Kelpaako miehille vain prinsessa?

Naapurin tyttö

Onko Ruotsin prinsessahäät panneet miesten päät sekaisin vai mitä ihmettä?

Kun luen omanikäisten miesten (n. 35-v.) ilmoituksia, niin lähes kaikki mainitsevat etsivänsä prinsessaa. Jos joku mies ottaa yhteyttä, niin viestissä korostuu naisen ulkonäön tärkeys, tyyliin "Oletko se oma söpöläiseni, valloittava prinsessa, ihana katsella... En ole mustasukkainen, vaikka miesten päät kadulla kääntyisivätkin, kun kuljet ohi. P.S. Ei haittaa, jos olet kaunotar."

Henkisiä tai älyllisiä ominaisuuksia ei naiselta juurikaan toivota. Tai ainakaan niitä ei hehkuteta, kuten ulkonäköä, todetaan vaan sivulauseessa, että toivottavasti kanssasi voi keskustella ja olet huumorintajuinen.

Älkää nyt ymmärtäkö väärin, en ole mikään riihen seinästä reväisty. Pidän itsestäni huolta, pukeudun nätisti, jne. Olen viehättävän näköinen. Mutta en ole mikään missimimmi. Lisäksi olen tällä hetkellä ylipainoinen, kerron sen rehellisesti ilmoituksessani. Kuten myös se, että paino on jo alkanut pudota ja tavoitteena on olla taas yhtä hoikka kuin ennenkin.

Vahvuutenani on kuitenkin mielestäni luonne, se, että olen mukava ihminen, jonka kanssa on rento olla ja jonka kanssa viihtyy. Olen hauska, keskustelutaitoinen, laajasti yleissivistynyt, monenlaisista asioista kiinnostunut. En mikään sohvaperuna vaan valmis vaihtelevaan menoon ja meininkiin. Seison omilla jaloillani, minulla on työ, oma velaton koti ja auto, hyviä ystäviä.

Näillä seikoilla ei kuitenkaan tunnu olevan painoarvoa, tärkeintä olisi se, että olisin naistenlehden kansikuvamalli. No, sellainen en ole enkä haluakaan olla. Olen tyytyväinen itseeni - vain painoa haluan pudottaa ja elää terveellisempää elämää.

Elävätkö kaikki ikäiseni miehet pilvilinnoissa, kelpaako heille vain viihdeteollisuuden luona naisen ulkoinen ihannekuva? Tuskinpa tätä etsivät miehet itsekään mitään James Bondeja ovat - vaikka niin he tuntuvat itsestään luulevan. Minulle riittäisi se yksi, tavallinen, rehellinen, työtä pelkäämätön, iloinen, raitis ja savuton, aktiivinen tavallinen mies.

32

1941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J

Ja kun luulet löytäneesi sellaisen ihanan miehen hän jättää sinut tekstarilla kuten minulle tehtiin... Ei noita kuvaamiasi tavallisia miehiä ole olemassakaan. Pelimiehiä ovat kaikki loppupeleissä ainakin deittipalstoilla!

• Naapurin tyttö

ÄLä ala minulle valittaa, ole hiljaa....

• Ap naapurin tyttö
        Naapurin tyttö kirjoitti:

ÄLä ala minulle valittaa, ole hiljaa....

Tuo klo 13:38 kirjoitettu viesti ei ole minun kirjoittamani.

Haluan nyt kuitenkin uskoa, että se yksi normaali mies löytyy. Sellainen, jolle kelpaa vaikka pyöreäkin nainen. Mitäs sitten, jos noiden adonisten löytämät hoikat ja sorjat tytöt sattuvatkin jonain päivänä lihomaan? Siihenkö sitten päättyy se rakkaus?

Mikää läskimatami en ole kuitenkaan. Vain vähän ylipainoinen. Onko se miehille niin suuri kauhistus?

• J
        Ap naapurin tyttö kirjoitti:

Haluan nyt kuitenkin uskoa, että se yksi normaali mies löytyy. Sellainen, jolle kelpaa vaikka pyöreäkin nainen. Mitäs sitten, jos noiden adonisten löytämät hoikat ja sorjat tytöt sattuvatkin jonain päivänä lihomaan? Siihenkö sitten päättyy se rakkaus?

Mikää läskimatami en ole kuitenkaan. Vain vähän ylipainoinen. Onko se miehille niin suuri kauhistus?

Kauneushan on katsojan silmässä... Tällekin tekstarijättäjälle oli tosi tärkeää etten sitten vaan lihoa takaisin (olen itsekin ollut reilu vuosi sitten tukevassa kunnossa ja sitten treenasin itseni normiksi) Itsekin uskon vielä rakkaani löytyvän mutta en usko enää näiden palstojen tarjoavan muuta kuin sydänsuruja. Sulle toivon myös tsemppiä etsintään, mutta nää deittipalstat kannattaa ehkä jättää vähän vähemmälle tarkastelulle. Maailmaa avartamaan vaan uusin silmin! Työpaikalta ajattelin seuraavaksi bongailla, teen sellaista kenttätyötä että näen paljon ihmisiä päivittäin niin mikäs sen kivampaa ku yhdistää työ ja huvi.

• osiris2
        Ap naapurin tyttö kirjoitti:

Mieluummin hieman pyöreä kuin hento ja hauras. Mutta vaikea on ottaa kantaa näkemättä kuvaa - ihmisillä, niin miehillä kuin naisilla, paino jakaantuu eri tavoin ympäri kehoa. Tekstin perusteella en pysty sanomaan, mutta laita viestiä, niin annan mielipiteeni paluuviestissä.

• Uskalla olla nainen

Itselläni on profiili tuolla "treffeissä" ja ilmoitan suoraan olevani pyöreä ja silti saan paljon yhteydenottoja mukavilta ja asiallisilta miehiltä, sekä vapailta että varatuilta. Ja kaiken ikäisiltäkin.
      Eikä kukaan ole vielä karkuun juossut tavatessakaan =))
      Monet miehet tuntuvat pitävän hieman pöyreämmistäkin tytöistä. Oma asenteesi ja se, miten kannat kilosi ratkaisevat!

• Tää on niin tätä !

Nii-in. Sitä sopii ihmetellä, kun edes ne "naapurin tytöt" eivät tee aloitetta. Nähtävästi rima on niin korkealla ja pitäisi olla tarjota neideille myös materiaa ja suurellisia puitteita.

Mullakin on ollut netissä deitti-ilmoitus jo pidemmän aikaa. Omassa ilmoituksessani en ole sanallakaan maininnut naisen ulkonäkökriteereistä, Toisin sanoin, en ole vaatimassa D-kuppikokoa tai jotain näyttelypuudelia, jota voisi esitellä kaupungilla ja kavereille.

Hoidan itse oman talouteni vaikkakin en ole vielä ehtinyt hankkimaan velaksi sitä omakotitaloa, volvoa, kesämökkiä ja paria kultaista noutajaa, joka parantaisi minunkin asemaa parisuhdemarkkinoilla. Lisäksi pitäisi käydä maksullisissa, jotta olisi "kokenut" ja näinollen kelpaisi myös naiselle, jolle ei kelpaa ihan mikä tahansa tuhkamuna.

• J

Itse en ole minkäänlaista vaatimustasoa esittänyt ihan vaan riittää jos treffeillä synkkaa. En tietysti kovinkaan urheilematonta kaveria rinnalleni kaipaa kun itsellä vauhtia riittää, mutta muuten ihan avoimena. Sitä kun tapaa mukavan miehen joka hehkuttaa mulle kuinka ihana olen ja tulee kehuja maasta taivaisiin, kunnes yhtäkkiä tulee muutaman päivän hiljaisuus ja tekstari myöhemmin joo et oikein oo mun tyyppiä ku et oo sellanen ja tällanen, vaikka siis alussa olinkin juuri sellainen kuin oli elämäänsä etsinyt. Siinä sitten itse miettii että mitä ...ttua. Tämä ei siis eka vaan jo mones kerta niin kyllä alkaa tuntemaan jo suurta ketutusta kun ei tiedä mitä ihmiset hakee vai hakeeko nuo hakemisen ilosta kun se on mukavaa ajanvietettä. Tai ehkä nää nettideitit on ihan erilaisille ihmisille suunnattuja.

• blsht
        J kirjoitti:

Itse en ole minkäänlaista vaatimustasoa esittänyt ihan vaan riittää jos treffeillä synkkaa. En tietysti kovinkaan urheilematonta kaveria rinnalleni kaipaa kun itsellä vauhtia riittää, mutta muuten ihan avoimena. Sitä kun tapaa mukavan miehen joka hehkuttaa mulle kuinka ihana olen ja tulee kehuja maasta taivaisiin, kunnes yhtäkkiä tulee muutaman päivän hiljaisuus ja tekstari myöhemmin joo et oikein oo mun tyyppiä ku et oo sellanen ja tällanen, vaikka siis alussa olinkin juuri sellainen kuin oli elämäänsä etsinyt. Siinä sitten itse miettii että mitä ...ttua. Tämä ei siis eka vaan jo mones kerta niin kyllä alkaa tuntemaan jo suurta ketutusta kun ei tiedä mitä ihmiset hakee vai hakeeko nuo hakemisen ilosta kun se on mukavaa ajanvietettä. Tai ehkä nää nettideitit on ihan erilaisille ihmisille suunnattuja.

Naisethan haluaa empaattisen,sympaattisen ja kommunikaatiokykyisen naapurin pojan,joka ei ikinä oo viinaksiin koskenut.Jonkin ajan päästä kaveri alkaa vaikuttaa jaagaavalta nössöltä ja mieli alkaa halajaan alfojen perään.

• dsgsgh
        blsht kirjoitti:

Naisethan haluaa empaattisen,sympaattisen ja kommunikaatiokykyisen naapurin pojan,joka ei ikinä oo viinaksiin koskenut.Jonkin ajan päästä kaveri alkaa vaikuttaa jaagaavalta nössöltä ja mieli alkaa halajaan alfojen perään.

Kyllä ne on omalla kohdalla ne miehet joille ei kelpaa mikään kato aikaa pitäis olla vaan kumppanille mut kun pitää töissäkin käydä ja työttömänä on sit liian köyhä kellekään. Lapsia tietty saa olla lapsia mut sit tosielämässä ei oo kiva et niit on jo valmiiks ku ne on niin hankalia ja sit ei oo taas tarpeeks aikaa miehelle ku on ne lapset. Ja sit jos viel yrittää harrastaa jotain niin eihän se käy jos ei harrasta samaa miehen kanssa, eihän sitä tiedä kenen kanssa se muija sit silloin on... Olen ollut pitkiä aikoja työttömänä ja nautin nyt kun töitä saan tehdä. Teen töitä turvallisuusalalla ja pidän työstäni harrastan monipuolista liikuntaa ja käyn punttisalilla en ole ulkonäöltäni tolen jättänyt laittamatta. En silti ole tapiirin astuttama vaikken kuvaani profiiliin laita ihan vaan ammattini takia sitä en laita. Kuvanki kyllä sais kunhan ensin tutustuis ja kiinnostuis että vois ottaa seuraavan askeleen. Minulla myös on ne lapset jotka sitten kuuluu pakettiin. Jos haluan että kumppani ei polta eikä juo se on minun valintani alkoholistien kanssa olen taistellut pikkulapsesta saakka että siksi ei kiinnosta sellaiset miehet. Kaikesta nettideittailun paskasta huolimatta uskon että vielä joskus kohdalle osuu joku itseni kaltainen jonka kanssa sitten voi jakaa ilot ja surut. Turha täällä on lätistä kun ei asiat koskaan muutu enkä ole etsimällä löytänyt muuta kuin niitä sydänsuruja!

• isohauki

Joo kyl toi Madeleine on kaunis ku mikä mut moniko deittisaiteilla pörräävistä miehistä näyttää Carl Philipiltä?

Kyl se miesten ulkonäkö enimmäkseen on aika vaatimaton ja usein vielä ylipainonen tms. ja silti vaan pitäis se oma näyttelypuudeli saada. Mikäpä siinä, jos ulkoiset ominaisuudet ei riitä niin rahallahan semmosen saa tuolta rajan takaa. Se on sit eri asia, kauanko se puudeliprinsessa pysyy vierellä ennen kuin kuvioon ilmestyy joku rikkaampi tai muuten kiinnostavampi mies.

• Monet haluavat rinsessaa, mutta eivät itse edes KERRO ulkonäöstään saatikka laita kuvaa...Mä en edes vastaa tuollaisiin ilmoihin, ettei vaan tule hirveä pettymys miehille:DD

• Laita nimimerkki niin löydän sinut, en etsi naista joka on missi, vaan nainen kätevä, omilla aivoilla ajateleva.

• xexe

Tavallinen raitis ja savuton mies...
      Ei sellaista ole.
      Rehellisiä, työtä pelkäämättömiä, iloisia, aktiivisia miehiä on,
      mutta jos pitää vielä olla raitis, niin liity helluntaiseurakuntaan.

• äännetääntämätänään

moikka

olen vanhempi, mutta en viisaampi, eikä ikäkään aina miestä järkevämmäksi valitettavasti saa. ikäisesi miehet, suuri osa heistä ei tiedä itsekään mitä hakevat, he eivät ole joutuneet aikuistumaan oikeasti. kuvitelma jatkuvana kolmevitosena ja kuolemattomana viriilinä sotkee jätkien järjenkäytön. heille nainen on objekti ja sae kellä on kaunein ja aina aktiin valmis kainalonkoriste ovat kukkona tunkiolla.

itse olen vähän päälle 50 ja tunnustan kivesteni ohjanneen elämääni parikymppisestä liki neljänkymmenen ikään. kuuntele lapinlahden lintujen biisi: Rumat Miehet Osaa Rakastaa

• mies-34v

Tuntuu todella olevan pinnallisia nämä deittien vaatimukset puolin ja toisin. Itse olen ollut samassa suhteessa alta kasikymppisestä lähtien joten pistäydyin ihan mielenkiinnosta luoskeleen näitä juttuja. Tuntuu olevan melkosta pintaliitoa jossain jutussa joku mietti voiko työttömän kanssa mennä olenkaan deiteille ja miehet tietysti olettaa naisen olevan vähintään 170cm pitkä paino 52 kg isot tissit ja hyvä peppu eikä saa olla huorahtava.

• pepe7

Jotkut pyöreistä naisista laittavat deitissä ihannekumppanin ruumiinrakenteeksi: hoikka,normaali,urheilullinen? Mutta ei pyöreää?! Eli miehet vain pinnallisia...

• Joo, kyllä mä ja eilen pyörittelin silmiäni kun selailin noita ilmotuksia ja joku tytteli siellä ilmotti olevansa ylipainoinen, 160cm ja 100kg ja miehen piti sitten olla normaali tai urheilullinen, alle 200cm ja alle 100 kiloa :-D No, en sitten vastannut siihenkään kun ei mitat täsmänneet.

Vähän hankalaahan toi ulkonäköasia on. Jos ei laita mitään toivomuksia niin on epätoivoinen ja kaikki käy (=ei hyvä) ja jos sinne sitten laittaa jotain toiveita niin sittekään ei oo hyvä ku oon kuitenki ite lähes kaikkien naisten ilmoitusten vastainen joten ei mulla pitäs olla varaa vaatiakaan.

Ja loppuvinkiksi heittäsin että tolla tositarkoituksella -palvelulla ei tee kyl mitään. Tai jos tilastot kiinnostaa niin sitten, mut ite otin sen ainakin salaisten kansioiden takia ja juuri kukaan (nainen) ei näytä niitä tietoja laittaneen.

• Vaaditko_liikaa

Vaadit tietynlaista miestä. Mä melkein täyttäisin nuo sun kriteerisi, mutta tällä hetkellä olen työelämän ulkopuolella (mikä ei tarkoita, etteikö mulla olisi aktiivista elämää). Kummasti vaan naisetkin osaavat vaatia vaikka mitä, riippumatta omasta itsestä. Mä en vain ymmärrä ihmisiä, jotka korostavat luonteensa hienoutta, mutta jatkavat sitten "Olen hauska, keskustelutaitoinen, laajasti yleissivistynyt, monenlaisista asioista kiinnostunut. En mikään sohvaperuna vaan valmis vaihtelevaan menoon ja meininkiin. Seison omilla jaloillani, minulla on työ, oma velaton koti ja auto, hyviä ystäviä." Nuo fraasit saa lukea lähes kaikista treffi-ilmoista. Ja mä luen tuon fraasin omassa mielessäni niin, että "olen todella hienoa tyyppi, enkä kelpuuta kuin sen James Bondin...:D

• Ei nettitreffejä

Suurimmalla osalta meistä on unelmia ja minäkuvakaan ei vastaa ihan todellisuutta. Siksi nettipalstoilla on helppo esiintyä jonain muuna, kuin mitä oikeasti on. Ja kun siellä on sellainea adoniksena esiintynyt jo vuosia, niin johan sitä alkaa itsekin siihen uskomaan.

Olen käynyt lukuisilla nettitreffeillä. Joidenkin mielestä olin ihana, joidenkin mielestä ei kannattanut tavata uudestaan. Jotkut vain etsivät seksiä. Jotkut äitiä. Jopa yhden elättäjän etsijänkin tapasin. Ketään varteenotettavaa miestä en sieltä löytänyt. Valitettavaa sanoa. Ja olen huomannut, että hyvin monet näistä tapaamistani miehistä ovat sinne nettipalstoille koukkuun jääneet. Deittailemaan vuosikausiksi. Kun sitä heidän mieleistään prinsessaa ei ole olemassakaan. Kun on totuus myös toisinpäin, ei kaksikymppinen missiblondi, korkeastikoulutettu ja hyvin toimeentuleva, ole todellakaan kiinnostunut alkoholisoituneista vanhoista miehistä. Joillakin on kiloja, joillakin ikää, jotkut pätkiä, jotkut liian pitkiä...aina jotain vikaa löytyy meistä kaikista. Ne pitää vain hyväksyä, myös ihmisen itsensä.

On palstoilla rehellisiäkin ihmisiä löytynyt. Mutta perin harvinaista. He ovatkin sitten hyvin nopeasti löytäneet etsimänsä tai sitten muuten vain hävinneet palstoila. Niin kuin minäkin, joka muuten vain hävisin sieltä. Pettyneenä.

• Olen samaa mieltä kanssasi...Miehet haluavat ensin sen Prinsessan joka muuttuu pahaksi Noidaksi ja sitten sillä ei teekää mitää...ON ÄÄRIMMÄISEN VAIKEA OLLA NAINEN..itse olen hyvännäköinen,hiukan pyöreä,mutta kaikkien mielestä äärettömän ihana ja rakastettava..silti miehet haluavat sen langan laihan anoreksiaa sairastavan kuikulan..;(

• man24

Kyllä se nyt on vaan niin, että se että kemiat kohtaa, on todella tärkeää. Ei se vaan riitä, että on mukava ihminen ja tulee hyvin juttuun. Silloin voi olla pelkästään ystävä. Siis riitä pelkästään, pitää olla sitä kipinää.

Itse en ainakaan halua mitään anorektikkoa, vaan terveen naisen. Paino on sinällään sivuseikka. Se antaa vain viitettä, millaisessa kunnossa ihminen on.

• silläsipuli

Niin, ja tokkopa tuo on painostakaan kiinni. Itse olen hoikka, mutta sopivasti naisellisia muotoja omaava nainen. Olen todennut, että miehet etsii kiukkuprinsessoita; vaikeita, vinkuvia, mustasukkaisia ja vaativia naisia, ts. ehkäpä huonoa itsetuntoaan pönkittäviä prinsessoita?
      Me terveen itsetunnon omaavat, huumorintajuiset ja elämäniloiset kauniitkin naiset jäämme lehdelle soittelemaan kun tullaan parisuhdejuttuihin. Seksiseuraksi kyllä kelpaisimme, mutta parisuhde vahvan naisen kanssa on monelle miehelle too much!

• ufowie

Kiukkuiset raivottaret vetoaa miehiin, todettu on!

• raivotar79
        ufowie kirjoitti:

Kiukkuiset raivottaret vetoaa miehiin, todettu on!

Itse olen nainen ja täytyy sanoa, että minua kiinnostaa mies joka myöskin on hieman oikukas ja antaa vastusta tälläiselle raivottarelle ;) Mikäpä sen kivempaa, kun pienen riidan päätteeksi harrastaa raivokasta sovintoseksiä.

ps. miehet olen vapaa

• Raivo Roosna
        raivotar79 kirjoitti:

Itse olen nainen ja täytyy sanoa, että minua kiinnostaa mies joka myöskin on hieman oikukas ja antaa vastusta tälläiselle raivottarelle ;) Mikäpä sen kivempaa, kun pienen riidan päätteeksi harrastaa raivokasta sovintoseksiä.

ps. miehet olen vapaa

Raivotar joka on vapaa. Ja miksiköhän on vapaa, miksi oi miksi ? ? ?

Yhdestä raivottaresta pääsin juuri eroon ja EI IKINÄ enää.

• kysyn vaan

Noista miesten toiveista omissa ilmoituksissaan saa just sen kuvan miehistä, että ne on pikkuisen pöpejä, riittää kun nainen näyttää Marilyniltä, niin kaikki on hyvin.

Jos miehellä lukee jotain tuollaista ilmoituksessaan, jätän yleensä vastaamatta, sillä niistä tulee sellainen kuva, että mies on yksinkertainen.

Vähän sama kuin nainen runoilisi: Haluaisin jo löytää sen ihanan tosi miehen, vahvan kuin merimies, salkean, harteikkaan ja hoikan komean miehen, joka saa sieluni soimaan...

Tuleeko miehille tällaisestä tekstistä olo, että nyt on pakko vastata, tämä nainen on saatava ???? Kysyn vaan?

• tadaaa1

No eikös aika isolle osalla naisista ole juuri tuon tapainen ilmotus? (:

• ????
        tadaaa1 kirjoitti:

No eikös aika isolle osalla naisista ole juuri tuon tapainen ilmotus? (:

Ai jaa, hain 31-32-vuotiaden naisten ilmoituksia, ja otin umpimähkään 3, eikä kenelläkään ollut:

1) "Ensinnäkin, yhdenyönjutut ei ole minun juttu! Tietysti toiveissa olisi löytää se ihminen (mies), kenen kanssa voisi jakaa myös arjen. Iloineen ja suruineen. Kenen kanssa elää! Tätä päivää ja suunnitella huomista... Mutta ystäviäkään ei ole koskaan liikaa, joten jos se minun Oikea ei täällä olekaan, eikä parisuhdetta synny, niin olen varautunut myös siihen ;) Ihmisiin on siitä huolimatta mukava tutustua! "

2)
        "Olisi kiva tavata uusia ihmisiä ilman sen suurempia ennakko-odotuksia. En tiedä uskonko "siihen oikeaan", mutta jos sellainen on olemassa, niin olishan se ihan kiva tavata :). Ihminen jonka kanssa kemiat ja fysiikat kilisee, ja jotain sitä sielujen sympatiaa. Tai sit ihan vaan uusia tuttavuuksia, myös ystäviä!"

3)
        "Olisi mukava löytää kiva mies kesään ja ehkä vielä senkin jälkeiselle ajalle :) .... Toivon, että olet kouluja käynyt, itse olen myös akateemisesti koulutettu joten se kyllä merkkaa mulle. "

Kopioin sen kohdan tekstistä, missä oli toiveet miehen suhteen.

En tiedä millaisia naisia sitten sinä poimit sieltä netistä? Pikkuisen ihmettelen.

• kommentaattori nro 2
        ???? kirjoitti:

Ai jaa, hain 31-32-vuotiaden naisten ilmoituksia, ja otin umpimähkään 3, eikä kenelläkään ollut:

1) "Ensinnäkin, yhdenyönjutut ei ole minun juttu! Tietysti toiveissa olisi löytää se ihminen (mies), kenen kanssa voisi jakaa myös arjen. Iloineen ja suruineen. Kenen kanssa elää! Tätä päivää ja suunnitella huomista... Mutta ystäviäkään ei ole koskaan liikaa, joten jos se minun Oikea ei täällä olekaan, eikä parisuhdetta synny, niin olen varautunut myös siihen ;) Ihmisiin on siitä huolimatta mukava tutustua! "

2)
        "Olisi kiva tavata uusia ihmisiä ilman sen suurempia ennakko-odotuksia. En tiedä uskonko "siihen oikeaan", mutta jos sellainen on olemassa, niin olishan se ihan kiva tavata :). Ihminen jonka kanssa kemiat ja fysiikat kilisee, ja jotain sitä sielujen sympatiaa. Tai sit ihan vaan uusia tuttavuuksia, myös ystäviä!"

3)
        "Olisi mukava löytää kiva mies kesään ja ehkä vielä senkin jälkeiselle ajalle :) .... Toivon, että olet kouluja käynyt, itse olen myös akateemisesti koulutettu joten se kyllä merkkaa mulle. "

Kopioin sen kohdan tekstistä, missä oli toiveet miehen suhteen.

En tiedä millaisia naisia sitten sinä poimit sieltä netistä? Pikkuisen ihmettelen.

Nää taitaa olla niitä realististen naisten realistisia ilmoituksia, että miehet sivuuttaa ne täysin. Ne ei edes näe niitä, kun miehet odottaa, että nainen "kolahtaa kuin metrin halko", on herttainen, naisellinen, viehättävä ja seksikäs, joten tämmöiset tekstit on ilmaa. Realistisuus tylsää.

• ikuisestiyksin

Itse kelpais tavallisen näköinen naapurintyttö. En vaan ole kelvannut toistaiseksi kelleen.

35v mies

• tähänkin kommenttiin

Puhutko nyt nimenomaan niistä 35-vuotiaista ( -2 vuotta) naapurintyttöistä - vai onko kyse taas siitä, että et kelpaa 25-30-vuotiaille naapurintytöille? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8860
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      140
      5093
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      38
      4453
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3638
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      3262
    6. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      60
      3102
    7. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      3007
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2698
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      423
      2391
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2329
    Aihe