http://www.marinternational.fi/uniquetour/matka_sinkkumatkat.html
Hmmm... kuinkahan hyvin tuollainen bisnesidea pitemmän päälle toimii? Aika hintavia reissuja, joten kohderyhmä on aika kapea. Lisäksi ikärajoitukset kaventavat sitä lisää. Ja kun päälle lätkäistään nimike "SINKKUmatka" niin luodaan mielikuva seuranhakureissusta.
Ei oikein riitä oma usko tuon liikeidean kannattavuuteen. Mites muiden? Jos noita markkinoitaisiin yleisesti korkean tason matkoina (ja annettaisiin rivien välissä ymmärtää ettei mukana ole lapsiperheitä), niin saattaisi toimia paremmin, mutta nyt vähän epäilyttää.
Sinkkumatkat
11
907
Vastaukset
- viskokytkin
No kyllähän noilta matkoilta varmasti imettävää löytyy... Anteeksi kauheasti.
- Älymies 23
Veikkaisin että naiset jotka noita matkoja ostavat ovat melko rumia.
- Hämärän rajoilta
...vastikään lukeneena totean, että konsepti olisi menestys, jos se olisi "lomaromanssi/seksiä sinkulle" -matka, mutta tuo vaikuttaa vain kaikenlaisen turhan mukaylellisen korviketoiminnan järjestämiseltä länsimaiselta ihmiseltä hukkuneille luonnollisille vieteille. En usko menestykseen.
(Kirja kannattaa lukea. Väittävät että realistinen romaani olisi popularisoitunut ja siksi aikapäiviä sitten kuollut laji, mutta minä taas väitän Houellebecqin olevan nykykirjailijoista - populaarikirjallisuus mukaan luettuna - niitä harvoja todellisia realisteja, joilla on edelleen kanttia kuvata maailmaa ja sen kirjoittamattomia lakeja sellaisena kun se on. Aivan kuten Palahniukin "Fight Club" -romaanin kohdalla, myös Houellebecqin tuotantoa lukiessa koko ajan tuntee olevansa kotona ja kirjailijan sielunveljekseen. Joku uskaltaa puhua asiat halki!)- yks ATM
Matti Mäkelän sanoin: "Houellebecq on Meidän mies".
P.S. Myös Matti Mäkelän "Kaksi vaimoa" kannattaa lukea avoimin mielin, sovinistisyytökset unohtaen
- Minä ainakin
matkustelen itsekseni, koska kaikki järjestetty ärsyttää. Olen sitä paitsi varma, että tuollaisilla matkoilla olisi mukana ärsyttäviä tyyppejä, joiden seurassa ei todellakaan viihdy. Kaikissa järjestetyissä "sinkkujutuissa" on yleensä ärsyttävää porukkaa, koska ainoa on mikä yhdistää on sinkkuus.
- Lycklig
minäkin matkustelen, siksikin tuo liikeidea herätti kiinnostuksen. JOS harrastaisin ryhmämatkoja niin ennemmin varmaan osallistuisin esimerkiksi jollekin harrastusmatkalle (kuten golf, jos sitä pelaisin).
- ihmettelen logiikka
kukaan mies maksaisi 1500 euroa 30v suomivalaiden seurasta jos samalla rahalla saa meno-paluun maihin missä saa 16-21v naisia - vaikka tositarkoituksella.
- Ja sitä paitsi ne
naiset ovat YH:ta jotka ovat matkan ajaksi dumpanneet pennun (tai pennut) isälleen (tai omille vanhemilleen, jos paska on kokonaan häipynyt kuvioista)
- Lycklig
Ja sitä paitsi ne kirjoitti:
naiset ovat YH:ta jotka ovat matkan ajaksi dumpanneet pennun (tai pennut) isälleen (tai omille vanhemilleen, jos paska on kokonaan häipynyt kuvioista)
en sinulta ja kaltaisiltasi järkeviä kommentteja odottanutkaan. Sitä edelleen ihmettelen, miksi täällä Suomessa homehdut(te) kun naisetkin ovat täällä niin kamalia.
- iftk
Lycklig kirjoitti:
en sinulta ja kaltaisiltasi järkeviä kommentteja odottanutkaan. Sitä edelleen ihmettelen, miksi täällä Suomessa homehdut(te) kun naisetkin ovat täällä niin kamalia.
siksi kun ne asuu äidin ja isin kanssa eikä tee töitä eikä niillä ole varaa edes mennä vikingillä tukholmaan.
- 11+20
Itse en tuollaiselle reissulle miessinkkuna osallistuisi jo ihan siitä syystä, että tarjonta alkaa olla turhan valikoitua. Tarjolla on helpoosti naisia, joista en liiemmin välitä. Ennemmin face-to-face ilman rahastamis- ja muita kuvioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712606Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222254kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001065Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!151961- 67878
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä391877- 59791
- 101732
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48694Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka34672