..nyt kun mua hirvittää mennä hommiin kun pelkään että jonkunnäköinen krapula on iskemässä..mylvin ja juoksentelen metsässä ja jään sarwestani kahden puun väliin jumiin..tältä tuntuu..löytyyköhän täältä haperoita? tyhjiä olvitölkkejä vain..kohta mentävä kuumaan kunhan pääsen sarwestani irti eiku puusta.. noh toivottavasti muilla parempi työfiilis..onneni on että voin omassa rauhassa rempata ja ottaaa vähän ice gold ciiderii jos alkaa käyrä liian pahax..krapula näässs.. noh hyvvöö työppäivää..
olenko hirvi?
8
119
Vastaukset
Hirvittää kauheesti kun meinaat olla hirvi;D
.-.ON SUORITTTU..SELVISIN YHDELLÄ SIIDERILLÄ NYT OTAN GLUNGKSS TOISEN ja SITTEN KANAA JA ILllala BAARIIN.. lalalalalalaa baariiinnn
kielibasa kirjoitti:
vai kanallako baariin? :-)
..menee vatsaa muuten meen kamppiin ja filmifriikkiin..terassile en mee oon jo polttanut itseni biitsillä..HANAT AUKI TÄÄLTÄ TULEE HAUKI.. aina menee kovaääniseks..
pervokki kirjoitti:
..menee vatsaa muuten meen kamppiin ja filmifriikkiin..terassile en mee oon jo polttanut itseni biitsillä..HANAT AUKI TÄÄLTÄ TULEE HAUKI.. aina menee kovaääniseks..
katkee kanan lento johtuen maen nousukulmasta ja lennon korkeuspisteen maksimista. just siihen ovelle ja siita sissaan sitten..!
- 5323
kielibasa kirjoitti:
katkee kanan lento johtuen maen nousukulmasta ja lennon korkeuspisteen maksimista. just siihen ovelle ja siita sissaan sitten..!
Varmasti olet.
Hirvaile siellä duunipaikalla niin kukaan ei hoksaa että sulla on krappis. Ne luulee sua vaan juopuneeks hirveks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627