"Genitaalilävistyksestä en luovu"
Katrilla, 27, on tällä hetkellä kaksi lävistystä, toinen kielessä ja toinen genitaalialueella. Nainen innostui genitaalialueen lävistyksistä, kun entisellä kumppanilla oli sellainen. Rakas kuitenkin vastusti Katrin ajatuksia korun ottamisesta, joten nainen marssi lävistämään itsensä vasta kun suhde oli päättynyt. Kipu pelotti etukäteen paljon, mutta toimenpide osoittautui luultua helpommaksi.
– Kyllähän se tietysti vähän kirpaisi, varsinkin kun lävistystä ei tässä tapauksessa painettu suoraan läpi, vaan lävistysneula oli käyrä, eikä lävistäjä saanut sitä ensimmäisellä kerralla painettua loppuun asti. Koko lävistystilanteesta oikeastaan muistankin vain sen, kun lävistäjä sanoi, että nyt vielä uusi yritys, Katri kertoo.
Katrin genitaalilävistys on ollut menestys - etenkin makuuhuoneessa. "
http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2010/07/1153363
multa olis turha odottaa suuseksiä jos alapäähänsä on rautaa laittanut, hitto tiedä mitä tulehduksia sitä suuhunsa sais, YÄK.
Genitaalilävistys on menestys makuuhuoneessa
12
670
Vastaukset
- vänksy
ovat seksikkään näköisiä joillain naisilla (ei kaikilla), mut mun mielestä tuo on ehkä enemmän nuorempien juttu. Tai mä olen ainakin itseeni ihan tyytyväinen tässä iässä näin, ilman sellaista.
Sen sijaan muuten pidän lävistyksistä kyllä sekä miehillä että naisilla, kunhan niitä ei oo liikaa ja ne sopii kantajalleen ja paikka on valittu onnistuneesti.- ,,.,.,..,
en nääs haluu vahingossakaan kokea tai nähdä sellaista livenä.
- minus.virus
sun suussasi on suurempi bakteerikanta luonnostaan.
- ,..,,.,.,..,
aattele nivunen on aika hautuva paikka etenkin näin helteissä, niin voi vaan kuvitella sitä umpeutumatonta haavaa missä koru roikkuu
- minus.virus
,..,,.,.,.., kirjoitti:
aattele nivunen on aika hautuva paikka etenkin näin helteissä, niin voi vaan kuvitella sitä umpeutumatonta haavaa missä koru roikkuu
harvemmin lävistys nivusessa on, mut en ala kinata, toi on sun kanta, mun on toinen. Lävistys on kuitenkin samoin, kun korviskin, 'umpeutunut' haava, tunneli siis.
- ,..,,.,.,.
minus.virus kirjoitti:
harvemmin lävistys nivusessa on, mut en ala kinata, toi on sun kanta, mun on toinen. Lävistys on kuitenkin samoin, kun korviskin, 'umpeutunut' haava, tunneli siis.
aloitukseeni laitoin koski just genitaaliläväreitä
- minus.virus
,..,,.,.,. kirjoitti:
aloitukseeni laitoin koski just genitaaliläväreitä
'genitaalialue' ei ainakaan ole nivusessa, eikä värkki hikoile, nivuset voi kyllä hikoilla.
- .,,..,..,.
minus.virus kirjoitti:
'genitaalialue' ei ainakaan ole nivusessa, eikä värkki hikoile, nivuset voi kyllä hikoilla.
hiton biologian opettajani joka on kylläkin jo menehtynyt niin neuvo mua väärin
- ,.,.,.,.,.,.
.,,..,..,. kirjoitti:
hiton biologian opettajani joka on kylläkin jo menehtynyt niin neuvo mua väärin
nääs nivusesta saadaan pulssi mitattua
hitto ml menee lämmössä sanat sekaisin, sorry ESKO "mun open nimi" - minus.virus
,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
nääs nivusesta saadaan pulssi mitattua
hitto ml menee lämmössä sanat sekaisin, sorry ESKO "mun open nimi"http://www.madmaxtattoo.com/html_files/lavistykset.htm#Vinkkejä lävistyksen ottajalle
,..,,.,.,.., kirjoitti:
Suussa asuu kaikista vaarallisimpia bakteereita. Suuhun otettava lävistys voisi avata tien vaikkapa meningokokille verenkiertoon, jolloin lävärin ottajan lisäksi tulee sata muutakin kuollutta, kun tuloksena on ilman kautta tarttuva verenmyrkytys.
- :)
kantanut muutaman vuoden ja ei ongelmia miehen suhtautumisen kanssa, eikä pyöräilyn kanssa ja edelleen iha magee fiilis mekko päällä kävellessä, siinä vaiheessa kun tuulenvire tulvahtaa helmojen sisäpuolen.
Mitä tulee hygieniaa, niin ei mulla ainakaan ole ollut mitään tulehduksia, kun pikkuisen miettinyt minkä tyyppisen jannun laskenut helmojen alle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797