Ai niin, vika taitaa olla siinä, kun en ole vielä päässyt edes ensimmäiselle kierrokselle. Toisin sanoin, yksikään nainen ei ole minua kelpuuttanut ja minussa on siis jokin vika, enkä näinollen kelpaa muillekaan naisille. Ja pahus ! Se elämänkokemus puuttuu, kun en ole vielä ehtinyt eroamaan ja käymään vieraissa...
(*) Ulkonäön arvostelun jätän muille, kun ei oo tapana harrastaa itsekehuskelua... - aloittajaaaaaaaa
Mä siis juuri tarkoitan tätä: "Kauniit ja nuoret naiset ovat hyvinkin haluttua seuraa ja heillä on vara valita parhaat päältä eli poimia rusinat pullasta. Joten jos et kuulu tähän miesryhmään niin ei niisten naisten vika ole."
Eli toiseen muotoon kirjoitettuna näitä ei ole nettitreffeissä ja siitä marisen ja märisen!! Nettitreffit on ideana ihan pystyyn kuollut, kun väestön hyvä osuus puuttuu systeemistä!!!!!!!!!!!
Olen antanut anteeksi tai kauniimmin sanottuna antanut mahdollisuuden 35v naisillekin, mutta aina se saatanan sama pettymys tuotetaan. Eikö nyt jumalauta isoperseinen nainen voisi ottaa kaljamahaisen miehen itelleen ja sillä hyvä!! Ja sitten poistuisivat systeemistä ja eläisivät yhdessä tai yksin.
Ja lisäksi olen ihan kurkkuani myöten täynnä sitä, että pitkäaikaissinkkuus on muuttanut naista. Ihminen ei ole enää sama itsensä. Ne naiset joilla on vientiä heti 4kk eron jälkeen ovat AIVAN ERI PLANEETALTA KUIN NE jotka ovat sinkkuina 4v. Aivan jotain ällistyttävää miten luonteen stereotypia voi olla erilainen kun tutustuu eri naisiin baarissa ja netissä. Nämä 4kk-naiset ovat todella mukavaa seuraa. Sen sijaan 4v-naisten koko maailmankuva on seesteinen, pysähtynyt, kankea, pessimistinen, luovutettu, ällö. - pläähkis
aloittajaaaaaaaa kirjoitti:
Mä siis juuri tarkoitan tätä: "Kauniit ja nuoret naiset ovat hyvinkin haluttua seuraa ja heillä on vara valita parhaat päältä eli poimia rusinat pullasta. Joten jos et kuulu tähän miesryhmään niin ei niisten naisten vika ole."
Eli toiseen muotoon kirjoitettuna näitä ei ole nettitreffeissä ja siitä marisen ja märisen!! Nettitreffit on ideana ihan pystyyn kuollut, kun väestön hyvä osuus puuttuu systeemistä!!!!!!!!!!!
Olen antanut anteeksi tai kauniimmin sanottuna antanut mahdollisuuden 35v naisillekin, mutta aina se saatanan sama pettymys tuotetaan. Eikö nyt jumalauta isoperseinen nainen voisi ottaa kaljamahaisen miehen itelleen ja sillä hyvä!! Ja sitten poistuisivat systeemistä ja eläisivät yhdessä tai yksin.
Ja lisäksi olen ihan kurkkuani myöten täynnä sitä, että pitkäaikaissinkkuus on muuttanut naista. Ihminen ei ole enää sama itsensä. Ne naiset joilla on vientiä heti 4kk eron jälkeen ovat AIVAN ERI PLANEETALTA KUIN NE jotka ovat sinkkuina 4v. Aivan jotain ällistyttävää miten luonteen stereotypia voi olla erilainen kun tutustuu eri naisiin baarissa ja netissä. Nämä 4kk-naiset ovat todella mukavaa seuraa. Sen sijaan 4v-naisten koko maailmankuva on seesteinen, pysähtynyt, kankea, pessimistinen, luovutettu, ällö.Vai että pitää se ikä antaa oikein "anteeksi". Minkä saatanan takia oikein tapailet liian vanhoja naisia? Pyritkö siihen että nainen olisi aivan lääpällään sinuun kun olet häntä "tasokkaampi"? Oletko masokistinaisten fani?
4 kk sinkkuna olleet ovat vielä tottuneita siihen että munaa saa ja flaksi käy. Jos jossakin vaiheessa ehtii tulla pidempi putki että joutuu olemaan selibaatissa, nainen voi alkaa tottua asiaan (koska ei ole mitään aamuseisokkejakaan) ja lopettaa turhanpäiväisen kumppanista haaveilun kun asia ei tunnu etenevän.
Kai sinä osaat selvittää viesteissäkin onko nainen ollut pitkäänkin ilman. Jos et osaa vaan heti pitää rynnätä tapaamaan edes kuvaa katsomatta ja siellä on sitten niitä "isoperseisiä" luusereita niin älä winee tänne!
t. pikkuperseinen ei-vielä luuseri - -miekkonen-
pläähkis kirjoitti:
Vai että pitää se ikä antaa oikein "anteeksi". Minkä saatanan takia oikein tapailet liian vanhoja naisia? Pyritkö siihen että nainen olisi aivan lääpällään sinuun kun olet häntä "tasokkaampi"? Oletko masokistinaisten fani?
4 kk sinkkuna olleet ovat vielä tottuneita siihen että munaa saa ja flaksi käy. Jos jossakin vaiheessa ehtii tulla pidempi putki että joutuu olemaan selibaatissa, nainen voi alkaa tottua asiaan (koska ei ole mitään aamuseisokkejakaan) ja lopettaa turhanpäiväisen kumppanista haaveilun kun asia ei tunnu etenevän.
Kai sinä osaat selvittää viesteissäkin onko nainen ollut pitkäänkin ilman. Jos et osaa vaan heti pitää rynnätä tapaamaan edes kuvaa katsomatta ja siellä on sitten niitä "isoperseisiä" luusereita niin älä winee tänne!
t. pikkuperseinen ei-vielä luuseri"4 kk sinkkuna olleet ovat vielä tottuneita siihen että munaa saa ja flaksi käy. Jos jossakin vaiheessa ehtii tulla pidempi putki että joutuu olemaan selibaatissa, nainen voi alkaa tottua asiaa"
niin tai sitten yksinkertaisesti ne vittumaisen ja hankalat pessimistit eivät sen seurustele, koska ovat vittumaisen hankalia pessimistejä.
jos lapseton nainen on 4v putkeen sinkku, niin vika löytyy ihan puhtaasti peilistä ja se todennäköisti ei ole vaimoainesta. -miekkonen- kirjoitti:
"4 kk sinkkuna olleet ovat vielä tottuneita siihen että munaa saa ja flaksi käy. Jos jossakin vaiheessa ehtii tulla pidempi putki että joutuu olemaan selibaatissa, nainen voi alkaa tottua asiaa"
niin tai sitten yksinkertaisesti ne vittumaisen ja hankalat pessimistit eivät sen seurustele, koska ovat vittumaisen hankalia pessimistejä.
jos lapseton nainen on 4v putkeen sinkku, niin vika löytyy ihan puhtaasti peilistä ja se todennäköisti ei ole vaimoainesta.Ai näinkö on? no selvä :D
- toiveikas vielä
Ja lisäksi olen ihan kurkkuani myöten täynnä sitä, että pitkäaikaissinkkuus on muuttanut naista. Ihminen ei ole enää sama itsensä. Ne naiset joilla on vientiä heti 4kk eron jälkeen ovat AIVAN ERI PLANEETALTA KUIN NE jotka ovat sinkkuina 4v. Aivan jotain ällistyttävää miten luonteen stereotypia voi olla erilainen kun tutustuu eri naisiin baarissa ja netissä. Nämä 4kk-naiset ovat todella mukavaa seuraa. Sen sijaan 4v-naisten koko maailmankuva on seesteinen, pysähtynyt, kankea, pessimistinen, luovutettu, ällö.No onneksi oma asenteesi on niin optimistinen ja iloinen. Ehkä löydät toisen samanlaisen valopilkun vielä :D
Totuus on että epätoivo ei ole seksikästä ja se paistaa miehestä pitkälle, voin kuvitella ettet pysty sitä profiilissasikaan peittämään. Siinäpä varmaan se perimmäinen syy. Naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon ja yhtä tasokkaita/tasottomia. Jos markkinoilla et kohtaa, oma tasosi ei vastaa hakemiesi naisten kriteereitä. Joko lasket tasoasi tai olet yksin. very simple. - m35+
toiveikas vielä kirjoitti:
No onneksi oma asenteesi on niin optimistinen ja iloinen. Ehkä löydät toisen samanlaisen valopilkun vielä :D
Totuus on että epätoivo ei ole seksikästä ja se paistaa miehestä pitkälle, voin kuvitella ettet pysty sitä profiilissasikaan peittämään. Siinäpä varmaan se perimmäinen syy. Naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon ja yhtä tasokkaita/tasottomia. Jos markkinoilla et kohtaa, oma tasosi ei vastaa hakemiesi naisten kriteereitä. Joko lasket tasoasi tai olet yksin. very simple.Kerrotko meille, mitä tuo ihmisen taso tarkoittaa käytännössä ?
Villi veikkaus, että tasoaan korostaville ihmisille "taso" on omien korvien välissä tehty päätelmä omasta erinomaisuudesta. Kuten tiedämme, kaikki ihmiset ovat omasta mielestään tasokkaita. Ongelma vain on siinä, kuka vertaa, mihin verrataan ja millä kriteereillä.
Ihmisiä on monenlaisia. Joillekin se sliipattu pintaliitoelämä on kaikki kaikessa, kun taas toiset haluavat elää elämäänsä rauhallisemmin. Suhteellisina käsitteinä kauniisiin ja rumiin ihmisiin mahtuu monenlaista sukankuluttajaa, niin mukavia kuin myös luonteeltaan täysin kettumaisia ihmisiä. - Toiveikas vielä
m35+ kirjoitti:
Kerrotko meille, mitä tuo ihmisen taso tarkoittaa käytännössä ?
Villi veikkaus, että tasoaan korostaville ihmisille "taso" on omien korvien välissä tehty päätelmä omasta erinomaisuudesta. Kuten tiedämme, kaikki ihmiset ovat omasta mielestään tasokkaita. Ongelma vain on siinä, kuka vertaa, mihin verrataan ja millä kriteereillä.
Ihmisiä on monenlaisia. Joillekin se sliipattu pintaliitoelämä on kaikki kaikessa, kun taas toiset haluavat elää elämäänsä rauhallisemmin. Suhteellisina käsitteinä kauniisiin ja rumiin ihmisiin mahtuu monenlaista sukankuluttajaa, niin mukavia kuin myös luonteeltaan täysin kettumaisia ihmisiä.Käytin sanaa taso, vaikka voidaan puhua yhtä hyvin ominaisuuksista ettei se kuulosta niin provosoivalta. Ihmiset hakee eri asioita kumppaniltaan, jos hakee hyväkroppaista, kaunista, akateemista, kansainvälistä, huumorintajuista, keskustelutaitoista, sosiaalista, kilttiä, varakasta, lapsetonta jne.jne. ja on itse samoissa asioissa kunnostautunut, eikä silti löydä ketään kovista etsinnöistä huolimatta, on ehkä tylsä tai muuten jotenkin harmaa. En minä tiedä. Tai se on sitä paljon puhuttua kemiaa. Tai ehkä noidenkin ominaisuuksien alla voi piillä jokin "piilovika" eli on alkoholisti, luonnehäiriöinen, sairaalloisen mustasukkainen tai aggressiivinen. Itse en usko mihinkään kiinteisiin tasoihin, mutta onhan se fakta että toiset ominaisuudet ovat halutumpia kumppanissa kuin toiset. Sitten on tietysti arvostuseroja, luojan kiitos, kaikki eivät halua samaa.
- Täsmähaku
Ja lisäksi olen ihan kurkkuani myöten täynnä sitä, että pitkäaikaissinkkuus on muuttanut naista. Ihminen ei ole enää sama itsensä. Ne naiset joilla on vientiä heti 4kk eron jälkeen ovat AIVAN ERI PLANEETALTA KUIN NE jotka ovat sinkkuina 4v. Aivan jotain ällistyttävää miten luonteen stereotypia voi olla erilainen kun tutustuu eri naisiin baarissa ja netissä. Nämä 4kk-naiset ovat todella mukavaa seuraa. Sen sijaan 4v-naisten koko maailmankuva on seesteinen, pysähtynyt, kankea, pessimistinen, luovutettu, ällö.Jos on täsmätoiveita, ne kannattaa mainita jo profiilissa.
Vaikkapa näin: "Etsin naista joka on ollut sinkkuna korkeintaan 4kk. ja vientiä on koko ajan riittänyt ja jolla on kapea pylly, iloinen luonne, ikää alle 30, eikä akuutteja lapsentekohaaveita. Pitkään selibaatissa olleet älkää vaivautuko."
Kyllähän tuo olisi täsmäinformaatiota myös sinusta itsestäsi. Voi olla että vastausprosentti olisi aika alhainen, mutta saisitpa juuri sitä mitä pyydät eikä tarvitsisi pettyä.
- näin on
Miksi maailmassa 25-vuotiaat kaunit naiset käyttäisivät nettideittiä??
Heillähän on vientiä ihan tarpeeksi elämässään jo muutenkin.
Ja tosiaankin, jos miehen nikki viittaa tuon uljaan uroon komeuteen, en taatusti edes avaa koko profiilia.
Tai jos tekstissä kertoo olevansa komea, en vaivaudu tutustuman ko hlöön yhtään enempää.- saatuuma
Hei!
Olen 45v itsestäni huoltapitävä nainen. laitoin keväällä ilmoituksen ja olen saannut noin 150 kuvaa;"komeilta" miehiltä, joista vain viisi on ollut minun mielestäni komeita. Monet 25v plösöt hiirulais miehet luulevat et kelpaavat kenelle vaan. En enää edes uskalla kysy kuvaa, kun olen aina saada sytärin, kun urheilullinen komea vastaa.
Nykyajan nuoret niin hurjassa kunnossa suurin osa, hurjia läskejä.
- Zidukka
...elä tapaa niitä sitten.
ei kettään tarvia kohteliaisuudesta tavata.
onko ulkonäkö kaikkein tärkein kriteeri? noh, löytyy kauniita naisia myös. tyhjäpäisiä, mutta myös fiksuja. - osiris2
Mies kysyy tukeaja kommentit ovat hyvin negatiivisia. Yritetään nyt vähän auttaa ja nähdä positiivinen puoli asiassa.
Jos ylipäänsä jotkut naiset ihan oma-aloitteisesti vastaavat viesteihisi, olet treffipalstan aatelia. Esimerkiksi itse saan korkeintaan yhden lauseen tervehdysviestejä. Ulkonäkösi on siis tämän perusteella kunnossa, ole siihen tyytyväinen.
Mutta älä nyt ihmeessä tuijota ikään: 5 vuotta vanhempi tai nuorempi itseäsi - mitä väliä sillä on, jos ihminen on kiva? Viestistäsi saa sen kuvan, että ikä sinänsä olisi rajoite. Kyllä 25-vuotiaissakin on pönäköitä ja pystyynkuolleita, jopa nuoremmissa.
Ohjeeni: jos haluat tavata kivannäköisiä - nuorempia tai vanhempia naisia - ryhdy aktiiviseksi aloitteentekijäksi. Näillä on vientiä, joten he eivät jaksa / heidän ei tarvitse tehdä miehille aloiteviestejä. Veikkaan, että saat heiltä vastauksia, jos itse kirjoitat ensin.- Ei todellakaan
Vanha mies itkee sitä ettei nuoret naiset vastaile hänelle ja häntä pitäisi tukea epärealistisissa toiveissa.
Siis jos ne 25 v naiset eivät halua miestä niin kannataisi vikaista peiliin ja miettiä miksi 25 vitonen haluas yli kolmekymppisen miehen varsinkin kun ensimmäisestä viestistä saa päätelmän että kyseinen henkilö on erittäin pinnallinen ja luulee vähän liikoja itsestään
Kuuluu luultavasti sarjaan vanhat pierut joilla on likaiset haaveet ja liian suuret luulot itsestään. Pitävät itseään selkeästi vielä "nuorekkaina" ja loukaantuvat kun nainen sanoo että on vain liian vanha.... - 6456456
Ei todellakaan kirjoitti:
Vanha mies itkee sitä ettei nuoret naiset vastaile hänelle ja häntä pitäisi tukea epärealistisissa toiveissa.
Siis jos ne 25 v naiset eivät halua miestä niin kannataisi vikaista peiliin ja miettiä miksi 25 vitonen haluas yli kolmekymppisen miehen varsinkin kun ensimmäisestä viestistä saa päätelmän että kyseinen henkilö on erittäin pinnallinen ja luulee vähän liikoja itsestään
Kuuluu luultavasti sarjaan vanhat pierut joilla on likaiset haaveet ja liian suuret luulot itsestään. Pitävät itseään selkeästi vielä "nuorekkaina" ja loukaantuvat kun nainen sanoo että on vain liian vanha...."Vanha mies itkee sitä ettei nuoret naiset vastaile hänelle ja häntä pitäisi tukea epärealistisissa toiveissa.
Siis jos ne 25 v naiset eivät halua miestä niin kannataisi vikaista peiliin ja miettiä miksi 25 vitonen haluas yli kolmekymppisen miehen varsinkin kun ensimmäisestä viestistä saa päätelmän että kyseinen henkilö on erittäin pinnallinen ja luulee vähän liikoja itsestään "
31 vuotias mies on just passseli semmoselle 25-vuotiaalle (tosin kaikkein paras olisi varmaan 26-vuotias), mikäli mies siis on kohtalaisen komea. sen komeuden taas tietää baariflaksista ja ex-tyttöystävistä.
"Kuuluu luultavasti sarjaan vanhat pierut joilla on likaiset haaveet ja liian suuret luulot itsestään. "
voi se näinkin olla, tai sitten kirjallisessa ulosannissa joku tökkii ja pahasti. - osiris2
Ei todellakaan kirjoitti:
Kuuluu luultavasti sarjaan vanhat pierut joilla on likaiset haaveet ja liian suuret luulot itsestään. Pitävät itseään selkeästi vielä "nuorekkaina" ja loukaantuvat kun nainen sanoo että on vain liian vanha....Jos sinusta 5 vuoden ikäero tarkoittaa, että toinen on vanha ja toinen ei, kertoo jo jotain ajatusmaailmasi suppeudesta.
Aloittaja ei edes sanonut, että häntä oli pidetty liian vanhana, vaan että häneen ei oltu otettu yhteyttä näiden 25-v. toimesta. Tässä asiassa häntä opastin. Se, että häneen (miehenä) yleensä on otettu yhteyttä, on nettideiteissä hyvin poikkeuksellista, mikä ei tue käsitystäsi liian suurista luuloista. - Suhteellista...
6456456 kirjoitti:
"Vanha mies itkee sitä ettei nuoret naiset vastaile hänelle ja häntä pitäisi tukea epärealistisissa toiveissa.
Siis jos ne 25 v naiset eivät halua miestä niin kannataisi vikaista peiliin ja miettiä miksi 25 vitonen haluas yli kolmekymppisen miehen varsinkin kun ensimmäisestä viestistä saa päätelmän että kyseinen henkilö on erittäin pinnallinen ja luulee vähän liikoja itsestään "
31 vuotias mies on just passseli semmoselle 25-vuotiaalle (tosin kaikkein paras olisi varmaan 26-vuotias), mikäli mies siis on kohtalaisen komea. sen komeuden taas tietää baariflaksista ja ex-tyttöystävistä.
"Kuuluu luultavasti sarjaan vanhat pierut joilla on likaiset haaveet ja liian suuret luulot itsestään. "
voi se näinkin olla, tai sitten kirjallisessa ulosannissa joku tökkii ja pahasti.... ja voihan olla myös niin, että kolmekymppinen mies ei edes huoli henkisesti teinin asteelle jäänyttä kaksvitosta. Pissistä ja omaa erinomaisuuttaan alati korostava nainen ikään katsomatta on rasittavaa seuraa.
- vanhat ukot
osiris2 kirjoitti:
Jos sinusta 5 vuoden ikäero tarkoittaa, että toinen on vanha ja toinen ei, kertoo jo jotain ajatusmaailmasi suppeudesta.
Aloittaja ei edes sanonut, että häntä oli pidetty liian vanhana, vaan että häneen ei oltu otettu yhteyttä näiden 25-v. toimesta. Tässä asiassa häntä opastin. Se, että häneen (miehenä) yleensä on otettu yhteyttä, on nettideiteissä hyvin poikkeuksellista, mikä ei tue käsitystäsi liian suurista luuloista.siks ne parikymppiset ei ota yhteyttä että eivät katso ap olevan sen arvoinen, ei mitään ruudin keksimistä. Kuule kyllä me 20 osataan ottaa yhteyttä jos profiili on riittävän kiinostava ja vastataan vain niille jotka pääsevät siitä ensikarsinnasta läpi.
Itse en todellakaan vaivaudu vastaamaan millekään kubbeneille eli vanhoille. mua ei haittaa vaikka ikä ero olis 50 v ja kumpi tahansa voi olla se toinen jalka haudassa mutta mää en ainakaan sellaista halua koska oman ikäistäkin on yllin kyllin tarjolla.
Luuletko että parikymppinen on niin epätoivoinen että yrittää viritellä jokaisen sielä netissä.... tasovaatimus on oleellinen ja kun nainen/mies on tarpeeksi vanha ja epätoivoinen yrittää hän kaikkea minkä liikkuu jopa epärealistisia
- Yualle
Sama havainto. Ja yleensä nuo naiset ovat aina jotain luokanopettajia, joilla jo kamala kiirus saada lapsia, koska biologinen kello tikittää. Ei virkaa vaan pätkätyösuhteiden takia haluavat menestyvän miehen elatukseen :) Pthyi saatana.
- Noitamainen63
Oikesti komean ei tarvi itkeä naisten puutetta eli eiköhän se vika ihan sieltä sun päästäs lähde.Luulet itsestäsi yksinkertaisesti liikoja.Eli laskeudu omalle tasollesi,jos meinaat naisen saada.onnea etsintääsi sammakko :)
- ....
Kattele sinne peiliin vaan, sieltä se syy löytyy.
- ALOITTAJA TAAS
Baarista saan nättejä naisia, joten miksi ei niitä deittipalveluissa saisi, JOS NIITÄ SIELLÄ OLISI !!!
Mutta kun loistavat poissaolollaan. Ja joku jaksaa lässyttää, että nykyaikana ihan kaikki ihmiset voivat pariutua netissä. Vitut voi, sinne kerääntyy ne, jotka eivät extempore bongaa uutta kumppania yhteisestä harrasteesta taikka ravintolasta. - ...
ALOITTAJA TAAS kirjoitti:
Baarista saan nättejä naisia, joten miksi ei niitä deittipalveluissa saisi, JOS NIITÄ SIELLÄ OLISI !!!
Mutta kun loistavat poissaolollaan. Ja joku jaksaa lässyttää, että nykyaikana ihan kaikki ihmiset voivat pariutua netissä. Vitut voi, sinne kerääntyy ne, jotka eivät extempore bongaa uutta kumppania yhteisestä harrasteesta taikka ravintolasta.Ja minä olen Euroopan kuningatar.
- no just joo_
Mutta kun loistavat poissaolollaan. Ja joku jaksaa lässyttää, että nykyaikana ihan kaikki ihmiset voivat pariutua netissä. Vitut voi, sinne kerääntyy ne, jotka eivät extempore bongaa uutta kumppania yhteisestä harrasteesta taikka ravintolasta.Jos baarista saat nättiä seuraa piruako netissä roikut??
- ;)
Mutta kun loistavat poissaolollaan. Ja joku jaksaa lässyttää, että nykyaikana ihan kaikki ihmiset voivat pariutua netissä. Vitut voi, sinne kerääntyy ne, jotka eivät extempore bongaa uutta kumppania yhteisestä harrasteesta taikka ravintolasta.Kun flaksi on livenä niin kova niin miksi roikkua treffipalstoilla ?
Jos kerran naiset ihan repii mukaan niin silloinhan sitä vientiä on ilman niitä treffipalstojakin.
Joten jos kerran niitä 25 nuoria kauniita ilman lapsia olevia savuttomia naisia on ihan rivissä sielä baarissa niin ota sieltä äläkä itke ettei sun profiili vain kiinosta näitä naisia täällä. Lakkaa vonkaamasta, keski-ikäisellä miehellä pitäisi olla jo jotain käytöstapoja
Tääne kertyy myös niitä jotka eivät näe vaivaa ja lähde sinne savuiseen baariin sitä seuraa hakemaan varsinkin kun ainakin Hki seudulla se tarjonta on törkeän huono vaikkakaan ei se paljon eroa täällä netissä mutta vaivaa on vähemmän ja niistä roikkujista pääsee kätevästi käden käänteessä eroon. Joten naisena tämä on huomattavasti vähemmän vaivaa aiheuttava ja rahaakin säästyy . - Vara valita
Mutta kun loistavat poissaolollaan. Ja joku jaksaa lässyttää, että nykyaikana ihan kaikki ihmiset voivat pariutua netissä. Vitut voi, sinne kerääntyy ne, jotka eivät extempore bongaa uutta kumppania yhteisestä harrasteesta taikka ravintolasta.Et vain ole näiden naisten silmissä riittävän kiinostava. Opi hyväksymään se.
- Lumikuningatarr
"Olen komea 31v mies" - oletkohan? Eiköhän silloin naiset 25kin olisi kiinnostuneita.
- taas sama ruma mies
Sitä mä olen tässä koko ajan korostamassa, että baarista ja jopa kauppakeskuksesta olen saanut kivannäköisiä treffeille, mutta ei netistä. Naisen luontainen tehtävä on odottaa pasiivisena, että kirjastossa ja kadulla isketään pois kuljeksimasta. Nettiin hakeutuu ne, jotka eivät muualta saa. Itse olen netissä korostaakseni luonnettani, joka tällä palstalla korostuu kriittisenä ja negatiivisena, mutta onhan joka ihmisellä oikeus vihaan ja turhautuneisuuteen kuitenkin ainakin jossakin kanavassa. Olisi kertakaikkisen sairasta, jos en saisi avautua täällä keskustelupalstalla olematta sika tai kusipää tms. Profiilini on neutraali.
Tämä on totuus vain! Pelkästään totuus! Ja se vituttaa, kun tässä pinnallisessa maailmassa EI KAIVATA sisäisiä arvoja, kun niitä esittää profiilissa, vaikka niiden perään huudellaan. Se johtuu siitä, että niiden kaipaajat ovat varattuja, jos pidetään mielessä kohderyhmä, jossa itsekin olen. Oikeastaan kaikille miehille tulisi nettitreffipalveluissa kertoa kirjallisesti tarjonnasta rehellisesti. Tasapuolisuuden merkeissä tietysti toki naisillekin voisi kertoa, että miesaines on (ei mulla kokemusta) paskaa?
Kerroin, että olen antanut anteeksi tai laskenut rimaa siinä, että kelpuutan 5v naisen. Olen tehnyt tämän ihan vilpittömissä mielin toivoen jotain KIVAA, iloista, hauskaa, nuorekasta, reipasta, avointa.....
Mutta vitut. EI OLE. Kyllä mulle kelpaisi 5v itsestään huolehtiva, tupakoimaton, hoikka, mukava. Pystyisin aivan satasella lähtemään mukaan, mutta alkaa heti tökkiä, kun kroppa näyttää siltä, että karkki maistuu ja siideri, ja asenne on sellanen, että karkoittaa heti. Eikä haittaisi, jos osaisi olla hiukka seksikäs eikä niin, että aina se naisellisuus peitetään. Muissa kulttuureissa on ilmasto kuuma, mutta ei sitä tarvii käyttää verukkeena sille, että suomessa vasta 30 lämpötilassa ollaan nätissä asussa. Onko se Pariisi aina 30C?
Kello on nyt vajaa 8 la-illalla, joten ei auta muu kuin käydä salilla ja lähteä baariin jututtamaan, kun netissä se on mahdotonta. En usko, että juuri tänään saisin vaimoni, mutta nimenomaan kivojen naisten tapaaminen riittää alkuun. Tätä ei netissä voi saavuttaa. Nyt lopetan ja voitte taas alkaa pilkkaamaan minua rumaksi. - Sisso
taas sama ruma mies kirjoitti:
Sitä mä olen tässä koko ajan korostamassa, että baarista ja jopa kauppakeskuksesta olen saanut kivannäköisiä treffeille, mutta ei netistä. Naisen luontainen tehtävä on odottaa pasiivisena, että kirjastossa ja kadulla isketään pois kuljeksimasta. Nettiin hakeutuu ne, jotka eivät muualta saa. Itse olen netissä korostaakseni luonnettani, joka tällä palstalla korostuu kriittisenä ja negatiivisena, mutta onhan joka ihmisellä oikeus vihaan ja turhautuneisuuteen kuitenkin ainakin jossakin kanavassa. Olisi kertakaikkisen sairasta, jos en saisi avautua täällä keskustelupalstalla olematta sika tai kusipää tms. Profiilini on neutraali.
Tämä on totuus vain! Pelkästään totuus! Ja se vituttaa, kun tässä pinnallisessa maailmassa EI KAIVATA sisäisiä arvoja, kun niitä esittää profiilissa, vaikka niiden perään huudellaan. Se johtuu siitä, että niiden kaipaajat ovat varattuja, jos pidetään mielessä kohderyhmä, jossa itsekin olen. Oikeastaan kaikille miehille tulisi nettitreffipalveluissa kertoa kirjallisesti tarjonnasta rehellisesti. Tasapuolisuuden merkeissä tietysti toki naisillekin voisi kertoa, että miesaines on (ei mulla kokemusta) paskaa?
Kerroin, että olen antanut anteeksi tai laskenut rimaa siinä, että kelpuutan 5v naisen. Olen tehnyt tämän ihan vilpittömissä mielin toivoen jotain KIVAA, iloista, hauskaa, nuorekasta, reipasta, avointa.....
Mutta vitut. EI OLE. Kyllä mulle kelpaisi 5v itsestään huolehtiva, tupakoimaton, hoikka, mukava. Pystyisin aivan satasella lähtemään mukaan, mutta alkaa heti tökkiä, kun kroppa näyttää siltä, että karkki maistuu ja siideri, ja asenne on sellanen, että karkoittaa heti. Eikä haittaisi, jos osaisi olla hiukka seksikäs eikä niin, että aina se naisellisuus peitetään. Muissa kulttuureissa on ilmasto kuuma, mutta ei sitä tarvii käyttää verukkeena sille, että suomessa vasta 30 lämpötilassa ollaan nätissä asussa. Onko se Pariisi aina 30C?
Kello on nyt vajaa 8 la-illalla, joten ei auta muu kuin käydä salilla ja lähteä baariin jututtamaan, kun netissä se on mahdotonta. En usko, että juuri tänään saisin vaimoni, mutta nimenomaan kivojen naisten tapaaminen riittää alkuun. Tätä ei netissä voi saavuttaa. Nyt lopetan ja voitte taas alkaa pilkkaamaan minua rumaksi.Mitä ihmettä oikein poraat poraamistasi? Jos sinulla kerta ei ole ongelmia saada seuraa muista paikoista, niin minkä IHMEEN takia oikein haluaisit löytää naisen juuri netistä?
Itse olen nelikymppinen, tupakoimaton, hoikka ja mukavaksikin on sanottu. Kroppa ei ole sellainen että maistuu sitä sun tätä, ja se johtuu siitä että liikun todella paljon varsinkin kesäisin. Miestä varten voisin mieluusti pukeutuakin välillä vähän eroottisemmin, mutta viimeksi kun ehdotin eräälle miehelle että laitanko korsetin päälle, häntä ei kiinnostanut moinen. Ja on sellaistakin saanut kuulla että miksi se korsetti pitäisi panna päälle kun "se otetaan kumminkin pois" (minkä takia pitäisi ottaa???)
Avoinkin olen, mutta se ei ole hyvä sillä saan tuon tuostakin pettyä selkäänpuukottajien vuoksi. Huumorintajua löytyy, mutta se olenko kiva, iloinen, hauska jne. riippuu pitkälti siitä millaisessa seurassa olen. Hapannaaman ja vittuilijan viihdyttäjäksi minusta ei ole.
Minusta ei kuitenkaan ole myöskään tyrkyttämään itseäni juottoloissa tai missään, koska en ole erityisen rohkea enkä itsevarma ihminen. Sen vuoksi netti on ainoa välineeni - ja täällä saan tuon tuostakin kuulla olevani liian vanha, kranttu jne. mitä milloinkin.
Eli ei tässä ole helppoa muillakaan. Ole iloinen siitä että saat seuraa "normaaleista" paikoista. - no just joo_
taas sama ruma mies kirjoitti:
Kello on nyt vajaa 8 la-illalla, joten ei auta muu kuin käydä salilla ja lähteä baariin jututtamaan, kun netissä se on mahdotonta. En usko, että juuri tänään saisin vaimoni, mutta nimenomaan kivojen naisten tapaaminen riittää alkuun. Tätä ei netissä voi saavuttaa. Nyt lopetan ja voitte taas alkaa pilkkaamaan minua rumaksi.Ei hitto että sä oot uskomaton...
No, ainakin hyvät naurut tässä saa :D - N40+
Sisso kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein poraat poraamistasi? Jos sinulla kerta ei ole ongelmia saada seuraa muista paikoista, niin minkä IHMEEN takia oikein haluaisit löytää naisen juuri netistä?
Itse olen nelikymppinen, tupakoimaton, hoikka ja mukavaksikin on sanottu. Kroppa ei ole sellainen että maistuu sitä sun tätä, ja se johtuu siitä että liikun todella paljon varsinkin kesäisin. Miestä varten voisin mieluusti pukeutuakin välillä vähän eroottisemmin, mutta viimeksi kun ehdotin eräälle miehelle että laitanko korsetin päälle, häntä ei kiinnostanut moinen. Ja on sellaistakin saanut kuulla että miksi se korsetti pitäisi panna päälle kun "se otetaan kumminkin pois" (minkä takia pitäisi ottaa???)
Avoinkin olen, mutta se ei ole hyvä sillä saan tuon tuostakin pettyä selkäänpuukottajien vuoksi. Huumorintajua löytyy, mutta se olenko kiva, iloinen, hauska jne. riippuu pitkälti siitä millaisessa seurassa olen. Hapannaaman ja vittuilijan viihdyttäjäksi minusta ei ole.
Minusta ei kuitenkaan ole myöskään tyrkyttämään itseäni juottoloissa tai missään, koska en ole erityisen rohkea enkä itsevarma ihminen. Sen vuoksi netti on ainoa välineeni - ja täällä saan tuon tuostakin kuulla olevani liian vanha, kranttu jne. mitä milloinkin.
Eli ei tässä ole helppoa muillakaan. Ole iloinen siitä että saat seuraa "normaaleista" paikoista.Miksi ihmeessä sä kysyt mieheltä että laitanko korsetin päälle?
Laita se päälle ja sitten vienosti kävelet miehen luo... - __jepjepjuu
no just joo_ kirjoitti:
Ei hitto että sä oot uskomaton...
No, ainakin hyvät naurut tässä saa :DTässä viestiketjussa keskustelevat keskenään ihmisten egot, joihin tekee kipeää (pettymykset seurustelusuhteissa sattuu juu siihen)
- Nutturatäti
Sisso kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein poraat poraamistasi? Jos sinulla kerta ei ole ongelmia saada seuraa muista paikoista, niin minkä IHMEEN takia oikein haluaisit löytää naisen juuri netistä?
Eli ei tässä ole helppoa muillakaan. Ole iloinen siitä että saat seuraa "normaaleista" paikoista.>Mitä ihmettä oikein poraat poraamistasi? Jos sinulla kerta ei ole ongelmia saada seuraa muista
>paikoista, niin minkä IHMEEN takia oikein haluaisit löytää naisen juuri netistä?
Aloittajahan vastasi tähän jo. Se haluaa tuoda esiin luonnettaan, koska luulee että siten pääsisi kestävämpään suhteeseen.
Traagista on, että hänen luonteensahan juuri naiset karkottaa. Ilmeisesti hän on siedettävän näköinen jos kerran löytää naisseuraa baareista, mutta luonteeltaan ja asenteiltaan niin sietämätön ettei kukaan viihdy hänen seurassaan pidempään. Näistä viesteistä tulee kyllä selväksi, miksi ei.
> Kerroin, että olen antanut anteeksi tai laskenut rimaa siinä, että kelpuutan 5v naisen.
No niinpä kerroit, ja tämä lausunto kertookin sinusta jo paljon. Kivalla ja nätillä 35-vuotiaalla naisella on varaa valita kivoista miehistä, jotka pitävät juuri hänestä. Miksi naista kiinnostaisi itsestään liikoja luuleva nilkki, joka ehkä harkitsee kelpuuttavansa hänet paremman puutteessa?
- 1+1= ?
Miksi ei neljä vuotta vanhemman naisen yhteydenotot kelpaa, mutta oletat saavasi yhteydenottoja 6 vuotta nuoremmilla kauniilta naisilta. Mitä sinä kuvittelet itsestäsi?
- hemulisko
Naiset ovat saaneet valtaansa miehet tasa-arvo ym. naisasia -jutuillaan. Siitä ei voi seurata pidemmän päälle hyvää. Tämä on yksi esimerkki siitä. Naisten vallanhimo kasvaa, kun ovat siihen makuun päässeet. Yksi vallanhimon piirre näkyy juuri tässä. Rupsahtaneetkin vanhat löysäper... akatkin kuvittelevat saavansa nuoren urheilullisen miehen toteuttamaan fantasioitaan. Naiset ovat kautta historian himoinneet valtaa. Tuhansia vuosia heille ei sitä juurikaan ole suotu. Nyt kuitenkin lyhyessä ajassa naisille on suotu vapaa vallankäytön toteuttaminen. Jo se, että koska naiset eivät ole tottuneet vallankäyttöön, on omiaan lisäämään nyt vallankäytön ongelmia. Tämä näkyy mm. siinä, että vallanhimo vain kasvaa ja vallankäyttötavoissa ei edes haluta toteuttaa moraalisia käsityksiä tai olla oikeudenmukaisia.
Jotenkin tuntuu, että jos tämä kehityksen suuntaus muutu, niin siihen pitää puuttua. Vai alistuuko miehet edellä kuvattuun yhteiskuntaan? Uskon, että ei. Jos miehet eivät yritä järjestäytyä ja saada siten asioitaan eteenpäin, niin esim. Afganistanista voisi hakea mallia naisten kohteluun. Sillä tavalla naiset saataisiin ruotuun. En ole sovinisti, koska ajattelen myös naisten parasta. Jos miehet ajetaan liian ahtaalle ja yhteiskunta murenee, niin on siinä naisetkin kärsimässä. Murenemista on jo nähtävissä. Mitä vaan ikäviä tilastoja kun seuraa, niin miesten osuus niissä kasvaa koko ajan. Joku toppi tulee varmasti jonkin ajan kuluttua.
Yksi hyvä esimerkki miesten alistamisesta tulee jo sosiaalihuollosta mm. lasten yhteishuoltajuudesta. Sitä kautta on jo vuosia annettu sellainen malli miehestä tässä yhteiskunnassa, että miehen pitää alistua, uhrautua ja olla se heikompi osapuoli.
- satan 777
kaikkien ihmisten päät on sotkettu jollain huuhaa paskalla. 98% tämänkin maan tallaajista on katsonut salkkareita, kauniita ja rohkeita, sekä onnenpyörää. Sekaisin olette päästänne, syötte paskoja eineksiä ja litkitte siideriä itsetunto-ongelmissanne, hukkukaa paskaanne. Järjetöntä se on, kun kunnon mies ei saa seuraa. Järjetöntä on sekin , että kunnon nainen ei saa seuraa, ikuinen dilemma. Netti on perseestä ja ihmiset on ennakkoluuloja täynnä. haistakaa vittu kaikki ja kuolkaa pois. Tehän olette ihan aivopestyä lammaslaumaa.
- BIIG BASTARD no 100
Juuh, ja kun suku ja kaverit vielä paasaa, että kato sitten millasen ihmisen otat, niin on siinä taiteilemista. :D
- terve menoa pois
Olen nainen sillä minä pärjään yksin, siis saan elätettyä itseni kivasti, ystäviä löytyy ja aina nIiin HALUTESSA saan helposti sexiä ( eikä vaadi edes paljon) ja itsekin osaan itseni hoitaa, autonkin osaan ihan itse ajaa huoltoon ja muut "miehiset " työt saan hoidettu yliavuliaiden miesten tai viimekädessä ostopalvelun avulla (Suomessa monta remppafirmaa) ja lapsiakin saa hankittua ( siis siihen tarvitaan miestä vain muutamaksi minuutiksi ja vapaaehtoisia on rivissä) ilman sitä parisuhdetta.
Minkä helkutin takia "ottaisin " yhteyttä ikäloppuun vaariin? Siis mikä idea kun niitä omankin ikäisiä miehiä on vapaalla ja niissä ikälopuissa sinkuissa on jotain vikaa, vikaa, vikaa tai sitten ne on kertaaleen huonoksi havaittuja ja pois potkittuja. Edellisen kirjoitus ainakin viittaa yksilöön että omaa sinkuutta ei vaihtaisi pois vaikka kaikki muut miehet maailmasta olisi kuollut sukupuuttoon.
Mutta yhdessä aisiassa oikeassa yli 30 v on yleensä takana paljon säätöä, kukasta kukaan hyppimistä, lehtolapsia ja monta kumottua tuoppia, epäsosiaalista elämää sekä kasa luurankoja kaapin perällä. Joten ei kiitos- Tekopyhää
"Mutta yhdessä aisiassa oikeassa yli 30 v on yleensä takana paljon säätöä, kukasta kukaan hyppimistä, lehtolapsia ja monta kumottua tuoppia, epäsosiaalista elämää sekä kasa luurankoja kaapin perällä. Joten ei kiitos"
Naisilla näitä irtosuhteita, kumottuja siidereitä ja luurankoja ei tietysti ole. Vain niin. Kaikki ovat niin viatonta sinkkua, vaikka työksensä myisivät itseään torin laidalla tai sihteeriopistossa. Miehen tärkein oppi on se, että naisen sanaan ei koskaan pidä luottaa sinisiläiselsti. Pelureita kun ovat.. - terve menoa
Tekopyhää kirjoitti:
"Mutta yhdessä aisiassa oikeassa yli 30 v on yleensä takana paljon säätöä, kukasta kukaan hyppimistä, lehtolapsia ja monta kumottua tuoppia, epäsosiaalista elämää sekä kasa luurankoja kaapin perällä. Joten ei kiitos"
Naisilla näitä irtosuhteita, kumottuja siidereitä ja luurankoja ei tietysti ole. Vain niin. Kaikki ovat niin viatonta sinkkua, vaikka työksensä myisivät itseään torin laidalla tai sihteeriopistossa. Miehen tärkein oppi on se, että naisen sanaan ei koskaan pidä luottaa sinisiläiselsti. Pelureita kun ovat..sukupuolista löytyy näitä, ei mies ja nainen niin paljon toisistaan eroa. Pelurille sopii toinen peluri, eipähän tule pettymyksiä. Mitä itsellä ei ole tarjota ei kannata myöskään toiselta odottaa.
Ihmisen tärkein oppi on se, että toisen sanaan ei koskaan pidä luottaa sinisiläiselsti. Pelureita kun on paljon ja niitä helmiä vähemmän. Kissankultaa löyttää helposti mutta sitä aito on jo vaikeampi havaita ja saada itselleen.
Kenellä on ja kenellä ei mutta sellaista joka on yli 30 ja ei olisi peluri on vähän oli sitten mies tai nainen. Tämän realismin kun pitää mielessä ymmärtää että parikymppinen jolla näitä luurankoja ei ole kaapissa ei myöskään pidä potentiaalisena vaihtoehtona vaivautua sitä hakemaan sieltä 30 sarjasta. Isompi todennäköisyys on että se kultakimpale löyttyy sieltä omasta ikäluokasta. Mutta jos niitä luurankoja on omassa kaapissa on epärealistista tavoitella sellaista jolla ei niitä olisi, sillä miksi hän tyytyisi vähempään?
- niin totta
Sinä siis kuulut siihen sarjaan joka pommittaa niitä parikymppisiä, häpee. Kerroit juuri että ymmärrät kuinka vittumaista on kun vanhat ihmiset jahtaa ja itse syylistyt juuri samaan ja vielä valitat ettei ne parikymmiset osaa sitä arvostaa. Aivan oikeassa ole ei ole mitään järkeä tavata näitä yli-ikäisiä miehiä.
- aloittaja111111
25v nainen ja 30v mies. Tämä on normi avioliitto. Mikä sairas säkin oot kun et tätä hyväksy?
- Big Panther
aloittaja111111 kirjoitti:
25v nainen ja 30v mies. Tämä on normi avioliitto. Mikä sairas säkin oot kun et tätä hyväksy?
Sairasta!!!!
Naiselle kaikkein paras mies on mahdollisimman saman ikäinen kuin hän itse.
Kasva aikuiseksi, niin saat oman ikäistäsi seuraa. - ansa ikonen
Eipä siinä olekaan mitään ihmeellistä jos on esim. viiden vuoden ikäero kumminpäin tahansa, mutta vähän oudoilta tuntuvat ne nettideitin miehet joiden "ihannekumppanin" ikä ei ulotu miehen omaan ikään asti lainkaan vaan jää useitakin vuosia alle: mikä vimma on joillakin miehillä saada itseä nuorempi nainen ja sulkea pois omanikäiset naiset?
- miekkolainen
ansa ikonen kirjoitti:
Eipä siinä olekaan mitään ihmeellistä jos on esim. viiden vuoden ikäero kumminpäin tahansa, mutta vähän oudoilta tuntuvat ne nettideitin miehet joiden "ihannekumppanin" ikä ei ulotu miehen omaan ikään asti lainkaan vaan jää useitakin vuosia alle: mikä vimma on joillakin miehillä saada itseä nuorempi nainen ja sulkea pois omanikäiset naiset?
Ehkä siksi, että miehen tajuntaan on aikojen saatossa iskostunut se, että mies on liitoissa se vanhempi osapuoli. Näinhän on aviolitoista n. 95%. Miten kuitenkin perustelisit sen, että senssipalstoilla usein kuitenkin naiset hakevat itseään nuorempia, eivätkä itseään vanhempia miehiä? Síinä taitaa olla kyse juuri tuossa aiemmin kerrostusta seurauksesta, jossa naisen vallankäyttö miehiä kohtaan on tuonut fantasiamaailmankuvan naisille. Miehet kuitenkin pitävät edelleenkin luonnollisempana sitä, että mies on se vanhempi osapuoli. Tasa-arvo tuo tasa-arvo vie, minkäs teet. Mutta se ei ole oikein, että täällä mennään naisten ehdoilla.
- Naisvaltaa
miekkolainen kirjoitti:
Ehkä siksi, että miehen tajuntaan on aikojen saatossa iskostunut se, että mies on liitoissa se vanhempi osapuoli. Näinhän on aviolitoista n. 95%. Miten kuitenkin perustelisit sen, että senssipalstoilla usein kuitenkin naiset hakevat itseään nuorempia, eivätkä itseään vanhempia miehiä? Síinä taitaa olla kyse juuri tuossa aiemmin kerrostusta seurauksesta, jossa naisen vallankäyttö miehiä kohtaan on tuonut fantasiamaailmankuvan naisille. Miehet kuitenkin pitävät edelleenkin luonnollisempana sitä, että mies on se vanhempi osapuoli. Tasa-arvo tuo tasa-arvo vie, minkäs teet. Mutta se ei ole oikein, että täällä mennään naisten ehdoilla.
Naisilla on oikeus itse valita eikä suinkaa vain tyytyä siihen miesten haluun. Mielummin sinkku kun itseään vanhempi mies.
Joten jos fantasiamaailmankuvan on miehelle se että nainen on nuorempi ja naiselle se että mies on suurinpiirteen samanikäinen niin suhdetta ei sillon synny.
Miehet jotka aikansa lentävät kukasta kukaan luulevat että naiset joilla näitä suhteita ei ole samalla tavalla todellakin huolisivat tälläisen miehen, jos mikä niin tämä on fanttasiamaailmaa.
Miehestä tämä ei ole oikein mutta naisen näkökannnalta kyllä varmaan on. Ja totuus on että jos omat haaveet ei toteudu niin aina voi joko laskea rimaa tai sitten olla yksi. Naisena en näe sitä ykisoloa mitenkään huonona vaihtoehtona mutta rimanlaskua kylläkin.
Emme elä onneksi enää missään pimeällä keskiajalla. ONNEKSI - edellinen N
Jokainen taplaa tyylillään ja jos jollekin kelpaa vanhempi mies, olla hyvä vaan. Mutta vaikka kaikki muut halajaisivat vanhempaa miestä niin minä en, minulla ei ole mitää isäfetissiä.
Ei tulisi edes mieleen vastata / kirjoittaa itseään vanhemmalla miehelle. Millä perusteella koet että on normaalia että mies on vanhempi mutta luonnotonta että nainen on vanhempi, taitaa olla joku esihistoriallinen opetus ajalta jolloin naisella ei ollut paljon valinnan varaa ja sinkuus oli jotenkin "pahaa". - mies30+
ansa ikonen kirjoitti:
Koska kyllä se kovin harvinaista on, että 18-22v nainen itseään nuoremman miehen kanssa sekstailee. Jo siksikin miehelle nuorempaa, kiitos.
- mies30+
edellinen N kirjoitti:
Jokainen taplaa tyylillään ja jos jollekin kelpaa vanhempi mies, olla hyvä vaan. Mutta vaikka kaikki muut halajaisivat vanhempaa miestä niin minä en, minulla ei ole mitää isäfetissiä.
Ei tulisi edes mieleen vastata / kirjoittaa itseään vanhemmalla miehelle. Millä perusteella koet että on normaalia että mies on vanhempi mutta luonnotonta että nainen on vanhempi, taitaa olla joku esihistoriallinen opetus ajalta jolloin naisella ei ollut paljon valinnan varaa ja sinkuus oli jotenkin "pahaa".Opetus on siltä ajalta, kun nainen on esim. 18-22v. Silloin nainen yleensä sekstailee itseään vanhemman kanssa.
- ...
mies30+ kirjoitti:
Koska kyllä se kovin harvinaista on, että 18-22v nainen itseään nuoremman miehen kanssa sekstailee. Jo siksikin miehelle nuorempaa, kiitos.
Olet YLI kolmekymppinen, ja päässäsi pyörivät 18-22 -vuotiaat TYTÖT?
Ja naisia syytetään haaveilusta :D - ...
mies30+ kirjoitti:
Opetus on siltä ajalta, kun nainen on esim. 18-22v. Silloin nainen yleensä sekstailee itseään vanhemman kanssa.
Yritä kasvaa ohi tuon ajan. Niin useimmat tekevät.
- Uusi oppimäärä
mies30+ kirjoitti:
Opetus on siltä ajalta, kun nainen on esim. 18-22v. Silloin nainen yleensä sekstailee itseään vanhemman kanssa.
Ja mistähän mahtaisia johtua? Parikymppisistä jätkistä osa menee jopa ARMEIJAAN, eikä jokainen tytteli jaksa häntä sieltä odotella. Loogisempaa on siis deitata vanhempaa, niin ei tule mitään 6 - 12 kk taukoa seurusteluun.
Osa ko. ikäisistä miehistä myöskin kärsii vielä pahasta aknesta, joten ei sekään kauheasti mieltä ylennä.
Mutta se että parikymppisenä naisena on seurustellut itseään vanhemman miehen kanssa ei tarkoita että siitä pitää tehdä joku laki ja sääntö koko loppuelämäksi. 25-vuotiaat miehet alkavat jo näyttää vähän paremmilta kuin parikymppiset, ja ikäryhmästä 25 - 30 v onkin sitten mukava katsella söpöä nuorta miestä itselleen vielä siinäkin iässä kun lisääntymispaineista on jo päästy. Nam nam... - ällö ajatus
mies30+ kirjoitti:
Mulla ei ainakaan tulis mielee harrastaa seksiä jonku kolmekymppisen kanssa. Siis niissähän ei oo mitään hohtoo. Miehen pitää olla hottis ja vanha mikä vanha. Aika pervo ajatus
Fetissi voi olla mikä tahansa kohde ja joillekin se on olla itseä selvästi vanhemman kanssa, luojan kiitos sitä ei ole kaikilla.... mutta jokainen tyylillään.... - Uusi oppimäärä
miekkolainen kirjoitti:
Mikä vitun valta... Luuletko että jos nuori mies lähtee sänkyyn vanhemman naisen kanssa niin siinä on kyse jostain kauheasta naisvallasta jossa se nainen alistaa sitä miestä.
Kyllä nämä puumien kanssa karkeloivat nuoret miehet ihan ITSE päättävät kenen kanssa parittelevat.
Kyse on eri ihmisten erilaisista mieltymyksistä. Jos sinulla vanhanakin kääkkänä pitää olla allasi vielä "pikkutyttö" niin älä wineä niille naisille jotka vastaavasti pitävät nuorista miehistä. On se jännä että jos kumpikin sukupuoli tekee täsmälleen samaa, niin jollakin ihme logiikalla nainen pitää näissä asioissa aina päästä tuomitsemaan ja syyllistämään. - Ihan totta
mies30+ kirjoitti:
Ehkä jotkut mutta ei todellakaan kaikki. Kyllähän niitä näkee missä toinen on toista selvästi vanhempi, joku fetissi tällekin on nimetty....
Onneksi voi tehdä niin kuin itse haluaa eikä tarvitse peesata muita.
Jotkut tekevät asioita koska "kaikki muutkin tekee niin" jäänne sieltä hiekkalaatikolta.
Varsinkin ne noiden suosio ei ollut kovinkaan hyvä alle 30 lohduttavat että kyllä se mun vuoro tulee kun oon vähän vanhempi.... ton logiigan mukaan siis mitä vanhempi mies on sitä vetovoimaisempana nuoret naiset hänet kokee... hoh hoijaa, näitä miesten legendoja.
Pidä kiinni siitä mihin uskot niin minä pidän omasta - sukukypsä mies
Uusi oppimäärä kirjoitti:
Ja mistähän mahtaisia johtua? Parikymppisistä jätkistä osa menee jopa ARMEIJAAN, eikä jokainen tytteli jaksa häntä sieltä odotella. Loogisempaa on siis deitata vanhempaa, niin ei tule mitään 6 - 12 kk taukoa seurusteluun.
Osa ko. ikäisistä miehistä myöskin kärsii vielä pahasta aknesta, joten ei sekään kauheasti mieltä ylennä.
Mutta se että parikymppisenä naisena on seurustellut itseään vanhemman miehen kanssa ei tarkoita että siitä pitää tehdä joku laki ja sääntö koko loppuelämäksi. 25-vuotiaat miehet alkavat jo näyttää vähän paremmilta kuin parikymppiset, ja ikäryhmästä 25 - 30 v onkin sitten mukava katsella söpöä nuorta miestä itselleen vielä siinäkin iässä kun lisääntymispaineista on jo päästy. Nam nam...Niin justiinsa. Alkaako siinä enään 40-vuotiaana nainen sukukyvyttömänä etsimään kumppania perheen perustamiseen, voi voi. Kyllä siinä on muut syyt takana, jos seuraa hakee. Entä 50 vuotias tai vanhempi mies, jonka sukukypsyys ei oo mihinkään hävinnyt. Hänhän toivoisi saavansa sukukypsän naisen perheen perustamiseen. Onko se väärin? Lapsen tekoon toivotaan yleensä mies ja nainen. Kyllä se on vain niin, että mies on yleensä ollut vanhempi liitoissa ja tämä johtuu juuri tästä luonnollisesta asiasta. On näköjään tasa-arvojutut tehneet tehtävänsä naisten kuvitelmille ja seksifantasioille.
- ...
sukukypsä mies kirjoitti:
Niin justiinsa. Alkaako siinä enään 40-vuotiaana nainen sukukyvyttömänä etsimään kumppania perheen perustamiseen, voi voi. Kyllä siinä on muut syyt takana, jos seuraa hakee. Entä 50 vuotias tai vanhempi mies, jonka sukukypsyys ei oo mihinkään hävinnyt. Hänhän toivoisi saavansa sukukypsän naisen perheen perustamiseen. Onko se väärin? Lapsen tekoon toivotaan yleensä mies ja nainen. Kyllä se on vain niin, että mies on yleensä ollut vanhempi liitoissa ja tämä johtuu juuri tästä luonnollisesta asiasta. On näköjään tasa-arvojutut tehneet tehtävänsä naisten kuvitelmille ja seksifantasioille.
Koita nyt jo tajuta, että stereotyyppiset käsityksesi eivät ole se ainoa vaihtoehto.
Oet typerä ja rasittava, ei mikään ihme, että olet ilman... - vanhat kubbenit
Niin justiinsa. Alkaako siinä enään 40-vuotiaana nainen sukukyvyttömänä etsimään kumppania perheen perustamiseen, voi voi. Kyllä siinä on muut syyt takana, jos seuraa hakee. Entä 50 vuotias tai vanhempi mies, jonka sukukypsyys ei oo mihinkään hävinnyt. Hänhän toivoisi saavansa sukukypsän naisen perheen perustamiseen. Onko se väärin? Lapsen tekoon toivotaan yleensä mies ja nainen. Kyllä se on vain niin, että mies on yleensä ollut vanhempi liitoissa ja tämä johtuu juuri tästä luonnollisesta asiasta. On näköjään tasa-arvojutut tehneet tehtävänsä naisten kuvitelmille ja seksifantasioille.
Nämä lännen hitaat jotka ovat jo niin vanhoja isäksi mutta haaveitahan saa aina olla. vanhat uskomukset ovat tehtävänsä tehneetmiesten kuvitelmille ja seksifantasioille. Kuka perkele haluaa lapselle noin vanhan isän?
Näillä joillakin miehillä on vähän hidas sytytyslanka ja heikko aivokapasiteetti eiköhän se aika ole ajanut sen perheenperustamisen ohi.
Nykyinen villitys päästä isäksi/äidiksi vanhana jotta jotenkin voisi ajatella siirtyvänsä takaisin nuoruuteen on naurettava. Koulun alakaessa vanhempain iltaan tulee iskä joka on jo eläkkeellä ja sopisi vaariksi, tosi noloa lapsen kannalta, mutta nämä itserakkaat paskiaiset tuskin sitä ajattelevat.
Ja joskus myös ajetiin hevosilla ja uutuutena oli se puheratio josta iltahetkiä kuuneltiin pärevalon voimalla. ja naisen ainut urakehitys oli päästä naimisiin..... kun ei ole avivoja ei aivoja ollenkaan. Hyi helvetti kuinka hirveetä naisen elämä onkaa joskus ollut. - Nutturatäti
miekkolainen kirjoitti:
Vapaassa yhteiskunnassa jokainen saa tietysti hakea juuri sellaista kumppania kuin haluaa. Eri asia sitten on, miten kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Jos hakutoiveet ovat epärealistiset omiin ominaisuuksiin nähden niin sitten ei kumppania löydy. Olipa sitten mies tai nainen. Jos taas kumppani löytyy, niin ei siinä tehdä vääryyttä niitä kohtaan jotka jäävät ilman.
Haluatteko te naisten "vallankäytöstä" huolestuneet märisijät oikeasti elää sellaisessa yhteiskunnassa, jossa naiset voidaan vastoin tahtoaan vain määrätä vaimoiksi mille tahansa peräkammarinpojalle, alkoholistille tai aloittajan kaltaiselle itsekeskeiselle kusipäälle? Tai teidänkaltaisillenne märisijöille, joiden mielestä naiset siis eivät saisi valita kumppaniaan itse?
Sellaisia yhteiskuntia kyllä maailmasta löytyy. Muuttakaa vaikka sinne Afganistaniin ellei länsimaiset ihmisoikeudet nappaa. Luusereille ei kyllä sielläkään vaimoa löydy, pitää olla sitten varaa elättääkin se perhe.
Hupaisin oli tuo "Hemuliskon" kommentti, että "en ole sovinisti, koska ajattelen naistenkin parasta". Juujuu, eihän naiset itse toki ymmärrä omaa parastaan vaan näiden nettiälykköjen pitää kertoa se heille.
Yhteiskunta ei siihen murene, että osa miehistä jää ilman seksikumppania ja vastaavasti osa naisista jää ilman hyvää parisuhdetta. Näin on ollut kaikissa yhteiskunnissa aina ja tulee aina olemaan. Jotkut vain ovat vastakkaisen sukupuolen mielestä haluttavampia kuin toiset. Jokainen voi yrittää kehittää itseään haluttavammaksi, mutta tuollaisella asenteella, jossa omasta epäonnistumisesta syytetään vastakkaista sukupuolta, on kyllä tasan päinvastainen vaikutus.
Ei kai nyt kukaan tolkuissaan oleva nainen huoli kumppanikseen tyyppiä, joka syyttää häntä siitä ettei tyyppi ole ennen saanut naista. - Nutturatäti
>>Entä 50 vuotias tai vanhempi mies, jonka sukukypsyys ei oo mihinkään hävinnyt. Hänhän toivoisi saavansa sukukypsän naisen perheen perustamiseen. Onko se väärin?
Ei toki. Saahan sitä toivoa. Mutta ellei satu löytämään sitä sukukypää naista, jota kiinnostaa ruveta vanhalle ukolle synnytyskoneeksi, niin voivoi. Jos sattuu löytämään, niin lycka till.
Entä onko sinun mielestäsi jotain väärää siinä, että nainen tai mies etsii tai löytääkin kumppanin jostain muusta syystä kuin lapsenteon vuoksi? - Uusi oppimäärä
Elät jotain vanhatestamentillisia aikoja jos kuvittelet että ihmisen on pakko lisääntyä. Mene isät ja äidit -palstalle jos sinulle parisuhteella ja seksuaalisuudella ei ole yhtään mitään muuta merkitystä kuin kiljukaulojen pusertaminen vuoden välein naisen värkistä että voit tuntea kuinka suuren suuri siittäjäsankari oletkaan... xD
- naisenalku25
Big Panther kirjoitti:
Sairasta!!!!
Naiselle kaikkein paras mies on mahdollisimman saman ikäinen kuin hän itse.
Kasva aikuiseksi, niin saat oman ikäistäsi seuraa.Hahah :D Olen 25 vuotias nainen, peili ei mene rikki siihen katsoessa. Enkä muutaman kokemuksen jäljiltä enää halua ajautua suhteeseen, missä mies on samaa ikäluokkaa kuin minä.
Tämä johtuu siitä, että valitettavan moni mies ei vielä puolessa välin kolmeakymppiä Oikeasti ole valmis sitoutumaan, tai sitten tosiaan sekaannun aina näihin pleiereihin.
Ei sillä, että itse olisin välttämättä valmis sitoutumaan tässä iässä loppuelämäkseni, mutta romanttinen minäni -haluaisi vakavoitua muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa: 3-7 vuotta olisi sopiva :)
Aloittajan viestiin kommentoiden: haluamasi tyyppiset naiset eivät treffipalstoilla pitkään viihdy, koska yksinkertaisesti eivät löydä sieltä sitä mitä uskovat hakevansa. Itseään komeiksi kehuvia kolleja on Treffit täynnä, mutta omalle kohdalle ei koskaan tullut sitä, joka olisi kaikin puolin saanut rytmihäiriöitä aikaiseksi.. - ajattelu kunniaan
naisenalku25 kirjoitti:
Hahah :D Olen 25 vuotias nainen, peili ei mene rikki siihen katsoessa. Enkä muutaman kokemuksen jäljiltä enää halua ajautua suhteeseen, missä mies on samaa ikäluokkaa kuin minä.
Tämä johtuu siitä, että valitettavan moni mies ei vielä puolessa välin kolmeakymppiä Oikeasti ole valmis sitoutumaan, tai sitten tosiaan sekaannun aina näihin pleiereihin.
Ei sillä, että itse olisin välttämättä valmis sitoutumaan tässä iässä loppuelämäkseni, mutta romanttinen minäni -haluaisi vakavoitua muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa: 3-7 vuotta olisi sopiva :)
Aloittajan viestiin kommentoiden: haluamasi tyyppiset naiset eivät treffipalstoilla pitkään viihdy, koska yksinkertaisesti eivät löydä sieltä sitä mitä uskovat hakevansa. Itseään komeiksi kehuvia kolleja on Treffit täynnä, mutta omalle kohdalle ei koskaan tullut sitä, joka olisi kaikin puolin saanut rytmihäiriöitä aikaiseksi..Kaikin mokomin, aina on poikkeuksia ja ihmiset ovat yksilöitä.
Kyse onkin nyt yleistämisestä, jos huomasit.
- oikeaa elämää
Kuulostaa ihan siltä, että etsit jotain mahdotonta. Hymyilevää tyttöstä, jollaisia näkee tv-sarjoissa, aina hilpeä, kaunis ja sanavalmis ja fiksu. Tiedätkö että ihmisen elämä on sekä surua, iloa, onnistumista, pettymystä, hilpeyttä ja alakuloa. Ei toista ilman toista.
- robert de niro
Väitän, että naiset ovat ottamassa miestä itselleen enempi kaupan hyllyltä kuin miehet naista itselleen vastaavasti. Miehille riittää hoikka ja nätti. Naisille komea, hoikka, älykäs, pitkä, tumma, avoin, sosiaalinen..... Kyllä sä tiedät naisena tän listan. Miehille riittää, että seksiä onnistuu harrastamaan, eli nainen on seksikäs ja haluttava joten voi asua yhdessä ja sen päälle sitten tulisi myös saada lisäksi rakkaus. Näin se menee Beckhamilla ja Kakálla ja Emporio Armanilla ja Kimillä ja monilla muilla PÄRJÄÄVILLÄ miehillä. Joten älä suotta ala vittuilemaan maailmankuvastani.
- Dolf Lundgren
robert de niro kirjoitti:
Väitän, että naiset ovat ottamassa miestä itselleen enempi kaupan hyllyltä kuin miehet naista itselleen vastaavasti. Miehille riittää hoikka ja nätti. Naisille komea, hoikka, älykäs, pitkä, tumma, avoin, sosiaalinen..... Kyllä sä tiedät naisena tän listan. Miehille riittää, että seksiä onnistuu harrastamaan, eli nainen on seksikäs ja haluttava joten voi asua yhdessä ja sen päälle sitten tulisi myös saada lisäksi rakkaus. Näin se menee Beckhamilla ja Kakálla ja Emporio Armanilla ja Kimillä ja monilla muilla PÄRJÄÄVILLÄ miehillä. Joten älä suotta ala vittuilemaan maailmankuvastani.
Sinä tuskin tunnet mainitsemiasi henkilöitä muuta kuin kuvitelmissasi, joten ehkei kannata kuvitella heidän maailmastaan turhia.
Sen lisäksi mitä aiempi kirjoittaja sanoi, vaikuttaa että olet sangen yksinkertainenkin. - edellinen......
Dolf Lundgren kirjoitti:
Sinä tuskin tunnet mainitsemiasi henkilöitä muuta kuin kuvitelmissasi, joten ehkei kannata kuvitella heidän maailmastaan turhia.
Sen lisäksi mitä aiempi kirjoittaja sanoi, vaikuttaa että olet sangen yksinkertainenkin.Et taida koskaan kirjoittaa mitään pidempää ettet jää kiinni yksinkertaisuudesta.
- ggrruuuunnnzzzz
edellinen...... kirjoitti:
Et taida koskaan kirjoittaa mitään pidempää ettet jää kiinni yksinkertaisuudesta.
Osaan tiivistää aika hyvin, toisin kuin sinä.
- Neiti nättimys
ggrruuuunnnzzzz kirjoitti:
Osaan tiivistää aika hyvin, toisin kuin sinä.
Olen kaunis 25vuotias ja minua ärsyttää kun miehet eivät osaa lukea ihannekumppani tietoja..
miksi on niin vaikea tajuta että minua EI kiinnosta 30v miehet ??? - viestintuoja.nyt
Neiti nättimys kirjoitti:
Olen kaunis 25vuotias ja minua ärsyttää kun miehet eivät osaa lukea ihannekumppani tietoja..
miksi on niin vaikea tajuta että minua EI kiinnosta 30v miehet ???Koska osa teistä myöntyy kuitenkin kun kertoo syitä miksi. Kysy siis kanssasiskoiltasi miksi rajat on luotu rikottaviksi. Viiden vuoden ikäero tässä suunnassa tulee aina olemaan normijuttu. Siihen painostaa jo kansainvälisyyskin. 10 vuoden ikäero on harvinaista, mutta sitäkin ilmenee jonkin verran. 7 vuoden ikäero on jo taas yleisempää. Lue niitä naistenlehtiä, niin saat käsityksen. Niissä kun kerrotaan joka vuosi tarinoita siitä, miten pirkko 27 löysi pekan 34 ja heillä on perhe, volvo, koira, ja mieskin rakastaa, ja talo maalattiin kauniiksi.
- the devil
viestintuoja.nyt kirjoitti:
Koska osa teistä myöntyy kuitenkin kun kertoo syitä miksi. Kysy siis kanssasiskoiltasi miksi rajat on luotu rikottaviksi. Viiden vuoden ikäero tässä suunnassa tulee aina olemaan normijuttu. Siihen painostaa jo kansainvälisyyskin. 10 vuoden ikäero on harvinaista, mutta sitäkin ilmenee jonkin verran. 7 vuoden ikäero on jo taas yleisempää. Lue niitä naistenlehtiä, niin saat käsityksen. Niissä kun kerrotaan joka vuosi tarinoita siitä, miten pirkko 27 löysi pekan 34 ja heillä on perhe, volvo, koira, ja mieskin rakastaa, ja talo maalattiin kauniiksi.
Sä oot sairas. Toivottavasti naiset osaavat varoa sua...
- joku vaan...
kun minä olin 25, niin pidin kolmekymppisiä vanhoina ;)
Minulla on oikeastaan päinvastainen ongelma. Koitan etsiä ikäistäni tai hiukan vanhempaa seuraa, niin nuoremmat tulevat juttelemaan. Ajattelin, että täältä löydän varmasti ikäistä seuraa, kun baareissa vaan pikkupojat pyörii ympärillä. Ei auttanut muuta ku ottaa kuva pois, niin sen jälkeen alkoi tulee yli kolmekymppisiltä viestiä. - Näin meillä
Ajattelin myös, että kun itse olin 24 tai 25 pidin kyllä yli 3-kymppisiä vanhoina. Kannattais katsella niitä itsen ikäisiä, eli 30-32-vuotiaita naisia.
- näin meillä
tsekkasin, ettei jää arvaukseksi, että aika moni 24 ja 25-vuotias nuori nainen hakee maksimissaan 28-, 29- tai 30-vuotiasta miestä.
- Ajattelija_
Lukiessani tekstiäsi jotkin asiat alkoivat häiritä. Ensinnäkin: Kun kerran tiesit etukäteen naisten olevan yli 35 v. miksi silti olet niiden kanssa treffeille lähtenyt? Et varmastikaan pelkästä uteliaisuudesta.
Ja kuitenkin kirjoitat tänne paheksuen heidän yhteydenottojaan, vaikka nimenomaan sinä itse annoit heille siihen tilaisuuden. Paheksut julkisesti, mutta samanaikaisesti annat sen tapahtua.
Entä jos katsomme asiaa toisin: Jospa oletkin sisimmässäsi kiinnostunut nimenomaan näistä yli 35-v. naisista, ehkä jopa 40 -naisista, mutta et vain itse sitä vielä tiedä? Eihän kokeneista naisista kiinnostuminen ole mitenkään harvinaista, päinvastoin. Ja nämä naiset tietävät sen vallan hyvin. Ehkäpä profiilissasi on jotakin joka vetää puoleensa kypsiä naisia, muttei nuoria? Monet nuoret miehet näkevät vinttihuoneissaan kosteita päiväunia kokeneen, kypsän ja kuuman naisen kanssa, joka tietää mitä haluaa ja osaa tehdä sen myös.
Ehkä sinun kannattaisi tulla kaapista ulos, mitä siihen sanot?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675