Voi kettu, mitähän sitä tekis?
Mulla on periaatteessa ihan ok mies, ei juo eikä laukkaa muissa naisissa, muttei meillä oo kauheesti yhteistä. Itse asiassa ei oo koskaan ollutkaan, vaikka ollaan yli 20 v oltu kimpassa ja perhe perustettu. Ollaan toistemme totaaliset vastakohdat ja se on alkanut tulla omasta puolestani suurimmaksi esteeksi. Mä haluisin esim. asuun keskusta-alueelle, mies viihtyy taajamassa. Mä haluun matkustella PALJON ja lämpimään, mies vihaa väkijoukkoja ja haluu pohjoiseen eikä lähde mun kanssa mihinkään. Mä haluun olla siisti ja huoliteltu ja pitää kunnostani huolta, mies ei paljoo piittaa miltä näyttää ja kulkee kasarivaatteissaan.
Mä olen alkanut hävetä sitä. En oikein kehtaa mennä sen kanssa mihkään, kun on niin nolon näköinen. No, se hankki kerran sit uusia vaatteita mun mieliksi ja mitäpä tuli - kauhee sporttikansitakki ja taas nolon malliset housut. Eniten mua ottaa kaaliin se, ettei se lähde mihinkään ulkomaille :( Kuulemma voin vapaasti mennä jonkun kanssa, se sopii hälle. Mä haluisin kuiteski HÄNEN kanssaan.
Alkaa ottaa tosi paljon aivoon nää meidän erilaiset intressit. Onks mulla viä toivoo vai onkohan tää jo tässä? Vai voiko toimia pitemmän päälle systeemi, että elellään kumpikin niinku omaa elämää? Niin tässä nyt nimittäin parhaillaan eletään.
Liian erilaiset?
97
5750
Vastaukset
- sdgsdgsd
20 vuotta yhdessä ja nyt vasta huomaat että olette erilaisia? Aika pitkät piuhat sulla:D
- dghdfh
aikansa sitä työntää sen tyytymättömyytensä taka-alalle, mutta sitten kun se alkaa pulpahdella koko ajan mieleen, alkaa ahistaa. Itse ajattelin alkuun, että erilaisuus on rikkautta ja että niitä kun vähäsen sekoittaa, hyvä tulee. "Sekoitin" omalta osaltani ja menin mukaan miehen mieleisiin juttuihin ajatuksella, että toiste tehdään jotain, mitä minä haluan... Eipä sitä päivää tullut - erosta nyt pari vuotta, toki muitakin mutkia oli matkassa.
- aloittaja vielä
Kuten kirjoitin - "Itse asiassa ei oo koskaan ollutkaan, vaikka ollaan yli 20 v oltu kimpassa ja perhe perustettu". Siis tiedossa on asia ollut.
Kirjoitin myös, että "se on alkanut tulla omasta puolestani suurimmaksi esteeks". Eli oon sietänyt asiaa pitkään, mutta nyt se on alkanut vasta todella pahasti tökkiä. Eli nyt olen vasta tajunnut, ettei tilanne tosiaan muutu. Kysymyshän kai kuuluukin, että pystynkö hyväksymään tämän vaiko en. - vaakakupissa elämä
aloittaja vielä kirjoitti:
Kuten kirjoitin - "Itse asiassa ei oo koskaan ollutkaan, vaikka ollaan yli 20 v oltu kimpassa ja perhe perustettu". Siis tiedossa on asia ollut.
Kirjoitin myös, että "se on alkanut tulla omasta puolestani suurimmaksi esteeks". Eli oon sietänyt asiaa pitkään, mutta nyt se on alkanut vasta todella pahasti tökkiä. Eli nyt olen vasta tajunnut, ettei tilanne tosiaan muutu. Kysymyshän kai kuuluukin, että pystynkö hyväksymään tämän vaiko en.Keski-iän kriisiä? Silloin alkaa katsomaan eloansa, että tyytykö nykyseen loppuelämänsä ajan. Itse en tyytynyt. Ero ja olen onnellinen. Eroon ei siis tarvita aina uskottomuutta. Vaan on ihan tosiasia "kasvoimme erillemme".
- Liina Anniina
Kirjoitin myös, että "se on alkanut tulla omasta puolestani suurimmaksi esteeks". Eli oon sietänyt asiaa pitkään, mutta nyt se on alkanut vasta todella pahasti tökkiä. Eli nyt olen vasta tajunnut, ettei tilanne tosiaan muutu. Kysymyshän kai kuuluukin, että pystynkö hyväksymään tämän vaiko en.Entisajan akat oli paljon lujempaa tekoa. Olen kuullut mummoni kertomuksia naisten elämästä 40 ja 50-luvuilla ja aiemmin muiden sukulaisnaisten tarinoita.
Nuo naiset nauraisivat räkäisen naurun, pitäisivät vitsinä ongelmaa.
Kuulin heiltä sotaveteraanien vaimojen sekä äitien kertomuksia.
Heille oli tärkeintä, että mies tai poika tuli hengissä kotiin sodasta. Ilomielin muijat ottivat likaisen, väsyneen, täisen ja ei-niin-muodikkaan miehen kotiin... avosylin.
Kun mummo näitä puhui, kuinka he rakastivat miehiään, niin itkettää vieläkin.
Ja sitte yksi täällä nipoo jostain sporttikansitakista ja ulkomaanmatkoista. - ?
Kirjoitin myös, että "se on alkanut tulla omasta puolestani suurimmaksi esteeks". Eli oon sietänyt asiaa pitkään, mutta nyt se on alkanut vasta todella pahasti tökkiä. Eli nyt olen vasta tajunnut, ettei tilanne tosiaan muutu. Kysymyshän kai kuuluukin, että pystynkö hyväksymään tämän vaiko en.Me ollaan oltu naimisissa 35 vee ja ollaan myös erilaisia. Kai se erilaisuus silloin alussa houkuttelikin toisessa!
Mä haluisin pohjoiseen ja mies etelään, minä kylmään ja mies kuumaan, mutta on tässä päästy sopuun. Nukumme nykyisin eri huoneissakin juuri siksi, että minä läkähdyn huoneessa missä hän haluaa nukkua.
Tuon kaiken ei tarvitse merkitä katastrofia. Kumpikin voi joustaa tarpeen mukaan ja siinä missä ei löydy yhteistä säveltä toimitaan oman mieltymyksen mukaan - en tarkoita toki mitään ydinasioita vaan näitä ulkoisia ja sinänsä merkityksettömiä juttuja.
Kun on keskinäinen luottamus, voi hyvin toinen käydä vaikka etelänmatkalla eikä se rapauta tai tuhoa avioliittoa. Asia erikseen on sitten se, jos ruvetaan katselemaan muita - siitä ei nyt ole kysymys! Minusta oli aika upeaa huomata, että pärjään ihan yksinkin matkalla ja oli hyväkin olla yksikseen vieraissa ympyröissä. Se ei myöskään tarkoita sitä, että mies olisi jotenkin turha tai tarpeeton, ei hyvänen aika, hän on minulle ehdottoman tärkeä!
Olen oppinut arvostamaan miestäni yhä enemmän - nuorempana näin toki virheitä ja ties mitä hänessä, mutta ajan mittaan ovat haalistuneet nuo asiat kokonaan. Hän on parasta mitä minulla tässä maailmassa on! (Lapsia on siis kyllä myöskin - ja lapsenlapsiakin - mutta hän on ELÄMÄNTOVERINI!)
Tuntuu pahalta nykyinen eroamisvillitys ja eroon yllyttäminen. Tuntuu siltä, että ihmissuhteet ovat aika tavalla pinnallisia nykyään - miten olisi muuten mahdollista noin vain heitellä vanha puoliso pellolle ja uutta vain haeskella kehiin? En käsitä sitä. - minnemäki
Käyttäisi yhtäpaljon aikaa itseensä kuin nainen niin koko maailma pysähtyisi.
- Kompromisseja
Kirjoitin myös, että "se on alkanut tulla omasta puolestani suurimmaksi esteeks". Eli oon sietänyt asiaa pitkään, mutta nyt se on alkanut vasta todella pahasti tökkiä. Eli nyt olen vasta tajunnut, ettei tilanne tosiaan muutu. Kysymyshän kai kuuluukin, että pystynkö hyväksymään tämän vaiko en.Niin ihmisillä on paha tapa toivoa, että jospa toinen muuttuisi...
Toisen huonot puolet havaitaan ja tiedetään ne ongelmaksi, mutta ne ohitetaan, koska ajatellaan, että minä voin muuttaa toisen mieleisekseni. Tai hän voi itse muuttua. Niinpä niin.
Yhteiselämä on kompromisseja. Eikö millään ole mahdollista sopia, että joka toinen kerta menette miehen valitsemaan paikkaan ja joka toinen kerta sinun valitsemaan? Ehkä voisit aloittaa hieman varovaisemmin ja viedä miehen lämpimään rauhalliseen paikkaan. Pakkoko se on mihinkään turistirysään mennä missä on hirmuisesti ihmisiä? Erään ystäväni mies ei aiemmin halunnut koskaan etelään. Hänellä oli kanssa jonkun sortin asenne tietynlaisia paikkoja kohtaan. Vaikka ei ollut ikinä niissä käynytkään. Kun he olivat olleet yhdessä n. 15 vuotta niin mies vihdoin suostui lähtemään. Ja tykkäsi niin, että halusi sinne samaan paikkaan seuraavanakin vuonna!
Mitä tulee pukeutumiseen niin oletko ostanut miehelle vaatteita esim. lahjaksi? Pitääköhän niitä? Ehkä voisitte mennä yhdessä ostoksille? Tietysti vaatteet pitää olla sellaiset, jotka häntäkin miellyttää. Eikä tunne oloansa niissä kovin tukalaksi. Et sinäkään varmaan haluaisi pelkästään toisen mieliksi olla vaatteissa, joista et pidä laisinkaan?
Nuo mainitsemasi ongelmat eivät tunnu niin kovin suurilta, että niiden takia kannattaisi erota. Mutta ihmiset kokee eriasiat eri tavalla, joten en mitenkään vähättele. - Muodikas mies
Liina Anniina kirjoitti:
Entisajan akat oli paljon lujempaa tekoa. Olen kuullut mummoni kertomuksia naisten elämästä 40 ja 50-luvuilla ja aiemmin muiden sukulaisnaisten tarinoita.
Heille oli tärkeintä, että mies tai poika tuli hengissä kotiin sodasta. Ilomielin muijat ottivat likaisen, väsyneen, täisen ja ei-niin-muodikkaan miehen kotiin... avosylin.
Ja sitte yksi täällä nipoo jostain sporttikansitakista ja ulkomaanmatkoista."Entisajan akat oli paljon lujempaa tekoa. Olen kuullut mummoni kertomuksia naisten elämästä 40 ja 50-luvuilla ja aiemmin muiden sukulaisnaisten tarinoita.
Ja sitte yksi täällä nipoo jostain sporttikansitakista ja ulkomaanmatkoista. "
Juuri näin, loistava kirjoitus järkevältä naiselta. - Muodikas mies
? kirjoitti:
Me ollaan oltu naimisissa 35 vee ja ollaan myös erilaisia. Kai se erilaisuus silloin alussa houkuttelikin toisessa!
Mä haluisin pohjoiseen ja mies etelään, minä kylmään ja mies kuumaan, mutta on tässä päästy sopuun. Nukumme nykyisin eri huoneissakin juuri siksi, että minä läkähdyn huoneessa missä hän haluaa nukkua.
Tuon kaiken ei tarvitse merkitä katastrofia. Kumpikin voi joustaa tarpeen mukaan ja siinä missä ei löydy yhteistä säveltä toimitaan oman mieltymyksen mukaan - en tarkoita toki mitään ydinasioita vaan näitä ulkoisia ja sinänsä merkityksettömiä juttuja.
Kun on keskinäinen luottamus, voi hyvin toinen käydä vaikka etelänmatkalla eikä se rapauta tai tuhoa avioliittoa. Asia erikseen on sitten se, jos ruvetaan katselemaan muita - siitä ei nyt ole kysymys! Minusta oli aika upeaa huomata, että pärjään ihan yksinkin matkalla ja oli hyväkin olla yksikseen vieraissa ympyröissä. Se ei myöskään tarkoita sitä, että mies olisi jotenkin turha tai tarpeeton, ei hyvänen aika, hän on minulle ehdottoman tärkeä!
Olen oppinut arvostamaan miestäni yhä enemmän - nuorempana näin toki virheitä ja ties mitä hänessä, mutta ajan mittaan ovat haalistuneet nuo asiat kokonaan. Hän on parasta mitä minulla tässä maailmassa on! (Lapsia on siis kyllä myöskin - ja lapsenlapsiakin - mutta hän on ELÄMÄNTOVERINI!)
Tuntuu pahalta nykyinen eroamisvillitys ja eroon yllyttäminen. Tuntuu siltä, että ihmissuhteet ovat aika tavalla pinnallisia nykyään - miten olisi muuten mahdollista noin vain heitellä vanha puoliso pellolle ja uutta vain haeskella kehiin? En käsitä sitä.Me ollaan oltu naimisissa 35 vee ja ollaan myös erilaisia. Kai se erilaisuus silloin alussa houkuttelikin toisessa!
Kun on keskinäinen luottamus, voi hyvin toinen käydä vaikka etelänmatkalla eikä se rapauta tai tuhoa avioliittoa. Asia erikseen on sitten se, jos ruvetaan katselemaan muita - siitä ei nyt ole kysymys! "Minusta oli aika upeaa huomata, että pärjään ihan yksinkin matkalla ja oli hyväkin olla yksikseen vieraissa ympyröissä. Se ei myöskään tarkoita sitä, että mies olisi jotenkin turha tai tarpeeton, ei hyvänen aika, hän on minulle ehdottoman tärkeä!
Tuntuu pahalta nykyinen eroamisvillitys ja eroon yllyttäminen. Tuntuu siltä, että ihmissuhteet ovat aika tavalla pinnallisia nykyään - miten olisi muuten mahdollista noin vain heitellä vanha puoliso pellolle ja uutta vain haeskella kehiin? En käsitä sitä."
Lisää upeita järkeviä suomalaisia naisia, hienoa tekstiä. - Minä vaan
? kirjoitti:
Me ollaan oltu naimisissa 35 vee ja ollaan myös erilaisia. Kai se erilaisuus silloin alussa houkuttelikin toisessa!
Tuntuu pahalta nykyinen eroamisvillitys ja eroon yllyttäminen. Tuntuu siltä, että ihmissuhteet ovat aika tavalla pinnallisia nykyään - miten olisi muuten mahdollista noin vain heitellä vanha puoliso pellolle ja uutta vain haeskella kehiin? En käsitä sitä.Yli 21 v yhdessä - lapsia, jo täysi-ikäisiä. Olemme erilaisia, mutta en vaihtaisi miestäni mihinkään. Käymme toki yhdessä eri paikoissa. Sukulaisten luona pari kertaa vuodessa, ulkomailla jne. Itse olen kova kyläilemään ja menen yksin. Se sopii minulle, eikä tulisi mieleenikään lähteä raahaamaan miestä väkisin mukaan. Hänellä on omia juttuja ja minulla omia - silti olemme todella onnelliset yhdessä. Tallinnan risteilylle en ole saanut häntä vetämälläkään Ruotsiin kyllä - Tallinnassa käyn sitten sukulaisten, ystävien ja tuttavien jne. kanssa. Särmät ovat hioutuneet kummaltakin eli joustoa löytyy puolin ja toisin, mutta toista ei voi muuttaa. Toisen ihmisen kunnioittaminen juuri sellaisena kuin on -on kaiken a ja o.
- ykskakskolme
Liina Anniina kirjoitti:
Entisajan akat oli paljon lujempaa tekoa. Olen kuullut mummoni kertomuksia naisten elämästä 40 ja 50-luvuilla ja aiemmin muiden sukulaisnaisten tarinoita.
Ja sitte yksi täällä nipoo jostain sporttikansitakista ja ulkomaanmatkoista.eipä nykyajan naisilla tee mitään ,yhtä tyhjän kanssa
tommosia idiootteja ne on
"tykkäävät"miehen erillaisuudesta,mutta oikeasti avioliitto on vain pakotettu tila
naisen vapaalle henkiselle väkivallalle muokata miestä mieleisekseen.
naiset tykkää miehistä kun ne on lopulta muokattu mieleisekseen
jos on oma itsensä niin sehän ei naisille käy millään,hyvä ettei kyseinen nainen sentäään syytä jostain alistuksesta tms kun ei taivu emännän tahtoon
olis kiva kuulla mitä vikoja mies sietää naisessa
ajatella että 20 v tommonekin pariskunta ollut olemassa ja vielä lapsia,laps raukat
älkää hyvä ihmiset tehkö lapsia !
hyvää naismallia lapsille kyseinen "emäntä" edustaa lapsillee,jessus sentään mikä ihminen
jos ei valita ulkomaan matkoista niin varmaan kengän koosta
mutta sellaisihan ne naiset on ,ei koskaan tyytyväisiä
pitäis keksiä joku muu nimitys nykyajan naisille kuin nainen,
valitettavasti hullun lehmän tauti on jo menny ,ehdotuksia? - Miesputkinäkökulma
ykskakskolme kirjoitti:
eipä nykyajan naisilla tee mitään ,yhtä tyhjän kanssa
tommosia idiootteja ne on
"tykkäävät"miehen erillaisuudesta,mutta oikeasti avioliitto on vain pakotettu tila
naisen vapaalle henkiselle väkivallalle muokata miestä mieleisekseen.
naiset tykkää miehistä kun ne on lopulta muokattu mieleisekseen
jos on oma itsensä niin sehän ei naisille käy millään,hyvä ettei kyseinen nainen sentäään syytä jostain alistuksesta tms kun ei taivu emännän tahtoon
olis kiva kuulla mitä vikoja mies sietää naisessa
ajatella että 20 v tommonekin pariskunta ollut olemassa ja vielä lapsia,laps raukat
älkää hyvä ihmiset tehkö lapsia !
hyvää naismallia lapsille kyseinen "emäntä" edustaa lapsillee,jessus sentään mikä ihminen
jos ei valita ulkomaan matkoista niin varmaan kengän koosta
mutta sellaisihan ne naiset on ,ei koskaan tyytyväisiä
pitäis keksiä joku muu nimitys nykyajan naisille kuin nainen,
valitettavasti hullun lehmän tauti on jo menny ,ehdotuksia?ole aivan nykynainen kun on yli 20 vuotta ollut saman miehen kanssa eli 80-luvun lopulta saakka. Toisaalta silloin alkoi tämä nykyvimputus; juppiajan jälkeinen pinnallisuus kaikkine kurmenleineen, vaatteet, muoti, matkustelu jne. Ne vei ihmisen pois todellisuudesta, arkitaju hämärtyi ja on hämärtynyt lisää, eikä enää nähdä kuka on se läheinen, keneen sitä on rakastuttu ja eletty myötä- ja vastamäessä niin ja niin kauan.
Ehkäpä aloittaja on viimeinkin tympääntynyt tylsään arkeen. Hän haluaa selvästikin elämyksiä. Miehelle riittää omat perinteet ja perhe ympärillä. Huom! ei enää rakastava perhe, vaan perhe olemassa. Suhteeseen on tullut molemmin puolinen itsestäänselvyys jossa nainen on alkanut nipottaa ja kapinoida. Ei kai tuossa enää tarvitse muuta kuin kengät jakoon. Mies ei muutu, eikä tarvitsekaan muuttua. Hän on oma itsensä. - ---
dghdfh kirjoitti:
aikansa sitä työntää sen tyytymättömyytensä taka-alalle, mutta sitten kun se alkaa pulpahdella koko ajan mieleen, alkaa ahistaa. Itse ajattelin alkuun, että erilaisuus on rikkautta ja että niitä kun vähäsen sekoittaa, hyvä tulee. "Sekoitin" omalta osaltani ja menin mukaan miehen mieleisiin juttuihin ajatuksella, että toiste tehdään jotain, mitä minä haluan... Eipä sitä päivää tullut - erosta nyt pari vuotta, toki muitakin mutkia oli matkassa.
KUKA ON PETER JOSEPH?
Charles Robinsonin tekemä dokumentti Zeitgeist-liikkeen perustajasta, Peter Josephista.
Tekstitetty suomeksi.
http://vimeo.com/11364373 - m.t.t
Muodikas mies kirjoitti:
"Entisajan akat oli paljon lujempaa tekoa. Olen kuullut mummoni kertomuksia naisten elämästä 40 ja 50-luvuilla ja aiemmin muiden sukulaisnaisten tarinoita.
Ja sitte yksi täällä nipoo jostain sporttikansitakista ja ulkomaanmatkoista. "
Juuri näin, loistava kirjoitus järkevältä naiselta.No jaa, ennen vanhaan myös normit ja yhteiskunta tuppasivat olemaan sellaisia, että eroa ei katsottu kovin hyvällä. Tunnen muutaman lesbon, jotka ovat kuitenkin menneet miehen kanssa naimisiin ja perustaneet perheen kun niin vain _piti_ tehdä. Oma mummi ja ukkini eivät pitäneet toisistaan kymmeniin vuosiin mutta yhdessä oli pakko pysyä.
Nyt sitten pääsivät onnekseen eri vanhainkoteihin. Voi olla, että ihmiset olivat lujempaa tekoa, mutta kyllä sitä aika paljon oli teeskentelyä ja hampaat irvessä -elämääkin. - ei varaa muuhun
m.t.t kirjoitti:
No jaa, ennen vanhaan myös normit ja yhteiskunta tuppasivat olemaan sellaisia, että eroa ei katsottu kovin hyvällä. Tunnen muutaman lesbon, jotka ovat kuitenkin menneet miehen kanssa naimisiin ja perustaneet perheen kun niin vain _piti_ tehdä. Oma mummi ja ukkini eivät pitäneet toisistaan kymmeniin vuosiin mutta yhdessä oli pakko pysyä.
Nyt sitten pääsivät onnekseen eri vanhainkoteihin. Voi olla, että ihmiset olivat lujempaa tekoa, mutta kyllä sitä aika paljon oli teeskentelyä ja hampaat irvessä -elämääkin.Alussahan se mukavaa on, mutta kyllä sitä 20 vuodessa on jo karvansa ite kukin näyttänyt..
Eiköhän ne "mummot" ollut muutenkin enempi riippuvaisia siitä torpan tuotosta, jossa asusteltiin lehmän kanssa...ja sen sian. :D - Ukot juoppoja..
Miesputkinäkökulma kirjoitti:
ole aivan nykynainen kun on yli 20 vuotta ollut saman miehen kanssa eli 80-luvun lopulta saakka. Toisaalta silloin alkoi tämä nykyvimputus; juppiajan jälkeinen pinnallisuus kaikkine kurmenleineen, vaatteet, muoti, matkustelu jne. Ne vei ihmisen pois todellisuudesta, arkitaju hämärtyi ja on hämärtynyt lisää, eikä enää nähdä kuka on se läheinen, keneen sitä on rakastuttu ja eletty myötä- ja vastamäessä niin ja niin kauan.
Ehkäpä aloittaja on viimeinkin tympääntynyt tylsään arkeen. Hän haluaa selvästikin elämyksiä. Miehelle riittää omat perinteet ja perhe ympärillä. Huom! ei enää rakastava perhe, vaan perhe olemassa. Suhteeseen on tullut molemmin puolinen itsestäänselvyys jossa nainen on alkanut nipottaa ja kapinoida. Ei kai tuossa enää tarvitse muuta kuin kengät jakoon. Mies ei muutu, eikä tarvitsekaan muuttua. Hän on oma itsensä.AP.llä kieltämättä harvinainen mies, kun ei juo!
Suurin osa suomalaisista miehistä käyttää liikaa viinaa ja sen takia ei edes venakot oo enää tulossa niille akkoiksi, pitää ostaa thaimaalainen.
Saiski raittiin miehen! - pöljännäköisiä!
minnemäki kirjoitti:
Käyttäisi yhtäpaljon aikaa itseensä kuin nainen niin koko maailma pysähtyisi.
Käyttäis ees vähän..kehtais silloin ilmoille viedä, eikä tarttis aina hävetä!
- Ed Hardly
Eikös tuollaiset asiat yleensä punnita ENNEN kuin mennään naimisiin eikä 20v sen JÄLKEEN? Vakka on nyt kantensa valinnut ja siihen tyydyt. Hän on OK. Ainoa mitä voit tehdä, on kaivaa teistä sen erilaisuuden, joka sai rakastumaan toisiinne.
- Reckhadrt.
Hän pitää sinua itsestäänselvyytenä. Lemppaa pellolle ja ala nauttia elämästä.
- keijutar 38
Hei, ihan kantsii vaihtaa äijä toisentyyliseen.
Ala elää omaa elämää ja etsi tilalle matkustelevampi ja paremmin pukeutuva mies. Kyllä tollainen landepaukku mikä sulla on hävettäisi melko jokaista naista.
Ihme että oot kestänyt näinkin pitkään.
Mä oon sitämieltä että ihmisen ei pidä omasta mukavuudesta tinkiä jos haluu muuttaa elämäänsä niin se pitää tehdä Unohda koko nolo kuvatus, ootte liian erilaiset. Jos hän ottaisi tilalle jonkun itteensä vastaavan nyhverön, sä voisit ottaa citymmän tapauksen. Etsi sellanen joka LÄHTEE sun kanssa ulkomaille. Ei oo pakko saman tyypin kanssa elää ja pilata elämäänsä. On tärkeetä että tuntee ittensä tyytyväiseksi ja saa haluamansa elämän. SE on tärkee että elää.- keijutar 38
Mulla oli pari vuotta ihan karsee ukko, tein lapsenkin sen kanssa. Ihka erehdys koko äijä, se pukeutu kans ihan karmeisiin kuteisiin golleget, vaikka vapaa aikana vain piti inhotti mua. Muuten ihan tyylittömät farkut siis se ei katsonut kokonumeroo ollenkaan, ne vaan lölötti persuksesta ällöttävästi ja tautinen valkea t-paita AINA ei mitään mielikuvitusta, samat vrotee sukat niitä halpoja.
Äijä kälätti koko ajan rahasta siis pihi, ei antanut mun ostaa mitään fiksumpaa, hirvee pököttävä toppatakki ja ei raaskinut käyvä baarissa kahvilakaan.
Niuho joutui kuitenkin maksamaa elatusmaksu mulle, kun pisti sen kiertoon, nyt sillä samanlainen oikea trendikäs tapaus tyttöystävänä. siis tosinaurettava pukeutuminen, ne on kait onnellisia.
Itse käyn ulkomailla milloin huvittaa ja tyylikkäitä miehiä ollut useita. Katson tarkkaan en sitoudu. - ?????????
keijutar 38 kirjoitti:
Mulla oli pari vuotta ihan karsee ukko, tein lapsenkin sen kanssa. Ihka erehdys koko äijä, se pukeutu kans ihan karmeisiin kuteisiin golleget, vaikka vapaa aikana vain piti inhotti mua. Muuten ihan tyylittömät farkut siis se ei katsonut kokonumeroo ollenkaan, ne vaan lölötti persuksesta ällöttävästi ja tautinen valkea t-paita AINA ei mitään mielikuvitusta, samat vrotee sukat niitä halpoja.
Äijä kälätti koko ajan rahasta siis pihi, ei antanut mun ostaa mitään fiksumpaa, hirvee pököttävä toppatakki ja ei raaskinut käyvä baarissa kahvilakaan.
Niuho joutui kuitenkin maksamaa elatusmaksu mulle, kun pisti sen kiertoon, nyt sillä samanlainen oikea trendikäs tapaus tyttöystävänä. siis tosinaurettava pukeutuminen, ne on kait onnellisia.
Itse käyn ulkomailla milloin huvittaa ja tyylikkäitä miehiä ollut useita. Katson tarkkaan en sitoudu.oli sulla aika huono maku sitten vissiin, miksi maailmassa valitset miehen jota inhoot? Kai hänellä oli vaatteet päällään kun tapasit hänet ja sänkyyn asti ainakin?
Karmeita tarinoita täällä. - keijutat 38
????????? kirjoitti:
oli sulla aika huono maku sitten vissiin, miksi maailmassa valitset miehen jota inhoot? Kai hänellä oli vaatteet päällään kun tapasit hänet ja sänkyyn asti ainakin?
Karmeita tarinoita täällä.siis en valinnutkaan, vaan lemppasin pihalle. Kun tapasin tyypin, niin näin sen kuteet, mutta ajattelin että saan sen vaihtaan tyyliä mutta ei onnistunut. se HALUSI pitää sen jämähtäneen kasarityylinsä tai ei se ollut ees se. Jätkä ei muuta kun nipotti laskuista ja meijän syömisistä, kuulema heitin ruokaa liikaa roskiin se välillä penko niitä nakkipaketteja ynnömuuta sälää pois sieltä ja söi ite.
- Äl
keijutat 38 kirjoitti:
siis en valinnutkaan, vaan lemppasin pihalle. Kun tapasin tyypin, niin näin sen kuteet, mutta ajattelin että saan sen vaihtaan tyyliä mutta ei onnistunut. se HALUSI pitää sen jämähtäneen kasarityylinsä tai ei se ollut ees se. Jätkä ei muuta kun nipotti laskuista ja meijän syömisistä, kuulema heitin ruokaa liikaa roskiin se välillä penko niitä nakkipaketteja ynnömuuta sälää pois sieltä ja söi ite.
Olen itse hyvin koulutettu nainen, viihdyn maalla ja haluan, että mieheni on rento, fiksu jätkä, joka ei ulkomaanmatkailusta piittaa - onneksi niitäkin on.
Elät järkyttävää elämmä, jos heität syömäkelpoista ruokaa roskiin - et siis osaa edes lajitella jätteitäsi. Etkä kirjottaa suomen kieltä! - Hiukan nauraa
Jos ei provo niin sitten ainakin Gloorian vuosi tilaus päällä. Voi jestas tätä nyky tissiposki porukkaa kun elämä on nii leppoista....
Ai niin tosiaan osta elämä se kun on nykyään mahdollista :)))
Osaatko muuten keittää perunoita :)))) - verkkarit ja teepait
keijutat 38 kirjoitti:
siis en valinnutkaan, vaan lemppasin pihalle. Kun tapasin tyypin, niin näin sen kuteet, mutta ajattelin että saan sen vaihtaan tyyliä mutta ei onnistunut. se HALUSI pitää sen jämähtäneen kasarityylinsä tai ei se ollut ees se. Jätkä ei muuta kun nipotti laskuista ja meijän syömisistä, kuulema heitin ruokaa liikaa roskiin se välillä penko niitä nakkipaketteja ynnömuuta sälää pois sieltä ja söi ite.
feministi ääliö!!!
- Viksu ihimine
Äl kirjoitti:
Olen itse hyvin koulutettu nainen, viihdyn maalla ja haluan, että mieheni on rento, fiksu jätkä, joka ei ulkomaanmatkailusta piittaa - onneksi niitäkin on.
Elät järkyttävää elämmä, jos heität syömäkelpoista ruokaa roskiin - et siis osaa edes lajitella jätteitäsi. Etkä kirjottaa suomen kieltä!Kyllä se on kuiteski kamalaa jo on gollege paita ja vrotee sukat.
- keijutar 38
Hiukan nauraa kirjoitti:
Jos ei provo niin sitten ainakin Gloorian vuosi tilaus päällä. Voi jestas tätä nyky tissiposki porukkaa kun elämä on nii leppoista....
Osaatko muuten keittää perunoita :))))mitä perunat tähän kuuluu jos pukeudutaan epämuodikkaasit ja varsinkaan jos ei hallitse kasarityyliä. Joka ei suinkaan tarkoita että pitää keittää perunoita. Hallitsen kyllä perunoidenkeiton totaalisesti ja olen keittänyt. Harvempi nykypäivänä syö perunoita joka päivä ja perunoita voi käyttää monessa muodossa kuten pakasteina mutta pastaa ja makaroineta keittelen sekä kiireisenä työssäkäyvänä naisena otan valmisurokaa kuten moni muu. kuten varmaan itsekin ostat. käsisydämelle kuka ei ostaisi valmisruokaa??? nyt kyllä puhutaan vaatteista ja miehistä sekä siitä että miehen pukeutuminen on tärkeää nykyaikana koska on tärkeää miltä näyttää ulospäin, joka kertää sen millainen on ihminen sisältä. Jos ei välitä ulkonäöstään ei välitä sisäisestä olemuksesta eikä avio elämästääm senkäänvertaa. Joka silloin koskettaa naista ja se nähdää siitä syystä myös seksi elämän laadussa. Elämän laatu on tärkeä enää ei tarviste ruokaansa peruna pellolat hakea emme elä kivikaudella jolloin perunat kasvattettiin itse. eikä menyt niin puoleen ulkomaille matkustelusta harrastus mielessä puhumattakaan. se olla oli tämä ongelma mies joka ei matkustele voi tosiaan olla häpeällinen ongelma tilanne hänelle. Hieman ymmärtämystä!!!
- se olla oli tämä
keijutar 38 kirjoitti:
mitä perunat tähän kuuluu jos pukeudutaan epämuodikkaasit ja varsinkaan jos ei hallitse kasarityyliä. Joka ei suinkaan tarkoita että pitää keittää perunoita. Hallitsen kyllä perunoidenkeiton totaalisesti ja olen keittänyt. Harvempi nykypäivänä syö perunoita joka päivä ja perunoita voi käyttää monessa muodossa kuten pakasteina mutta pastaa ja makaroineta keittelen sekä kiireisenä työssäkäyvänä naisena otan valmisurokaa kuten moni muu. kuten varmaan itsekin ostat. käsisydämelle kuka ei ostaisi valmisruokaa??? nyt kyllä puhutaan vaatteista ja miehistä sekä siitä että miehen pukeutuminen on tärkeää nykyaikana koska on tärkeää miltä näyttää ulospäin, joka kertää sen millainen on ihminen sisältä. Jos ei välitä ulkonäöstään ei välitä sisäisestä olemuksesta eikä avio elämästääm senkäänvertaa. Joka silloin koskettaa naista ja se nähdää siitä syystä myös seksi elämän laadussa. Elämän laatu on tärkeä enää ei tarviste ruokaansa peruna pellolat hakea emme elä kivikaudella jolloin perunat kasvattettiin itse. eikä menyt niin puoleen ulkomaille matkustelusta harrastus mielessä puhumattakaan. se olla oli tämä ongelma mies joka ei matkustele voi tosiaan olla häpeällinen ongelma tilanne hänelle. Hieman ymmärtämystä!!!
Opettelisit kirjoittamaan. Tai lukisit viestisi läpi ennen sen lähettämistä. On tuota kirjoitusvirhettä sen verran paljon että luulis hävettävän.
- Pakastepitsaa
keijutar 38 kirjoitti:
mitä perunat tähän kuuluu jos pukeudutaan epämuodikkaasit ja varsinkaan jos ei hallitse kasarityyliä. Joka ei suinkaan tarkoita että pitää keittää perunoita. Hallitsen kyllä perunoidenkeiton totaalisesti ja olen keittänyt. Harvempi nykypäivänä syö perunoita joka päivä ja perunoita voi käyttää monessa muodossa kuten pakasteina mutta pastaa ja makaroineta keittelen sekä kiireisenä työssäkäyvänä naisena otan valmisurokaa kuten moni muu. kuten varmaan itsekin ostat. käsisydämelle kuka ei ostaisi valmisruokaa??? nyt kyllä puhutaan vaatteista ja miehistä sekä siitä että miehen pukeutuminen on tärkeää nykyaikana koska on tärkeää miltä näyttää ulospäin, joka kertää sen millainen on ihminen sisältä. Jos ei välitä ulkonäöstään ei välitä sisäisestä olemuksesta eikä avio elämästääm senkäänvertaa. Joka silloin koskettaa naista ja se nähdää siitä syystä myös seksi elämän laadussa. Elämän laatu on tärkeä enää ei tarviste ruokaansa peruna pellolat hakea emme elä kivikaudella jolloin perunat kasvattettiin itse. eikä menyt niin puoleen ulkomaille matkustelusta harrastus mielessä puhumattakaan. se olla oli tämä ongelma mies joka ei matkustele voi tosiaan olla häpeällinen ongelma tilanne hänelle. Hieman ymmärtämystä!!!
anteeksi keijutar 38, kivikaudella ei täällä viljelty perunaa. Se tuotiin Amerikasta vasta 1500-luvulla Eurooppaan ja 1700-luvulla Suomeen. Onkos jäänyt peruskoulu kesken? Oikeinkirjoituskurssinkin voisit ottaa uusiksi, jotta vaikuttaisit uskottavammalta. Suorista kuitenkin ensiksi ne verkkosukat, koska ovat niin makkaralla. Korkkaritkin vähän lintallaan... lipsuvat. Se, joka tyyliä vaatii, voisi aloittaa omasta itsestään.
- Jotaiturrotia
Hiukan nauraa kirjoitti:
Osaatko muuten keittää perunoita :))))sano muuta älä muuta sano. Mikä näitä akkoja oikeen riepoo? Ristuksen isä tota pinnallisuutta. Jotkut htin kasarivaatteet on tärkein yhdessäolon kriteeri, siis yhdessäolon uhka. Naurattaa oikeen, kun täällä toiset hyväkkäät on niin neuvomassa. Että sun täytyy ELÄÄ. Ja että kuinka äijän lemppasin pihalle, kun ei sopinut pirtaan. Että kun ei äijät suvaitse mukautua muijan mielihalujen muottiin. -Jos teillä on sen verran tarttunut sivistustä ja lukutaitoa, niin lainatkaapa vaikka kirjastosta joku kettiöpsykologinen parisuhdeopas, missä vähän liipataan näitä asioita. Niin ehkä voitte saada vinkkiä, miten pipon kiristys alkaa hellittää.
- Muodikas mies
Viksu ihimine kirjoitti:
Kyllä se on kuiteski kamalaa jo on gollege paita ja vrotee sukat.
"Kyllä se on kuiteski kamalaa jo on gollege paita ja vrotee sukat. "
Niin se varmaan ois parempi jos kulkisi aina puvussa ja huoraisi minkä ehtisi. - Muodikas mies
keijutar 38 kirjoitti:
", joka kertää sen millainen on ihminen sisältä. "
Ihmisen pukeutuminen ei todellakaan kerro millainen ihminen on sisältä, hoh hoijaa - Naisellinen 03
Muodikas mies kirjoitti:
"Kyllä se on kuiteski kamalaa jo on gollege paita ja vrotee sukat. "
Niin se varmaan ois parempi jos kulkisi aina puvussa ja huoraisi minkä ehtisi.*nauraa*
- Huomiohuomio.
se olla oli tämä kirjoitti:
Opettelisit kirjoittamaan. Tai lukisit viestisi läpi ennen sen lähettämistä. On tuota kirjoitusvirhettä sen verran paljon että luulis hävettävän.
Keijutar38 on varsinainen sivistyksen ja elämysten mittari tyyliltään. Tainnut koulu jäädä pahasti kesken, tai ainakin litsannut kaikki tärkeimmät tunnit. Kuinka lie päässyt työelämään? Ei ainakaan itse kirjoittanut työhakemuksiaan - vai onko hän töissä vai miesten siivellä?
- hymy näkyy pyllyssä
Naisellinen 03 kirjoitti:
*nauraa*
Jaa...pukuherratko huoraa minkä ehtii??
Taitaa olla pipo liian kireellä lökäpöksyllä?
Eikö onnaa naisten kanssa..tai miesten? :)))))) - pruuuuuh!
verkkarit ja teepait kirjoitti:
feministi ääliö!!!
EI HIERRÄ EI KIERRÄ, ON HELPPO PIERRÄ!! :D
- resupekkoja tollot
Huomiohuomio. kirjoitti:
Keijutar38 on varsinainen sivistyksen ja elämysten mittari tyyliltään. Tainnut koulu jäädä pahasti kesken, tai ainakin litsannut kaikki tärkeimmät tunnit. Kuinka lie päässyt työelämään? Ei ainakaan itse kirjoittanut työhakemuksiaan - vai onko hän töissä vai miesten siivellä?
Eipä taas kyseisten "älykköjen" kirjoottelut paljon vaate-asiaa sivunnu...
Oot keijutar oikeessa, ukot on onnettomia vaatevalinnoissaan..
Mekin ollaan jouduttu palaamaan monesti kauppareissulta takaisin kotiin, kun oon vasta autossa huomannu, että herrajumala, mitä sillä on taas päällä!!!!
Kerrankin jo kaupassa ollessa(oli tosi kuuma!) Ukko otti takin päältä pois ja voi vittu! Oli se paskanen remonttipaita alla!! Ei muutakuin vauhdilla takki takasin päälle ja vetoketju kurkkuun asti kiinni!!
Kyllä hävetti, näkikö kukaan! No, siinäpä ukko hikoili puolituntisen!
Se on niin, että suurimmalla osasta ukoilla on siinä kohti päässä ihan tyhjä paikka, minkä pitäs kertoo, mitä on soveliasta pukee ylle ja varsinkin sinne alle! - Yhteinen tie
keijutar 38 kirjoitti:
Itse käyn ulkomailla milloin huvittaa ja tyylikkäitä miehiä ollut useita. Katson tarkkaan en sitoudu.Olen ennenkin huomannut,että naiset eivät osaa arvostaa.Miksi pitää ottaa mies,jos ei edes hänen pukeutuminen kelpaa.Parempi ollakkin yksin sellaisten nirppanokkien.Valitkaa heti sellainen mies,jos otatte,joka kelpaa muuhunkn kuin sänkyyn.Olen todella osaaottavainen sitä miestä kohtaan,joka on petetty alusta asti.Miesten kannattaa myös miettiä kaksi kertaa.Onko nainen häntä kunnioitava,rakastava ja arvostaako nainen häntä arkipäivän elämässä.Monella alkaa seurustelu väärällä tavalla,eikä pari nää muuta kuin että on ollut kivaa.On löytynyt kaveri,jonka kanssa voi tyydyttää niitä himoja ja haluja.Sitten syntyy lapsi ja ollaan niinkuin pakko avioliitossa.Aloittakaa seurustelu keskustelemalla,kahvituksilla.Ehkä pienillä suukkoilla,mutta pienillä,ettei tule himo.Kirjoitelkaa mielipiteistänne ,asioista,jotka liittyvät elämään.Pidättäytykää seksuaalisista vieteistännä,kun ette tunne vielä toista.Mieskin arvostaa ja minäkin arvostan naisena kaveria,joka ei ole heti vetämässä sänkyyn.
Joillakin on onnistanut,että löytää entisen koulukaverin tai jonkun aiemmin tutun.Sellaisen kanssa tuntuukin jo heti turvalliselta aloittaa.Tietää edes jotain toisesta.Malttia ja aikaa seurusteluun ja kunnioitusta toista kohtaan sekä joustavuutta.Jos miehelle motkotat,tiedät että ei tarvitse ihmetellä,jos hän ei näytä tunteita.Rakkauskin siinä helposti katoaa.Puolin ja toisin Antakaa anteeksi myös toisillenne,niin uudistusta tapahtuu ja yhteinen taival jatkuu. - tyylitajua kehiin!
Huomiohuomio. kirjoitti:
Kyllä minä ainakin työnantajana katson yleiskuvaa ja siisteyttä työntekijässä.
Mikään kalsaripelle ei minulle töihin pääse, kyllä tyyliä pitää sen verran omata miehen kuin miehen.
Se on vain laiskuutta ja omahyväisyyttä, jos pitää perse housuista puoliksi paistaen kukkoilla ja paskalle haista. - herrasmies 45
Pakastepitsaa kirjoitti:
anteeksi keijutar 38, kivikaudella ei täällä viljelty perunaa. Se tuotiin Amerikasta vasta 1500-luvulla Eurooppaan ja 1700-luvulla Suomeen. Onkos jäänyt peruskoulu kesken? Oikeinkirjoituskurssinkin voisit ottaa uusiksi, jotta vaikuttaisit uskottavammalta. Suorista kuitenkin ensiksi ne verkkosukat, koska ovat niin makkaralla. Korkkaritkin vähän lintallaan... lipsuvat. Se, joka tyyliä vaatii, voisi aloittaa omasta itsestään.
Etpä kovin älykkäältä vaikuta sinäkään...Onko jäänyt äidin tisun imeminen kesken, kun pitää täällä hakee huomiota tuollaisilla typerillä kommenteilla.
Puhuttiin tietääkseni vaateasiaa..ei sun googlaamises ketään kiinnosta..
Hm...nostappa muuten housujas, persees näkyy, eikä oo todellakaan kivaa katsottavaa tuolla läskimäärällä. - Homssu!
Muodikas mies kirjoitti:
", joka kertää sen millainen on ihminen sisältä. "
Ihmisen pukeutuminen ei todellakaan kerro millainen ihminen on sisältä, hoh hoijaaKyllä se valitettavasti kertoo!!
Se lökäpöksy haisuliini vanhassa virttyneessä villapaidassaan on just se, miltä näyttääkin! Ei mikään ruudinkeksijä! hahhahahhahahh!! :D
- dw
Tää on niin tätä nykypäivää. Jos oikeasti rakastaisit häntä, sillä tavalla ihmisenä, niin tämä menisi ohi ajan kuluessa. Sinä haluat keskustaan, mies pohjoisen tuntureille/maatilan.
Ajat muuttuvat, ihminen kasvaa, yhteiskunta muuttuu ja tarjoaa eri mahdollisuuksia. 20 vuotta on ja aika iso siivu ihmisen elämässä.
Sun pitää tutkia itseäsi ja tarpeitasi. Suoraan sanoen, ehkä tuokin jo kuvastaa jotain, että et pitänyt miehesi ostamista vaatteista. Se kertoo sinusta itsestäsi, kuten myös siitä, että miehesi on hieman sun tossun alla, jos on sun mieliksi hankkinut. Haluaisitko olla ostamassa itse miehellesi vaatteita? Asia taitaa olla niin, ettei hän kuitenkaan olisi niissä sun ostamissa vaatteissa sinut, jos ei koe niissä itseään luonnolliseksi. Vai? Ja haluaisitko ostaa?
Kuitenkin, häpeän tunteminen on vähän surullista ns. kunnon miehen puolesta. Teidän pitäisi yhdessä kasvaa ja sinun pitää nyt miettiä, että miksi ja miten sun miehesi kanssa olette aikoinaan päätyneet yhteen? Ja miksi olet kasvanut noin erilliseksi miehestäsi? Ja kuitenkin haluat tehdä asioita hänen kanssaan, se on hyvä. - Cloetta..
joskaan en koe sitä negatiivisesti. Minusta on hienoa, että miehesi kannustaa sinua matkustamaan koska haluat matkustaa. VOisitko sinäkin tukea miehesi persoonallisuutta, erilaisuudesta huolimatta.
Myös minä haluasin muutta ydinkeskustaan koska lapset on jo maailmalla ja haluan toisenlaista elämää. Mies haluaa, tai halusi, asua omakotitalossamme ja puuhastella päivät pitkät kaikenlaista; nyt hän on pikkuhiljaa lämmennyt ajatukselle keskustaan muutosta. Mieheni on viimeisen päälle erä- , kala- ja metsästysmies, minä taas en viihdy edes mökillä, ellei se ole varustettu tärkeimmillä mukavuuksilla. Minä olen suht korkeasti koulutettu ja opiskelen edelleen, työni on free lancer maista ja tykkään siitä todella paljon. Mieheni on perusduunari ja ei nauti työnteostaan samalla lailla kuin minä vaan satsaa vapaa-ajan viettoonsa mm. harrastamalla kaikenlaista urheilua. Tämäkään ero ei haittaa, itsehän me asenteemme valitsemme. Mieheni on siis hyvin fyysinen ja hyväkuntoinen, kun taas minä viihdyn hyvin kirjan ja suklaan seurassa, onneksi ei paino-ongelmia pahemmin ole.
Mutta yhteistäkin on. Olemme molemmat sosiaalisia ja vietämme paljon aikaa tuttavapariskuntien kanssa erilaisissa tapahtumissa, illanistujaisissa jne. Samoin seksi sujuu hyvin. Meillä on ihanat lapset, joka on erittäin tärkeä yhdistävä tekijä.
Nautimme siitä, että voimme tehdä omia juttujamme. Tosin minä haluaisin enemmän yhteistä aikaa mutta mies on levoton, ellei pääse tuulettumaan metsälle, pelaamaan tms. joten tuon ajan pyrin sitten viettämään mahdollisimman itseäni tyydyttävällä tavalla. Minunkaan mieheni ei tykkää ulkomaanmatkailusta, osittain siksi, ettei osaa kieliä. Mutta se on pikku juttu, reissaamme kotimaassa ja minä harvakseltaan myös muualla.
Meille erilaisuus on ollut kiinnostava asia parisuhteessamme ja pitää mielenkiintoamme yllä toisiamme kohtaan. Yhdessä olemme olleet 30 vuotta.- menee hyvin
Teillähän menee siis hyvin. Jos on kivat lapset, seksi sujuu ja on kuitenkin myös joiltain osin yhteisiä intressejä, homma toimií. Ei kaikkea tarvitse tehdä yhdessä. Voitte kasvaa näinkin hyvin rinnakkain, pienestä, mutta kuitenkin siedettävästä erilaisuudestanne, huolimatta.
- erämies.....
Minäkin olen erähenkinen ja kuljen paljon myös metsästelemässä. Tosin useimmiten silloin kuitenkin todellisuudessa vietän hotelliviikonloppulomaa tuttavapariskunnan vaimon kanssa, kun hänen miehensä työskentelee paljon viikonloppuisin pitkin suomea jossain akateemisissa hommissa. Joskus kun vaimoni on myös ulkomaanmatkoilla yksin, minulla on viikko-puolitoista taas aikaa ystävättärelleni.
- Cloetta..
erämies..... kirjoitti:
Minäkin olen erähenkinen ja kuljen paljon myös metsästelemässä. Tosin useimmiten silloin kuitenkin todellisuudessa vietän hotelliviikonloppulomaa tuttavapariskunnan vaimon kanssa, kun hänen miehensä työskentelee paljon viikonloppuisin pitkin suomea jossain akateemisissa hommissa. Joskus kun vaimoni on myös ulkomaanmatkoilla yksin, minulla on viikko-puolitoista taas aikaa ystävättärelleni.
ja jos olet tyytväinen tilanteeseen niin asiahan on ok. Meillä mieheni kanssa luotto ja luottamus pelaa eli jos hän sanoo lähtevänsä metsälle (aamulla klo 7.00) ja tulee sitten alkuillasta, en edes mieti muuta mahdollisuutta. Pettäminen on jotenkin hirveän vieras asia silloin kun kokee ja tuntee olevansa rakastettu ja arvostettu ja osaa itsekin rakastaa ja arvostaa puolisoaan. Ei ole ollenkaan kliseemäistä sano, että tuntee puolisonsa.
Olen aina jotenkin inhonnut sarkasmia ja katkeruutta ja valitettavasti tämä viesti sisältyy kirjoitukseesi. Ko. ominaisuudet eivät millään muotoa lisää ihmisen hyvinvointia tai tyytyväisyyttä elämään, tiedoksi... - varusväessä
Cloetta.. kirjoitti:
ja jos olet tyytväinen tilanteeseen niin asiahan on ok. Meillä mieheni kanssa luotto ja luottamus pelaa eli jos hän sanoo lähtevänsä metsälle (aamulla klo 7.00) ja tulee sitten alkuillasta, en edes mieti muuta mahdollisuutta. Pettäminen on jotenkin hirveän vieras asia silloin kun kokee ja tuntee olevansa rakastettu ja arvostettu ja osaa itsekin rakastaa ja arvostaa puolisoaan. Ei ole ollenkaan kliseemäistä sano, että tuntee puolisonsa.
Olen aina jotenkin inhonnut sarkasmia ja katkeruutta ja valitettavasti tämä viesti sisältyy kirjoitukseesi. Ko. ominaisuudet eivät millään muotoa lisää ihmisen hyvinvointia tai tyytyväisyyttä elämään, tiedoksi...Hmm,pettäminen on raskasta mutta eläminen sen kanssa vielä raskaanpaa.
Cloetta.. kirjoitti:
Olen aina jotenkin inhonnut sarkasmia ja katkeruutta ja valitettavasti tämä viesti sisältyy kirjoitukseesi. Ko. ominaisuudet eivät millään muotoa lisää ihmisen hyvinvointia tai tyytyväisyyttä elämään, tiedoksi...Meinaatko oikeesti et kellon aika määrää jos haluu tavata toista.Niinhän vanhemmatkin määrää lapsiaan mitään ei voi tapahtua päiväsaikaan.
Kukaan ei voi toiselle laitaa palloa jalkaan.ja uskon vielä me kaikki ollaan eri tavalla sexuaallisia.Meillä eri tarve.Ehkä toinen ei anna niin paljon kuin toinen tarvii.
Kivaa ajatusta
Birgitta- Vain yksin hän
erämies..... kirjoitti:
Sinä olet nähtävästi tullut petetyksi,etkä välitä muuta kuin syntiä,synnin päälle Ennemmin tai myöhemmin sinunkin tekosi tulevat ilmi.Olisiko nyt jo korkein aika,ettei mitään pahempaa tapahtuisi.
Jumala näkee ja tietää.Hän antaa meille tekojemme mukaan.On parempi,kun toivotaan ette löydät oman rakkaan,ettei tarvitse saastuttaa heidän aviovuodettaan Ystävyydellä
- re
Kannattaa miettiä, josko tykkää siitä jokapäiväisestä elämästä kotona sen miehen kanssa. Matkoja on tilaisuus tehdä aika harvoin ja kuka siellä kotona on joka päivä, niin sen kanssa eletään. Siihen kotielämään ei vaikuta pukeutuminen tai intressit vaan miten oikeasti viihdytään yhdessä. Jos ei niin hyvä olla niin erotkaa.
- DeadWoman
Tehkää kompromissejä pari suhde on sitä, välillä on mentävä toisen pillin mukaan ja sitten taas toisen. Itse en ole vielä seurustellut, mutta kuullut paljon kavereiden parisuhteista.. Mutta jos kompromissit eivät auta, on kaksi vaihtoehtoa. Eroaminen tai sitten kärsit huonossa suhteessa.
Mutta älä pilaa elämääsi jos sitä on vielä mahdollista elää täysillä..! Tsemppiä :)- vaihtamallako parane
Kovasti tulee viestejä, että erotkaa. Minua taasen ihmetyttää kuinka helposti nykypäivänä erotaan. Tuoko ero onnellisuuden? Enpä tiedä, kun seuraan eronneita ystäviäni. Yllättävän pian löytyy joku kainaloon, mutta onko se sen pysyvämpää ja onnellisempaa? Tietysti jos tosi kauheaa on vanhassa liitossa ollut, mutta kyllä minusta tuntuisi, että paljon menettäisin eron myötä ja jaksaisinko sitä uuttakaan etsiä...Omassa liitossamme olemme myöskin hyvin erilaiset niin harrastusten, matkustelun kuin pukeutumisenkin. Mutta kyllä joustoa löytyy molemmin päin. Välillä tulee sanomista minun suuresta vaate- ja kenkämäärästäni, joten on hyväkin, että mies pitää vaatteensa loppuun...
- Ihan oikesti
No se että tulit tänne lähiöbaari proffesoreiden neuvottavaksi jotka tietävät maailmassa kaiken ja miten tahkoa väännetään. Suureen ääneen neuvovat mitä pitää tehdä ja omassa elämässä kaikki tekemättä ja päin persusta. on sitten suurin virhe mitä suhteessasi voi tehdä. Varma tie tuhoon. menitte naimisiin sen takia että teette asioit yhdessä siis keskustelkaa. Sille et sitten voi mitään jos toisen itressit jatkaa ovat hiipuneet.
apua ammatti ihmiseltä eikä keskustelu palstalta hyvä ihminen. - Mies4568
Nuo vaate jutut ovat aika itsekästä ajattelua. Mies on heti huono, jos se ei pukeudu naisen maun mukaan, herätkää nyt hyvät ihmiset.
Teissä kummassakin on vikaa, kun ette osaa joustaa ja keskustella.
Kuinka moni mies häpeää omaa naista, sen takia miten nainen pukeutuu, ei varmaan moni.
Tiedoksi teille naisille, katsokaa peiliin ja miettikää, että kumpi on tärkeää. Se että pukeutuu muodikkaasti vai se että sydän on kultaa :).
Tuo naisten muoti villitys on kohta siinä pisteessä, että kohta niillä ei ole vaatteita yhtään päällä.- jemmix
mä taas ajattelin että tää on vasta provo sille viestille missä ukko inhos akkansa olemusta,, sitä kyllä tapahtuu..
- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ethän oo häne äitisä,kadehditko häntä
- Hoitsu...
Ainaista valitusta, ei muuta kuin hoitoa
- jkinnn
näkeehän sen akat rakastuu tyhmiin magho miehiin kun ne luulee että heillä on heille kaikki ja vitut .
alapäällä mennään nykyään ja ero jo kahen viikon jälkeen ,alapäät saatu tyydytettyä mutta ylä päässä ei mitään järjen hiventäkään kun arki koittaa elämään.- juuuu.l
köyhät ne vaatteilla koreilee.
- erilaisenvaimo
Mene sen kans vaatekauppaan ja määrää mitä ostetaan. Monet miehet vihaa vaateostoksilla käyntiä, ja ottaa nopeesti jotain, mikä mahtuu päälle ja äkkiä ulos. Tiedän monta naista, jotka hoitaa miehensä vaateostokset, ja miehet on siihen järjestelyyn varsin tyytyväisiä! Itse en kuulu niihin; mieheni vaatemaku on outo...
Ja PUHUKAA. Yrittäkää sopia, että nyt mennään pohjoiseen, seuraavaksi etelään. Menkää vaikka pariterapiaan, jos ette osaa puhua muutoin. - blatsarus
Me ollaan oltu vasta 18v kimpassa joten olen siis melko kokematon...
Vaimoni halusi mennä etelään, oltiin muutama kerta ja silloin kerroin etten täällä oikein viihdy mutta hyvässä seurassa on kiva olla. En viihdy väkijoukoissa. Minä halusin lappiin lomalle ja vaimo tuli mukaan vaikka sanoi ettei luultavasti siellä viihdy. Kummallista, olemme rampanneet siellä nyt varmaan viitenä syksynä/kesänä ja nyt vaimo ja tytär makuu sinne taas. Eiku menoksi ensi viikolla.
Onkohan miehesi masentunut jostain? Jos kaveri ei huolehdi itsestään ja muuta. Oletko ollu hänen toivomilla matkoilla? Onhan hän käsittääkseni tullut etelään kanssasi. Ei kaikki hemmot ole niin muotitietoisia, sinun pitää opastaa... Yrittäkää löytää jotain yhteistä tekemistä, kokeilkaa kaikkea, kyllä jotain löytyy. Ero ei saisi olla päällinmäisenä vaihtoehtona mutta kokeikaa erikseenkin elämistä jos ei muuta löydy... Ette te kuitenkaan eroon toisistanne pääse tässä elämässä kokonaan kaikkien noiden vuosien jälkeen - 66pera
Tekeekö Vaatteet,ja Ulkomaanmatkat sitten jotenkin parenmaksi parisuhteen?
Otappa huomioon vaikka suomen luonnon kaupungit niissäkin on reissaamista tarpeeksi.
ps.olen kyllä reissannu tarpees ulkomailla. - nainenmiljoona
Jos ei vaatteet miellytä, voithan itse ostaa hänelle sellaisia mitkä miellyttävät, tai lähdet kauppaan makutuomariksi. Kirjoituksesta tosin paistaa läpi, että vaikka mies olisi tullut minkälaiset vaatteet mukanaan, niin sinusta ne olisivat olleet väärät. Parisuhde on kompromisseja. Sinä annat hieman periksi ja hän antaa periksi. Jos 20 v olette olleet yhdessä, niin tehkääpä jutusta toimiva. esim kerrot miehellesi, että haluat lähteä hänen kanssaan ulkomaille. Rantalomaa tuskin kannattaa valita, jos hän inhoaa väkijoukkoja, mutta jokin kaupunkiloma (Budapest, turvallinen ja kohtuuhintainen)
Ja suhteenparantamisen voit aloittaa päättämällä, että rakastat häntä. Onnea yritykseen!- Jep Jep
Hapeat miestasi??? Hae avioero.
. - elliivo
Ihan mukavaa lukea tällainen viestiketju. Ihmisillä on noin helppoa. Ei ole rahat lopussa, sairaus ei ole sattunut omaan perheeseen. Läheiset ovat elossa ja terveinä. Mies ei juo, petä tai lyö.
Yhden suurin huoli on miehensä tyylittömyys. Toinen murehtii sitä että mies kieltää heittämästä ruokaa roskiin.
Kuka kieltää elämästä omalla tavallaan vaikka mies elää omallaan?
Jos hän on hyväluontoinen eikä piittaa vaimon kotkotuksista niin tilannehan on ihanteellinen. Mies talossa on kuitenkin mies talossa. On turva, remonttireiska, kulujen puolittaja. Ja onpahan joku johon voi purkaa mieltään kun oikein kiristää. Mieti niitä vaihdevuosi-ikäisiä jotka ovat heittäneet ukon pellolle. Ei ole ketään jolle kiukutella.
Parisuhdeterapiaa on tarjolla monessa paikassa. Vaikka joku leiri taikka retriitti?
Pukeutumisongelmassa olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Sinä itse voit ostaa miehelle vaatteita. - Oululainen kaheli
elliivo kirjoitti:
Ihan mukavaa lukea tällainen viestiketju. Ihmisillä on noin helppoa. Ei ole rahat lopussa, sairaus ei ole sattunut omaan perheeseen. Läheiset ovat elossa ja terveinä. Mies ei juo, petä tai lyö.
Yhden suurin huoli on miehensä tyylittömyys. Toinen murehtii sitä että mies kieltää heittämästä ruokaa roskiin.
Kuka kieltää elämästä omalla tavallaan vaikka mies elää omallaan?
Jos hän on hyväluontoinen eikä piittaa vaimon kotkotuksista niin tilannehan on ihanteellinen. Mies talossa on kuitenkin mies talossa. On turva, remonttireiska, kulujen puolittaja. Ja onpahan joku johon voi purkaa mieltään kun oikein kiristää. Mieti niitä vaihdevuosi-ikäisiä jotka ovat heittäneet ukon pellolle. Ei ole ketään jolle kiukutella.
Parisuhdeterapiaa on tarjolla monessa paikassa. Vaikka joku leiri taikka retriitti?
Pukeutumisongelmassa olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Sinä itse voit ostaa miehelle vaatteita.On jännä että et ole puhunut hänelle mitään mistään. Tätä minä ihmettelen, te odottelette että joku ihme tapahtuu, sitten kun sitä ei tapahdu niin eroat yhtäkkiä ja olet pettynyt koko elämään ja syytät miestä siittä kun elämä on pettänyt sinut. Korostan edelleen parisuhteessa avoimuutta!!! Jos joku asia ei miellytä se pitää sanoa ja kertoa suoraan heti. Siksi en seurustele enään Suomalaisten kanssa, ei osata puhua mitään, toisin on Slaavilaisten kanssa, he sanovat suoraan että sinä äijä et mene noissa kamppeissa mihinkään tai turpaan tulee. Arvostan suoruutta asioissa ja avointa ilmapiiriä. Serkullani on kaunis nainen, ovat olleet naimisissa 10 vuotta ja yhdessä koko elämänsä. Silti mies pukeutuu kuin turakki ja 100 vuotta vanhat kamppeet päällä aina. Odotan sitä tilannetta kun se alkaa purkautumaan.....
- Köheli
Oululainen kaheli kirjoitti:
On jännä että et ole puhunut hänelle mitään mistään. Tätä minä ihmettelen, te odottelette että joku ihme tapahtuu, sitten kun sitä ei tapahdu niin eroat yhtäkkiä ja olet pettynyt koko elämään ja syytät miestä siittä kun elämä on pettänyt sinut. Korostan edelleen parisuhteessa avoimuutta!!! Jos joku asia ei miellytä se pitää sanoa ja kertoa suoraan heti. Siksi en seurustele enään Suomalaisten kanssa, ei osata puhua mitään, toisin on Slaavilaisten kanssa, he sanovat suoraan että sinä äijä et mene noissa kamppeissa mihinkään tai turpaan tulee. Arvostan suoruutta asioissa ja avointa ilmapiiriä. Serkullani on kaunis nainen, ovat olleet naimisissa 10 vuotta ja yhdessä koko elämänsä. Silti mies pukeutuu kuin turakki ja 100 vuotta vanhat kamppeet päällä aina. Odotan sitä tilannetta kun se alkaa purkautumaan.....
Joo, mutta sitten on näitä miehiä joille ei saa puhua yhtään mitään. Se on nalkuttamista/riitelyä ja sellainenhan ei vetele. Ukko menee missä vaatteissa tykkää ja siihen ei ole naisella nokan koputtamista.
Kaikki miehet ei arvosta suoruutta. Kystään mikä vaivaa ja kun sanot suoraan ja vastaus ei miellyttä niin siitähän soppa syntyy.
- pt
Voi elämä! Parikymppiseltä tyttöseltä voisi odottaa tällaista kitinää, mutta että aikuisilta ihmisiltä!
- Msingle70
Joo,mä oon kans,enkä tosiaankaan ala mitään tuulipuku/lähiöbaari ruusuja katteleen sen enempää ku tyhjäpäisiä pikkumissejä.Ei sen tarvi mitään on/off hommaa ton pukeutumis tyylin kans olla.Mulle riittää tietty tyylikkyys,mihin ei oo pakko kusta koko tiliä -siis sopivasti järkeä & luovuutta.Peilin edessä ei pidä asua,mut kannattaa siihen nyt joskus vilkasta,viimestään sillon ku vastaantulijat jää perään tuijottaan osotteleen sormella. Ja kyllä: Jos muu ei auta,vaihtamalla lähtee viimestään "paska rattaasta",tietty puhua nyt TIETENKI pitää ensin,jos se kumppani itelle vielä jonki arvonen on.
Ruoan tuhlaaminen kuvastaa välinpitämättömyyttä/tyhmyyttä,eli kannattaa jäädä vähäksi aikaa miettiin olisko niilläki rahoilla saanu turhia hepeniä tai vaikka pitemmän päälle jonku tusina matkan turistirysään.
Eli pähkinän kuoressa: Voi sitä päätään seinään hakata,mut ei todellakaan oo pakko. - Ritge
Mikä ihmeen pakko miehen on muuttua? Hommaa ittelles koira äläkä tee miehestä sellaista. On taas katsottu liikaa salkkareita ja kauniita ja rohkeita sillä aikaa kun mies on tuonut elannon perheelle...
- tollo!
Ritge kirjoitti:
Mikä ihmeen pakko miehen on muuttua? Hommaa ittelles koira äläkä tee miehestä sellaista. On taas katsottu liikaa salkkareita ja kauniita ja rohkeita sillä aikaa kun mies on tuonut elannon perheelle...
Mistäs kivikaudelta sä siihen tuppaannuit? mee takasin!
- Heips3
Joko kesätöissä olevan vielä lähes teini-ikäisen kirjoittama provo, tai kyseessä on tosi pinnallinen pimu, joka voisi tehdä muutakin kuin tutkia itseään peilistä.
- oivaltaa
Tuo on hyvä alku ja onko mitään niin naurettavampaa kuin pariskunta jotka kuin daltonin veljekset samoissa tuulipuvuissa ja käsikädessä. Vaatteista viis mutta jos kumppani olisi ihan sairaan ylipainoinen niin sitä häpeisin. Jos on yhtä pitkä kuin leveäkin ja vaikeaa kävely niin sellaisen kanssa en kulkisi.
20v kimpassa ja vasta nyt huomaat erilaisuutenne? Monen naisen olen huomannut kakaroita väsättyään alkaneen näyttäytyyn rillipirulta ja muorilta ennen aikojaan. Eikö miehet yhtään häpeä sitä muutosta mikä ämmäänsä on iskenyt kakaralauman tehtyään? Mitä suurempi kakaralauma sitä pahemman näköinen ämmä.
Tukka on nyljetty lähes kaljuksi ja isot rillit päässä, hyvässä lykyssä 200 kiloinen karju ja äijä joku nälkäkurjen näköinen hiippari. Hameesta vain erotan naapurin pariskunnan kun kummallakin mies mallinen tukka ja harmaata päästä varpaisiin. Kammottavinta on naisella miehen malliin vedetty tukka kuontalo.
Toinen moka on harvat hiukset punaiseksi värjätty jotka liisterinä menee päätämyöten ja isot rillit. Yleensä heillä vielä krocsit tai mitkä lie muovitassut jalassa. Kerran näin kaupungilla yhden ämmän työntävän vanhoja kirppis rattaita muoviset varvastossut jalassa jotka siis kuuluvat ihan kotipihaan tai ranta tossuiksi niin kuin ne kroksitkin. Miksi nykyään lähdetään kotoo pois niissä kotivehkeissä, sitä en ymmärrä.
Voihan sitä vähän niin kuin opastaa kumppaniaan jos ihan yli hilseen menee tyyli. Minä opastin aikoinaan miehelleni ettei sandaaleihin laiteta tennis sukkia kun lähdetään koti pihasta pois.
Opetin ostamaan oikeanlaisia kenkiä ja huoltamaan jalkoja jotta eivät haise. Niillä sukilla kun yleensä peitellään hoitamattomia haisevia jalkoja. Ja kotipihasta pidemmälle ei lähdetä missään muovitossuissa tai varvastossuissa. Aina on mennyt minun oppini perille samoin kun ilman paitaa, yläosatonta mies ei lähde minnekkään.- Manimanimani
Mitäs turhia sitä vaatteilla pitäisi koreilla. Rahan haaskausta se vain on.
- w.c.fields
Pukeutumisongelma voisi hoitua siten että ostat miehellesi lahjakortin johonkin miesten asusteliikkeeseen ja katsot sellaisen liikkeen missä ei ole sellaisia vaatteita mitä inhoat.
- elämään tyytyväinen
eikö hän ole aikoinaan ollutn sun oma valinta? Luuletko että parempia olisi tarjolla?Lopeta valitus ja ole onnellinen.Olisitklo silloin tyytyväinen jos miehesi pettää ja ryyppää...nyky ihminen ei ole milloinkaan tyytyväinen vaan valittaa kaikesta ja luulee,että muilla on paremmin.
Jännä juttu, että se mikä kenties on alussa ollut toisessa kiinnostavaa, muuttuu jossain vaiheessa ärsytyksen aiheeksi. Mutta usein se vaan menee niin. Alussa erilaisuus täydentää kokonaisuutta, täydentää se varmaan myöhemminkin, mutta sen vaan näkee toisin.
Järkytyksellä luen noita eroa heti -viestejä. Mitä itsekeskeisyyttä. Miksi luopua hyvästä liitosta jonkun loppujen lopuksi vähäisen seikan vuoksi. Joo, tiedän kyllä, just nyt se ei tunnu vähäiseltä, mutta ehkä taas myöhemmin. Mitä jos jokainen heti eron esille ottava joskus pysähtyisi miettimään, mikä kaikki elämässä on yhteistä toisen kanssa. Ja miettisi samalla, mistä kaikesta tulee luopuneeksi erotessaan. Onko ne kaikki vähäpätöisiä pikkujuttuja?
Ei liitossa tarvitse olla mitään isoa katastrofia voidakseen mennä parisuhdeterapiaan. Itse asiassa jokaisen parin pitäisi jo alkutaipaleella käyttää hyväkseen ammattilaisten apua. Mun mielestä kaikkein ärsyttävintä on kuulla jonkun sanovan, että tuollainen se on ollut koko 15 tai 20 vuotta, mutta olen odottanut, että se muuttuu. Mutta kun ei ole muuttunut, niin nyt riittää. Miksi kukaan kerää ärtymystä vuosia eikä tee asialle mitään, voi miksi? No alkuperäinen kysyjä ei käsittääkseni ole kerännyt ärtymystä vuosia.
Omana käsityksenäni sanoisin alkuperäiselle kirjoittajalle, että on vain tullut se vaihe elämässä, jossa on enemmän aikaa miettiä, missä tässä mennään. Mikään ei varsin ole muuttunut, paitsi oma mieli. On ihan hyvä syy pyytää toinen pariterapiaan sen vuoksi, että itse sitä kaipaa. Terapeutti tasaa mukavasti toistensa syyttelyä ja saa näkemään asian paljon neutraalimmassa valossa. Monista asioista voidaan sopia ja tehdä kompromisseja, mutta ei niin tapahdu, jos asioita ei edes oteta esiin. Nykyinen elämä on niin kiivasta ja henkisesti vaativaa, että se vaatii parisuhteeltakin valtavan paljon. Mutta hoidetusta parisuhteesta voi saadakin aivan älyttömän paljon, ei sitä kannata ensimmäisenä heittää romukoppaan.- ~molon mies~
et nainen ottaa molon poskeensa usein. Ellei ota ei ole nainen eikä mikään. Kaikki ex muijat ei ole osanneet, siks ne on ex muijii.
- ikipihtari
~molon mies~ kirjoitti:
et nainen ottaa molon poskeensa usein. Ellei ota ei ole nainen eikä mikään. Kaikki ex muijat ei ole osanneet, siks ne on ex muijii.
Älä valehtele. Miehet roikkuu kaikenkarvaisissa suhteissa ilman seksiä vuosikaudet. Lopulta se on nainen joka potkaisee ne pihalle. Sit ne ukot vielä itkee takasin...
- adoptoi lapsen
ja suuttui kun siintä ei tullutkaan lesboa.
- ritolaukko
adoptoi lapsen kirjoitti:
ja suuttui kun siintä ei tullutkaan lesboa.
sekin varmaa sopii ukollesi!:)
- molomies on nolo
ikipihtari kirjoitti:
Älä valehtele. Miehet roikkuu kaikenkarvaisissa suhteissa ilman seksiä vuosikaudet. Lopulta se on nainen joka potkaisee ne pihalle. Sit ne ukot vielä itkee takasin...
Näinhän se on!
Nuorelta komeelta vois suihin ottaakki, mut keski-ikäiset vaan haaveilee siitä ja haaveeksi jääkin.
Kuka nyt saatana sellaista kuselle haisevaa vanhan ukon kusiputkia suuhunsa ottas! Hyi helevata!!
- Erilaiset
Kyllä asia on niin että toista ei ole hyvä alkaa muuttamaan mielensä mukaiseksi ,ota sellainen joka jo valmiikisi on sellainen kuin tahdot .Sehän on ihmisen oikeus olla just rehellisesti mikä on ,silloin on ihminen juurillaan ja sillä hyvä olla . Kumma kun pitää 20 vuoden jälkeen alkaa moisesta riekkua .ota toki ero ja katso mitä uudet urhot sinulle tarjoilevat ? Arvosta häntä vain sellaisena ,kun ei varsinaista vikaa ,Ei edes huoraa tai juo ?
- Roobert 65
Ota peili siihen naamas eteen ja katto oikeen pitkään. Ettei vaan sieltä kurki vastaan nainen jolla alkaa kilometrit näkyyn naamataulusta? Juttus pohjalta oot jonkilaisessa kriisissä itsesi kanssa, mies on ihan hyvä, pysynyt tyylilleen ja sinulle uskollisena yhdessäolonne ajan. Jos hän on onnellinen kasarikamppeissaan ja omana itsenään kuten on tähänkin asti ollut niin eikö se vika ja muutos ole silloin tapahtunut siinä peilikuvassa töllöttävässä hahmossa? Pistä se oma pääs kuntoon niin se puolisokin näyttää ihan hyvälle.
Jokaisessa suhteessa tulee hetkiä ja jaksoja matkan varrella ettei se toinen aiheuta positiivisia tuntemuksia, mutta kun niitä asioita tarkastelee paremmin niin yleensä ne jutut on omasta päästä kohonneita esteitä arjen onnelle. Kerran olen vaihtanut ja hetken hurman jälkeen saattoi todeta että kyllä ny vituttaa, rankastikkin. Ne silloiset ylitsepääsemättömät "viat ja puutteet" puolisossani olisivat tänä päivänä kovin vähäpätöisiä, no omista virheistä ei kannata muille kiukutella.- ~~~~~~~~~~~~~'
on se silti hyvä että miehessä on aina se vika.
- rakastaa....
Hyvä tuo edellinen teksti, yhdyn tuohon samaan ajatukseen. Sinähän voit itse käydä ostamassa miehellesi sopivia vaatteita, kyllä hän niitä varmasti käyttääkin sitten. Ei kaikki tykkää käydä vaatekaupoilla, varsinkaan kun ne asiat ei ole kaikille miehille tärkeintä elämässä. Kuulostaa kuitenkin siltä että se oma "kadotettu minä" on nyt hakusessa. Rakasta miestäsi mutta opi rakastamaan erityisesti itseäsi, silloin miehesikin pienet puutteet loistavat eri valossa ja tekevät hänestä persoonallisen ja rakastettavan miehen. Hän on sinun puutteistasi huolimatta seissyt rinnallasi ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet? Ole hyvä itseäsi kohtaan ja tee niitä asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi, silloin kumppanisikin on onnellinen. Iloa päiviisi!
- khuyft
Mitäs jos hetipaikalla jättäisit sen huonostipukeutuvan ukkos ja menisit jonkun italialaisen hyvinpukeutuneen rattopojan alle makaamaan. Anna ukolles kämppänne avaimet ja vie hittoon tuulipukus ja kaikki yvesrotserin ällöt hajusteet, älä unohda kaappeihin kipporwarejas ja niitä perkeleen partyliten käryäviä kynttilöitä. Poistu maisemista ja paa paperit kuntoon. On se surkeeta kun ääliö noin kärsii.
mielummin hippi ja juntti,ku juppi ja hintti
kuule.. ei tämä sinkkuna eläminenkään niin ruusuilla tanssimista ole. Älä valita pienistä. Sulla on rakas ihminen vierelläsi.
Kaikkea hyvää teille jatkossa.- :o
Oot totaalinen poro.
- Myötä ja vastamäkeä
Parempi on sinun elää omaa elämää ja antaa miehen elää juri niinkuin haluaa.Kun hän on oma itsensä niissä vaatteissa,niin anna olla.Ajattele nyt teillä on yksi ainoa elämä,niinkuin jokaisella.Hänhän on hyvä mies,kun on uskollinen ja luotettava.Sinähän voit matkustella naisystävän kanssa tai olla miehesi kanssa siellä missä hän viihtyy.Siinä on vain se vaara,kun lähdet yksin matkustelemaan,kun et vain ihastu matkalla johonkin toiseen.Niin on paljon käynyt,kun eri polkuja kulkee.
Jos häpeät miehesi pukeutumista ja tulee yhteinen meno.Yritä kauniisti sanoa.Voisitko kulta laittaa ,tämän ja tämän nyt päällesi,kun menemme yhdessä.Laita vaikka minun mieliksi.Ymmärrän,että se on tosi vaikeaa,jos hän ei suostu.Se on sitten niin,että teillä ei olla kasvettu yhteen ja niitä yhteisiä menoja ei paljon tule.Kiitos Jumalalle,että olette näin kauan jaksaneet.Toivotaan,että sellaiset ratkaisut löytyy näihin asioihin,että molemmat hyväksyvät.Onnellista jatkoa!- voi raukat!
Ukot ei viitsi panostaa sen kummemmin pukeutumiseen, kuin mihinkään muuhunkaan kun akan saavat sinne keittiöön itteensä passaamaan.
Näkee nuo thaimaalaisten suomalaisetki ukot, aivan kauheissa kamppeissa ja epäsiistejä läskejä!
Toivottavasti tyttöparat oppivat sen verran täällä ollessa suomea, että osaavat muutaman kuukauden päästä lähteä ukon rahat taskuissaan. - turhapurosakkia.
voi raukat! kirjoitti:
Ukot ei viitsi panostaa sen kummemmin pukeutumiseen, kuin mihinkään muuhunkaan kun akan saavat sinne keittiöön itteensä passaamaan.
Näkee nuo thaimaalaisten suomalaisetki ukot, aivan kauheissa kamppeissa ja epäsiistejä läskejä!
Toivottavasti tyttöparat oppivat sen verran täällä ollessa suomea, että osaavat muutaman kuukauden päästä lähteä ukon rahat taskuissaan.Venakotkaan ei oo halukkaita enää suomalaisille ukoille akoiksi tulemaan, niitäki hävettää nämä tyhjät pussihousut..
- Saman havainnut
voi raukat! kirjoitti:
Toivottavasti tyttöparat oppivat sen verran täällä ollessa suomea, että osaavat muutaman kuukauden päästä lähteä ukon rahat taskuissaan.Jeh ja yleensä nämä miehet itse valittaa kuinka suomalaiset naiset sitä ja tätä... Vaikka itsessäkään ei ole kehumista!
- hihiiiiiiiii
mulla melkein sama tilanne, tosin rakastan miestäni ja luulen ainakin vielä 10 vuoden kokemuksella, että olen yhdessä saman miehen kanssa. Tosin juuri samanlaisia puutteita ja eroja on... Toivottavasti en 10 vuoden päästä ajattele noin, kuin sinä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5314448Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183561Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871517- 1571383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1041346Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651234
- 841144