Harmi kun nykyään kuulee enää todella harvoin missään yökerhossa 70-luvun kunnon discohittejä, kuten Baccaran Sorry I'm a lady ja Yes sir I can boogie biisejä. Kyllä ne vaan saa aina jalan vispaamaan aika kiivaasti.
Baccara
12
1901
Vastaukset
- Aivopesu
Eipä tunnu enää oikein dj:t soittavan mitään kyseisestä musiikista. Olen sitä miletä että sais taas tulla tuo Disco muotiin (in, kuten nykyään sanotaan). Kaikille vain suuret Afro-letit ja kirkkaita disco-vaatteita ;)
- muumio
...opiskelijoiden DiscoHitseissä kahdesti vuodessa ;)
Tuona päivänä pyörii omissakin soittimissamme perinnemusiikkia osittain camp-huumorin hengessä. Kaikki menee, kunhan sopii tunnelmaan:
1) Bee Gees: You should be dancing
2) Baccara: Yes sir I can boogie
3) The Trammps: Disco inferno
4) Bee Gees: Staying alive
5) Blondie: Heart of glass
6) Abba: Summer night city
7) Sister Sledge: He's the greatest dancer
8) David Shire: Salsation
9) Abba: Honey honey
10) Bee Gees: More than a woman
Kun kerran tämäkin ryhmä on syntynyt, niin lisäyksiä top-listalle? :)- äläppäri
Kävin tuossa läpi isän vanhoja levyjä ja löysin aarteita: Bee gees, Baccara, abba. Tuli siinä kuunnellessa mieleen että miksei nykymusiikki ole samanlaista?
Vaikka nuori olenkin niin tämä musiikki iski kuin metrinen halko. Nyt puri diskokärpänen :D - Mayte
äläppäri kirjoitti:
Kävin tuossa läpi isän vanhoja levyjä ja löysin aarteita: Bee gees, Baccara, abba. Tuli siinä kuunnellessa mieleen että miksei nykymusiikki ole samanlaista?
Vaikka nuori olenkin niin tämä musiikki iski kuin metrinen halko. Nyt puri diskokärpänen :DAaah Baccara on niin ihana. Onneksi levyttävät edelleen, nyt radiossa soi heidän uusin tuotoksensa Soy Tu Venus. Ehdottomasti kevään paras uutuus!!! Suosittelen.
- Jep, jep
Donna Summer, Hot Chocolade, Billy Swan (I can Help), Rick Dees and his cast of idiots (Disco Duck), Temptations (Happy People) ja miljoona muuta.
- mä vaan
joo oon samaa mieltä.. ei enää tahdo noita vanhoja 70-luvun disco musiikkia
kuulla.. ei ees radiossa.. niinku toi baccara..
ite mulla on noi kaks sen biisiä. sorry i´m a lady ja se toinen.. Ja musta toi 5000 volts..
ja biisi i´m on fire.. just hyvä disco biisi..
ehkä parhaimpia/paras..
ja sit toi bonney M: one way ticket, biisi nimeltää funkytown,ja muutenki 70-luvun funky
disco musa on hyvää. tos oli biisejä josta ite
tykkään.. ja tina charlesin yks biisi on.. hyvä.. eli: i love to love.. mutta tv shopissa vähän
väliä mainostetaan sitä disco generation levyä.
jossa on paljon ihania legendaarisia biisejä..
oikeestaa mun lemppari biisi on ollu jo monta vuotta rollareiden Angie.. vaikka ite oon vasta parinkymmenen päälle, hieman ni silti tykkään 60-80-luvun musiikista.. etenki 70-luku on in.. ja lauantaisin tulee radio suomelta klo 23.03 jytää ja purkkaa ohjelma jossa soitetaan vaan 70-luvun jytää ja purkkaa musiikkia..
ja perjantaisin samaan aikaan ja samalla taajuudella tulee lista suomi..
tällaista mulla..- blackmagictiger
baccaralla on hyviä biisejä tosiaan ja sitten 60-70.70-80.80-90 l musakin on hyvää
- dj disco
itse pyöritän levyjä baareissa ja soitan 70-luvun discoa, funkya & soulia niin paljon kun mahdollista :) 70´s rules
- että*
nykyään discoissa musaa pyörittävät juuri puberteetin ylittäneet finninaamat, jotka eivät yksinkertaisesti tunne mitään vanhoja discobiisejä. Itse ainakin tanssisin OIKEIN mielelläni tämän viestikejun "muumion" listaamia biisejä. Silloin harvoin kun biisejä jossain kuulee, tanssilattia täyttyy välittömästi. Luulisi sen olevan signaali levyjen pyörittjille siitä, että kysyntää Wanhan ajan discolle todella on. Jokaisen DJ:n pitäisi käydä joku pakollinen tentti, jossa voisi suorittaa vähintään approbaturin arvosana Wanhan discomusiikin tuntemuksesta!
- ....
että* kirjoitti:
nykyään discoissa musaa pyörittävät juuri puberteetin ylittäneet finninaamat, jotka eivät yksinkertaisesti tunne mitään vanhoja discobiisejä. Itse ainakin tanssisin OIKEIN mielelläni tämän viestikejun "muumion" listaamia biisejä. Silloin harvoin kun biisejä jossain kuulee, tanssilattia täyttyy välittömästi. Luulisi sen olevan signaali levyjen pyörittjille siitä, että kysyntää Wanhan ajan discolle todella on. Jokaisen DJ:n pitäisi käydä joku pakollinen tentti, jossa voisi suorittaa vähintään approbaturin arvosana Wanhan discomusiikin tuntemuksesta!
Onneks meidän pikkujouluissa marraskuussa oli DJ, joka soitti just noita : Abba, BeeGees, Donna Summer, jne..... kyllä tanssijalka vipatti, lähes kaikki oli tanssimassa.
- vetonaula
.... kirjoitti:
Onneks meidän pikkujouluissa marraskuussa oli DJ, joka soitti just noita : Abba, BeeGees, Donna Summer, jne..... kyllä tanssijalka vipatti, lähes kaikki oli tanssimassa.
onneksi on Eini joka keikkailee ympäri Suomea! Esittää diskomusaa, diskoiskelmää miksi se sitten luokitellaankin. Ja tunnetusti levyttänyt 70-luvulla Yes Sir I Can Boogie`n suomeksi. Olin keikalla hiljattain, ja tosi kova meno. Kova diskomimmi edelleen. Hymy-lehdessä oli muutama vuosi sitten sexy kuva jossa Eini makasi lattialla selällään :) viisikymppiseksi naiseksi uskomattoman hyvännäköinen ja vetovoimainen. Einin keikalle mars! :))
Hyvää joulua t. Einin fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019