nenäkarvojennyppiminen?

..se aiheuttaa hillittömiä hallitsematttomia hermoperäisiä aivastuskohatuksia..

lääketieteen yliprofessori,oluenjuonninmamamtilaienn professori pertti orvokki..
alias oskari tuplapukki pervoki..

16

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bojonggg

Asenna sähkövatkaimeen pienet leikkurit ja tunge ne sieraimiin - pääset yhdellä aivastuksella kaikista nenäkarvoista.

• ..toisaalta pärskiminen puhdistaa nenulin ja aiheuttaa nenäorgasmin ja sen jälkeen pitkä raukea tyydyttynyt olotila..sama kun vetäs kauan muhinen verihyytymän nenästä aahh oohh TAIVAALLISTA..

nenäseksologianmestariapulääkäri.. bert orloch siffredi alias pervoki..

• bojonggg
        pervokki kirjoitti:

..toisaalta pärskiminen puhdistaa nenulin ja aiheuttaa nenäorgasmin ja sen jälkeen pitkä raukea tyydyttynyt olotila..sama kun vetäs kauan muhinen verihyytymän nenästä aahh oohh TAIVAALLISTA..

nenäseksologianmestariapulääkäri.. bert orloch siffredi alias pervoki..

Aikamoista kärsimistä. Taidatkin olla Pervokki:)

• sulle ihan uuttakäyttöä sille sähkövatkaimelle,DDD!

• poistan ne 12mm poranterällä ja akkuporakoneella..ei hallitsemattomia aivastuksen pyrskähdyksiä;)

• ..metallimiesten tyyliin.. brasilialainen tapa..kasvattaa vahata repästä.. tosiaankin sillä selviää yhdellä puuskalla...

• pervokki kirjoitti:

..metallimiesten tyyliin.. brasilialainen tapa..kasvattaa vahata repästä.. tosiaankin sillä selviää yhdellä puuskalla...

perskarvat vahalla brassityyliin kunhan enimmät olen ensin saanut tasoitettua ruohikkotrimmerillä:))

• blackmetal68 kirjoitti:

perskarvat vahalla brassityyliin kunhan enimmät olen ensin saanut tasoitettua ruohikkotrimmerillä:))

..hygieenistä..

• Minun sievät sieraimeni kasvattavat karvaa varsin pidättyväisesti. Tosin sieltä sierainten alta löytyy karvoja, joita säännöllisesti pinseteillä nypin. En aivastele lainkaan, mutta kyynelehdin kovasti.

• bojonggg

jumankekkula! Ei mullakaan nenässä vaan ihan jossain muualla mihin ei vatkaimella sorkita.

• bojonggg kirjoitti:

jumankekkula! Ei mullakaan nenässä vaan ihan jossain muualla mihin ei vatkaimella sorkita.

ei kehtaa näin perhepalstalla paljastaa....

• bojonggg
        tuputuu kirjoitti:

ei kehtaa näin perhepalstalla paljastaa....

kainaloissa! Sitä mä tarkotin. Kyllä kainaloita näytetään dödö -mainoksissa töllössäkin - ei niissä mitään hävytöntä ole:)

• 9806e498460
        bojonggg kirjoitti:

kainaloissa! Sitä mä tarkotin. Kyllä kainaloita näytetään dödö -mainoksissa töllössäkin - ei niissä mitään hävytöntä ole:)

Ota sormilla kiinni niistä karvoista ja repäise irti. Tosin sähkövatkain ja akkuporakone voi olla rivakampi tapa.

• ..mikäköhän siinä on kun joila kuilla nenässä rehottaa ja toisilla kasvaa hillitysti?

• Nyppis

Nypin niitä kanssa usein, silloin huomaa että jos ne kasvanu liikaa. Ei sitte muuta ku pyörittelee ne sormenpäillä siistiin nippuun ja leikkaa (varovasti) saksilla pois. Ei törrötä enää kolvista ulos. Kai niillä karvoilla joku tarkoitus on. Ei mee hyttyset nenään jos ajaa fiukella :S . Toinen pervesio on nyppiä kulmiksia ja silmäripsiä. Se on kyllä ihan tarpeen kun on helvetin haitallista jos niitä menee silmään vaikka autolla ajaessa.

• ..nyppimistä pidetään arvossaan.. nyps nyps nyt kaikki nyppimään..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe