Minulla on jo monia viikkoja, ehkä parikin kuukautta ollut vähäistä kirvelyä virtsatessa. (ajoittain tuntee jotain epämielyttävää, todella pientä siis, johtuisiko siitä että usein alushousujen reuna painaa virtsaputkea kasaan?) Ajoittain tunnen myös pienen vihlaisun lonkkanivelen yläpuolella, häpyluun vieressä(virtsakiviä?), virtsarakon painetta sekä pientä jomottavaa tunnetta alaselässä(tuntuu vain hetken kerralla, kerran parissa/muutamassa päivässä, pyöräilen paljon, selän lihakset jumissa?). Tässä parin viikon sisällä on esiintynyt yöllistä hikoilua, voi kylläkin johtua helteestä. Muutaman kerran viikossa herään yöllä pissahätään ja täytyy käydä vessassa, välillä tuntuu ihan että rakko räjähtäisi kun on niin paljon kertynyt nestettä, rakon seutu myös arka/kipeä pitkän virtsaamisen jälkeen (normaalia?). Olen kerran sairastanut, vuosi sitten, virtsatietulehduksen joka nosti kuumeen 39 asteeseen, virtsa oli myös oranssia eli siinä oli näkyvästi verta. Ultrassa ei havaittu mitään epätavallista ja antibiootit tiputtivat CRPn(120) puoleen yhdessä päivässä. Toukokuussa kävin myös virtsatesteissä(viljelyt jne) eikä löydetty mitään epätavallista, "kirvely"/epämiellyttävä tunne virtsatessa on jatkunut huhti-toukokuusta asti.
Mikä neuvoksi? Onko yleensäkkään normaalia että virtsatessa tuntee yhtään mitään? Kaikki vain aina sanovat että jos virtsaaminen _koskee_, silloin täytyy käydä tutkimuksissa, mutta mikä lasketaan kivuksi? Se että tunnen jotain? Lämpö myös muutaman asteen kymmenyksen koholla mutta luulen että se johtuu helteestä.
Luultavasti mietin turhaan mutta psykologiaa ymmärtävät tietävät mitä epätietoisuus internetin selaaminen aiheuttaa, rupee epäilemään vaikka mitä sairauksia ja jokainen lihaspistoskin muutetaan tukemaan omaa "panikointia" ja nyt ollaan jo oma järkevän ajattelun raja ylitetty omalla mielikuvituksella... Olisiko mielestänne aihetta tutkimuksiin vai ovatko edellä mainitut "oireet" täysin normaalia? Kiitos paljon!
Virtsatulehdus miehellä?
epätietoa
0
1219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693