Kyllä se vaan näyttää lähtevän!

:::

Olen nyt tammikuusta lähtien liikkunut todella ahkerasti ja harrastanut liikuntaa mahdollisimman monipuolisesti syönyt terveellisesti. Selluliittia on ollut jo ihan teinistä asti (nyt olen 25v.) ja olen siitä todella kärsinyt. Nyt on kuitenkin ilo ylimmillään, kun selluliitti on vähentynyt todella paljon. Kyllä sitä vielä on jäljellä, mutta uskoisin senkin lähtevän pois uuden elämäntavan myötä. Tsemppiä siis teille kaikille! Kyllä siitä sellusta eroon pääsee! =)

1

1694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs asiakas

Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä vaikeempaa on päästä sellusta eroon. Itse olen jo 40 ja olen kuntoillut aika ahkerasti, mutta en ole huomannut että sellut olisi hävinnyt mitenkään. Olen hokka joten ylipainoa ei ole, mutta kun keho muuttuu koko ajan niin kuntoilu on edessä koko ajan.

Rinnan alta oli muutaman centti häipynyt ja lisäksi oli selkään(kylkiin vinosti) tullut pysty jenkkakahvat, joten selkälihaksia pitää treenata enmmän, joten otin apuun Tvins Abtronic X2 -lihasstimulanssilaitteen ja nyt on lihakset hieman kipeet. Kyllä minä täräyttelin pakaroitakin. ;))

Toivottavasti jaksat kuntoilla loppu elämäsi, jotta ylinmääräinen rasva palaa pois eikä jää ihon alle. Mulla se on iso urakka vielä. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe